Auteur Topic: Algemeen  (gelezen 12606 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Algemeen
« Gepost op: 27-04-2002, 14:35:40 »
Lay-out
  • Hoe vond je de lay-out van de site
  • Wat vond je van het kleurgebruik?


Techniek
  • Wat vond je van het gebruikte menu?
  • Wat vond je van de peilingen (die vroeger aan de zijkant van de meeste pagina's stonden)?
  • Wat vond je van de laadtijd van pagina's
  • Ondervond je nog problemen bij het gebruik van de site (zoals het niet werken van het scroll-wieltje)?


Toekomst
  • Wat voor nieuws zou je in toekomstige seizoenen graag nog op de site zien?


Algemeen
(alles waarvoor nog geen categorie is, maar toch feedback is ben ik natuurlijk ook benieuwd naar...)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Algemeen
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2002, 16:38:14 »
Lay-out

De layout was mooi, alleen de witte randen om de site heen niet.
Ook het lichtgroen-rode thema vond ik niet zo mooi.



Techniek

Het menu is handig, alleen qua vormgeving niet zo mooi.

Over de peilingen geen meningen.

De laadtijd was niet lang, maar als je wou scrollen moest je wel veel langer wachten.


------------------------------------------------------------

Ik zou graag de site wat humoristischer zien.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Algemeen
« Reactie #2 Gepost op: 27-04-2002, 18:48:02 »
Ik heb eigenlijk alleen een algemene opmerking..
Over de status, dat zou voor mij niet hoeven, ook niet het aantal postes die iemand geplaatst heeft. Misschien een idee om dit bij een soort statistieken pagina te vermelden voor degene die het wel leuk vind om te weten.
Gr. BM












Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Algemeen
« Reactie #3 Gepost op: 27-04-2002, 20:01:03 »
Haha, daar ga je al! Ik vond de status en het aantal posts nl. wel leuk om te weten. Ik vind het zowiezo een hele complete site. Quote mogelijkheden, plaatjes, smilies  ;), verschillendelettertypen, editmogelijkheden, echt alles zat er op!!

Wat af en toe niet werkte was het scrollen (zoals bij de molfanatenbijeenkomstpagina) en het bovenste menuutje.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Algemeen
« Reactie #4 Gepost op: 27-04-2002, 20:06:28 »
Kan Daan wel volgen als ie zegt dat het best wat grappiger mag worden... Ook al zijn er serieuze speurders naar WIDM, het is en blijft in de eerste plaats een spelprogramma... who the f**k cares als er al eens een grapje wordt gemaakt!

Btw, als ik reageerde met grap in 'serieuze topics' was het vooral een hint naar meer realiteitszin in het topic, niet om het allemaal in het belachelijke te trekken...  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Algemeen
« Reactie #5 Gepost op: 27-04-2002, 21:57:04 »

Kan Daan wel volgen als ie zegt dat het best wat grappiger mag worden... Ook al zijn er serieuze speurders naar WIDM, het is en blijft in de eerste plaats een spelprogramma... who the f**k cares als er al eens een grapje wordt gemaakt!

Btw, als ik reageerde met grap in 'serieuze topics' was het vooral een hint naar meer realiteitszin in het topic, niet om het allemaal in het belachelijke te trekken...  ;)

Hier sluit ik me helemaal bij aan, soms werd je echt op een niet leuke manier terechtgewezen op leuk bedoeld commentaar. Oke het is het serieuze forum maar wat mij betreft mag het ietsje luchtiger. En soms hier en daar een grapje moet kunnen zonder dat er meteen een slotje word gevraagd of dat er mensen gaan roepen: hier is de huiskamer voor........Wel on topic blijven ofcourse...Maar dat vind ik zelfs in de huiskamer zo horen..







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemeen
« Reactie #6 Gepost op: 27-04-2002, 22:51:48 »


  • Ondervond je nog problemen bij het gebruik van de site (zoals het niet werken van het scroll-wieltje)?


Scroll muis doet 't bij mij vanaf vandaag niet meer op deze site. Geen idee hoe dat zo ineens komt.

De site gebruikt bij mij ook ineens niet meer de gehele pagina. Er blijft steeds rechts 'n stuk beige achtergrond over. Beetje vreemd, maar misschien dat 't ook weer wat met de scroll muis te maken heeft.

Verder was alles naar mij inziens prima.  :)








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Algemeen
« Reactie #7 Gepost op: 27-04-2002, 23:52:30 »

Algemeen
(alles waarvoor nog geen categorie is, maar toch feedback is ben ik natuurlijk ook benieuwd naar...)

ik mis eigenlijk alleen maar een link in het menu om meteen naar de collum te gaan. ik kom nl zelden tot nooit op de homepagina







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline imka

  • Forumlid
Re:Algemeen
« Reactie #8 Gepost op: 28-04-2002, 00:46:56 »
Door dit Feedback Forum kom ik tot de vaststelling dat ik veel mogelijkheden van de site nooit of heel weinig gebruikt heb.  :-[ :-[  

Met scrollen zelf heb ik nooit problemen gehad - wel soms met het "scroll-balkje" dat +/- over de hele lengte groen bleef; maar dan nog was het mogelijk om in de pagina zelf te scrollen.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Algemeen
« Reactie #9 Gepost op: 28-04-2002, 14:13:53 »


Wat af en toe niet werkte was het scrollen (zoals bij de molfanatenbijeenkomstpagina) en het bovenste menuutje.


Bij mij heeft het scrollen met de scroll muis nooit gewerkt en dat was wat lastig (verwend...). Verder enkel veren in jullie r***!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Algemeen
« Reactie #10 Gepost op: 28-04-2002, 16:08:17 »
Internetten met Internet Explorer 3 ofzo? Alles werkt prachtig hier ;D







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Algemeen
« Reactie #11 Gepost op: 28-04-2002, 22:45:38 »
Als je www.wieisdemol.com intypt krijg je eerst de keuze uit de complete site of de alternative site, ik gebruik vrijwel altijd de laatste. In de 'complete' werkt het scrollen totaal niet bij mij, ik kan bijv altijd maar een halve column lezen daar. Daarom op een gegeven moment overgestapt naar de alternatieve en die werkt prima! Maar ik weet dan natuurlijk niet of ik misschien iets 'mis'...?
Twas wel jammer dat het huilsmiltje niet werkte, en het  :-\ smiltje eerst veranderd moest worden. De  ::) werkt ook niet altijd omdat ie soms verandert in dubbele punt en :). Maar och dat zijn details, die smiltjes zijn ook niet zo belangrijk.
Wat betreft al die opties die hier boven de smileys staan, ik weet niet of er ook een optie voor uitleg daarvan is?? Want het ziet er wel indrukwekkend uit allemaal maar ik weet maar van ong. de helft wat het is, kheb wel veel bijgeleerd van andere forummers, maar ja, die tips over 'citaten invoegen' oid zijn toch ook een beetje offtopic enzo...
Uhmmm weet ik verder nog iets, hm, wat betreft die humor, nou, ik geloof dat daar op het forum toch wel voor gezorgd werd, maar zoiets als jantien.org is idd ook wel leuk... Maar geen must, twas ook wel leuk zo. Ik ben vrijwel niet in het serieuze forum geweest dusss.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Algemeen
« Reactie #12 Gepost op: 29-04-2002, 02:13:45 »

Als je www.wieisdemol.com intypt krijg je eerst de keuze uit de complete site of de alternative site, ik gebruik vrijwel altijd de laatste. In de 'complete' werkt het scrollen totaal niet bij mij, ik kan bijv altijd maar een halve column lezen daar. Daarom op een gegeven moment overgestapt naar de alternatieve en die werkt prima! Maar ik weet dan natuurlijk niet of ik misschien iets 'mis'...?
Twas wel jammer dat het huilsmiltje niet werkte, en het  :-\ smiltje eerst veranderd moest worden. De  ::) werkt ook niet altijd omdat ie soms verandert in dubbele punt en :). Maar och dat zijn details, die smiltjes zijn ook niet zo belangrijk.
Wat betreft al die opties die hier boven de smileys staan, ik weet niet of er ook een optie voor uitleg daarvan is?? Want het ziet er wel indrukwekkend uit allemaal maar ik weet maar van ong. de helft wat het is, kheb wel veel bijgeleerd van andere forummers, maar ja, die tips over 'citaten invoegen' oid zijn toch ook een beetje offtopic enzo...
Uhmmm weet ik verder nog iets, hm, wat betreft die humor, nou, ik geloof dat daar op het forum toch wel voor gezorgd werd, maar zoiets als jantien.org is idd ook wel leuk... Maar geen must, twas ook wel leuk zo. Ik ben vrijwel niet in het serieuze forum geweest dusss.



Smilies hier zijn duf,  aan vervanging toe , verder niets dan hulde....

MvG , Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Algemeen
« Reactie #13 Gepost op: 29-04-2002, 15:10:08 »

Smilies hier zijn duf,  aan vervanging toe , verder niets dan hulde....

MvG , Kennz


Ik heb nog smilies, dat weten ze ondertussen wel :)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline badeend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • *kwaak*
Re:Algemeen
« Reactie #14 Gepost op: 1-05-2002, 11:11:59 »
Lay-out

Hoe vond je de lay-out van de site?
IK vond de layout mooi

Wat vond je van het kleurgebruik?
de kleuren zijn lekker rustig en erg duidelijk moet je houden zo vind ik.

Techniek

Wat vond je van het gebruikte menu?
Het menu is geweldig! het maakt niet uit waar je zit het menu staat altijd bovenaan!!!FANTASTICSH!!!
wel vaak gehad dat als de pagina al geladen was dat het menu niet in beeld kwam maar dat er bleef staan dat de pagina geladen werd.toen kon ik dus nergens meer heen :-/

Wat vond je van de laadtijd van pagina's
Ik heb adsl dus daar heb ik niet veel van gemerkt

Ondervond je nog problemen bij het gebruik van de site (zoals het niet werken van het scroll-wieltje)?
NOPE NO PROBLEM AT ALL


Toekomst


Algemeen
Een poll op de site zou wel handiger zijn om je mening over de site te geven en om te vragen wie de mol is.
en ik zou zorgen dat er meer mensen tegelijk op de site kunnen want na een mol aflevering was de site vaak gelijk overbelast.








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Algemeen
« Reactie #15 Gepost op: 1-05-2002, 11:24:26 »
Bij mij blijft er ook een brede balk rechts. Gebruik dus maar zo'n 2/3 van het scherm. Terwijl het thuis weer wel volledig schermvullend is.... Heb al diverse dingen geprobeerd, maar helaas.

Scrollmuis werkt bij mij overigens ook niet.

Verder niets dan hulde over de site. Overzichtelijk, goede duidelijke kleurstellingen, uitgebreide mogelijkheden. En dankzij ADSL toch snel...  :)









waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Algemeen
« Reactie #16 Gepost op: 3-05-2002, 11:58:20 »
De layout van de site is duidelijk. Houden zo!
De vormgeving is rustig, dat is prettig, maar de kleuren vind ik persoonlijk niet mooi. Iets moderner zou wel mogen.
Het menu is handig maar geen schoonheid.

Dan nog een opmerking. Ik las waarom de site zo licht is en waar objectied en betrouwbaar voor staat. Dat vond ik heel goed gevonden. Maar als je dat niet weet en je leest het, komt de tekst nogal amateuristisch over. Nogmaals de tekst is goed, maar dan moet je wel weten waavoor ie staat.

Voor de rest: goeie site!

grtz








Offline nienkie

  • Forumlid
Re:Algemeen
« Reactie #17 Gepost op: 3-05-2002, 14:15:30 »
Ik kan ook niet scrollen hier! Bij alles doet ie het maar alleen op deze site niet, heel vreemd! Maar gelukkig hebben we de balkjes aan de zijkant nog!  Voor de rest ziet alles er goed uit en heeft het eerder te veel als te weinig mogelijkheden!








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Algemeen
« Reactie #18 Gepost op: 7-05-2002, 23:20:36 »
ik kan wel scrolle, altijd, maar goed... nou, k vind de site gewoon echt compleet! kijk, en wat meer humor... naja, mense kan je niej veranderen, daar kunnen de mods nix aan doen







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Algemeen
« Reactie #19 Gepost op: 9-05-2002, 09:43:07 »
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan altijd scrollen en goed ook  ???







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud