Poll

Wie wint America's Next Top Model 2006?

Brandy
0 (0%)
Brittany
0 (0%)
Christina
0 (0%)
Kahlen
4 (21.1%)
Keenyah
0 (0%)
Lluvy
0 (0%)
Michelle
0 (0%)
Naima
14 (73.7%)
Noelle
0 (0%)
Rebecca
0 (0%)
Tatiana
0 (0%)
Tiffany
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: America's Next Top Model  (gelezen 71718 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
America's Next Top Model
« Gepost op: 21-09-2004, 14:44:05 »
Dit jaar alweer de tweede serie van dit Reality-programma dat hier uitgezonden wordt.  :)


Aan de top

Programma waarin twaalf jonge vrouwen worden gevolgd die alles in huis lijken te hebben om een succesvol topmodel te worden.

Alle twaalf hebben zij één droom: het winnen van de titel America's next top model 2. De meisjes moeten aan alle strenge eisen van de jury voldoen en doen er alles voor om de eindstreep te halen.

Iedere maandag om 22.00 uur op Yorin.

't programma is dus al weer 'n paar weken bezig. De volgende 9 modellen hebben nog de kans om America's next top model te worden:

April:



Camille:



Catie:



Heather:



Jenascia:



Mercedes:



Sara:



Shandi:



Yoanna:



Xiomara:

« Laatst bewerkt op: 28-09-2004, 14:44:13 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #1 Gepost op: 21-09-2004, 14:54:51 »
Ik vind dit wel 'n grappig progamma en ben 't dus ook aan 't volgen.  :)

De meeste meiden gunnen elkaar echt niks en daardoor ontstaan veel irritaties.  >:D  Op 'n ochtend moesten ze al om 6.00 uur de deur uit voor 'n photoshoot, maar toen hebben ze Jenascia vergeten wakker te maken. Die kwam dus uiteindelijk uren te laat en lag er daardoor bijna uit. En gek genoeg voelden de andere dames zich daar totaal niet schuldig over en vonden ze 't haar eigen schuld. En dat terwijl 'n aantal haar beloofd had wakker te maken! Jenascia vertrouwt nu dus niemand meer en terecht.

Gisteren was 't ook erg grappig, want toen kregen ze allemaal 'n nieuwe look. Iedereen kreeg drastische veranderingen aan hun haar, maar niet iedereen was er even blij mee. Catie heeft echt uren gehuild, omdat haar haren kort geknipt zijn. Ze bleef maar herhalen dat ze zich 'n jongen voelde nu, maar dat ze er nu 'n stuk beter uitziet kwam niet in haar op.  ::)

Ze krijgen trouwens ook les in make-uppen en moesten gisteren 'n test doen. Ze kregen precies 15 minuten om zichzelf 'smokey eyes' te maken. De moeilijkheid was wel dat er maar heel weinig make-up was en dat alle dames 1 spiegel moesten delen. Je begrijpt: dat werd echt 'n getrek en geduw, wat weer leuke tv opleverde.  ;D

Te midden van alle modellenwedstrijden die er momenteel zijn, vind ik dit toch wel 'n hele leuke om te kijken. Vooral door die irritaties tussen de dames. En 't is leuk te zien dat ze ook les krijgen in 't lopen op de catwalk enzo. En de jury heeft ook wat Idols-achtige trekjes (erg hard dus af en toe!) en dat maakt 't ook 'n stuk leuker.  ::ok::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #2 Gepost op: 21-09-2004, 15:19:21 »
Ik heb dit vorig jaar op zich wel intensief gevolgd en ik zag nu in het voorstukje dat de winnares van vorig jaar volgende week langskomt. Het leukste aan dit programma is dat ze (de jury) niet een duidelijke favoriet hebben. Ze bekijken echt elke week wie er deze keer het minst gepresteerd heeft. Vorig jaar waren er nog twee meisjes over en toen konden ze zelfs nauwelijks kiezen. Daarom is het ook lang niet zo voorspelbaar. Bovendien is het moeilijk in te schatten waar ze op letten. Shandi was echt een heel doorsnee typje, echt niet leuk om te zien ofzow. En als je dan ziet hoe ze er nu al uitziet. Ik vind nog steeds dat ze het niet helemaal heeft maar wat je met een leuk kapsel en een beetje make-up al niet kan bereiken :o Echt niet normaal!

Ennuh Han, je hebt geen foto van Cathy maar twee keer een foto van Camille geplaatst. Zo kan nog niemand het nieuwe kapsel van Cathy bewonderen ;D :P
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #3 Gepost op: 21-09-2004, 16:23:55 »
Shandi was echt een heel doorsnee typje, echt niet leuk om te zien ofzow. En als je dan ziet hoe ze er nu al uitziet. Ik vind nog steeds dat ze het niet helemaal heeft maar wat je met een leuk kapsel en een beetje make-up al niet kan bereiken :o Echt niet normaal!

Precies! Gisteren hebben ze haar helemaal geblondeerd en lenzen gegeven (ze had hiervoor de hele tijd 'n hele stomme bril op), was al 'n wereld van verschil! En idd met make-up wordt 't echt 'n heel mooi meisje!  :)

Ik weet wel niet of ze 't gaat redden, want gisteren is ze ook al flauw gevallen. Ze is ook wel heel erg dun.  :-\\

Citaat
Ennuh Han, je hebt geen foto van Cathy maar twee keer een foto van Camille geplaatst. Zo kan nog niemand het nieuwe kapsel van Cathy bewonderen ;D :P

Oops, foutje!   :-[

Ik heb 't aangepast, maar helaas is 't kapsel nog niet te bewonderen. Dit zijn namelijk foto's van voor hun make-overs gisteren.  :-\\

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #4 Gepost op: 28-09-2004, 13:06:24 »
En Han, heb je het gezien? Ik vond het weer een leuke aflevering met een verrassend eind. Ik had echt gedacht dat Cathy eindelijk naar huis zou vertrekken, maar helaas... Kennelijk heeft ze nog een week uitstel gekregen ;)

Verder vond ik het wel leuk om die winnares van vorige keer terug te zien. Moest ook wel lachen dat ze vertelde dat het zo'n easy baantje was, dat ze een beetje in een verwarmd zwembad rond aan het dobberen was en dat iedereen bang was dat ze moe zou worden ::rofl:: Ze liet duidelijk merken dat het echt een gouden kans is voor die meiden.

Die fotosessie vond ik echt gaaf! Super mooie foto's van de meeste vrouwen. Mede door het commentaar dat Cathy kreeg (dat menig travestiet jaloers op haar zou zijn ::rofl::) had ik verwacht dat ze er wel uit zou vliegen. Helemaal omdat ze dus ook al zat te janken toen ze haar hoerig noemde.. Maar goed, zoals al eerder gezegd, ze zal er dan wel volgende week uitvliegen. Maar om terug te komen op die fotosessie, echt helemaal geweldig hoe ze die meiden omtoveren tot sterren. Vooral Shandi en Yoana vond ik erg mooi. En de metamorfose van ? (ben haar naam even kwijt en ik zie haar ook niet tussen de foto's staan die eerder in dit topic staan) die donkerder werd gemaakt was echt top! ::ok::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #5 Gepost op: 28-09-2004, 14:09:30 »
Heb 't zeker gezien en heb weer genoten!  ::ok::

En Han, heb je het gezien? Ik vond het weer een leuke aflevering met een verrassend eind. Ik had echt gedacht dat Cathy eindelijk naar huis zou vertrekken, maar helaas... Kennelijk heeft ze nog een week uitstel gekregen ;)

Tja, ik vond 't ook jammer dat Catie niet weg hoefde. Echt 'n aansteller is dat zeg. Gewoon gaan janken omdat haar stijl 'n beetje hoererig genoemd werd. Die kan dus echt niet tegen 'n beetje kritiek. Is echt veel te zwak voor dit vak. Ze zal er denk ik ook snel uitvliegen.

Citaat
Verder vond ik het wel leuk om die winnares van vorige keer terug te zien. Moest ook wel lachen dat ze vertelde dat het zo'n easy baantje was, dat ze een beetje in een verwarmd zwembad rond aan het dobberen was en dat iedereen bang was dat ze moe zou worden ::rofl:: Ze liet duidelijk merken dat het echt een gouden kans is voor die meiden.

Ik vind dat 'n geweldige meid die Adrienne! Ik gunde 't haar vorig jaar echt om te winnen, omdat ze gewoon echt uit zo'n achterbuurt kwam en nog nooit enige luxe in haar leven gekend had. Echt leuk om te horen hoe enthousiast ze nog steeds is over 't vak. Moet toch wel 'n stimulans voor de nieuwe dames zijn.  ::ok::

Citaat
Die fotosessie vond ik echt gaaf! Super mooie foto's van de meeste vrouwen. Mede door het commentaar dat Cathy kreeg (dat menig travestiet jaloers op haar zou zijn ::rofl::) had ik verwacht dat ze er wel uit zou vliegen. Helemaal omdat ze dus ook al zat te janken toen ze haar hoerig noemde.. Maar goed, zoals al eerder gezegd, ze zal er dan wel volgende week uitvliegen. Maar om terug te komen op die fotosessie, echt helemaal geweldig hoe ze die meiden omtoveren tot sterren. Vooral Shandi en Yoana vond ik erg mooi.

Geweldige fotoshoot ja!  ::ok:: Ik vond bijna iedereen prachtig! Shandi, Yoana, Sara... Ook Mercedes vond ik erg mooi. Zij is nu m'n favoriet denk ik. Ik vind 't erg knap dat ze ondanks die ziekte gewoon overal aan meedoet. 't is duidelijk dat ze zich vaak heel rot voelt, maar laat dat niet blijken. Knap hoor! Nu maar hopen dat ze 't wel volhoudt tot 't einde en dat ze gewoon 'n eerlijke strijd kan hebben met de andere dames. Er is namelijk natuurlijk 'n kans dat de jury haar liever ziet vertrekken als ze weten dat ze soms niet volledig kan presteren door die ziekte.

Citaat
En de metamorfose van ? (ben haar naam even kwijt en ik zie haar ook niet tussen de foto's staan die eerder in dit topic staan) die donkerder werd gemaakt was echt top! ::ok::

Die foto is er idd niet! Wat gek.  :-\\  Ik ga zo effe zoeken of ik die nog kan vinden.  :)

Die metamorfose was idd heel mooi! Vond 't wel stom van dat meisje dat ze zo zeurde over dat ze die metamorfose kreeg. Precies zoals Tyra zei moet ze gewoon blij zijn dat ze uberhaupt mee mag doen.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #6 Gepost op: 28-09-2004, 14:29:31 »
Ik had ook gehoopt dat Cathy eruit zou vliegen. Ze kan absoluut niet tegen kritiek maar ze maakt wel de anderen belachelijk ::ohno::

En ik vond het ook wel leuk dat Camille een standje kreeg ;D ::ok:: Ik vind haar echt een draak ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #7 Gepost op: 28-09-2004, 14:48:01 »
En de metamorfose van ? (ben haar naam even kwijt en ik zie haar ook niet tussen de foto's staan die eerder in dit topic staan) die donkerder werd gemaakt was echt top! ::ok::

Heb haar gevonden! Ze heet Xiomara en haar foto is er inmiddels bij gezet.  :)

En ik vond het ook wel leuk dat Camille een standje kreeg ;D ::ok:: Ik vind haar echt een draak ::)

Die is echt vreselijk ja! Kan me goed voorstellen dat iedereen haar vreselijk vind.  ::niet-ok::

Ik vond gisteren trouwens die impressies op de catwalk die ze van elkaar deden erg grappig.  ;D

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #8 Gepost op: 28-09-2004, 16:14:02 »
Ik had ook gehoopt dat Cathy eruit zou vliegen. Ze kan absoluut niet tegen kritiek maar ze maakt wel de anderen belachelijk ::ohno::

En ik vond het ook wel leuk dat Camille een standje kreeg ;D ::ok:: Ik vind haar echt een draak ::)

Tijg, kijk jij dit ook...? Gezellig, kan je mee kletsen! :D :P

Vond ik ook leuk dat die Camille op haar vingers werd getikt, was ook wel ff nodig hoor! Snob! >:(
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #9 Gepost op: 28-09-2004, 16:15:31 »


Heb haar gevonden! Ze heet Xiomara en haar foto is er inmiddels bij gezet.  :)



 :D Thanx Han!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #10 Gepost op: 6-10-2004, 22:36:45 »
Hebben we 't niet gezien deze week dames?  :-\\

Ik wel! Ik dacht nu echt, eindelijk vliegt die Camille eruit, maar 't mocht helaas niet zo zijn. Nee Xiomara moest weg. Vond ik best jammer, want ik had liever 'n paar anderen zien gaan.  ::niet-ok::

Vond 't 'n erg leuke photoshoot trouwens! Lijkt me echt ontzettend moeilijk om onder water toch te poseren voor de camera. Had zelf ook allang m'n ogen stijfdicht en was na 'n paar seconden weer boven geweest vrees ik.  ;)

Goed dat Mercedes nu verteld heeft dat ze ziek is, want dan kunnen ze daar tenminste rekening mee houden als ze zich te slecht voelt. Ik hoop dat 't niet tegen haar gaat werken (dat de jury om deze reden geen toekomst als model voor haar ziet). Ze blijft m'n favoriet momenteel! Maar ik vind ook April en Sara leuk!  ::ok::

Had trouwens echt niet dat drugs- en crimineel verleden van Shandi verwacht!  :o  Ze lijkt zo'n verlegen onzeker meisje. Kan 't me trouwens wel voorstellen dat ze echt 'n rotleven heeft gehad, omdat haar familie niets om haar geeft.  :-\\

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2004, 12:34:06 »
En toch vind ik Shandi maar een raar kind :-X

Die onderwatershoots waren idd erg mooi geworden. Echt heel apart ::ok::

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: America's Next Top Model
« Reactie #12 Gepost op: 8-10-2004, 12:43:33 »
Van de foto's vindt ik eigenlijk alleen Sara "knap"  :-X
Maar het gaat natuurlijk ook over het lopen op de catwalk en zo toch? En de uitstraling, zelfvertrouwen, inzet etc. etc. (rijke mama en papa)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: America's Next Top Model
« Reactie #13 Gepost op: 8-10-2004, 13:44:30 »
welke dames zijn er nou allemaal nog in? ik heb het twee keer gemist..

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #14 Gepost op: 8-10-2004, 13:52:52 »
April, Camille, Catie (toch?), Mercedes, Sara, Shandi en Yoanna
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: America's Next Top Model
« Reactie #15 Gepost op: 8-10-2004, 13:54:08 »
die catie das een d**s, vind ik. zgn onschuldig provinciaals poppetje, maar ondertussen......

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #16 Gepost op: 8-10-2004, 18:00:21 »
Van de foto's vindt ik eigenlijk alleen Sara "knap"  :-X
Maar het gaat natuurlijk ook over het lopen op de catwalk en zo toch? En de uitstraling, zelfvertrouwen, inzet etc. etc. (rijke mama en papa)

Tja, ik sta er zelf ook versteld van wat ze met 'n kilo make-up en wat goede aanwijzingen van de fotograaf allemaal kunnen bereiken. Dan zijn alle dames ineens ontzettend mooi.  :)

die catie das een d**s, vind ik. zgn onschuldig provinciaals poppetje, maar ondertussen......

Vind haar ook vreselijk. Vooral toen ze bij de kapper verklaarde dat ze alles met haar mochten doen en vervolgens tranen met tuiten huilde, omdat haar haren eraf waren. Aansteller.  ::niet-ok::

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #17 Gepost op: 12-10-2004, 10:30:51 »
Gelukkig is Catie eruit. En natuurlijk moest ze nog ff janken ::)
En wat is Camille een dom wijf!!! Ik hoop echt dat ze er snel uitligt. Jammer genoeg is ziet ze er wel knap uit maar de jury ergert zich steeds meer aan haar.
Die clip is trouwens wel gaaf geworden ::jaja::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #18 Gepost op: 12-10-2004, 11:24:29 »
Ik dacht gisteren, nu zal de jury toch wel eindelijk genoeg hebben van draak Camille, maar nog steeds niet!  :o Echt onbegrijpelijk dat ze steeds met dat diva-gedrag wegkomt.  ::ohno:: 

Maar Catie eruit vind ik ook wel goed. Die begon me ook steeds meer te irriteren met haar gezeur over haar haar en haar hoogtevrees. Ze is gewoon echt nog niet volwassen genoeg voor dit modewereldje.

Die clip is idd erg gaaf geworden!  ::ok::  En ik heb me echt scheef gelachen bij 't acteren. Die kop van Catie toen ze die jongen van ATWT moest kussen!  ::rofl::  En ook Camille's acteerpoging was echt hilarisch.  ;D

Ben erg benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren, want in 't voorfilmpje zagen we dat ze 'n rol gaan spelen in de clip van Tyra. Wel 'n beetje zonde dat nu 't zoveelste supermodel 't weer moet gaan proberen als zangeres. 't nummer zal wel gigantisch geflopt zijn.  ::)

Mercedes blijft nog steeds m'n favoriet. Dat vind ik nou echt 'n prachtige vrouw en ook gewoon 'n vrolijke meid, die lekker positief in 't leven staat. Ook April vind ik steeds leuker en beter te vinden. Ik denk dat deze twee dames ver gaan komen!  ::ok::

Ik hoop dat Camille er volgende week eindelijk uitvliegt, want alle andere dames die nu nog over zijn, zijn echt stukken leuker dan haar. En volgens mij ook 'n stuk prettiger om mee te werken voor 'n fotograaf.  ;)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: America's Next Top Model
« Reactie #19 Gepost op: 12-10-2004, 12:30:02 »
Ik hoop ook dat Mercedes wint. En April vind ik ook steeds leuker vinden. Dat stoere past wel bij haar. Ze komt helemaal los nu ;D

Camille en acteren ::rofl:: Die hele tekst die ze had veranderd, die gozer stond echt te kijken van wat moet ik daar nou weer mee. Ik moest ook wel lachen om Sara hoe ze op dat podium stond ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.