Auteur Topic: Ernstig ziek: Jetway V266B  (gelezen 14502 keer)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ernstig ziek: Jetway V266B
« Gepost op: 17-11-2002, 02:29:25 »
Hedenmiddag is het moederbord van mijn computer heengegaan...

Zij was het produkt van een slechte serie moederborden van MSI, nl het type K7T Pro. Van dit type is bekend dat 60% het eerste jaar niet overleeft. Mijn exemplaar het echter veel langer volgehouden en tot haar laatste dag tot volle tevredenheid gefunctioneerd. Vermoedelijk is het steentje dat zij sinds enkele weken in de strijd tegen kanker bijdroeg (UD Agent, prima programma verder) haar teveel geworden.

In harnas vechtend is mijn MSI K7T Pro bijna 2,5 jaar geworden...

MSI K7T Pro, 24/7/2000 - 16/11/2002  
[/i]


Edit 1: Het condoleanceregister is inmiddels gesloten.

Ga naar pagina 2 voor het blijde nieuws. :)


Edit 2: Ga naar pagina 3 voor het nieuwe slechte nieuws. :(
« Laatst bewerkt op: 8-03-2004, 23:50:52 door bertha531 »

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
LET OP: VERHUISD
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2002, 02:36:09 »
bertha gecondoleerd  :'(







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline de Huiskabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2002, 02:46:08 »
veel sterkte toegewenst bij het dragen van dit grote verlies :'( :(







't werd een beetje koud buiten...

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #3 Gepost op: 17-11-2002, 10:44:24 »
Als je erover wil praten, dan zeg je het maar...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #4 Gepost op: 17-11-2002, 11:06:53 »
ach, gecondoleerd bertha  :(
idd, als je dr over wil praten,., in deze moeilijke tijd...  :-*







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #5 Gepost op: 17-11-2002, 11:46:29 »
ach wat sneu voor je  :-/ en moeten we bertha nu ook een tijdje missen? want het wordt vast moeilijk om haar zomaar te vervangen...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #6 Gepost op: 17-11-2002, 12:03:27 »
*de diva zet een gepast muziekje op en neuriet mee met Mieke T.

Sterkte B.! Het zal niet makkelijk zijn, maar alles zal vast wel goed komen....







« Laatst bewerkt op: 17-11-2002, 12:03:51 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #7 Gepost op: 17-11-2002, 12:33:44 »
Ik wil je veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd Bertha. Ik hoop dat de fijne herinneringen aan MSI K7T Pro 'n troost voor je zullen zijn.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #8 Gepost op: 17-11-2002, 13:43:24 »
Als je erover wil praten, dan zeg je het maar...

Ja, ik heb het er nog altijd veel moeite mee... Ik worstel nu met de waarom-vraag.
Waarom nu? Waarom nog niet een paar jaar extra?

Op dit moment misbruik ik schaamteloos een computer die ik hier heb staan ter reparaties voor iemand anders om nog op internet te komen. De twee kasten staan nu naast elkaar verstengeld als een soort Doodskus (voor HP fans) of als een soort Mind-melt (voor Startrekfans). Maar jammer genoeg vind mijn harde schijf met XP van mijn computer het helemaal niet leuk met die andere computer. (Hij zit nu ook in een compleet inferieur systeem, dat is natuurlijk niet leuk voor hem.) Daarom loopt de computer (vooral als ik op internet zit) aldoor zonder aanleiding vast. Gisteravond/vanochtendvroeg hadden ze nog wel het respect om mij het condoleanceregister te laten openen, maar daarna was er niets meer mee te beginnen. Of het mijn harde schijf of die andere computer is die spreekwoordelijk aldoor de stekker eruit trekt weet ik niet, maar deze situatie moet niet te lang duren en morgen moet ik ook die computer weer terug brengen dus dan ben ik helemaal internetloos. :( (En ik heb geen geld voor een nieuwe.)

Dank voor de geweldige reacties tot nu toe. Het is echt een steun.


Liever geen bloemen.

Gr. B.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #9 Gepost op: 17-11-2002, 14:12:45 »
morgen moet ik ook die computer weer terug brengen dus dan ben ik helemaal internetloos. :( (En ik heb geen geld voor een nieuwe.)

Dank voor de geweldige reacties tot nu toe. Het is echt een steun.




moeten we jou dan ook missen?  :'(







banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #10 Gepost op: 17-11-2002, 17:24:17 »
Fijn om te horen dat ik gemist zou worden. :)

Nou; ik heb net de prijs gehoord van een nieuw moederbord en dat wordt 85 euro. Dat valt me reuze mee. Ik dacht dat het iets dik in de honderd euro zou zijn...

Ik heb m al besteld!

Maar ik weet niet hoe snel ik m kan ophalen en hoe snel ik mn computer weer heb omgebouwd. Maar het gaat allemaal best meevallen denk ik.  :) :)

Gr. B.








Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
VERPLAATST: test
« Reactie #11 Gepost op: 17-11-2002, 17:25:33 »
Jeetje wat een nieuws zeg. Het spijt me voor je, gecondoleerd. Wordt het begraven of gecrimeerd?

hierbij veel sterkte :-*








« Laatst bewerkt op: 17-11-2002, 17:27:26 door Fennie »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #12 Gepost op: 17-11-2002, 17:52:13 »
Nou; ik heb net de prijs gehoord van een nieuw moederbord en dat wordt 85 euro. Dat valt me reuze mee. Ik dacht dat het iets dik in de honderd euro zou zijn...
Dus nu wordt de prijs van je Bavaria-reclame-video zeker ook een stuk lager? ;) Geheel toevallig, natuurlijk...








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #13 Gepost op: 17-11-2002, 23:40:28 »
Jeetje wat een nieuws zeg. Het spijt me voor je, gecondoleerd. Wordt het begraven of gecrimeerd?

Gecrimeerd zeker niet! Maar ik weet niet wat ik er mee ga doen... Mischien wil iemand een kapot moederbord kopen voor 85 euro? (ik kan het proberen)

Dus nu wordt de prijs van je Bavaria-reclame-video zeker ook een stuk lager? ;) Geheel toevallig, natuurlijk...

 :o Ik sta versteld van al die helderzienden op het forum!!! Heeft WIDM aantrekkingskracht op zulke mensen misschien?

Maar iig, morgen moet de computer die er nu bijstaat weg, maar nu is het zo dat mijn broer net een huis heeft gekocht en daar gaat ie deze week wonen en klussen, maar zn computer blijft hier hoop ik nog staan. Dus kan ik die waarschijnlijk een weekje misgebruiken. :)

Gr. B.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #14 Gepost op: 18-11-2002, 11:14:44 »
ach wat sneu voor je  :-/ en moeten we bertha nu ook een tijdje missen? want het wordt vast moeilijk om haar zomaar te vervangen...

Ook dat nog....
Sterkte Bertha!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Mahtob

  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #15 Gepost op: 18-11-2002, 18:28:05 »
Bertha, ik weet dat woorden de pijn niet makkelijk verzachten, maar misschien is het een troost te weten dat ik twee jaar geleden ook mijn moederbord verloren heb! Ik was 22 jaar en het was mijn eerste grote verlies in mijn leven. Wellicht vindt je (net als ik) troost in de gedachte dat je moederbord nu in de moederbordhemel is.

Mahtob. :'(







molzot

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #16 Gepost op: 18-11-2002, 18:46:16 »
Ik gebruik op dit moment al de 2e donatiecomputer (alleen de organen harde schijf en ISDN kaart zijn van mij. :))

Ook dat nog....
Sterkte Bertha!

Met 'haar' bedoelde A&K mijn weilen moederbord! Toch?  :( ;)

Bertha, ik weet dat woorden de pijn niet makkelijk verzachten, maar misschien is het een troost te weten dat ik twee jaar geleden ook mijn moederbord verloren heb!

Was het bij jouw ook zo onverwacht of zag je het al aankomen? Ik wist wel dat het ieder moment afgelopen kon zijn, omdat ik na 1,5 jaar al op internet las dat het een slecht moederbord was, maar toch was het erg plotseling...

Vandaag kreeg ik deze mail:

Geachte klant,

Uw order met ordernummer 90020878 staat de komende 3 werkdagen gereed om afgehaald te worden bij de vestiging Steentilstraat 40, Groningen. Wij verzoeken u contact op te nemen met de afdeling verkoop indien u de order op een ander tijdstip wilt ophalen. Met vriendelijke groet,NoRRoD Computers BVAfdeling Verkoop verkoop@norrod.nl 050 544 52 22


Morgen zal ik haar maar ophalen dan, hopelijk zal tussen ons een beetje klikken... Eigenlijk is het nog te vroeg... Maar je moet weer verder... Het leven gaat door...  enz.enz.

Diepe zucht...

Gr. B.












Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #17 Gepost op: 18-11-2002, 22:00:24 »
Met 'haar' bedoelde A&K mijn weilen moederbord! Toch?  


jaaaaaa tuurlijk dat !! het moederbord vervangen bedoelde ik hè







banaan begint met een b, soms met een s

Offline de Huiskabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #18 Gepost op: 18-11-2002, 22:26:50 »
het vaderbord en de kinderborden zullen wel moeilijke tijden doormaken...

wens ze sterkte van me!







't werd een beetje koud buiten...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #19 Gepost op: 19-11-2002, 18:57:48 »
bevestiging van de stelling: vrouwen en technologie gaan niet samen  ;D







banaan begint met een b, soms met een s