Poll

Wie wint America's Next Top Model 2006?

Brandy
0 (0%)
Brittany
0 (0%)
Christina
0 (0%)
Kahlen
4 (21.1%)
Keenyah
0 (0%)
Lluvy
0 (0%)
Michelle
0 (0%)
Naima
14 (73.7%)
Noelle
0 (0%)
Rebecca
0 (0%)
Tatiana
0 (0%)
Tiffany
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: America's Next Top Model  (gelezen 71644 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: America's Next Top Model
« Reactie #20 Gepost op: 12-10-2004, 13:03:21 »
ik ben voor shandi..


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #21 Gepost op: 12-10-2004, 13:26:56 »
Shandi is 'n beetje de underdog, maar maakt ook veel kans om te winnen denk ik! Ze lijkt zo'n normaal, beetje saai meisje, maar met make-up op en voor de camera is ze echt heel goed! En net als de jury gisteren al zei, ze is de enige van de meiden die goed houte-couture (of hoe je dat ook schrijft  ;D ) zou kunnen doen.  :)

Ik geef haar iig ook veel kans om ver te komen en misschien wel te winnen! Ik denk dat Camille, Sarah en Yoanna de komende weken afvallen.  :-\\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: America's Next Top Model
« Reactie #22 Gepost op: 12-10-2004, 15:52:57 »
Ik had het gisteren gezien en wel jammer dat het mooiste meisje er gelijk uit moest. Maar ja, het was wel een jankerdje hoor. Die dragqueen die ernaast stond heeft echt totaal niks. De andere 5 meisjes hebben allemaal wel wat, maar ook niet echt: 'Jeej! Wat ben jij mooi.' Die Shandi heeft zeker verborgen schoonheid, maar ja, vreselijk dunne armpjes en no boobs at all. Da's wel jammer.

Oh ja, btw: Ik weet al wie er gaat winnen, ik ging net zoeken op google en ja hoor, daar stond bij het eerste de beste link al wie er gewonnen had.  ::niet-ok:: Ik zal er maar niks over zeggen om het voor jullie spannend te houden, maar Catie is het niet.  :P

Offline jennifer

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #23 Gepost op: 18-10-2004, 14:08:34 »
Ben blij dat catie er nu eindelijk uit is  ::ok::
het heeft ff geduurd, maar nu dan tog eindelijk gerechtigheid ;D

hoop ook heel errug dat camille er de volgende x uit gaat...zij is egt zo'n bitch...
vanaaf cker weer kijke!!!!!
heppur nu al zin in!!! ;D ;D ;D

hoop dat shandi heel ver komt...heb egt wel medelijden met haar dat ze gewoon nooit liefde heeft gehad van haar ouders...go shandi je kan het!!!! ::ok::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: America's Next Top Model
« Reactie #24 Gepost op: 18-10-2004, 14:23:02 »
Ik had het gisteren gezien en wel jammer dat het mooiste meisje er gelijk uit moest. Maar ja, het was wel een jankerdje hoor. Die dragqueen die ernaast stond heeft echt totaal niks. De andere 5 meisjes hebben allemaal wel wat, maar ook niet echt: 'Jeej! Wat ben jij mooi.' Die Shandi heeft zeker verborgen schoonheid, maar ja, vreselijk dunne armpjes en no boobs at all. Da's wel jammer.

Oh ja, btw: Ik weet al wie er gaat winnen, ik ging net zoeken op google en ja hoor, daar stond bij het eerste de beste link al wie er gewonnen had.  ::niet-ok:: Ik zal er maar niks over zeggen om het voor jullie spannend te houden, maar Catie is het niet.  :P
nu weet ik het ook.. ;D scheelt me weer kijken ;)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #25 Gepost op: 18-10-2004, 16:22:28 »
Ik weet het niet en ik wil het ook nog niet weten... :P Ik heb eindelijk van het weekend de aflevering van afgelopen maandag gezien dus ik kon nu pas dit topic bijlezen. Ik vind Yoanna vaak super mooi op foto's. Ook in die clip vond ik haar van het beeld spetteren!!! Maar normaal vind ik er niet echt veel aan.. Ook Shandi heb ik wel hoog zitten. Mercedes vind ik niet echt bijzonder, Camille is gewoon een takkewijf, Sarah vind ik ook niet echt bijzonder en April daarentegen vind ik weer wel helemaal goed! Het leuke aan dit programma vind ik wel dat je echt niet kan inschatten wie het gaat winnen en wie er af gaan vallen.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #26 Gepost op: 18-10-2004, 16:26:43 »
 >:D...ik weet het inmiddels dus al wel >:(...zat lekker relaxed Oprah te kijken, iets wat ik altijd probeer te vermijden, maar vandaag dus niet...zegt die muts wie er gewonnen heeft bij ANTM.... >:D...wat een rotstreek zeg!!!!!!!!!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #27 Gepost op: 18-10-2004, 16:34:49 »
'n paar maanden geleden kwam ik toevallig ergens op internet tegen wie er gewonnen heeft, maar toen was 't nog niet hier op tv, dus heb ik er niet veel aandacht aan besteed. Maar goed ook, want ik ben 't dus inmiddels vergeten. En ik probeer nu ook alle berichten over de winnaar of 't verder verloop van de serie te vermijden, want dan blijft 't spannender.  :)

Vanavond zit ik iig weer voor de buis! Hoop dat Camille er nu eindelijk uitvliegt.  ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #28 Gepost op: 18-10-2004, 16:37:38 »
I'll keep my mouth shut...en dat is toch moeilijk voor de bakkert ::tandpastasmiley:: ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2004, 11:54:46 »
Was weer leuk gisteren! Ik heb me echt scheef gelachen om de danskunsten van de modellen! Was echt hilarisch slecht.  ::rofl::

Maar goed, dat nummer van Tyra klonk tot m'n verbazing best aardig. 't was ook net alsof ik 't ergens van ken. Zou 't dan toch 'n hitje zijn geworden?  :-\\

Vond 't toch wel zielig dat Sara moest vertrekken. Erg dramatisch allemaal. Eerst Tyra die in tranen gaat verklaren dat ze heel onzeker is over haar carriere als zangeres en 't daarom extra moeilijk vind om nu iemand weg te sturen. En vervolgens Sara die ontzettend hard gaat huilen en ook alle anderen in tranen brengt. Ik kreeg bijna de neiging om mee te gaan huilen.  :\'( ;)

Jammer dat Camille er nog steeds inzit. Ik blijf iedere week hopen dat 't eindelijk haar tijd is om te gaan, maar helaas ziet die jury niet wat voor draak 't is. Maar ik blijf hopen voor volgende week dat die juryleden 't dan eindelijk doorkrijgen!  ::ok::

Offline mieppie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • was het maar altijd vakantie
Re: America's Next Top Model
« Reactie #30 Gepost op: 20-10-2004, 13:32:33 »
oooooo, ik ben nu zo nieuwschierig geworden, zou ik toch even op google kijken.....of niet.......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #31 Gepost op: 21-10-2004, 06:57:08 »
niet doen miepie!!!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #32 Gepost op: 21-10-2004, 20:04:23 »
Ik heb het van de week voor het eerst gezien  :-[

Al die meisjes, op Shandi & Yoanna na, zijn echt van die all-american girls. Ze zien er wel leuk uit, maar ik vind het geen topmodellen.

Tis ook niks vreemds dat de meeste topmodellen dezer dagen uit het oostblok gehaald worden en niet uit Amerika.

Maar zoals ik al zei ik denk dat Yoanna het word en Shandi 2e. Die 2 steken er echt met kop en schouders bovenuit.  ::jaja::
That's all

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #33 Gepost op: 28-10-2004, 12:57:30 »
Ik vond het weer een interessante aflevering deze keer. Ben super blij dat Camille eruit ligt en dat Mercedes nog een kans krijgt. Al denk ik wel dat het uitstel van executie is en dat ze volgende week alsnog naar huis moet. Wel gaaf dat ze naar Milaan gingen, volgens mij wordt het nog een stuk grootser aangepakt dan vorig jaar... En hebben jullie Shandi in het voorstukje gezien :o Ik vrees dat dat haar nog wel eens de winst kan gaan kosten. Ze kan nu al totaal niet omgaan met al die aandacht. Echt een type wat binnen no-time weer naar de drugs grijpt als het even tegenzit of zwaarder wordt... Als ik die vriend was, kon ze het mooi uitzoeken!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #34 Gepost op: 28-10-2004, 13:33:30 »
Wel gaaf dat ze naar Milaan gingen,


Damn...gemist....toch maar ff de herhaling kijken van t weekend  ;D
That's all

Offline Petrick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: America's Next Top Model
« Reactie #35 Gepost op: 28-10-2004, 21:38:33 »
Zijn dat de 9 overblijvers?? Voor welk blad gaan ze modelleren dan?? Vissersmagazine?
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #36 Gepost op: 28-10-2004, 22:59:37 »
Ik vond het weer een interessante aflevering deze keer. Ben super blij dat Camille eruit ligt en dat Mercedes nog een kans krijgt. Al denk ik wel dat het uitstel van executie is en dat ze volgende week alsnog naar huis moet.

Ja helaas. Ze vinden haar weer te commercieel, wat volgens mij gewoon 'n vermomming is van de woorden 'ze is te alledaags'.  ::)  Jammer, want ze is nog steeds m'n favoriet.  :-\\

Ben ook blij dat Camille eruit ligt! Ik dacht nog effe dat 't fout zou gaan toen ze die wedstrijd won. Maar gelukkig heeft de jury eindelijk 'n wijze beslissing gemaakt.  ::jaja::

Citaat
En hebben jullie Shandi in het voorstukje gezien :o Ik vrees dat dat haar nog wel eens de winst kan gaan kosten. Ze kan nu al totaal niet omgaan met al die aandacht. Echt een type wat binnen no-time weer naar de drugs grijpt als het even tegenzit of zwaarder wordt... Als ik die vriend was, kon ze het mooi uitzoeken!

Ja, Shandi gaat echt tever volgende week! Gek he dat je dat je dat echt niet van haar zou verwachten zo op 't eerste gezicht. Ze lijkt zo verlegen...

Ik heb trouwens nu 't idee dat Yoanna gaat winnen, want die heeft 't meest bijzondere uiterlijk denk ik.  :)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #37 Gepost op: 29-10-2004, 09:29:11 »
Ik heb trouwens nu 't idee dat Yoanna gaat winnen, want die heeft 't meest bijzondere uiterlijk denk ik.  :)

Ik zet mijn geld voorlopig nog even op April
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: America's Next Top Model
« Reactie #38 Gepost op: 29-10-2004, 16:25:15 »
ik zet mijn geld nergens meer op in omdat ik de uitslag al weet dankzij Oprah....muts >:(

Vind er nu ook helemaal geen bal meer aan om naar te kijken :(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mieppie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • was het maar altijd vakantie
Re: America's Next Top Model
« Reactie #39 Gepost op: 1-11-2004, 11:22:13 »
niet doen miepie!!!!!
oh ik kon het niet laten(schaam schaam) ::schaam:: dat is het erge ik weet dan dat ik ergens het kan vinden, ik had dat met temtation island ook altijd, ging ik gauw op de site van de belgen lezen, ik kan er niks aan doen.
Maar ik heb wel gewoon gekeken hoor!!!