Auteur Topic: Oproep: spuug je gal over widm.com uit op het Feedback Forum!  (gelezen 1150 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Om de site volgend jaar NOG weer beter te kunnen maken heb ik jullie feedback nodig  :) Daarvoor is er een speciaal Feedback Forum gemaakt.

Dus, mocht je je nog eens vervelen, breng dan eens een bezoekje aan het Feedback Forum, zodat de site volgend jaar nog weer een stukje beter is (en dat kan!).

Alvast bedankt







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Oproep: spuug je gal over widm.com uit op het Feedback Forum!
« Reactie #1 Gepost op: 29-04-2002, 02:41:44 »
Kan broer hier svp een slotje op zetten?  ;)

Niemand mag zijn gal spuwen over deze site, hij is prachtig bijzonder uitgebreid, alleen complimenten zijn op z'n plaats imo.

Het enige probleem is dat je met zo'n mooie site ontzettend veel bezoekers trekt en daardoor bijzonder veel topics waardoor je echt erg moet zoeken af en toe.
Als de site nog mooier wordt (ik kan me niet voorstellen dat dat kan) krijgt men misschien nog meer bezoekers en dus nog meer topic-openers.

Ookal heb ik me er zelf ook schuldig aan gemaakt, misschien is het een idee om een maximaal aantal te openen topics per user toe te staan, en mocht iemand echt een super topic in gedachten hebben dan moet diegene bv mailen naar de moderators om zodoende toestemming te verkrijgen.

Dit zou de moderators werk schelen en de site overzichtelijker houden.

Het zou wel betekenen dat ik me ook moet inhouden qua topics openen   ::) , nou ja, soi.

Ik houd het bij complimenten en deze ene tip.









« Laatst bewerkt op: 29-04-2002, 02:43:29 door Cosma »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Oproep: spuug je gal over widm.com uit op het Feedback Forum!
« Reactie #2 Gepost op: 2-05-2002, 08:27:46 »
Dat idee lijkt me praktisch onhaalbaar eerlijk gezegd, dan moet ik mailen naar een moderator met de vraag of ik een topic mag openen  ???. Lijkt me juist meer werk voor de moderators :D.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud