Auteur Topic: Lieke en Michon  (gelezen 42680 keer)

Offline BenB Fan

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #40 Gepost op: 26-10-2004, 16:38:47 »
Ik ben een bekende van Brett en ik kan je wel melden dat het echt een huilebalk is :\'(. Als er ook maar iets gebeurt dan begint hij al te janken. Wat ik van Tobias begreep is dat Lieke een hele lieve meid en dat ze juist alleen maar die momenten laten zien waarbij daarvoor Michon het bloed al onder haar nagels vandaan heeft gehaald. Het lijkt nu alsof zij de bitch is maar daar is niets van waar. Ik begreep ook dat Lieke en Michon door Het Blok benadeelt waren met de oplevering van hun slaapkamer en dat ze daarom zo verdrietig was. Lang leve Lieke. ::love:: ::bravo::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lieke en Michon
« Reactie #41 Gepost op: 27-10-2004, 23:33:05 »
Ik zag net op de site van Lieke en Michon dat iemand een bericht van mij, dat ik op dit forum had gepost..Geplakt heeft en op de site van Lieke & Michon geplaatst heeft  >:( >:(

Dat was ik dus niet..!!
Ik heb nog nooit iets geplaatst op hun site..!!
Dus degen die zoiets doet: Verzin zelf iets of plaats het onder je eigen naam en niet anoniem  ::niet-ok::

Ontopic:

Ondanks het hele knip en plakwerk denk ik toch dat Lieke wel een beetje is zoals ze neergezet word..Ook zal ze best haar goede kanten hebben!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Lieke en Michon
« Reactie #42 Gepost op: 28-10-2004, 00:43:52 »
Ik zag net op de site van Lieke en Michon dat iemand een bericht van mij, dat ik op dit forum had gepost..Geplakt heeft en op de site van Lieke & Michon geplaatst heeft  >:( >:(

Dat was ik dus niet..!!
Ik heb nog nooit iets geplaatst op hun site..!!
Dus degen die zoiets doet: Verzin zelf iets of plaats het onder je eigen naam en niet anoniem  ::niet-ok::

Haha, ik heb het net gezien ja. ;D waarschijnlijk vonden ze het een leuke tekst of waren ze zelf te dom om iets te verzinnen. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lieke en Michon
« Reactie #43 Gepost op: 28-10-2004, 08:30:23 »
ze kunnen voor Lieke een aparte rubriek maken: Lieke's strings...Gisteren lieten ze er een aantal zien
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #44 Gepost op: 28-10-2004, 09:40:00 »
Ja die stringrapportage was erg grappig! Vooral toen Michon's broek wat afzakte tijdens 't klussen bij Brett & Tobias en Tobias doodserieus zei "daar zakt toch haast je broek van af".  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #45 Gepost op: 28-10-2004, 10:38:14 »
Ja die stringrapportage was erg grappig! Vooral toen Michon's broek wat afzakte tijdens 't klussen bij Brett & Tobias en Tobias doodserieus zei "daar zakt toch haast je broek van af".  ::rofl::

Die was idd steengoed van hem ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #46 Gepost op: 1-11-2004, 13:12:29 »
Jee wat komt Lieke toch ongelooflijk vals over!
De begripvolle lieve vrouw tegenover Nannet uithangen,maar ondertussen die 2 helemaal de grond in praten!
Bah ::ohno::

Offline krintje

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #47 Gepost op: 6-11-2004, 20:12:05 »
lieke moet es ophouden michon altijd zo te kleineren!
ze maken voor de rest wel mooi werk! ik denk dat ze gaan winnen

Offline francoise

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #48 Gepost op: 7-11-2004, 22:48:29 »
Gadverdamme Lieke! Wat val jij mij 100% tegen... elk berichtje wat ik zet over jou wordt erger...  ::pinokkio:: dat je bent! Ook Michon begint me de keel uit te hangen! (watje...  ::rofl::) De kamer van Elmer en Nanet was gzd veel mooier, warmer en persoonlijker, ik ga ervan uit en hoop dat hun met deze kamer winnen.  ::tandpastasmiley::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lieke en Michon
« Reactie #49 Gepost op: 7-11-2004, 23:12:15 »
Tjeee wat een "not done" grap met die auto zeg...Dit is geen humor en zeker niet te vergelijken met het meevragen naar de zonnebank, wat (k)lieke deed gadverrrr wat een enge bitch is ze...

Ook dat commentaar over het opleveren...Zelf liep ze twee weken geleden te janken omdat ze niet klaar waren...Hocus-pocus werd hun kamer toch opgeleverd...Hoe onsportief ben je dan door kritiek te leveren, gadver en dat geroddel over die vijfde kamer....

Volgens mij had Michon toch al iemand geregeld?? Ga dan niet je medekandidaten afzeiken dat ze niets doen!!!

Trek je broek eens op !!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: Lieke en Michon
« Reactie #50 Gepost op: 8-11-2004, 03:06:49 »

Trek je broek eens op !!!

Het was "leuk" in het begin... maar ze vindt het wel heeeel erg leuk om haar collectie strings op tv te showen... misschien is werken bij victoria secret een betere baan voor der!
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #51 Gepost op: 8-11-2004, 07:47:19 »
Michon heel moeilijk doen met die plafondplaat
Staat ze daar met haar telefoon
brr wat een ongelofelijke...
Ik hoop niet dat ze winnen, en denk het eigenlijk ook niet.

Offline Nienie

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #52 Gepost op: 8-11-2004, 09:29:39 »
Ik vind je helemaal te gek Lieke!!! Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. ::love:: Ga zo door, jullie hebben trouwens ook t mooiste appartement. ::tandpastasmiley::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Lieke en Michon
« Reactie #53 Gepost op: 8-11-2004, 10:28:36 »
Tjeee wat een "not done" grap met die auto zeg...Dit is geen humor en zeker niet te vergelijken met het meevragen naar de zonnebank, wat (k)lieke deed gadverrrr wat een enge bitch is ze...

Ook dat commentaar over het opleveren...Zelf liep ze twee weken geleden te janken omdat ze niet klaar waren...Hocus-pocus werd hun kamer toch opgeleverd...Hoe onsportief ben je dan door kritiek te leveren, gadver en dat geroddel over die vijfde kamer....

Volgens mij had Michon toch al iemand geregeld?? Ga dan niet je medekandidaten afzeiken dat ze niets doen!!!

Trek je broek eens op !!!

Hehe, eindelijk eens iemand die er net zo over denkt als ik! Deze streek is puur uit jaloezie gedaan omdat zij geen tijd had voor de zonnebank. Hoe kinderachtig kan men zijn!!! Ik ga alleen niet zeggen dat ze een bitch ofzo is, daarvoor ken ik haar niet. Ik vind wel dat je de mensen wel in z'n waarde moet laten. Je kan ook kritiek geven zonder te schelden, toch?  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #54 Gepost op: 8-11-2004, 14:34:45 »
Ik vind d'r behoorlijk kinderachtig.....Michon kan toch wel iets beters krijgen...de stumper.
That's all

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #55 Gepost op: 8-11-2004, 16:26:21 »
Tjeee wat een "not done" grap met die auto zeg...Dit is geen humor en zeker niet te vergelijken met het meevragen naar de zonnebank, wat (k)lieke deed gadverrrr wat een enge bitch is ze...
Ik vond het ook een rotgrap. Ik bedoel; oke, Brett had wel een beetje een 'overreactie', maar ik vond het gewoon vals. Waar slaat het nou op?!

Offline marq101

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #56 Gepost op: 9-11-2004, 17:32:28 »
Ik moet het fff kwijt: Wat een naar vals wicht is die Lieke, getverdemme  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Totaal gebrek aan inlevingsvermogen.
Natuurlijk krijgt ze daarvoor ook alle ruimte van Michon.
Helaas is alles al opgenomen ander zou ik zeggen: 'Michon geef dat kind een overdrachtelijke veeg'..............zo, dat is eruit  >:D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Lieke en Michon
« Reactie #57 Gepost op: 9-11-2004, 20:59:34 »
Jongens ik verzoek jullie vriendelijk om in meer respectvolle bewoordingen je mening te geven over de kandidaten. Vergeet niet dat je ook een heleboel niet ziet op TV. Misschien worden juist alleen de negatieve kanten van Lieke belicht.
Vergeet ook niet dat alle deelnemers zo langzamerhand doodmoe moeten zijn van weken achtereen dag en nacht zo'n beetje te klussen en in het stof te zitten. Daar wordt je humeur ook niet vrolijker van. Geen wonder dat men dan ook niet echt helder op elkaar kan reageren.

Overigens vond ik die grap met die auto nou ook weer niet zo verschrikkelijk hoor.  Brett had hem vrij snel gevonden. Een beetje plagen, want volgens mij was het niet meer dan dat, mag toch wel? ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline marq101

  • Forumlid
Re: Lieke en Michon
« Reactie #58 Gepost op: 9-11-2004, 22:51:32 »
Hoi Mapel,

Respect werkt alleen als het wederkerig is en daar zie ik bij Lieke niets van terug. Zelfs al zou men de opnamen zo manipuleren dat alleen haar negatieve kanten worden belicht dan nog blijf ik na relativering van eea met een niet al te positief beeld zitten. Bovendien, iedereen in het blok zal er wel een beetje doorheen hebben gezeten op dat moment dus nog steeds geen reden om zo akelig te zijn.

Plagen mag best tot het moment dat je slachtoffer het echt niet meer leuk vindt. dat moment gaat volledig aan haar voorbij.

Aan de andere kant, het blijft maar televisie en ik ben niet gedwongen er naar te kijken.

doeg

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lieke en Michon
« Reactie #59 Gepost op: 10-11-2004, 08:23:13 »
Mapel,

Je kunt alleen een kant belichten als die er ook is, als ze deze opmerkingen niet maakt, kunnen ze het ook niet uitzenden.
Elmer en Nanet hebben soms commentaar op het niveau van het kluswerk, maar die hebben nooit commentaar op de relaties van anderen, terwijl Lieke dat wel volop over hen heeft, die heeft niet eens meer in de gaten hoe ze over anderen praat volgens mij. Jochem en Wina praten altijd wel lekker mee, maar die heb ik niet op een eigen standpunt kunnen betrappen, dus wordt dat ook niet uitvergroot door de productie.
En Brett en Tobias hebben een bepaald karakter waardoor ze reactie oproepen, maar dat is een ander soort reactie als de reacties die binnenkomen op Lieke en Michon s gedrag.