Auteur Topic: Lost  (gelezen 79520 keer)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #140 Gepost op: 10-11-2009, 10:44:29 »
Haha, dat zijn er nogal wat ja  ::rofl::

Maar begrijp ik het nou goed dat jij de Mexicaanse griep hebt? Beterschap dan!

En tuurlijk zijn er meer die dat gedacht hebben (alle nicknames verzamelen die Sawyer verzonnen heeft
http://lost.about.com/od/sawyernicknames/Sawyers_Nicknames.htm

En de griep: ik ben niet getest, blijkbaar doen ze dat niet meer. Dus of ik de Mexicaanse of gewone griep heb is niet bekend, maar het zijn de symptomen van het Mexicaantje ;)Flink benauwd en hondsmoe! Ik hoop niet dat je het ook krijgt, ik zit met een mondkapje op te typen hoor ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #141 Gepost op: 10-11-2009, 16:47:37 »
Brr, succes er mee  ;) Ik hoop ook zeker niet dat ik het krijg nee  ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #142 Gepost op: 16-11-2009, 14:20:05 »
Seizoen 1 toch afgekeken. Ooit eens beginnen aan 2, als ik tijd heb :)

Ik heb van meer gehoord die het eerst echt keihard afkraken, maar als ze dan toch verder gaan kijken vinden ze het geweldig en snappen ze niet meer dat ze er zo over dachten  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #143 Gepost op: 18-11-2009, 21:39:40 »
Op een af andere manier heb ik nooit de tijd gehad om deze serie te gaan volgen. Was waarschijnlijk te gecompliseerd met 24 erbij (waar ik dus mega aan verslaafd ben ;D). Wellicht koop ik ooit eens de DVD box met alle seizoenen (ik mag aannemen dat die er komt), en dan kan ik het eens rustig kijken wanneer ik wil.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Lost
« Reactie #144 Gepost op: 19-11-2009, 09:46:49 »
De DVD van LOST (seizoen 5) ligt nu in de winkel.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2010, 18:52:00 door WolfMol »
Why don't I ever listen to me?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Lost
« Reactie #145 Gepost op: 22-11-2009, 12:34:17 »
De DVD van LOST (seizoen 5) licht nu in de winkel.

ik heb m hier liggen, maar de DVD-speler is stuk :(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #146 Gepost op: 22-11-2009, 14:59:03 »
Ik wacht nog een jaartje en dan koop ik de box met 6 seizoenen  :P

Al heb ik het dan wel allemaal al gezien. Hebbedingetje?  ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #147 Gepost op: 25-11-2009, 22:41:04 »


Voor de verzamelaars ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #148 Gepost op: 2-01-2010, 20:09:17 »
seizoen 6 wordt maar liefst 3 dagen na de Amerikaanse uitzenddatum uitgezonden! Iedere vrijdag om half 11 vanaf 5 februari!
Jammer dat het weer zo laat is maar iedereen hoeft ten minste niet meer zo lang te wachten.
 ::love::
Niet dat ik die 3 dagen extra kan wachten dus ik zal ze alsnog downloaden maar zal ze zeker óók kijken op Net 5 volgende maand! ::ok::  ::hypocriet::

http://i.iimmgg.com/images/gr/1e06e20346ce1de48cfffda0894fb51f.jpg

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lost
« Reactie #149 Gepost op: 3-02-2010, 21:10:47 »
Het nieuwe seizoen is gister van start gegaan in Amerika en over 2 dagen komt het ook in nederland op tv.
Na het zien van de eerste aflevering snap ik er geen hol meer van. Heb vandaag ook de laastse 2 afleveringen van vorig seizoen gekeken die ik blijkbaar nooit heb gezien (of ik heb een heeeeel slecht geheugen). Ik kan niet wachten tot volgende week :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #150 Gepost op: 6-02-2010, 00:27:09 »
Jep, na 5 maanden wachten is het dan echt zo ver  ;D Love it <3

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Lost
« Reactie #151 Gepost op: 13-02-2010, 14:47:03 »
Ik heb met kerst seizoen 1 op dvd gekregen en ik vind het echt een geweldige serie. Ik heb direct daarna seizoen 2 en 3 gekocht en gisteren ook seizoen 4. Vanmorgen heb ik de eerste aflevering daarvan gezien.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat een verslavende serie! Maar ik ga seizoen 6 nu niet op tv volgen, want het is echt een serie waarvan je iedere minuut gezien moet hebben. Ik koop seizoen 6 ook wel op dvd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #152 Gepost op: 13-02-2010, 15:25:47 »
Hehe, ja ik ga de hele box kopen als die uit is  ;D Al zie ik nu seizoen 6 wel op tv. Ik keek seizoen 1 destijds zelfs al op tv, waarna ik een paar afleveringen miste in seizoen 3 ofzo en toen ben ik dus direct gestopt want anders snap je het toch niet helemaal meer  :P Toen heb ik later al de seizoenen t/m 4 weer gekeken op dvd en volgens mij daarna seizoen 5 weer op tv  ::rofl:: Maar ik heb nu 5 maanden gewacht op seizoen 6, dus ik ga echt niet nog wachten tot ie uit is op dvd  ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #153 Gepost op: 12-03-2010, 23:48:36 »
De laatste aflevering, "Dr. Linus", vond ik echt weer een geweldige aflevering!

Een paar antwoorden van en over Richard Alpert. Aflevering 9 (over 2 weken dus) is er een hele aflevering over hem, ik kan niet wachten!

Nostalgie was er in deze aflevering ook, heerlijk! Hoe ze op het eind aan komen lopen over het strand. Als vanouds  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lost
« Reactie #154 Gepost op: 13-03-2010, 00:00:12 »
ja deze vond ik ook echt geweldig. Echt heel leuk om meer over Dr. Linus te weten te komen. En zo leuk dat Alex daar was :D

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #155 Gepost op: 13-03-2010, 00:10:57 »
Ja, en Ben koos voor Alex, en niet voor zichzelf! Heeft dit iets te betekenen? Vast, want alles heeft een betekenis in Lost  ::rofl::

Geweldige acteur die Michael Emerson! Bleek deze aflevering ook wel weer. Ik had echt gewoon medelijden met hem, hoe ie daar op het eind ook stond op het strand!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #156 Gepost op: 31-03-2010, 22:31:02 »
De laatste aflevering, Ab Aeterno, vond ik echt geweldig! Misschien wel mijn favoriete aflevering aller tijden! (Of anders hoog bovenaan, samen met "The Constant".)

Best wel veel belangrijke antwoorden, en het zat gewoon weer super in elkaar!  ::bravo::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lost
« Reactie #157 Gepost op: 13-05-2010, 20:39:37 »
Lost van vorige week was echt heel zielig :(.
Een vriendin van mij had al "nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo" naar mij gemaild en toen dacht ik al dat er iemand dood zou gaan. en toen had ze per ongeluk ergens een naam gezegd en toen dacht ik dat die dood zou gaan en toen beloofde ze me dat dat niet zo was. Was het wel zo :(

(en toen en toen en toen ::rofl::)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #158 Gepost op: 14-05-2010, 13:09:49 »
Haha I know! Maar de aflevering van deze week viel me eigenlijk wat tegen. Dat komt omdat ik echt hele hoge verwachtingen van deze aflevering had, al weken van tevoren. Ik dacht dat we veel antwoorden zouden krijgen over Jacob & Man in Black, maar dat viel eigenlijk wel mee. Ik heb juist veel meer vragen gekregen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lost
« Reactie #159 Gepost op: 25-05-2010, 22:30:31 »
Nou dat was het dan. lost is afgelopen...