Auteur Topic: De Jury  (gelezen 4781 keer)

Offline kanariepietje78

  • Forumlid
  • Dying to be alive
De Jury
« Gepost op: 3-10-2004, 23:18:39 »
Wat vinden we eigenlijk van de juryleden?
"All day staring at the ceiling, making friends with shadows on my wall"

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: De Jury
« Reactie #1 Gepost op: 4-10-2004, 13:09:51 »
erg ehm...gesponsord... ;D ::ohno::

Vooral die Nuon adviseur heeft een wat erg beperkt blik op de kamers. Ik denk dat hij de keuken van Lieke & Michon nog de beste gevonden zou hebben als alle pijpen en kabels netjes waren aangesloten...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Jury
« Reactie #2 Gepost op: 4-10-2004, 16:37:20 »
erg ehm...gesponsord... ;D ::ohno::

Vooral die Nuon adviseur heeft een wat erg beperkt blik op de kamers. Ik denk dat hij de keuken van Lieke & Michon nog de beste gevonden zou hebben als alle pijpen en kabels netjes waren aangesloten...

Lekker weinig inbouwapparatuur. Vreet tenmiste geen energie!  ::rofl::
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: De Jury
« Reactie #3 Gepost op: 14-11-2004, 18:31:27 »
jah, daar wil ik inderdaad wat over zegge: ze zegge zo: de jury is niet bevooroordeeld ofsow:S:S:S, maar als een dezelfde jury toch altijd bij de zelfde kamers gaat kijke, dan wordt deze toch bevooroordeeld, want zo krijg je een beetje een idee van wat de smaak is van die mense en daar krijg je dan automatisch ook een bepaald oordeel  bij. Dus ik vind de jury NIET onbevooroordeeld ::jaja:: ::jaja::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De Jury
« Reactie #4 Gepost op: 14-11-2004, 23:33:31 »
jah, daar wil ik inderdaad wat over zegge: ze zegge zo: de jury is niet bevooroordeeld ofsow:S:S:S, maar als een dezelfde jury toch altijd bij de zelfde kamers gaat kijke, dan wordt deze toch bevooroordeeld, want zo krijg je een beetje een idee van wat de smaak is van die mense en daar krijg je dan automatisch ook een bepaald oordeel  bij. Dus ik vind de jury NIET onbevooroordeeld ::jaja:: ::jaja::

Dit compenseerd de afgezakte broeken van Lieke..!!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos