Auteur Topic: Michon moet Lieke dumpen  (gelezen 7541 keer)

Offline Sato

  • Forumlid
Michon moet Lieke dumpen
« Gepost op: 15-11-2004, 10:28:36 »
Ik hoop echt dat Michon snel vreemdgaat. Want dan krijgt Lieke echt een keer wat ze verdient. Iemand als zij verdient het niet dat iemand zo van haar houd als Michon doet. Constant loopt ze iedereen af te zeiken (met name Michon), maar dat mens moet eerst eens naar zichzelf kijken. Het is maar goed dat ze altijd een dikke laag make-up op haar gezichtje plakt, want als ze werkelijk in de spiegel zou kijken, zou ze een gitzwart, zwaar verzuurd, harteloos monster zien. Wat een kreng is dat zeg!

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2004, 11:17:04 »
 ::oink:: Wat een krachtige taal.
Het is niet dat ik fan ben van Lieke, maar zo'n slecht koppel is het toch ook weer niet...
Je moet niet vergeten dat ze in een situatie zitten waar veel druk op alle deelnemers ligt. Bovendien gedragen mensen zich voor de camera toch net iets anders. En de regie laat ook zien wat ze willen laten zien, een niet-vertekenend beeld krijg je dus nooit.
Ik denk dat Michon het allemaal best wel kan hebben.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2004, 12:11:16 »
Ben je z'n moeder ofzo? Laat Michon lekker zelf weten wat ie doet.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2004, 13:21:52 »
Precies. Als Michon haar zat is dumpt hij haar echt zelf wel hoor ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline missrobinson

  • Winnaar ER pool 2004
  • Forumlid
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2004, 17:20:16 »
wat is dit nu weer voor onzin! Laat mensen gewoon zelf beslissen of ze wel of niet bij elkaar willen blijven!

Offline krintje

  • Forumlid
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #5 Gepost op: 17-11-2004, 16:16:06 »
Ach ja, ik ben het er mee eens dat het michons eigen keuze is en natuurlijk geeft het op tv een vertekend beeld, maar als ik hem was dat had ik haar dus echt wel kei hard gedumpt. Vertekend beeld of niet, Lieke doet te vaak te bitchig!!  ::niet-ok::

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #6 Gepost op: 18-11-2004, 10:58:09 »
Lieke is gewoon een roddeltut als je het mij vraagt.
En zeiken heeft zei uitgevonden geloof ik.
Overal commentaar op hebben en alleen iets doen doen als je daar zelf beter van wordt ::oink::

Lekker motiverend om samen zo'n klus mee te klaren.

Offline x-moi-x

  • Forumlid
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2004, 18:32:07 »
kweeniej of jullie ut wete he, maar me moeder heeft een kennis en die is de broer van Michon, en die heeft gezegd, dat de relatie van Lieke en Michon al op de klippen was gelopen, voordat het programma begon, maar dat ze toch nog mee hebben gedaan voor het blok. Maar als ik die twee soms op tv zie, zou ik dat soms eigenlijk niej echt zegge. ::jaja:: ::jaja::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2004, 23:20:40 »
kweeniej of jullie ut wete he, maar me moeder heeft een kennis en die is de broer van Michon, en die heeft gezegd, dat de relatie van Lieke en Michon al op de klippen was gelopen, voordat het programma begon, maar dat ze toch nog mee hebben gedaan voor het blok. Maar als ik die twee soms op tv zie, zou ik dat soms eigenlijk niej echt zegge. ::jaja:: ::jaja::


Neej souw je nie zegge...Maar die kennis van die broer van Michon haddie ook nog wat zinnuggss te zegguh??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2004, 10:02:21 »
Off-topic: kunnen mensen niet meer normaal Nederlands typen?? Dit is toch totaal niet leesbaar... Bedankt.

On-topic: ik heb niet het idee dat het fout gaat tussen die 2. Oke, gisteren lieten ze een ruzie horen die er niet om loog, maar goed, dat is als je het mij vraagt overal wel. Bij mij wel iig. Lieke ging de volgende ochtend bij Wina langs en zei: 'het was gisteren weer flink bal bij ons thuis. Heb je er nog iets van gehoord?', waarop Wina zei: 'meerdere malen Lieke, meerdere malen', waarop Lieke weer zei: 'nee, dat bedoel ik niet...'. Wina had het dus niet over die ruzie, maar over het 'goedmaken'. Als die relatie echt niet goed had gezeten, dan gingen ze toch ook niet meer met elkaar naar bed, of ben ik nou zo bekrompen om dit te denken??
« Laatst bewerkt op: 22-11-2004, 10:22:20 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Michon moet Lieke dumpen
« Reactie #10 Gepost op: 22-11-2004, 10:11:46 »
Als die relatie echt niet goed had gezeten, dan gingen ze toch ook niet meer met elkaar naar bed, of ben ik nou zo bekrompen om dit te denken??
Dan zouden ze idd ook niet zo uitgebreid zoenen. Tenminste, als ik zo'n ruzie zou hebben dan heb ik daar geen behoefte aan iig.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.