Auteur Topic: Vlaamse serie start 19 januari 2003  (gelezen 23939 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #20 Gepost op: 27-12-2002, 21:08:02 »
boos zal niemand worden hoor, er zijn een heleboel mensen die het met je eens zijn  ;)

Idd, ik ben er 1 van, helemaal gek van Michiel, die man is GE-WEL-DIG  :D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #21 Gepost op: 27-12-2002, 21:09:27 »
ja hè !!! Die doet het ongelooflijk goed !! In de tijd van Schalkse Ruiters vond ik hem ook al superleuk







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #22 Gepost op: 27-12-2002, 21:13:37 »
Je moet een toppresentator zijn om weg te komen met zo'n actie als in mol2 waar ieder 1e woord achter elkaar de mol onthulde  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #23 Gepost op: 27-12-2002, 21:40:11 »
I know !!! je zou eens moeten weten hoe erg ik opgelet heb bij de Nederlandse mol op de openingszinnen van Anhela...







banaan begint met een b, soms met een s

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #24 Gepost op: 27-12-2002, 23:16:18 »
... de openingszinnen van Anhela...

Kom je van West-Vlaanderen?  :P








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #25 Gepost op: 28-12-2002, 23:02:33 »
ik vind het hem spannender presenteren dan haar
Debbie?!?!?!?!!?! :o Ben je ziek ???








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #26 Gepost op: 29-12-2002, 12:10:28 »
Kom je van West-Vlaanderen?  :P

 :P ::) :P eigenlijk wel ja :) maar dat was een typfoutje hoor, ik ben niet van bruhhe  ;D

en e: nee, ik ben niet ziek en ik snap mijn fout niet, sry  :-/ kheb et zo 5x voor me uitgezegd en zo zou ik het toch schrijven hoor, niet dan?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #27 Gepost op: 29-12-2002, 15:02:12 »
Misschien is ze niet blij dat je Angela minder goed vind dan michiel? ( helemaal terecht overigens  ;D )







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #28 Gepost op: 29-12-2002, 15:31:55 »
Misschien is ze niet blij dat je Angela minder goed vind dan michiel? ( helemaal terecht overigens  ;D )

nee Annemieke zou daar niet boos om worden  :) maar ik zou toch wel graag weten wat er fout is, ik kan er niet tegen als ik fouten maak tegen het nederlands







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #29 Gepost op: 30-12-2002, 15:53:06 »
Het gaat hem volgens mij toch echt wel over de vergelijking Angela-Michiel hoor Debtje. En dan mogen we gerust wat chauvinistisch zijn: Angela raakt nauwelijks aan de enkels van Michiel. Die heeft zo'n aangeboren charme en flair over zich dat het woord 'mysterie' er een extra dimensie bij krijgt!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #30 Gepost op: 30-12-2002, 16:26:46 »
Wel fijn als je eerst widm NL in schotland kijkt met Angela, en een paar weken daarna Michiel ineens ziet presenteren, dan is het verschil gewoon snel gemaakt.. Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar het talent van michiel om zo'n soort serie te presenteren zal niemand toch kunnen ontkennen...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #31 Gepost op: 30-12-2002, 16:36:59 »
Ik vind de discussie Angela - Michiel 'n beetje onzinnig moet ik zeggen. Ze hebben allebei hun kwaliteiten en zijn allebei precies op hun plaats: Angela hoort gewoon bij de Nederlandse WIDM en Michiel bij de Belgische. Als 't andersom zou zijn geweest, zou 't in beiden gevallen niet gewerkt hebben denk ik.

Nee, wat mij betrefd is 't zo precies goed. En nu ook nog de series allebei er aan zitten te komen, kunnen we zowel van 't presentatietalent van Angela als van Michiel genieten!  :D








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #32 Gepost op: 30-12-2002, 19:20:44 »
Wel fijn als je eerst widm NL in schotland kijkt met Angela, en een paar weken daarna Michiel ineens ziet presenteren, dan is het verschil gewoon snel gemaakt.. Blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar het talent van michiel om zo'n soort serie te presenteren zal niemand toch kunnen ontkennen...

idd, de blik in zijn ogen, de manier waarop hij spreekt, al vanaf het eerste moment zit je op de rand van je zetel  ;D Der is wel één ding dat men moet toegeven (vind ik toch) en dat is dat de Belgische mol betere hints geeft. In de eerste reeks had de nederlandse mol de hints overgenomen maar nu in de derde reeks waren die zogenaamde hints maar mager vond ik  :-/







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #33 Gepost op: 30-12-2002, 19:30:48 »
Ligt eraan dat men steeds banger is dat de hints vroegtijdig ontdekt worden ( mede door ons overactieve forumfreaks ) waardoor de serie niet spannend meer zou zijn. Voor de belgische 2e serie was dat nog niet echt aan de orde geloof ik, toen was het nog niet zo actief op internet... Nu zal ook de belgische serie veel minder en slechtere hints bevatten denk ik...

@ han : zoals ik zeg, het blijft een kwestie van smaak ( heb je de 2e belgische serie gezien overigens? )  :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #34 Gepost op: 30-12-2002, 19:37:22 »
Ligt eraan dat men steeds banger is dat de hints vroegtijdig ontdekt worden ( mede door ons overactieve forumfreaks ) waardoor de serie niet spannend meer zou zijn. Voor de belgische 2e serie was dat nog niet echt aan de orde geloof ik, toen was het nog niet zo actief op internet... Nu zal ook de belgische serie veel minder en slechtere hints bevatten denk ik...
Nou ik hoop dat Bart, Tom en Michiel het niet zover laten komen en er weer hele goeie hints insteken, die wat moeilijker zijn  ;D aloewel met Vlaming natuurlijk...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #35 Gepost op: 30-12-2002, 19:39:20 »
Dat bedoel ik, zo iemand kan in 3 min. al die hints ontrafelen  ;) ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #36 Gepost op: 30-12-2002, 20:04:18 »
@ han : zoals ik zeg, het blijft een kwestie van smaak ( heb je de 2e belgische serie gezien overigens? )  :)

Zekers. Ik heb alle series gezien.  :)  (nou ja alle: ik heb alleen de eerste Belgische WIDM niet gezien, helaas  :-[ )

Michiel is zeker 'n zeer goed presentator, maar ik vind gewoon Angela ook heel goed. Ze horen wat mij betrefd gewoon beiden bij hun eigen programma. Ik zou Michiel bv niet als presentator van de Nederlandse WIDM willen zien en visa versa. Ik vind 't zo precies goed.  :)

En wat betrefd die hints, ja die vielen de afgelopen 2 Nederlandse series wel wat tegen ja. Maar dat kwam in mijn ogen ook, omdat we hier op 't forum zoveel zogenaamde hints hadden behandeld, dat 't bijna niet anders kon als moest 't wel tegenvallen!

Maar ik hoop dat men dit jaar weer wat creatiever is, hoewel 't natuurlijk voor de makers steeds moeilijker wordt, omdat hier bijna alles wel als hint gezien wordt. En dan moeten de meeste echte hints er wel tussen zitten!  ;)








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #37 Gepost op: 30-12-2002, 20:08:07 »
Haha, noem eens 3 echte hints uit de vorige ned serie dan... ( ben heel benieuwd  ;D )







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #38 Gepost op: 30-12-2002, 20:29:06 »
Haha, noem eens 3 echte hints uit de vorige ned serie dan... ( ben heel benieuwd  ;D )

't is wel heel dom eigenlijk om me die vraag te stellen in 't forum waar ik ze zo allemaal zou kunnen opzoeken.  :P

Maar goed je vraagt erom en je zult ze krijgen ook:

1. hint in de leader: de drie finalisten waren hier uit te halen. (Jantien, George en John waren alledrie te zien in 'n duo-opdracht met een van de anderen);
2. Drie keer 'n G in beeld: Jorge Golaco, Waaghals, G bij bushalte);
3. Alleen namen van de vrouwen bij fietsopdracht op 't wegdek, wel 'hup mol': daarom is de mol 'n man.

En dit waren als ik 't me goed herinner (  ;) ) de enige drie geheime hints volgens de makers.  :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse serie start 19 januari 2003
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2002, 21:22:09 »

2. Drie keer 'n G in beeld: Jorge Golaco, Waaghals, G bij bushalte);
3. Alleen namen van de vrouwen bij fietsopdracht op 't wegdek, wel 'hup mol': daarom is de mol 'n man.


oké, de eerste was goed gevonden, echt waar, das zo een moeilijke die écht een hint is, maar dat van die G's? kweetnie, John had dan ook zijn J in de boom gekapt en tis ni omdat er alleen vrouwennamen op het wegdek staan en plots 'hup mol' dat de mol een man is é  :-/ maarja, we zijn bijna weer aan een nieuwe mol, dus laat ons hopen dat ze wat rekening gehouden hebben met de ontgoochelde reacties op de fora  ;)








banaan begint met een b, soms met een s