Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Miek1999: Lieve allemaal, ik wens jullie superfijne kerstdagen en een geweldig nieuwjaar toe!
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
329 gasten en 1 vaste bezoeker (rliffordjeff)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 1415 1416 1417 [1418] 1419 1420 1421 ... 1433
  Print  
Auteur Topic: Wat vraag jij je af?  (gelezen 1032838 keer)
Lukie4
Global Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #28340 Gepost op: 28.05.2017, 20:31:28 »

Merkel is zelfs 2x getrouwd:
1e huwelijke eindigde met een scheiding. Ze hield wel zijn naam: Ulrich Merkel (1977–1982)  Nu getrouwd met: Joachim Sauer (1998-)

May is ook getrouwd

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Lucy

Geslacht: Vrouw

Life is like theatre <3

« Antwoord #28341 Gepost op: 30.05.2017, 00:44:38 »

Was er niet een sticky topic in de Relaxhoek? Huh

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #28342 Gepost op: 30.05.2017, 10:52:17 »

Was er niet een sticky topic in de Relaxhoek? Huh
Volmondig Ja de spelletjesplanning geloof ik, of in ieder geval iets met spellen. Viel mij laatst ook al op.

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
Starlight
Actief Lid

« Antwoord #28343 Gepost op: 30.05.2017, 13:57:05 »

Was me inderdaad ook al opgevallen. Was een topic met aankondigingen dat er een nieuw spel zou beginnen, en was al zo'n 3 jaar niet bijgewerkt, dus ging er vanuit dat het daarom maar gewoon verwijderd was Tongue

Be steady on your feet, no matter the trouble you meet
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #28344 Gepost op: 30.05.2017, 18:16:02 »

Dat was t ook idd, gezien t spellenforum nu wel bekend is, was een extra topic hier overbodig geworden en verwijderd. Volmondig Ja

Niuno

Sla is zeg maar echt mijn ding

« Antwoord #28345 Gepost op: 30.05.2017, 18:25:13 »

Ik mis hem nu al. Komt hij ooit nog terug?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon Gilles.
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #28346 Gepost op: 30.05.2017, 18:33:31 »

Zeker niet!

Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #28347 Gepost op: 4.06.2017, 20:46:30 »

Wie "we" is in al die nieuwsberichten die beginnen met: "Dit is wat we tot nu toe weten over...".
Mollenvanger-MV
Winnaar ER-pool 2012

Koekies, koekies, koekies!

« Antwoord #28348 Gepost op: 4.06.2017, 20:50:58 »

Wie "we" is in al die nieuwsberichten die beginnen met: "Dit is wat we tot nu toe weten over...".
De redactie van het betreffende medium dat het bericht verspreidt misschien? Of we als in algemene kennis over iets, al is dat eerste logischer. Maar wel contextafhankelijk.

WIDM 2017: #1Jeroen/Thomas #2Sigrid/Thomas #3 Thomas/Sigrid/Ima #4Thomas/Ima #5Thomas/Ima #6Thomas #7Thomas #8Thomas #9Thomas is de mol!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #28349 Gepost op: 9.06.2017, 09:43:22 »

Zal ik nog de gratis toegangskaartjes voor de FBK Games van komende zondag krijgen. (vorig jaar kwamen ze ook erg laat)

Edit: het kaartje is daarnet bezorgd!
« Laatste verandering: 9.06.2017, 10:33:02 door LdHmolletje » Gelogd

Ich bin ein Bärliner!
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #28350 Gepost op: 12.06.2017, 10:55:27 »

Wat zou er eigenlijk gebeuren als Amalia en George later trouwen? Hoe gaan ze dat dan doen qua koningschap van Engeland/Nederland? Of hebben we dan voor het eerst een koningspaar dat koning is over 2 landen schijnheiligerd Snappie? schijnheiligerd

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
-ELISE-
Actief Lid
Aanspreekpunt Wie is de Mol

« Antwoord #28351 Gepost op: 12.06.2017, 11:31:01 »

Wat zou er eigenlijk gebeuren als Amalia en George later trouwen? Hoe gaan ze dat dan doen qua koningschap van Engeland/Nederland? Of hebben we dan voor het eerst een koningspaar dat koning is over 2 landen schijnheiligerd Snappie? schijnheiligerd

Zou dan niet een van de twee troonsafstand moeten doen?? En dat de koning of koningin dan de volgende in de lijn wordt?

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #28352 Gepost op: 12.06.2017, 12:05:58 »

In principe zal dat niet snel gebeuren. Ooit werd er ook gesproken over Willem Alexander en Victoria van Zweden, maar dat is nooit doorgegaan... Ik ga ervan uit dat men dat op de een of andere manier zomaar zou kunnen worden verboden door de regering.

Echter, mocht het wel goedgekeurd worden, lijkt mij dat George koning van Engeland wordt (want koning is hoger dan koningin), en Amalia koningin van Engeland) Het lijkt mij dat dan Alexia koningin van Nederland zal worden, aangezien zij de volgende in lijn is.

Ich bin ein Bärliner!
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #28353 Gepost op: 12.06.2017, 13:09:22 »

Het huwelijk zelf is niet direct een probleem. Momenteel zijn bijvoorbeeld Luxemburg en Liechtenstein verbonden, hoewel beide volgens mij niet door de huidige monarch. Dus theoretisch wanneer even een paar mensen zouden overlijden, dan zou hetzelfde monarchenpaar aan het hoofd van beide landen staan. En als het goed is zijn hun kinderen zodoende ook hoog in de erfopvolging van beide landen.

Dat zou dan een personele unie opleveren, waarbij verschillende landen onder dezelfde monarch vallen maar niet daadwerkelijk tot 1 land fuseren. Dat zou prima kunnen, en is in het verleden ook vaak gebeurd; bijvoorbeeld met Nederland en Luxemburg in de 19e eeuw. Dat scheidde zich weer doordat in Nederland vrouwelijke erfopvolging was toegestaan en in Luxemburg niet.
Tegenwoordig is de rol van de monarch natuurlijk vooral symbolisch, dus de situatie is niet geheel vergelijkbaar. Then again, dat geeft juist extra weinig reden waarom troonsafstand nodig zou zijn.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #28354 Gepost op: 12.06.2017, 13:24:35 »

Bedankt voor jullie reacties!! Best interessant om te weten, allemaal! Tandpasta Smiley

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #28355 Gepost op: 12.06.2017, 18:17:18 »

Zal ik nog de gratis toegangskaartjes voor de FBK Games van komende zondag krijgen. (vorig jaar kwamen ze ook erg laat)

Edit: het kaartje is daarnet bezorgd!
hoe was het en waarom krijg je een gratis kaartje?

LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #28356 Gepost op: 13.06.2017, 07:42:14 »

Het was heel mooi. Mooie prestaties (ook van Schippers, ondanks dat er op teletekst anders stond, maar er stond veel tegenwind), goede atleten, spannende wedstrijden. Alleen viel er nogal veel regen, ondanks dat volgens de weerberichten het pas laat in de avond zeer plaatselijke buitjes konden vallen... Maar goed, het was leuk!
En wat dat gratis kaartje aangaat: mensen die rond het minimumloon zitten kunnen sinds een paar jaar een gratis kaartje aanvragen. Het is wel wie het eerst komt...

Ich bin ein Bärliner!
Lukie4
Global Moderator

« Antwoord #28357 Gepost op: 14.06.2017, 22:49:57 »

leuk Duimen omhoog!

--

hoe was de productie Lucy?

Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #28358 Gepost op: 16.06.2017, 12:30:52 »

Het was echt supertof, Dennis en de rest van de cast hebben het echt heel goed gedaan. Ik heb ze nog nooit zo goed zien spelen Love

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #28359 Gepost op: 16.06.2017, 21:27:46 »

Bravo!

Volgend jaar weer?

Pagina's: 1 ... 1415 1416 1417 [1418] 1419 1420 1421 ... 1433
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005