Auteur Topic: Lost  (gelezen 79446 keer)

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Lost
« Gepost op: 22-02-2005, 19:18:52 »
Een nieuwe serie uit de Verenigde Staten over een groep mensen die neerstorten op een onbewoond eiland. Ze hebben allemaal een eigen verleden en elke aflevering leer je meer over elke persoon.

Klinkt duf? Is het niet. Er komt namelijk nog een hele hoop bij kijken. Het hele eiland is een groot mysterie. Er woont een monster (dat iets blijkt te zijn wat je nooit zou verwachten) en er blijken al mensen op het eiland te zijn geweest voor de andere groep... en zijn die mensen er nog steeds? Wat willen ze, of wat zijn ze?
Daar komt allemaal nog eens bij kijken dat er antwoorden moeten worden gezocht naar de vraag: waarom zijn deze mensen op het eiland? hoe zijn ze allemaal met elkaar verbonden? etc etc.

Ik heb een paar afleveringen gezien van deze serie en hij is heel erg leuk en zeker de moeite waard om te kijken als je een beetje van mysterie houdt. Er wordt gefocust op 14 hoofdpersonen. Ik geloof dat de serie 3 of 4 maart op net5 begint.

KIJKEN!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2005, 20:18:49 »
en een paar promoplaatjes. Leuk feitje: om de serie te promoten hebben de mensen van ABC deze foto's in flessen gedaan en op een feestdag het hele strand volgelegd. Het is op dit moment een van de best bekeken series in Amerika (uitgezonderd Desperate Housewives die het NOG beter doet... maar goed)


Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2005, 21:39:08 »
lijkt me een leuke serie. ::ok:: ga ik cker kijken!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #3 Gepost op: 1-03-2005, 08:27:17 »
trouwens waarom begint alles in maart?

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: Lost
« Reactie #4 Gepost op: 1-03-2005, 13:06:06 »
Heb al veel reclame over lost gezien, ben heel erg benieuwd!!!

Las ergens dat in elke aflevering een andere speler de hoofdrol speelt (dus dat je het vanuit steeds andere passagiers, een ander perspectief, krijgt te zijn)
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #5 Gepost op: 1-03-2005, 23:01:02 »
klopt, en dat is juist leuk want zo leer je ze steeds beter kennen. het is eigenlijk een soort grote speurtocht waar het mysterie moet worden opgelost. Ik denk dat de mensen die het leuk vinden om bij WIDM te speuren, het ook leuk zullen vinden om dit raadsel op te lossen. Er zijn in ieder geval theorien genoeg te verzinnen.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #6 Gepost op: 2-03-2005, 13:24:10 »
Vanaf 4 maart om 21.30 uur

48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt... 

Vrijdag 4 maart: Pilot

In de eerste aflevering staat de jonge dokter Jack centraal. Wanneer hij na de crash weer bij kennis komt, is het eerste dat hij voelt een hevige pijn en de brandende zon. Hij ziet rook en om hem heen klinkt geschreeuw en gegil. Langzaam realiseert Jack zich dat het vliegtuig waarin hij zat, in de lucht uiteen is gereten en vervolgens is neergestort op een onbewoond, tropisch eiland ergens in de Pacific. 

Intense spanning
De unieke opzet van de serie heeft ervoor gezorgd dat 'Lost' een enorm succes is geworden in de Verenigde Staten. In elke aflevering staat een van de hoofdpersonen centraal. Zo wordt elke week duidelijk hoe ieder voor zich de ramp probeert te overleven. Daarbij komt al snel naar voren dat samenwerking van groot belang is. Een lastige opgave gezien de zeer uiteenlopende achtergronden en karakters van de personages. Want is iedereen wel te vertrouwen? Daarnaast draagt ook het eiland een aantal geheimen bij zich en jaagt een mysterieus gehuil in de jungle velen de stuipen op het lijf. Het belooft een intens, angstig en spannend avontuur te worden dat zowel het allerbeste als de meest duistere kanten in de mensen naar boven brengt.
 
Genomineerd
‘Lost’ is gemaakt door J.J. Abrams en Damon Lindehof, dezelfde makers die verantwoordelijk zijn voor de series ‘Alias’ en ‘Crossing Jordan’. In 2005 werd ‘Lost’ genomineerd voor een Golden Globe in de categorie 'beste dramaserie'. (Net 5)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lost
« Reactie #7 Gepost op: 2-03-2005, 14:41:38 »
Ik denk dat de mensen die het leuk vinden om bij WIDM te speuren, het ook leuk zullen vinden om dit raadsel op te lossen. Er zijn in ieder geval theorien genoeg te verzinnen.

Ze hebben het mooi op elkaar afgestemd. 20.25 uur!  ::ok:: Ik kijk nog maar weinig tv tegenwoordig, maar dit lijkt me wel leuk.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #8 Gepost op: 4-03-2005, 18:44:12 »
vandaag begint het dan eindelijk ::tandpastasmiley::.
kijken wat ik er van vindt..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #9 Gepost op: 5-03-2005, 15:00:27 »
was een spannende aflevering, die iets van 700.000 mensen heeft geboeid... wacht met smart op de volgende  aflevering
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Lost
« Reactie #10 Gepost op: 5-03-2005, 18:24:04 »
Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen, met name omdat het nogal voorspelbaar was rn spannend vond ik het ook niet. Denk wel dat ik het de volgende keer ga kijken, maar echt boeiend is het nog niet. :-\\
No Milk today???

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Lost
« Reactie #11 Gepost op: 5-03-2005, 18:47:56 »
vliegtuig, crash, eiland allemaal leuk wel maar dat monster maakt t zo jurassic park achtig :-\\
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #12 Gepost op: 5-03-2005, 19:42:27 »
ik heb het begin alleen gezien.

Daarna had ik namelijk de video erin gedaan en ging weg.
Maar ik ben natuurlijk weer zo dom om nix op te nemen ::niet-ok::.

Ik zag we ldat gore been van die vent. ::niet-ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lost
« Reactie #13 Gepost op: 5-03-2005, 20:05:56 »
vliegtuig, crash, eiland allemaal leuk wel

 ::ohno:: ik vind het moreel verwerpelijk om een crash 'wel leuk' te noemen.


Ik heb het gezien, maar ik denk dat het een paar weken duurt voor ik het leuk ga vinden. Diepere verhaallijnen en karakterverdieping. En die sukkel die te dicht bij de motor kwam.... ::ohno::

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Lost
« Reactie #14 Gepost op: 5-03-2005, 22:05:15 »
Was ook niet echt enthousiast..maar misschien komt het nog.
(ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met eilanden... ::))
back again..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2005, 11:05:22 »
Was ook niet echt enthousiast..maar misschien komt het nog.
(ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met eilanden... ::))

Je hebt er cker te lang gezeten?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Lost
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2005, 13:06:29 »
Was ook niet echt enthousiast..maar misschien komt het nog.
(ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met eilanden... ::))

Hebben we in nederland eilanden dan?

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Lost
« Reactie #17 Gepost op: 6-03-2005, 18:18:07 »
Duh.....nooit aardijkskunde gehad dan?? ::ohno::
back again..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #18 Gepost op: 6-03-2005, 19:07:07 »
Duh.....nooit aardijkskunde gehad dan?? ::ohno::
jawel!!


wij kregen altijd een hulpmiddel: tv tas ::jaja::

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: Lost
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2005, 01:30:48 »
ik vond het een leuk begin... (echt super lang nagedacht waar ik die jack van ken .. oudste broer van party of five)  ::jaja::

verder leuk bedacht vliegtuig crash enzo... maar dat beest maakt het wel een beetje onrealistisch, maarja...
ik ben benieuwd naar deze vrijdag.. they've got me hooked...
I'm confused... Wait, maybe I'm not..