Auteur Topic: Dit was 2002  (gelezen 5388 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dit was 2002
« Reactie #20 Gepost op: 23-12-2002, 20:31:19 »
1) Man en vrouw van het jaar?
De Winne (Belgische ruimtevaarder)
vrouw, geen idee
2) Gebeurtenis van het jaar?
Het 'wordt vervolgd' scherm in aflevering 10 van Wie Is De Mol?
3) Beste film?
Doe Panic Room dan maar. LOTR is sooo overestimated  ::)
4) Beste boek?
van dit jaar? euhmmmm...
5) Beste tv-serie?
dat dit jaar gestart is? euhmmm....
6) Sportman en -vrouw van het jaar?
Ik haat sport :(
7) Sportploeg van het jaar?
zie vraag 6
8 ) Beste cd/groep/liedje?
Twarres CD²
9) De meest hilarische toestand:
Wat erg dat ik er geen weet eigenlijk...
- Dit wil ik meer zien in 2003: Nog meer mol reeksen
- Dit mag wegblijven in 2003: Meer ketchup liedjes
- Goede voornemens? Volgens http://users.rcn.com/leviadams/quiz.htm moet ik meer mensen gaan verleiden
- Wat wens je anderen toe?
Een spetterend, prachtig, super 2003 and all the love you want.












Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit was 2002
« Reactie #21 Gepost op: 23-12-2002, 21:00:26 »
Doe Panic Room dan maar. LOTR is sooo overestimated  ::)

 :o :o :o :o :o :o :o :o :o ben je zeker dat je het al gezien hebt?

Een spetterend, prachtig, super 2003 and all the love you want.
woepie :)

Goede voornemens? Volgens http://users.rcn.com/leviadams/quiz.htm moet ik meer mensen gaan verleiden

me too maar ik denk dat ik iemand weet die dat niet al te leuk zal vinden  :) ;)








« Laatst bewerkt op: 23-12-2002, 21:09:34 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit was 2002
« Reactie #22 Gepost op: 24-12-2002, 01:13:00 »
Hmmmm zal ik ook eens nadenken dan maar....

1) Man en vrouw van het jaar?
Robbie Williams
natuurlijk mijn moeder!  :-*

2) Gebeurtenis van het jaar?
moord op pim, bruiloft lex en max

3) Beste film?
oeioeioei ik heb er zoooo veel gezien dit jaar.... maar ik kies voor HP2!

4) Beste boek?
De Behandeling van Mo Hayder

5) Beste tv-serie?
Naast WIDM, Expeditie Robinson

6) Sportman en -vrouw van het jaar?
Geeeeeeeeen idee!

7) Sportploeg van het jaar?
Kan ik als Rotterdamse iets anders kiezen dan Feyenoord??? Nee he dacht het niet!

8 ) Beste cd/groep/liedje?
Escapology van Robbie Williams, liedje: Hot Fudge. Maar ook de CD van NERD is erg fijn!

9) De meest hilarische toestand:
de poppenkast van de Nederlandse politiek

- Dit wil ik meer zien in 2003:
ik wil meer love, peace and happiness in de wereld zien!

- Dit mag wegblijven in 2003:
oorlog, terrorisme, zinloos geweld

- Goede voornemens?
Nee nooit!

- Wat wens je anderen toe?
Ik wens iedereen een heel prachtig, liefdevol, dol, dwaas, komisch, fris, fruitig, fleurig, hilarisch, gezellig, enorm, fantastisch, overvloedig, opgeruimd, gezond, hoopvol, machtig, mooi, fabuleus en vooral een heel erg okee olee olee 2003!!  ;D :-*








« Laatst bewerkt op: 24-12-2002, 18:06:15 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Dit was 2002
« Reactie #23 Gepost op: 24-12-2002, 11:44:38 »
7) Sportploeg van het jaar?
Kan ik als Rotterdamse iets anders kiezen dan Feyenoord??? Nee he dacht het niet!
Woehoe!!!

- Wat wens je anderen toe?
Ik wens iedereen een heel prachtig, liefdevol, dol, dwaas, komisch, fris, fruitig, fleurig, hilarisch, gezellig, emrom, fantastisch, overvloedig, opgeruimd, gezond, hoopvol, machtig, mooi, fabuleus en vooral een heel erg okee olee olee 2003!!  ;D :-*  
;D dankje :)
Citaat
Doe Panic Room dan maar. LOTR is sooo overestimated   ::)
idd Debbie:  :o :o :o :o







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit was 2002
« Reactie #24 Gepost op: 24-12-2002, 11:58:33 »
O Jet, ik heb dat boek van Mo Hayder ook gelezen (het eerste Vogelman trouwens ook). Echt niet meer normaal, zo spannend. Ik kon er bijna niet meer van slapen. Echt super goed boek (niet echt voor tere zieltjes, Annemieke  ;))







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit was 2002
« Reactie #25 Gepost op: 24-12-2002, 12:08:07 »
- Wat wens je anderen toe?
Ik wens iedereen een heel prachtig, liefdevol, dol, dwaas, komisch, fris, fruitig, fleurig, hilarisch, gezellig, emrom, fantastisch, overvloedig, opgeruimd, gezond, hoopvol, machtig, mooi, fabuleus en vooral een heel erg okee olee olee 2003!!  ;D :-*

ik laat je volgend jaar wel weten of het zo gegaan is  ;) ;D

en over wat gaat dat boek dan Ovide? of Jet ?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit was 2002
« Reactie #26 Gepost op: 24-12-2002, 15:46:41 »
2002, best wel superjaar voor mij, ik heb er iig een hoop goede vrienden bij gekregen, met als belangrijkste denk ik die twee jongens van cabaret en die twee jongens hier vh forum ;). En bovendien is door een van die twee 2002 natuurlijk ook het jaar van mijn eerste vriendje :D... Echt superjaar dus :).

1) Man en vrouw van het jaar?
Hmm, ik zal dan ook maar Elmar zeggen? :) Maja das natuurlijk wel pas van de laatste paar weken vh jaar... Verder gewoon al mn vrienden... jullie allemaal hier op het forum... hummm...?

2) Gebeurtenis van het jaar?
Leukste/mooiste/beste dagen voor mij waren denk ik: nr. 4 de molfandag, nr. 3 het gala op 19 december, nr. 2 mijn verjaardagsfeest op 5 oktober en ik denk de allermooiste dag... gisteren, 23 december...? ::) :) twas zooow super, kwam ik helemaal gelukkig thuis, lag daar een hele berg kerstkaarten op me te wachten!! en ook nog eens de foto's!!
Maar ik wil toch ook de Romereis in zijn geheel niet vergeten!! Oja en mijn caberetvoorstelling 15 juni!! Pfff, het houdt niet op met al die mooie dagen... Maar ze vallen niet echt goed te vergelijken dus ik zou niet precies weten in welke volgorde ze moeten komen eigenlijk...

3) Beste film?
Ik weet niet meer helemaal zeker of ik die in 2002 gezien heb, ws was het toch nog 2001 maar iig 'Le fabuleux destin d'Amélie Poulain' (of kortweg 'Amélie') vond ik denk ik wel de allerbeste film. Maar ja beide HP's waren natuurlijk ook erg leuk, maar die zou ik toch eerder bij boek zetten... maar ja, dat was 2001 dak die gelezen heb... Owja HP1 heb ik ook nog in 2001 gezien, haha, goed geheugen heb ik he.

4) Beste boek?
Uhmmmmmm... heb volgens mij alleen maar verplichte boeken voor mn lijst gelezen dit jaar... Slecht he...

5) Beste tv-serie? widm natuurlijk.
6) Sportman en -vrouw van het jaar? geen flauw idee, niemand. kvolg geen sport.
7) Sportploeg van het jaar? idem.
8 ) Beste cd/groep/liedje? uhmmmmm, ken ik denk ik ook te weinig cd's/groepen/liedjes voor, ik zou niet zo snel 1 allerbeste weten...
9) De meest hilarische toestand: uhmmmmmmm, te veel om op te noemen zal ik maar zeggen, maar ik kom zo snel ook nergens op... Oja, misschien dat de moeder van een vriendin met wie ik op vakantie was in Kroatie, een vreemde man (een Kroaat ofzow) aanzag voor haar man...? Klinkt superflauw, was het ook, maar we hebben wel onwijs dubbel gelegen ;D.

- Dit wil ik meer zien in 2003: Al mn vrienden, en vriendje :).
- Dit mag wegblijven in 2003: examenstress ::)
- Goede voornemens? examen halen he ;D, gaat wel lukken, verder proberen mijn ouders ietsje minder ouderwets te laten zijn, maar denk nie dat dat gaat lukken...
- Wat wens je anderen toe? menn wat kan ik nu nog toevoegen aan al die geweldige wensen van jullie? Ik wens Daan iig een hele berg geweldige aardappelschilmesjes die het pizzames goed kunnen vervangen ;).
En iedereen heel veel gezelligheid!!

liefs Annemieke :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit was 2002
« Reactie #27 Gepost op: 24-12-2002, 17:53:22 »

 Ik wens Daan iig een hele berg geweldige aardappelschilmesjes die het pizzames goed kunnen vervangen ;).

als dat niet mooi is ?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dit was 2002
« Reactie #28 Gepost op: 24-12-2002, 18:12:17 »
O Jet, ik heb dat boek van Mo Hayder ook gelezen (het eerste Vogelman trouwens ook). Echt niet meer normaal, zo spannend. Ik kon er bijna niet meer van slapen. Echt super goed boek (niet echt voor tere zieltjes, Annemieke  ;))
Geweldige boeken hee Ovide! Moet wel zeggen dat ik Vogelman eigenlijk nog beter vond dan de Behandeling, maar ze zijn allebei heerlijk leesvoer!

Citaat
en over wat gaat dat boek dan Ovide? of Jet ?
wel A&K, het gaat in beide boeken over vreemde moorden! Suuuuuuuuuperspannend! Ik zou zeggen: lezen!!! ;D







When God created man, she was only joking!