Auteur Topic: avatar..  (gelezen 3508 keer)

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
avatar..
« Gepost op: 28-03-2005, 16:03:41 »
best wel veel mensen hierzow hebben een bewegende avatar.. die van mij hoort ook te bewegen, maar dat gebeurt niet.. weet iemand hoe dat kan?? ???
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: avatar..
« Reactie #1 Gepost op: 28-03-2005, 16:06:46 »
Omdat jouw avatar een PNG is. En hoewel dat over het algemeen beter is dan gif, het beweegt niet. Daarvoor zou je MNG moeten gebruiken, maar geen browser ter wereld die dat gewoon rendert. En dus ben je overgeleverd aan het gebruik van het minderwaardige formaat genaamd gif.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: avatar..
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2005, 16:15:57 »
best wel veel mensen hierzow hebben een bewegende avatar.. die van mij hoort ook te bewegen, maar dat gebeurt niet.. weet iemand hoe dat kan?? ???

Waar staat degene die wel beweegt? Misschien kunnen we zorgen dat die van jou hier ook gaat bewegen.
Geniet nooit met mate...

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: avatar..
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2005, 16:26:00 »
Omdat jouw avatar een PNG is. En hoewel dat over het algemeen beter is dan gif, het beweegt niet. Daarvoor zou je MNG moeten gebruiken, maar geen browser ter wereld die dat gewoon rendert. En dus ben je overgeleverd aan het gebruik van het minderwaardige formaat genaamd gif.

raar.. ik had niet gezien dat hij hier png werd.. want op de plek waar ik `m vandaan heb is het wel gif. en ik heb hier op de computer ook als gif. staan..
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: avatar..
« Reactie #4 Gepost op: 28-03-2005, 16:31:54 »
Staat-ie ergens dan online wel bewegend? Dan kan Test hem er wel inzetten.
The British are not impressed.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: avatar..
« Reactie #5 Gepost op: 28-03-2005, 22:51:45 »
Waar staat degene die wel beweegt? Misschien kunnen we zorgen dat die van jou hier ook gaat bewegen.
superman schiet je te hulp.
Mijn prinsje is chriz!!