Poll

Zegt het voort, zegt het voort!

Hoe meer stemmen, hoe beter!
1 (100%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!  (gelezen 12150 keer)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Gepost op: 9-10-2002, 14:09:23 »
Het is zover! De genomineerden in de laatste ronde voor het grote Televizier-Ring Gala 2002 zijn bekend!

Helaas heeft het niet zo mogen zijn dat Angela Groothuizen, net als vorig jaar, defenitief bij de laatste 3 genomineerden zit voor de titel "televisievrouw van het jaar" voor de Zilveren TeleVizier-Ster...
Maarrrrr....niet getreurd, want jullie stemmen hebben er toe bijgedragen dat het door Angela gepresenteerde tv-programma Wie is de Mol? WEL bij de laatste 3 genomineerden voor de enige echte Gouden TeleVizierring is geëindigd!!!

Vorig jaar is het niet gelukt om die prijs te behalen, terwijl het programma ook toen stond genomineerd. Maarrrr....willen jullie Angela en alle andere makers van dit fantastische tv-programma dit jaar dus WEL die Gouden Televizier-Ring laten winnen, dan wil ik jullie graag nog 1 keer om een gunst vragen.

Om het tv-programma Wie is de Mol? te laten winnen, is wederom jullie stem nodig! Dit maal is het echter alléén mogelijk om TELEFONISCH te stemmen.
Alle genomineerden hebben wederom een eigen telefoonnummer meegekregen.

Let op: Het telefoonnummer voor Wie is de mol? zal zijn; 0909 - 0313.
Voor het stemmen op de genomineerden van de Gouden Televizier-Ring 2002 (en dus in ons geval op Wie is de mol?) zijn alle telefoonlijnen open van 20 t/m 25 oktober (dus ook nog 's avonds in de live-uitzending)!!
 
Dus mensen, breng van 20 t/m 25 oktober a.s. je stem uit op Wie is de mol? met als doel die Gouden Televizier-Ring te winnen! Dat zou fantastisch zijn! STEMMEN DUS!!!
Ik reken op jullie!!!

Groetjes, Ingrid/After The Silence :) ;) :D ;D 8) ::) :-*      

{edit: link in signature verwijderd - Compuart}







« Laatst bewerkt op: 9-10-2002, 15:41:52 door Compuart »
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #1 Gepost op: 9-10-2002, 14:25:08 »
Wat geweldig nieuws! Ik ga zeker stemmen!  :)

Maarre, welke 2 andere programma's zijn genomineerd? Ik moet natuurlijk wel weten of WIDM wel 'n beetje kans maakt, maar als wij allemaal gaan bellen moet dat lukken lijkt me zo!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #2 Gepost op: 9-10-2002, 14:30:00 »
Uhhh, ik heb effe gekeken maar op de internetpagina staat  nog niks van de laatste 3. Je kunt er zelfs nog stemmen welke programma's genomineerd moeten worden. Hoe weet je dat WIDM al bij de laatste 3 zit? En weet je soms ook welke 2 andere programma's genomineerd zijn?








Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #3 Gepost op: 9-10-2002, 14:30:56 »
De andere 2 programma's zijn "Kopspijkers" en "Ushi & van Dijk".... Dus...zouden wij een redelijke kans maken?
Ik hoop het althans van wel. Reden te meer dus om zoveel mogelijk te stemmen. Zegt het voort, zegt het voort!!!!
Groetjes!!! After The Silence







"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #4 Gepost op: 9-10-2002, 14:38:21 »
En...het klopt inderdaad dat er op de website van Televizierring nog geen info staat (misschien komt dat nog?).
De info staat deze week echter wel in de Televizier en Avrobode. Maar...het belangrijkste voor ons is uiteraard dat we op WIDM gaan stemmen, dus de belangrijkste info staat in mijn forumberichtje....
En...misschien is het inderdaad een goed idee en goede vraag aan de webmaster van deze site, om een algemene mailing te sturen naar alle mensen die geregisteerd staan bij Wie is de mol.com (en evt. andere geïnteresseerden?!!!), dat zou inderdaad een hoop stemmen schelen!! Het zou toch wel helemaal te gek zijn als WIDM die prijs zou winnen, nietwaar?

Groetjes, Ingrid/After The Silence

{edit: link in signature verwijderd - Compuart}







« Laatst bewerkt op: 9-10-2002, 15:42:21 door Compuart »
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #5 Gepost op: 9-10-2002, 15:51:28 »
En...misschien is het inderdaad een goed idee en goede vraag aan de webmaster van deze site, om een algemene mailing te sturen naar alle mensen die geregisteerd staan bij Wie is de mol.com (en evt. andere geïnteresseerden?!!!), dat zou inderdaad een hoop stemmen schelen!!
Yep, was ik ook zeker van plan (tenminste, de mensen die zich voor de nieuwsbrief hebben opgegeven). Maar uiteraard wacht ik ff totdat de stemrondes open gaan, zodat de meeste mensen direct naar aanleiding van de mail kunnen gaan stemmen.

Ondertussen zou ik een ieder willen oproepen ook hier te stemmen (is een schaduwverkiezing voor RTL Boulevard)!!! Dat kan nu al en  de mensen op een inbelverbinding kunnen elke keer als ze op het internet inloggen weer stemmen!







« Laatst bewerkt op: 9-10-2002, 15:52:12 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #6 Gepost op: 9-10-2002, 16:00:55 »
ow jee dat ziet dr niet zo goed uit. ik vind widm echt veruit het beste programma van de drie, maar ik denk wel dat widm de minste kijkcijfers heeft... k ga dr niet vanuit dat ze winnen, hoe graag k et ook wel hoor! als je gestemd hebt bij rtl boulevard kan je zien wie er 1e 2e en 3e staat... nu ist als volgt:

Kopspijkers (VARA)  
 52%
Ushi & Van Dijk (SBS6)  
 33%
Wie is de Mol? (AVRO)  
 15%

k zie t dus niet al te positief in, maar ik vind t al top dat ze bij de eerste 3 zitten jeeeeej!!!








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #7 Gepost op: 9-10-2002, 16:06:38 »
hohoho, niet te snel conclusies trekken ;D

Het publiek wat op de RTL site komt is ander publiek dan dat stemt op de Televizierring. Vorig jaar was het bijvoorbeeld Spoorloos dat met de prijs aan de haal ging...ik denk dat die bij RTL-kijkers toch niet zoveel stemmen gekregen zou hebben. Let wel: Wie is de Mol is het enige genomineerde programma op Nederland 1!

Na deze peptalk rest mij dus nog te zeggen: Wie is de Mol...GO FOR IT!
(en ga natuurlijk hier naar toe!)







« Laatst bewerkt op: 9-10-2002, 16:07:11 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #8 Gepost op: 9-10-2002, 16:23:06 »
jah nou jah das wel zo hoor! maar kijk... ik denk dat een hoop widm kijkers ook kopspijkers en/of ushi & van dijk kijken snap je... njah boeie... widm moet gewoon winnen! gooogooogooooooooooooooooooo widm!!!








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #9 Gepost op: 9-10-2002, 17:26:25 »
Ik heb al gestemd bij RTL Boulevard, maar ik ben wel 'n beetje teleurgesteld dat WIDM daar nu al zo'n achterstand heeft. 't zal misschien wel niet representatief zijn voor de mensen die echt gaan stemmen, maar toch zie ik 't niet zo rooskleurig in. Kopspijkers is 'n erg gewaardeerd programma (ook door mij overigens) en wordt volgens mij beter bekeken dan WIDM. Bovendien staat Kopspijkers bij de RTL Boulevard poll al ver bovenaan, terwijl 't ook van 'n publieke omroep is net als WIDM.

Maar ik blijf er vertrouwen in hebben! Als wij hier allemaal ons best doen, dan moet 't heel misschien wel kunnen lukken. En anders zijn we gewoon blij dat WIDM weer genomineerd was.  :)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #10 Gepost op: 9-10-2002, 19:31:53 »
Kun je nu al bellen met dat nummer, of moeten we wachten totdat dat nummer open gaat?

Ik heb ook gestemd bij RTL Boulevard, maar WIDM heeft wel grote concurrentie van Kopspijkers, wat ik trouwens ook een geweldig programma vind. Eerlijk is eerlijk  :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #11 Gepost op: 9-10-2002, 20:10:41 »
jah ovide, kopspijkers is idd n leuk programma, al kijk ik het niet zo vaak, en ushi & van dijk (of ushi goed usa) vind ik gewoon nog steeds grappig soms lig ik daar echt himmel dubbel om... maar goed widm blijft bij mij verreweg op nummer 1 staan :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #12 Gepost op: 9-10-2002, 20:34:44 »
Zo, mijn stem is ook uitgegaan naar Wie is... de mol? Kopspijkers is ook geweldig, maar als het er op aankomt, dan toch wie is de mol ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #13 Gepost op: 10-10-2002, 19:34:44 »
Juist ja!
Eend heeft nu gewoon gelijk







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #14 Gepost op: 11-10-2002, 15:27:47 »
Het is een wonder ;). Spannende poll is dit trouwens, benieuwd wat de uitslag wordt .







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Televizierring, WIDM bij laatste 3! Stemmen dus!!!
« Reactie #15 Gepost op: 13-10-2002, 17:15:46 »
ze kunnen nu iig niet verliezen van dat spoorloos.....  :(







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2002, 09:51:55 »
Het gaat goed met de RTL boulevard poll. Nog steeds als derde, maar de achterstand wordt langzaam maar zeker ingelopen.

Overigens: mijn ervaring is dat je er regelmatig opnieuw kunt stemmen! 8) Want na twee/drie dagen is de peiling gewoon weer open en kun je zo nog een keer stemmen. Dus ik zou zeggen: blijf die site regelmatig bestormen :)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #17 Gepost op: 20-10-2002, 15:50:20 »
Stemmen kan vanaf nu:

Wie is…de Mol?
Bel: 0909 – 0313
en sms: RING (spatie) 3 en bel naar 2255


Malcolm  8)








« Laatst bewerkt op: 20-10-2002, 15:59:46 door Malcolm »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #18 Gepost op: 20-10-2002, 18:25:55 »
gestemd :). maareh, waarom moet je je telefoonnummer inspreken? k heb et maar gedaan maar k weet niet echt wrom, maybe niet zo heel handig.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
LET OP: VERHUISD
« Reactie #19 Gepost op: 20-10-2002, 18:55:00 »
Heb je ook een SMS gestuurd?  :D