Poll

Hoe moet het gaan heten?

dagboekkamer
5 (20.8%)
het klooster
4 (16.7%)
broedplek
4 (16.7%)
komkommeroord
11 (45.8%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Komkommeroord  (gelezen 12448 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #20 Gepost op: 18-07-2004, 18:14:11 »
Ja... Daar ben ik weer eventjes. Ik bedacht em trouwens net dat stel je voor dat iemand mijn dagboek hier zou lezen ze vast wel zouden zien dat ik een andere MSN versie heb. Ik zou natuurlijk nooit mogen vertellen dat ik die van Maxima heb gekregen. Het is een RoyalMSN versie. Ben er wel blij, zitten een paar extra functies op en zo.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #21 Gepost op: 18-07-2004, 20:59:36 »
polletje toegvoegd, let me know.....
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #22 Gepost op: 18-07-2004, 21:26:39 »
Erg rustig weer hier op de zondagavond... Alleen Annemieke ('e' voor ingewijden) is verder online. Soms, als ik zo eens de fleshoek bekijk, dan valt me de stuitende oppervlakkigheid zo op. Niemand die eens echt 'diep' durft te gaan. Niet dat de diepgang in mensen er niet is.... maar die vind denk ik vooral op msn of in de chat plaats (op de intieme golf zeg maar). Op het forum blijven de mensen altijd zo verstandelijk en afstandelijk.

Zelf zet ik natuurlijk ook niet mijn werkelijke gevoel, mijn drijfveren, zieleroerselen even in de fleshoek. Over het algemeen passen die ook beter in het 'een grote massa bugs-topic'.
 :-\\ :-[ :-[

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #23 Gepost op: 18-07-2004, 21:33:09 »
Het is hier stil...

Alleen de grote heer Verdi is online, verder is er niemand. 26 gasten, wat wil dat nou zeggen...

Op de chat is niemand behalve RealityNet, zelfs RealBot issem gesmeerd.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #24 Gepost op: 19-07-2004, 01:26:53 »
Weer zo alleen, maar is wel even fijn hoor. Ik heb weer zoiets bizars meegemaakt. Verdi leeft in de illusie dat ik verliefd op hem ben, of iig ben geweest. Is eik best zielig dat hij dat denkt. Tenminste, laat het me uitleggen. Ik kan mijn vinger er niet zo goed op leggen maar ik weet wel ik niet vreliefd ben op hem. Hij lijkt dat zelf bedacht te hebben, eik best zielig he. Misschien gelooft hij wel zijn eigen leugens. En op het moment dat hij over mij denkt dat ik verliefd ben, volgens mij is dat de grootste projectie die er maar is. hij stuurt mij namelijk 'dingetjes'. (zie bijlage)


Ik weet niet wat ik ermee moet. Het irriteert me, maar vind het ook wel triest eik. Hij lijkt echt in een fantasie wereld te zitten. en das best een kwalijke afwijking volgens mijn DSM IV. maar goed, ik kijk wel.
Ik wil graag eerst mijn band met de baron rechtzetten, hij en ik liggen mekaar niet zo. Terwijl dat eik niet helemaal nodig is. Hij en ik delen iets samen, een verleden met Chriz. Chriz is nu dood, ik kan dat niet meer terughalen maar soms heb ik spijt van mn daden. Misschien wilde ik teveel, misschien had ik met chriz samen moet blijven werken en niet verdi erin betrekken. Misschien is het wel terecht dat Chriz boos op mij was en me haatte om mijn daden. Nu, nu het iegenlijk al te laat is, begrijp ik Chriz zijn woede. Alsik in zijn schoenen zou hebben gestaan zou ik misschien wel ook me verraden voelen.
en terwijlikdit schrijf, krijg ik steeds meer spijt van alles. Ik ben echt een kil koud en harteloos ding. En ik weet zeker dat dat nergens staat in de lijst van wat een prinses moet zijn.... shit hee, ik moet echt hard aan het werk met mezelf. Ik wil graag met iedereen door 1 deur kunnen, ik zal verdi zijn liefde voor mij niet kwalijk maar kan het niet beantwoorden, ik zal in mn hoofd Chriz om vergiffenis vragen voor mijn verraad.

Trouwens ik heb besloten Maxima te mailen om tevragen of ik de MSN versie openbaar mag maken. Ik heb namelijk zon flauw vermoeden dat er mensen zijn die wel jaloers zijn op de extra-tjes van deze MSN versie.

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #25 Gepost op: 19-07-2004, 01:40:13 »
Komt vast goed tussen jou en Verdi ::regenboog::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #26 Gepost op: 19-07-2004, 11:32:55 »
Wat een onzin is dit topic zeg :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #27 Gepost op: 19-07-2004, 13:07:36 »
Het is hier helemaal niet stil en het boeit me geen reet, want dit is 'de broedplek' en ik moet nu 1maal mijn ei kwijt. Tenminste je zou denken dat dit 'de broedplek' zou heten, want zeg nou zelf duffe namen zoals 'dagboekkamer' (gaap! orgineel Big Brother) en klooster (gaap! gaap! Nou, die hebben we nog niet eerder gehoord) dat geef je toch niet mee aan zo'n topic of komkommeroord, dat slaat al helemaal nergens op, alsof je je ei alleen kwijt mag in de komkommerperiode. Toch staat de briljant gevonden naam 'de broedplek' onderaan en dat is minder vreemd dan je denkt. Chriz had me er al voor gewaarschuwd, ze lijken lief van binnen, maar het zijn een stel valse krengen. Let op, voor je het weet wordt je gedemoniseerd.

En ja hoor, hij had helemaal gelijk, Dorine, Corrie Bora, Lindaw, Lorel-ei, Tijgertje, Annuh allemaal doen ze gemeen tegen mij en waarom? Alleen omdat ik niet meega in hun happy-happycultuur waarin iedereen net doet alsof ze leven in een grote roze Teletubbiewereld waarin iedereen lief is en 'ik houd ook van jou' is. Pas je je niet aan, dan you're out en ben je niet lief meer. Bovendien kent de cultuur ook nog eens een sociale controle van heb ik jou daar. Wat je draagt, wat je eet en zelfs wat je gaat doen als je de heilige Teletubbietempel verlaat moet worden gemeld. Arshkissers zoals het zijn, stemmen op de duffe voorgedragen namen voor dit topic van Corrie Bora en die mislukte-componist-die-wil-beweren-dat-een-snel-in-elkaar-gedraaite-stomme-lyric-van-Veldhuis-en-Kemper-dat-ongetwijfeld-zou-aanslaan-als-Kinderen-voor-Kinderen-liedje-een-goede-tekst-heeft. Dus het geniale, -ik mag wel zeggen; zeer geniaal- idee om dit topic 'De Broedplek' te noemen kan de prullenbak in.

Gelukkig zijn er ook nog dingen waar je blij van wordt. Dorinetje heeft eindelijk haar excuses aangeboden. Onder valse voorwendselen en door corrupte leugentjes heb ik haar zover gekregen. 2nd choice Verdi mag in zijn handjes klappen, want laten we eerlijk zijn, een Baron wil natuurlijk wel iemand die echt van Adel is en vooral geen fake-royalities. Eindelijk zijn de zaken weer rechtgezet.  ::trots::

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #28 Gepost op: 28-07-2004, 12:08:39 »
Het blijft hier stil ::ohno::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #29 Gepost op: 30-07-2004, 01:59:25 »
met 7 stemmen is het komkommeroord geworden

Dankje wel Cora, erg leuk!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Komkommeroord
« Reactie #30 Gepost op: 30-07-2004, 13:09:46 »
 >:( Ik ga met mezelf in beraad.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komkommeroord
« Reactie #31 Gepost op: 30-07-2004, 13:16:25 »
LD,

het is zo heerlijk om weer terug te zijn hier. Het voelt allemaal zo vertrouwt en alles is nog steeds normaal. Ik ben erg blij teruggekomen uit Turkije en het is erg fijn om te merken dat ik zo enorm gemist ben hier.



Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Komkommeroord
« Reactie #32 Gepost op: 30-07-2004, 20:06:46 »
Ik heb beraad gehad met mezelf en ben tot de conclusie gekomen dat het echt niet zo langer kan, ik ga het forum boycotten voor de komende dagen, ze moeten het maar zonder mijn genialiteit doen. Dierenhaters! Broedplekafwijzers! zijn het. Het is tijd voor actie!

(en voor al die &*%$&* die dit lezen, dit is wel een geheime biecht ja!  >:(

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #33 Gepost op: 31-07-2004, 01:15:30 »
Een beetje lullig, dat het hier nu komkommeroord heet. Ook een beetje mijn eigen schuld want ik had dit met mijn klonenleger best kunnen voorkomen. Dan hadden we nu een goed klooster gehad in plaats van een ordinaire moestuin. Misschien kunnen we het nog omdopen, maar dan moet Dorine even goed gemanipuleerd worden. Overigens zal dat niet zo moeilijk zijn. Als je je maar een beetje onderdanig opstelt heeft ze echt niet in de gaten dat ze misbruikt wordt. Wat dat betreft is ze echt een onnozele doos..Wat dat betreft is ze echt een dom gansje.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Komkommeroord
« Reactie #34 Gepost op: 31-07-2004, 21:54:10 »
Diepe zucht...
Ik geloof dat dit zo'n moment is dat ik een nieuwe weg in moet gaan slaan in mn leven...
Op deze manier kom ik er niet... De plannen tot die Novelle liggen al jaren op stapel en ik geloof dat de tijd daarvoor aardig ligt te rijpen.. Misschien wordt t nu toch tijd om mijn ware aard maar eens boven te laten komen.. De wereld zal er nu wel rijp voor zijn.
Tijd voor iets nieuws, iets anders, iets wat de wereld zal doen sidderen en beven.. Wat zal doen verlangen naar meer en de diepste begeertes zal doen aanwakkeren met een alles overspoelende intensiteit..
Met als gevolg een ontlading en bevrijding van alle frustraties en opgekropte en onverwerkte emoties..
Sja, mooi streven, maar misschien moet ik er toch nog wat langer op broeden, kan me niet veroorloven steekjes te laten liggen.. Stel je voor.. één nalatigheidje heeft desastreuse gevolgen.
Nee, Ik  ga niet overhaast te werk, waarom zou ik...

Mmmm nee, ik wacht nog even, nog héél even, de tijd is nog niet daar..
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het 'het-is-hier-stil' topic
« Reactie #35 Gepost op: 2-08-2004, 03:11:34 »
mislukte-componist-die-wil-beweren-dat-een-snel-in-elkaar-gedraaite-stomme-lyric-van-Veldhuis-en-Kemper-dat-ongetwijfeld-zou-aanslaan-als-Kinderen-voor-Kinderen-liedje-een-goede-tekst-heeft.

Besef je wel dat Mozilla de hele pagina raar en vervelend laat zien als je zulke lange zinnen schrijft? Doe dan ergens een spatie ofzo!  ::niet-ok::  >:(
Onverantwoordelijk mannetje.  ::ohno::

Komkommeroord is dit dus. Gevaarlijk hoor.
Neem nou die arme Scoubidoe-touwtjes, die zijn genadeloos afgeslacht door de komkommer. Want dat doet de komkommer! Altijd op zoek naar een nieuw slachtoffer en je weet nooit wat ie deze keer te pakken neemt. De komkommer kon kiezen tussen:
'Scheermesjes doorslikken levensgevaarlijk!'
'Touw om nek kan dodelijk zijn!'
'Schoubidoetouwtjes zijn heel erg!'

De komkommer koos het laatste... Vanwege die belachelijke naam natuurlijk. Gemeen hoor.  ::niet-ok:: Maar wel fijn voor het scheermesje en het touw!

Maar zo sneu voor het scoubidoetouwtje! Hou vol, kansloos scoubidoetouwtje! ::bravo::  ::bravo:: ::bravo::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Komkommeroord
« Reactie #36 Gepost op: 2-08-2004, 03:26:10 »
ja joh zolang het touw en het mesje maar gelukkig zijn stel je voor dat die suicidaal zouden worden.. :o

Moet zeggen dat ik na Anzjie consui wel bepaalde associaties heb met het begrip 'Komkommertijd'  ;D

« Laatst bewerkt op: 2-08-2004, 03:30:01 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #37 Gepost op: 4-08-2004, 22:49:07 »
Het Komkommeroord is voor mij een uitermate geschikte plaats om tot rust te komen en even te verwijlen in de stilte met mijn gedachten. Er zijn hier veel mooie plekjes om te vertoeven, zoals bijvoorbeeld de vijver met zijn kleine bruggetjes en bankjes dicht aan het water maar ook de kleine tempel (gewijd aan Cucumis, de Godin van de komkommers) bij de rotstuin is een prachtige plaats voor contemplatie en overdenking.

Soms, als het jachtige Realitynetleven mij een ware mentale survivaltocht toeschijnt is het goed om eens even in het vuur te pissen en een paar dagen hier in retraite te gaan. De komkommertijd brengt een geheel eigen dynamiek met zich mee. De mensen gaan zich vervelen en wonen de relexhoek helemaal uit. Dezelfde vragen worden voor de driehonderste keer beantwoord; voor de zoveelste keer zegt Linda/Kim/EIDM wat zij van degene boven haar vindt enzovoort enzovoort. Er zit flink inflatie op de topics. Sinds het afschaffen van de postcounts (althans de direct zichtbare versie daarvan) is het spammen door sommigen tot kunst verheven. Al met al een goede reden om even helemaal uit te gaan.

Dat dit oord waar ik momenteel verblijf ook zo zijn eigenaardigheden heeft ontdekte ik pas zeer recentelijk. Als je hier een paar dagen in stilte verblijft, doet deze omgeving iets met je geest. Het lijkt wel alsof in het Komkommeroord, de toekomst zijn schaduw vooruit wil werpen. Zo zat ik laatst kalm in mezelf te epibreren over de eendjes hier in de vijver (allemaal merkwaardig genoeg getatoueerd met de letter ‘e’) toen ik plotseling het gevoel kreeg alsof ik door de bliksem getroffen werd. Het leek wel alsof de pijn en het verdriet van eeuwen samenbalden in dat enkele moment. Even plotseling als zij gekomen was, trok de pijn ook weer weg en ontvouwde zich voor mijn geest de geschiedenis van Realitynet. Ik bevond mij in het statige hoofdkwartier van Realitynet in Amsterdam. Met een tweetal crewleden bevond ik mij in de imposante bibliotheek en mijn polscom geeft aan het dat het 4 augustus 2054 is. Voor mijn gemoedsrust en om  het visioen beter te kunnen duiden heb ik besloten hier in het Komkommeroord de komende periode alle herinneringen er aan op papier te zetten. Dit zal niet eenvoudig zijn, want ik ben geen begenadigd schrijver en de beelden zijn soms zeer fragmentarisch…

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #38 Gepost op: 5-08-2004, 15:28:40 »
Het is dus 2054 en ik bevind mij samen met de Baron en Tijgertje in de Bibliotheek van het hoofdkwartier in Enschede. Samen kijken we terug op wat er in die tijd allemaal gebeurd is. "Weet je nog Tijg", zo begint de Baron langzaam zijn verhaal. "het allereerste sterfgeval op de site". Tijgertje knikt maar lijkt een beetje afwezig. Onverstoorbaar vervolgt de Baron zijn verhaal. "Het was in 2016. Vreemd eigenlijk dat dat nog zo lang op zich heeft laten wachten. De dood leek een beetje aan RN voorbij te trekken, met uitzondering van de fictieve moord op Chriz dan, maar het moest er natuurlijk een keer van komen. Alleen had niemand verwacht die jonge Groninger het eerste zou gaan. 33 jaar was hij, bruiste van het leven en de plannen; een creatief talent dat mij bijna kon evenaren..  Ik heb hier nog die laatste post van hem"..
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komkommeroord
« Reactie #39 Gepost op: 5-08-2004, 15:29:56 »
"Jammer genoeg is er nooit helemaal duidelijkheid gekomen over de doodsoorzaak. We kregen nog wel dit overlijdensbericht van zijn familie. Zijn dood was werkelijk een enorme schok voor mij. Ik mocht hem erg graag en hij zei mij vaak, dat ik de enige was op de site die hij werkelijk 100% vertrouwde" zei de Baron.
« Laatst bewerkt op: 5-08-2004, 15:32:07 door Gerard »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”