Auteur Topic: Ik heb helaas gisteren 13.11.2004 Coldfeet gemist, wie helpt mij ?  (gelezen 1482 keer)

Offline Lief

  • Forumlid
Mijn videorecorder deed het niet, dus helaas miste ik deze aflevering. Ik vind het heel erg, want ben een fervent Cold-feet fan.
Wie heeft de aflevering op video tape ? Woon in het Gentse, België.
Lief

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ik heb helaas gisteren 13.11.2004 Coldfeet gemist, wie helpt mij ?
« Reactie #1 Gepost op: 14-11-2004, 15:57:05 »
Hee Lief, ook ik ben fan van Cold Feet en kijk het als het even kan elke week (ik heb het een week eerder dan jij helaas gemist ::), kun je me vertellen wat er toen gebeurd is??) maar ik heb het helaas gisteren niet opgenomen... :-\\ Ik kan je wel vertellen dat het een heel erg belangrijke aflevering was...! Mss kan Heinz je helpen, die heeft dacht ik alle afl op dvd. Zie ook dit topic, maar pas op: enigszins spoiler-achtig.

Offline Lief

  • Forumlid
Re: Ik heb helaas gisteren 13.11.2004 Coldfeet gemist, wie helpt mij ?
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2004, 16:05:34 »
Hoi
Wat jammer, ik ga inderdaad eens bij Heinz aankloppen of hij de coldfeet aflevering van vorige zaterdag op dvd heeft.
Die van de week daarvoor heb ik gezien, maar waarover ging dat nu ook weer? In de krant vind je meestal het onderwerp. Ik vermoed dat Rachel terug ging werken en dat ze aandacht daarvoor had en voor haar baby, maar niet voor haar man ! Zo gaat dat ...
groetjes !
Lief