Auteur Topic: Daisys fanclub  (gelezen 68934 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #40 Gepost op: 8-01-2005, 14:45:01 »
vragen jullie je nu niet af wat daisy met haar verhaaltje wil bereiken?

nee want dat weet ik al :P ....  ::rofl::

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Daisys fanclub
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2005, 14:45:41 »
vragen jullie je nu niet af wat daisy met haar verhaaltje wil bereiken?
:o Misschien wil ze een breuk tussen Eck en XmoX creëren
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Daisys fanclub
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2005, 14:55:45 »
Optie B.
2024: wie is de Mol?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2005, 14:59:54 »
:o Misschien wil ze een breuk tussen Eck en XmoX creëren

hahah waar zie je haar voor aan :P .... Ze wil gewoon mij er nog een beetje bij betrekken ookal lig ik eruit :P ... Is toch lief?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #44 Gepost op: 8-01-2005, 15:12:39 »
Jullie kozen ditmaal voor optie B!

Eck draait zich om: "Wat gebeurde hier net?!" Hij kijkt om zich heen, er is niemand te zien. Dan ziet hij een taxi voorbij rijden. Eck holt er naartoe. Eck: "Ga achter die auto aan en snel!" Eck stapt in en de taxi snelt er vandoor.

Al snel heeft de taxi de auto met xmoix gevonden. De 2 auto's scheuren door de binnenstad. Dan merkt Eck dat hij weinig geld bij zich heeft. Eck: "Eh... meneer de chaufeur, is het erg als ik later betaal?" De chauffeur draait zich om: "Ja hoor, geen enkel probleem." Ecks gezicht wordt bleek. Achter het stuur zit ..... Lebon Simon! Eck: "Maar, hoe kan dit?" LS: "Rustig maar, alles komt goed." Eck: "Wat is er met xmoix gebeurd?" LS: "Alles komt goed." Eck: "Wat een onzin, ik wil eruit!" Maar de auto zit op slot. Eck zit in de val....

Een uur later vinden Eck en Xmoix elkaar terug in de kelder van een gebouw. Ze zitten opgesloten in het donker. Eck: "Waarom moet je ook altijd je neus in andermans zaken steken. Als jij je nergens mee had bemoeid, was het vast niet zo gelopen!" Ze gaan zitten. Xmoix: "Ik heb honger." Eck: "Zucht, is dat het enige waar je aan kan denken. Ik wil hieruit komen, en wel zo snel mogelijk!" Eck kijkt naar buiten. Alles om hen heen is verlaten, ze zitten in een niemandsland. Dan zien ze opeens een fiets staan. Eck: "Één van ons moet die fiets zien te pakken, maar hoe komen we hieruit." Xmoix: "Misschien kunnen we door het kattenluik, we zijn toch nog zo mager van de mangrove." Eck: "Goed idee, hier ligt een zaag, daarmee kan ik zorgen dat ik er doorpas." Xmoix: "Jij, ik wil hieruit!" Eck: "Nee, ik, ik heb die fiets gevonden." Xmoix: "Maar ik het kattenluik!"

Hoe gaat het verhaal verder?

A - Xmoix stemt ermee in dat Eck uiteindelijk de fiets pakt en mensen gaat waarschuwen
B - Eck stemt ermee in dat Xmoix uiteindelijk de fiets pakt en mensen gaat waarschuwen
C - Ze komen er niet uit en gaan loten
D - Het duo schreeuwt zo hard dat ze het tegenoverstelde bereiken, en dan...
« Laatst bewerkt op: 8-01-2005, 15:14:16 door Daisy »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2005, 15:15:26 »
::jaja:: (maar A is ook goed)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Daisys fanclub
« Reactie #46 Gepost op: 8-01-2005, 15:17:13 »
Optie D graag.
2024: wie is de Mol?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #47 Gepost op: 8-01-2005, 15:18:32 »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #48 Gepost op: 8-01-2005, 15:24:17 »
Ik ga voor D...dan krijgt het verhaal volgens mij een leuke en verrassende wending
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #49 Gepost op: 8-01-2005, 15:26:03 »
Ik ga voor D...dan krijgt het verhaal volgens mij een leuke en verrassende wending

neeee!!!!  >:( .... Mensen toch,,,

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Daisys fanclub
« Reactie #50 Gepost op: 8-01-2005, 17:15:14 »
C....
back again..

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Daisys fanclub
« Reactie #51 Gepost op: 8-01-2005, 17:22:19 »
hahah waar zie je haar voor aan :P .... Ze wil gewoon mij er nog een beetje bij betrekken ookal lig ik eruit :P ... Is toch lief?
Eigenlijk maakt ze misbruik van het feit dat jij en Eck constant in de problemen komen, lekker opportunistisch Daisy  ::ok:: ;)

Oh ja, optie D natuurlijk
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Daisys fanclub
« Reactie #52 Gepost op: 8-01-2005, 17:49:47 »
C....

nog steeds denkend als een Mangrover!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #53 Gepost op: 8-01-2005, 17:55:50 »
B

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #54 Gepost op: 8-01-2005, 18:22:17 »
Absoluut D.
That's all

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Daisys fanclub
« Reactie #55 Gepost op: 8-01-2005, 19:11:55 »
D


er was eens......

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Daisys fanclub
« Reactie #56 Gepost op: 8-01-2005, 19:56:19 »
D, (Daisy snapt de opdracht :X)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Daisys fanclub
« Reactie #57 Gepost op: 8-01-2005, 19:56:43 »
D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #58 Gepost op: 8-01-2005, 20:04:00 »
De absolute meerderheid was voor optie D. Dit is het verhaal voor vanavond, jullie kunnen wederom kiezen uit vier mogelijkheden en dan komt er morgen weer een vervolg!

Eck: "Jij moest zonodig met je neus in mijn zaken steken, als je met je handen van mijn telefoon was afgebleven was het nooit zover gekomen!" Xmoix: "Ach jij met je duistere zaakjes, we hadden nooit moeten gaan, gewoon naar de bioscoop ofzo. En dan is er maar vals spel gespeeld, ik heb een leuke tijd gehad. Maar ik wil nu weg." Xmoix pakt de zaag en smijt 'm weg. Helaas voor haar komt de bijl middenin een emmer terecht. Een enorm kabaal klinkt en binnen no-time staat Lebon Simon voor de neus van het duo. LS: "Ik heb nog zo gezegd, het komt allemaal goed. Niets is wat het lijkt jongens. Maar omdat jullie zo nieuwsgierig zijn, neem ik jullie wel mee. Kom we gaan naar boven." Eck en Xmoix volgen.

Lebon Simon neemt het tweetal mee naar de woonkamer. Eck en Xmoix schrikken zich een hoedje, als ze Bakkertje daar aantreffen. Eck: "Maar ... wat doe jij hier?" Bakkertje: "Hé hallo, alles goed. Met mij wel. Wat zijn jullie toch weer nieuwsgierig. Ga toch lekker zitten. LS, pak jij de chips, dan zullen we eventjes wat uitleggen." LS loopt naar de keuken, haalt de cola, sinas en chips tevoorschijn en neemt plaats.

LS steekt van wal: "Oké Eck en Xmoix luister goed. Jullie zullen me moeten vertrouwen, ik kan niet zeggen waarom ik dit doe, maar geloof me, alles komt goed. Maar ik heb Nostradamus hier nodig, maar hij reageert maar niet om mijn telefoontjes. Jullie kunnen hem hier krijgen." Eck: "En waarom zou ik dat doen? Straks sluit je hem net als ons op." Xmoix: "Ik wil gewoon weten waarom, punt uit." LS: "Dat kan ik jullie niet zeggen. Maar vertrouw me, het komt goed. Als jullie zorgen dat Nostradamus hier komt, geef ik jullie €1000,= de man, wat zeggen jullie daarvan." Eck en Xmoix kijken elkaar aan, wat moeten ze hier nu weer van denken...

Wat doen Xmoix en Eck met de aanbieding?

A - Ze accepteren het geld niet
B - Ze accepteren het geld, maar spelen vals spel
C - Ze accepteren het geld, en gaan de opdracht uitvoeren
D - Ze willen meer geld

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Daisys fanclub
« Reactie #59 Gepost op: 8-01-2005, 20:19:48 »
C