Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50679 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2004, 17:11:11 »
Doorzetters hierzo in de kooi, misschien heb ik sommigen erg overschat, maar goed. We worden wel een goede groep zo door de kooi. Misschien zitten al die andere teams wel in luilekkerland, maar dit is pas echt CSC!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #21 Gepost op: 28-10-2004, 15:12:05 »
Hup Geel, roepen ze hoor, bij ons op dat eiland...

Ik wilde helemaal niet bij geel! Stomme geel... Als er maar niet hetzelfde gebeurt als vorig jaar met geel... Stomme geel... Ik heb zelfs al een complotje aangeboden gekregen... Stomme geel... Met die kleine kinderen op een eilandje... Stomme geel...

Hup Geel...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #22 Gepost op: 28-10-2004, 15:46:14 »
Hoi Hut

Vorige keer toen ik hier zat bleek ik afgeluisterd te worden door Nelis. Die rooie vrouwen schamen zich ook werkelijk nergens voor. Als je hier al niet meer eens rustig kunt biechten. Met die meegesmokkelde verrekijker van Simon zagen we ze ook al door de mangrove sluipen.

Er gebeurt momenteel weinig bijzonders op het eiland. Test weigert nog steeds zijn gele T-shirt uit te trekken. Soms (als hij denkt dat wij slapen) dan zit hij huilend bij het nasmeulende kampvuur naar een foto van bertha531 te kijken. Hij droogt dan zijn tranen in dat gele shirt, dat steeds viezer wordt.

Linda was gisteren een hele dag kwijt. Niemand had het eigenlijk gemerkt tot ze terugkwam. Toen riepen we om het hardst dat we haar gezocht hadden. Ze zei dat ze op het strandje hiernaast zat om haar gedachten wat op orde te krijgen. Iedereen weet dat haar stem straks wel eens van cruciaal belang zou kunnen zijn, dus het is belangrijk dat ze nog even gelooft dat ik vind dat ze goed kan koken. Daar is ze wel gevoelig voor.

Ben wel benieuwd wie de leider wordt. Volgens mij maak ik geen kans. Simon zegt wel dat ie op mij gestemd heeft, maar hij loopt de hele dag achter Lorelei aan. Volgens mij valt ie op dominante onbereikbare vrouwen.

Nou, dat was het weer... 'k wandel binnenkort wel weer eens binnen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #23 Gepost op: 28-10-2004, 16:23:22 »
Hey die hut,

ik wilde... gatver, het stinkt hier! Zo ga ik niet biechten hoor! Die smerige lui van blauw ook altijd >:(

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Biechthut
« Reactie #24 Gepost op: 28-10-2004, 16:32:50 »
Hey Hut..


pfft ik zit echt in een suf team zeg.. stelletje ouwe ballen daar.. en saai en suf dat ze zijn..
Gerard praat de hele dag alleen maar over bejaarden enzo, en ondertussen loopt ie maar aan te pappen met die meiden van rood.. test slaapt alleen maar, en simon, die zie ik nauwelijks.. denk dat ik t daar echt van Lorelei moet hebben...

Ik heb gisteren even een tactiek uit zitten broeden hoe ik dit zo goed mogelijk overleef zonder zelf zo saai en suf te worden.. toen ik terugkwam gingen ze helemaal hyperen.. tss, stelletje suffe kerels zeg..
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #25 Gepost op: 28-10-2004, 17:14:19 »
Zooo...eindelijk de weg gevonden naar DE HUT. Kwam op mijn weg hiernaar toe verschillende tegenstanders tegen. Zouden die allemaal al gebiecht hebben? Hoe zou het hen vergaan? Hoe staat ervoor met hun teambonding?? Allemaal vragen en geen antwoorden.

* slaakt een diepe zucht....

Ben nu echt voor het eerst sinds het begin van de CSC even alleen. En moet zeggen dat het me heerlijk bevalt. Niet dat het team niks is, verre van dat. We hebben een hardstikke gezellig en hecht team. Maar even alleen zijn is ook wel lekker.

Ik kijk uit naar de eerste confrontatie met de andere teams! We zullen ze eens even gaan aftroeven. Yeah! Ik geloof dat ze ons nogal onderschatten en lacherig doen over onze Killer Queen strategie.
Puh....laat ze maar! Ze zullen het vanzelf wel merken.

* hoort geritsel in de bosjes naast de hut.....

Tijd om terug te gaan, volgens mij word ik hier bespied....

That's all

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #26 Gepost op: 29-10-2004, 00:45:52 »
*kijkt om zich heen*

De kust is veilig!
Ha die Hut, ik vind het hier stinken dus ik zal ff heel snel voorlezen wat ik in mn dagboek heb geschreven en dan ben ik heel snel pleite... Helemaal kut zeg, die stank hier! >:( Kan er niet een beetje schoongemaakt worden of zo, lijkt hier wel een plee zeg! >:(

*leest voor*

Lief Dagboek,                     28 oktober ’04

Hier zit ik dan, alleen op mn eiland op een rots. Er is daarginds een biechthut… Het is er een drukte van jewelste en ik heb sterk het gevoel dat de biechts afgeluisterd worden. Iedereen wandelt door elkaar heen, loopt in en uit. Ik geloof er geen reet van dat het allemaal in stilte gebeurd. Anyway, ik ga er dus niet zitten biechten. Als de productie mijn diepste gevoelens en geheimen wil zal ik misschien een klein stukje uit mijn dagboek voorlezen of zo, maar dan wel fluisteren.
Er gebeurt al heel erg veel in de kampen, er wordt geroddeld als in een bejaardentehuis maar goed dat ik misschien ook niet zo raar als je weet dat er een senioren team is, je kan het ze ook niet echt kwalijk nemen. Dit gedrag schijnt bij de leeftijd te horen en dat accepteer ik dan maar, alhoewel het me mateloos irriteert, natuurlijk.
In mijn team lopen de zaken wel goed, we zijn rood en we voelen ons rood. De teamspirit is er, we zijn gedreven en vals daar waar nodig. Daar zijn we ook vrouwen voor natuurlijk. We lachen liefjes, doen alsof we het soms niet begrijpen maar ondertussen manipuleren we de hele boel.
En dan het altijd en eeuwige complottengedoe… Men is er maar druk mee, begrijp ik hier en daar. Ik vraag me ook af in hoeverre mensen bijhouden met wie ze wat afspreken want de een heeft een complot met die maar weet dan niet dat de ander een complot heeft met nummer 3. Het is een puinbak van complotten en klerezooi, ben benieuwd wanneer het eerste verraad gepleegd zal worden en wat de gevolgen daarvan zijn. Mensen vertrouwen elkaar blindelings terwijl er natuurlijk een paar bij zitten die niet voor niks gekozen zijn voor de competitie. Als je goed om je heen kijkt zie je gewoon welke mensen hier vanwege hun intelligentie zitten en welke vanwege hun prestaties op fysiek gebied en dan heb je altijd de klootzakken die er alleen bij zijn om de boel flink te laten schudden met hun vuile en smerige karaktereigenschappen.
Ik bekijk het allemaal van een afstandje, onderhoudt contact met mijn teamgenoten en dat soort zaken. Ik regel hier en daar dat we wat alcohol binnen krijgen want dat is toch wel wat ons team een hecht team maakt, we zijn jong en we feesten wat af. Alleen moeten we gewoon steeds goed oppassen of die ouwe grijze niet in de buurt is, nee niet die van het senioren team maar die die de boel een beetje regelt en zo. Hij is streng en kan ons sowieso niet echt waarderen maar goed wat mij betreft gaat hij zich wat meer buigen over de jonkies, die kunnen wel wat sturing gebruiken in mijn opzicht.
En dan is er nog een zogezegd team van mannen. Nou als je daar de samenstelling van gaat bekijken pis je echt het hele eiland onder van het lachen. Pfff mannen, nou het is veel maar mannen zijn het niet hoor. Mietjes en watjes, dat zijn het maar dan wel een perfecte balans van die twee. Mietjes en watjes.
Tot slot moet ik alleen nog even kwijt op dit moment dat er een gore lucht hangt op het eiland. Echt enorm smerig, een ranzige mengeling van zweet, schijt en pies door elkaar lijkt het wel. Dat viel ons al dágen op en gister zijn we, energiek als wij zijn, even op onderzoek uitgegaan en wat blijkt… Er staat gewoon een kooi met mensjes erin ergens op dit eiland. Wij stonden in de bosjes helemaal in onze teamoutfit en fris en schoon terwijl zij met zn allen hutje mutje op elkaars lip zitten. Best een triest gezicht, we gaan vast van de week nog een keer aapjes kijken. Maar het is moeilijk om er te komen, je moet echt door het moeras en zo, dus daar moeten we dan wel zin an hebben… Hier laat ik het even bij, ik ga slapen, de anderen slapen ook al. Of nee, ik zal nog even in de hut gaan kijken of de rust een beetje weder gekeerd is en misschien lees ik dan mijn dagboekje even voor.

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #27 Gepost op: 29-10-2004, 00:54:17 »
**wandelt naar binnen en haalt zijn afluisterapparatuur weg...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #28 Gepost op: 29-10-2004, 00:57:50 »
*loopt snel de biechthut in*

zag je dat, gerard was hier, een van die oudjes van verderop, die had afluisterdingetjes opgehangen maar hij heeft nog niet door dat ik het bandje eruit had gehaald, ben heel benieuwd hoe hij dat gaat oplossen, hij kan natuurlijk nooit gaan vragen of iemand zijn bandje heeft gezien. Maar goed, wat ik dus zei he... Verschillende types hierzo...

*verlaat hut*
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2004, 12:26:32 »
Dat was lachen, hadden ze net een beetje binding met hun team, worden de 4 gekozen leiders overgezet naar een ander team. De gekozen steunpilaren worden gelijk weer weggehaald en vanaf nu is het spel echt begonnen.

Vanaf nu is het zieltjes winnen, zorgen dat jouw team in totaal niet als laatste eindigt, je team etnisch zuiveren om dat wel te halen of zorgen dat je dmv complotten niet verdwijnt. Meerdere wegen leiden naar Rome.

Daar waar het spel begint voor de kandidaten is het alweer afgelopen voor Mangrovevrouw. Zonder pardon werd deze kersverse newbie hard weggestemd door de andere Mangrovertjes. Misschien maar goed ook voor haar, hoeft ze niet die vieze ellendige Mangrove in.

De eerste verrassing is geweest, nu is het een weekje afwachten welke kandidaat ook wordt getrakteerd op een enkeltje Mangrove.


Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #30 Gepost op: 29-10-2004, 14:41:59 »
* komt verdwaasd en verward de hut ingestrompeld.

..........damn, nee laat ook maar.  :\'(

* knoopt rode bandana aan hut en zet koers naar het groene eiland.
That's all

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #31 Gepost op: 29-10-2004, 15:15:13 »
Hoi....
zo..de 1e is afgevallen en ik moet zeggen dat ik het niet zo erg vindt dat Mangrovevrouw eruit ligt.
Ze had heimwee...en ja...daar kan je behoorlijk ziek van worden met alle gevolgen van dien.
Ik heb al aardig wat contacten gelegd en moet zeggen dat wij erg sterk overkomen.Dus het kan nog moeilijk worden.Als de sfeer zo blijft zoals ie nu is dan hou ik het nog wel een tijdje vol..zeker met xmoix....wij voelen elkaar goed aan.
Ik er weer vandoor..
Later.
« Laatst bewerkt op: 29-10-2004, 15:46:54 door Lola »
back again..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #32 Gepost op: 29-10-2004, 18:41:05 »
Hallo!!! Ik ben er eigenlijk  een beetje stuk van dat mangrovevrouw nu al moest gaan. Moest die stomme kooi dan vollopen!!! Als die kooi nie was volgelopen was het misschien heel anders gegaan. Ik denk eigenlijk dat mijn positie in de kooi niet zo goed is. Alhoewel ik het met een aantal toch wel goed kan vinden. Stormpie en Nostradamus bijvoorbeeld. Mangrovevrouw was er ook een van maar die is helaas weg.
Ik moet weer gaan want we gaan met zijn alleen op expeditie door de mangrove. DOEIII

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #33 Gepost op: 29-10-2004, 22:53:00 »
Hier ben ik weer en ik ben behoorlijk gefrustreerd: Molice, onze leider, wordt ons plots zomaar ontrukt! >:( Wat nu? Met Grace als leider krijgen we iig een vrouw in het team, en een vrouw is altijd goed om de onderlinge banden te versterken.

Kbetreur Molice wel, zit ie daar opgescheept met 4 Killer Queens, geen eitje hoor.

Nou, ik ga weer even.
2024: wie is de Mol?

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #34 Gepost op: 29-10-2004, 23:03:42 »
Hallo hut,

ik weet sinds vandaag ineens waar die stank hier vandaan komt...

Nou, ik ga weer even.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #35 Gepost op: 30-10-2004, 14:55:03 »
**wandelt de hut binnen en zoekt bandje..

Ik zou toch zweren dat ik hem er echt in heb gedaan, maar hij is nergens meer te vinden. Zou Dorine...? Nee, die heeft zoiets echt niet door.

Maar goed. Ik zit dus met een dilemma. De Baron heeft ons gevraagd alvast twee lijstjes in te leveren op wie we op de eilandraad gaan stemmen. Eentje met daarop op wie je echt stemt, en eentje voor het publiek. Een moeilijk dilemma, want ik wil ze natuurlijk alle vier graag weg hebben. Ze zijn echt helemaal gek hier op dat eiland.

Lebon Simon bijvoorbeeld loopt de hele dag achter Lindå's kont aan. Hij vroeg haar gisterenavond of ze zich kaal wilde scheren en of hij haar Dorine mocht noemen. Lindå werd woest, sloeg hem strak op zijn bek en kreeg meteen een vreetbui. Al onze rijst en dat kleine beetje vis is nu helemaal op. Onze nieuwe 'leider' Daan stond erbij en keek er naar. Leiders worden niet gemaakt, maar geboren denk ik dan maar. Overigens heeft hij ons wel verplicht om hem 'meneer de leider' te noemen wat we dan ook braaf doen. 

Met Lorelei kan ik wel goed vinden. We hebben lange gesprekken tot diep in de nacht. Ze is wel wat touchy met betrekking tot het eten van vis. Wel een moeilijke keus nu voor de eilandraad. Ik denk dat ik gewoon ga zeggen dat ik op Lorelei stem, maar dat ik in het echt op Lindå ga stemmen. Ze heeft immers alles opgegeten.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #36 Gepost op: 30-10-2004, 17:19:27 »
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Test op m'n eiland, m'n grote vijand van vorig jaar. Nu zit ik met Annuh én Test opgescheept. En Eidm is vast achter de schermen met wraak nemen en Kolko hoor of zie ik helemaal niet. Dat wordt weer niks :-[

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #37 Gepost op: 30-10-2004, 17:39:28 »
Ik zag net Daisy weglopen uit de biechthut. Ik ben wel blij dat ik weer bij een blauw teamlid van vorig jaar zit, maar ze was wel de leider, die uiteindelijk er voor zorgde dat ik weg moest. Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee moet, het is hier al erg genoeg, helemaal nu we Test hier hebben, en Annuh vind het hier ook niet leuk, en van Kolko weet ik nou niet wat ik moet verwachten.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #38 Gepost op: 30-10-2004, 18:05:17 »
Gisteren zijn we eindelijk uit die stomme kooi verwijderd, welke zo'n beetje als dierentuin werd beschouwd door de andere teams. Gelukkig ziten we nu in ons eigen kamp, alwaar iedereen elkaar (nog) goed aan schijnt te voelen. Hopen maar dat dat voorlopig nog zo blijft...
Nu moet ik weer eens gaan, want ik moet nog wat voor het eten doen.
Ik spreek je snel weer!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: De Biechthut
« Reactie #39 Gepost op: 30-10-2004, 18:44:56 »
*kijkt om zich heen om te checken of de kust veilig is en klimt daarna in de biechthut*

Nou hier ben ik dan voor het eerst. Na alle voorbereidingen en teambuilding zijn we wreed uit elkaar gerukt. Grace, ook een van onze Killer Queens moest vertrekken. Ik hoop maar dat ze het goed doet daar op het andere eiland! Als ik de Baron nog een keer zie, help me herinneren dat ik hem zeg dat ik het een rotstreek vind!

Wij kregen Molice als leider, maar eigenlijk ken ik hem helemaal niet. De tijd zal uitwijzen of het gaat klikken tussen ons, maar eerlijk gezegd weet ik het niet, hij heeft zich nieteens normaal voorgesteld toen hij van de boot kwam... Alsof ik dan maar meteen moet weten wie hij is!

Gelukkig zijn Ville, Tijgertje en Dorine er nog om me door deze moeilijke tijd heen te trekken... *snif*  :\'(

*kijkt weer of de kust veilig is en klimt weer naar buiten*
Angel of the first degree