Auteur Topic: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"  (gelezen 40570 keer)

Stamgast

  • Gast
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #20 Gepost op: 8-02-2005, 13:09:44 »
Taalfoutje:  ::schaam::

pfff, gaat lekker. Ben vandaag een beetje van slag. :(

bedoel natuurlijk: probeert

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2005, 13:10:57 »

Stamgast

  • Gast
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #22 Gepost op: 8-02-2005, 13:12:33 »

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #23 Gepost op: 8-02-2005, 14:01:19 »
's Avonds heb ik niet de mogelijkheid om de Forummen... helaas ::ohno::

Sterkte dan maar, en tot morgen, Schoonheid.

Niet ziek worden, hoor !!!!

(Of heb je te lang doorgedanst in de Love Bar, gisteravond?) ;D

Prettige dag...

Hoi :)

Jammer van die avonden... Ik begreep ergens dat alle spanning na de 14e zal verdwijnen tegelijk met jou :( Jammer dat je er dan 's avonds niet bent maar wat niet kan niet he?
Ze zijn allemaal razend nieuwsgierigheid naar wie je bent, ik eik ook wel maar mss kunnen we afspreken dat je het mij (na de 14e?) via PM laat weten? ::tandpastasmiley::
Ik heb al laten weten dat ik niet mee ga speculeren, ik kan me voorstellen dat het voor jou erg vervelend is. ::jaja::

En ziek? Neuh ik wordt niet ziek, ik heb migraine dus ik ben naar huis gegaan gelijk na de vergadering en ben gaan slapen dus het gaat nu wel weer wat beter hoor :)

Tot snel stamgast :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #24 Gepost op: 8-02-2005, 14:03:07 »
Hoi :)

Jammer van die avonden... Ik begreep ergens dat alle spanning na de 14e zal verdwijnen tegelijk met jou :( Jammer dat je er dan 's avonds niet bent maar wat niet kan niet he?
Ze zijn allemaal razend nieuwsgierigheid naar wie je bent, ik eik ook wel maar mss kunnen we afspreken dat je het mij (na de 14e?) via PM laat weten? ::tandpastasmiley::
Ik heb al laten weten dat ik niet mee ga speculeren, ik kan me voorstellen dat het voor jou erg vervelend is. ::jaja::

En ziek? Neuh ik wordt niet ziek, ik heb migraine dus ik ben naar huis gegaan gelijk na de vergadering en ben gaan slapen dus het gaat nu wel weer wat beter hoor :)

Tot snel stamgast :)

Haha! Dit werkt echt goed op de lachspieren...

Stamgast

  • Gast
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #25 Gepost op: 8-02-2005, 14:04:42 »
Ik zat in de Love Bar ::hijg::hijg:: ::rofl::

Fijn te horen dat je wat bent opgeknapt.

Ik heb je wel gemist!
Misschien moet je maar niet te lang achter (eigenlijk: voor) de PC gaan zitten, als je hoofdje niet wil meewerken...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2005, 14:08:16 »
Ik word helemaal verlegen van al je lieve woorden en dat je me steeds zo mist *giechelt*

Komt niet door de PC hoor schat, ook zonder PC heb ik dat soms. Maar ach dat went ook wel weer.

Mag ik wel weten hoe oud je ben? :D En wat doe je voor werk en wat voor vergadering had je?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #27 Gepost op: 8-02-2005, 14:09:59 »
straks moeten we hier nog een darkroom openen :o

Stamgast

  • Gast
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #28 Gepost op: 8-02-2005, 14:11:22 »
Ik word helemaal verlegen van al je lieve woorden en dat je me steeds zo mist *giechelt*

Komt niet door de PC hoor schat, ook zonder PC heb ik dat soms. Maar ach dat went ook wel weer.

Mag ik wel weten hoe oud je ben? :D En wat doe je voor werk en wat voor vergadering had je?


Oef, ondanks mijn "rijmgeworstel" van vanochtend vroeg toch heel wat vragen...

Is het niet zo als met een boek? Dat je door lezen zelf invulling kunt geven aan je personages? Als dan later een film uitkomt, gebaseerd op je boekverhaal, passen de hoofdfiguren eigenlijk niet meer bij het beeld dat jij van ze had, en kan het in principe alleen maar tegenvallen...


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #29 Gepost op: 8-02-2005, 14:11:53 »
straks moeten we hier nog een darkroom openen :o

Misschien is dat een idee!  ;D

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #30 Gepost op: 8-02-2005, 14:15:35 »
Oef, ondanks mijn "rijmgeworstel" van vanochtend vroeg toch heel wat vragen...

Is het niet zo als met een boek? Dat je door lezen zelf invulling kunt geven aan je personages? Als dan later een film uitkomt, gebaseerd op je boekverhaal, passen de hoofdfiguren eigenlijk niet meer bij het beeld dat jij van ze had, en kan het in principe alleen maar tegenvallen...



scherp
Dus eik zeg je dat ik jouw kan creeren in mijn fantasie gedachten tot hoe ik wil dat jij bent.
En wat betreft die film.... Nu maak je me in de war hoor, ik dacht dat je duidelijk had laten weten dat ik niet erachter zou komen wie je bent maar met jouw link naar een film zou dat dus weer wel zo zijn.

En je rijm was prachtig hoor ::love::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #31 Gepost op: 8-02-2005, 14:18:14 »
scherp
Dus eik zeg je dat ik jouw kan creeren in mijn fantasie gedachten tot hoe ik wil dat jij bent.
En wat betreft die film.... Nu maak je me in de war hoor, ik dacht dat je duidelijk had laten weten dat ik niet erachter zou komen wie je bent maar met jouw link naar een film zou dat dus weer wel zo zijn.

En je rijm was prachtig hoor ::love::
joehoe ::joehoe:: je bent een vals, cynisch, ordinair rotwijf!! wat doe je nou??? ::rofl:: laat me niet alleen?? :(

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #32 Gepost op: 8-02-2005, 14:20:28 »
joehoe ::joehoe:: je bent een vals, cynisch, ordinair rotwijf!! wat doe je nou??? ::rofl:: laat me niet alleen?? :(

sorry???

Wil je wat drinken ofzow?
Mijn prinsje is chriz!!

Stamgast

  • Gast
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #33 Gepost op: 8-02-2005, 14:21:29 »
Nu maak je me in de war hoor, ik dacht dat je duidelijk had laten weten dat ik niet erachter zou komen wie je bent maar met jouw link naar een film zou dat dus weer wel zo zijn.

In dit geval zou je de "film" mogen vergelijken met een uitspraak van mijn kant die zou laten doorschemeren wie of wat er onder het helmpje zit...

Misschien schrik je je wel te barsten, als ik het ding afzet (als ik hem afkríjg).
voor hetzelfde geld heb ik inderdaad een Sparta-met en een wandelstok, een houten poot en twee glazen-ogen !?!?!
(Begint nu een soort Cyrano-verhaal te worden. Sorry, was ook weer niet de bedoeling)

Laten we idd de andere Barbezoekers niet vergeten. Sorry, Cora Bora, ik leg misschien wel teveel beslag op Dorine's aanwezigheid.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #34 Gepost op: 8-02-2005, 14:21:37 »
sorry???

Wil je wat drinken ofzow?
;D neeeeeeee je moet weer de ouderwetse dorien worden ;) ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #35 Gepost op: 8-02-2005, 14:22:35 »
;D neeeeeeee je moet weer de ouderwetse dorien worden ;) ;D

Mee eens  ::jaja::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #36 Gepost op: 8-02-2005, 14:29:13 »
In dit geval zou je de "film" mogen vergelijken met een uitspraak van mijn kant die zou laten doorschemeren wie of wat er onder het helmpje zit...

Misschien schrik je je wel te barsten, als ik het ding afzet (als ik hem afkríjg).
voor hetzelfde geld heb ik inderdaad een Sparta-met en een wandelstok, een houten poot en twee glazen-ogen !?!?!
(Begint nu een soort Cyrano-verhaal te worden. Sorry, was ook weer niet de bedoeling)

Laten we idd de andere Barbezoekers niet vergeten. Sorry, Cora Bora, ik leg misschien wel teveel beslag op Dorine's aanwezigheid.

Ow oke , duidelijk verhaal dank je wel.
joehoe ::joehoe:: je bent een vals, cynisch, ordinair rotwijf!! wat doe je nou??? ::rofl:: laat me niet alleen?? :(
>:D
;D neeeeeeee je moet weer de ouderwetse dorien worden ;) ;D

Aha oke, nou ja euhhhh zodra er liefde in het spel is willen sommige dingen nog wel eens veranderen he.

Luister es, nu we er toch 'allemaal' zijn, stelletje spammers >:(
Die naam van die bar he... Die is op zich wel oke natuurlijk, al zeg ik het zelf maar ik vind m niet echt slaan op valentijn. Dus wat zullen we zeggen als we er nou iets met liefde in verwerken nog??
 
Weet ik veel:  Cocktailbar "De Gemixte Liefdessappen" of zo?
wat vinden jullie?
Mijn prinsje is chriz!!

Stamgast

  • Gast
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #37 Gepost op: 8-02-2005, 14:30:17 »
Klinkt heerlijk... ::jaja::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #38 Gepost op: 8-02-2005, 14:31:56 »
Liefdessappen! dat doet mij denken aan andere dingen!!

Trouwens je bent zelf ook een SPAMMER  >:(

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cocktailbar "De Gemixte Sappen"
« Reactie #39 Gepost op: 8-02-2005, 14:32:06 »
heerlijk? hmmm. Ik ben een doorgewinterde relaxhoeker dus laten we even associeren :)
Wat is jouw associatie bij:
Gemixte Liefdessappen
Mijn prinsje is chriz!!