Auteur Topic: Be a Moviestar  (gelezen 1448 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Be a Moviestar
« Gepost op: 9-03-2005, 22:08:35 »
Wie wordt de moviestar?

Donderdag 10 maart is het zover, de eerste aflevering van Be A Moviestar is bij Veronica te zien en staat in het teken van de audities van de kandidaten. Ruim 5000 belangstellenden hebben zich opgegeven om hun talent te laten zien en kans te maken om een rol in een internationale speelfilm te winnen. Na twaalf afleveringen blijven er twee gelukkigen over, een man en een vrouw, die hun droom in vervulling zien gaan. Het proces verloopt via selectierondes, audities, acteertrainingen en castings. Monique van de Ven en Jeannette Snik vormen de vaste kern van de jury en worden in de loop van het programma door verschillende acteurs en regisseurs bijgestaan.

(Bron: Mediawatchers)

Morgen dus om 21.00 uur!

Lijkt me best leuk worden. Wel jammer dat 't samenvalt met De Farm. Maar 't wordt herhaald! En wel op zaterdag om 19.30 uur. Ik denk dat ik dan misschien ga kijken.  ::jaja::

Offline LoN25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Be a Moviestar
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2005, 16:15:11 »
Zijn er mensen die hier serieus naar hebben gekeken?

Ik ben al die talentenjachten beu.
drie keer drie is negen ieder zingt zijn eigen lied

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Be a Moviestar
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2005, 17:09:18 »
Ik heb 't wel gezien. Vond het wel leuk eigenlijk. Ben ook meer geïnteresseerd zelf in toneel enzo dan muziek, dus wat dat betreft was het voor mij leuker dan idols. Maar voor de rest is het wel meer van hetzelfde en niet hoogstaande televisie. Maar vermakelijk was het toch wel.