Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 67372 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #460 Gepost op: 19-12-2005, 19:52:27 »
Nee idd  ??? Ik zie niet zo in waarom ik zeur. Ik snap t volkomen dat je mij eruit gestemd hebt en heb toch nooit tegen je lopen kankeren daarover?  ???

Ik maak alleen even duidelijk dat dat natuurlijk wel afgestrafd moest worden.  >:D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #461 Gepost op: 19-12-2005, 19:54:51 »
Zeg, dit is een biechthut ja >:(

* Verwijderd alle afluister apparatuur *

 :P

Tegen elkaar zeuren doen jullie maar ergens anders, niet hier (how often do I have to say it: don't take it so serious! ::ohno::)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #462 Gepost op: 19-12-2005, 19:58:11 »
Sommige Survivors denken echt dat ik volgelingen heb.  ::rofl:: De mensen waar ik mee heb samen gewerkt kunnen zelf wel dingen beslissen en zijn echt met meesterlijke dingen gekomen. Degene die denken dat ik daar alleen verantwoordelijk ben voor geweest, zijn echt zóó naief. Ik ben alleen degene geweest die zich niet low-profile opgesteld heeft. Feit is dat alle andere Surivors overklast zijn door de Survivors die daar nu nog in zitten. Toch knap voor een stel gebrainwashde volgelingen, denk ik dan ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #463 Gepost op: 19-12-2005, 20:00:31 »
Vanaf nu ON TOPIC hier, als je met iemand wil bediscussieren, daar hebben we de PM voor! Bedankt voor de medewerking!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #464 Gepost op: 19-12-2005, 21:49:06 »
hoiii hut ::zwaai::

de sfeer is heel gaaf op het eiland, maar ik denk dat iedereen wel blij is dat het binnekort over is.
Iedereen lekker weer naar huis, naar de vertrouwde mensen.
Ik ga cker nog contact houden met mensen uit survivor. Er zaten echt hele toffe bij! en zitten ook nog trouwens. Er rest me alleen een moeilijke opgave.
Ik moet iemand van de 3 wegstemmen.. maar wie? ze hebben allemaal wel wat waarvan ik denk: die moet blijven.

Ik ga nog eens goed nadenken.

doeidoei ::joehoe::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #465 Gepost op: 20-12-2005, 12:11:25 »
He hut,

Ik moet nu toch een beetje doorwerken, maar ik blijf maar twijfelen. De meeste vragen waren niet zo moeilijk, maar ik kan er niet tegen als ik een antwoord niet kan vinden. Zeker als die anderen dat wel lukt  >:( Het moet hier ergens staan.. dat moet gewoon....  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Jut
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #466 Gepost op: 22-12-2005, 18:47:35 »
iedereen heeft gestemd :o


spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-[

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #467 Gepost op: 23-12-2005, 13:39:53 »
He hut,

Waarom wil Daisy niet naar Xmoix luisteren  :-\\ :-\\ :-\\ Dat vind ik best wel jammer  :( :( :(

doei
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #468 Gepost op: 23-12-2005, 15:49:48 »
Hee hut,

Ik denk zomaar dat het na morgen afgelopen is, maar ik gun het Eefjuh ook veel, maar het lijkt me toch ontzettend gaaf om in die finale staan, al hoewel mijn kans op overwinning dan afneemt. Maar het lijkt me dus ontzettend leuk. Maar ik vrees dat het Eefjuh wordt. Omdat bijna iedereen denkt dat zij het haalt en ik niet, ze heeft ook al 4 stemmen voorsprong, dus bij een gelijkspel verlies ik alsnog. Maar ik geef niet op! Ik hoop dat mensen mij willen steunen en mij de finale in willen laten gaan.

Dag hut, tot morgen! ::zwaai:: ::bravo:: ::hug::
🜃

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: "De Biechthut"
« Reactie #469 Gepost op: 23-12-2005, 18:14:59 »
Hutje, Hutje... ::zwaai::

Het is alweer een week geleden dat ik op een vreemde wijze het ‘echte’ spel heb moeten verlaten. Ik zit dan wel op de Grim, maar ik ben kansloos voor de overwinning.  ::niet-ok:: Nu mijn expeditie er in feite op zit, wil ik toch nog wel mijn woord kwijt.  ;)

Op 24 september begon ik aan het avontuurlijke spel Survivor, met het idee om revanche te nemen op mijn prestatie van vorig jaar in de CSC, toen ik lang meedeed (weliswaar in de Mangrove, maar het was om een finaleplek) en door mijn complotgenoten eigenlijk werd verraden. >:( Hier was ik in eerste instantie flink pissig over, maar ik had dus wel degelijk een motief bij het begin van Survivor. Ik zou me niet om dezelfde manier laten beetpakken. Ik kwam met Chriz (mijn te kloppen tegenstander), Kolko, Aitan, Jorg en EIDM op het Holy Isle terecht. In eerste instantie bleef ik me met mijn eigen team bezighouden en liet ik de andere teams voor wat ze waren (ik zag wel grote kans dat mijn maatjes in verschillende teams ver zouden komen). Holy Isle was het sterkste eiland en iedereen was erg aan elkaar gewaagd.  :P We moesten een leider kiezen, dus ik koos tactisch voor Jorg, maar mijn overige teamgenoten hadden EIDM aangewezen. Maar toen werd ik ineens de leider!  :o Dit had ik echt niet verwacht en dit kwam mij eigenlijk wel erg goed uit. Onder mijn leiderschap werd de eerste (outfit)proef jammergenoeg verloren. Ook de eliminatieproef werd verloren, maar het was een makkie om iemand op de eilandraad weg te stemmen. Aitan was namelijk de vreemde eend in de bijt en daarom moest hij vertrekken. Jammer voor je Aitan, maar de expeditie is nu eenmaal hard!  ::regenboog:: De rest van het team gunde elkaar geen blik waardig (maar was dit slechts optisch bedrog?! ::)) en het team was erg verzwakt. Een nieuwe teamindeling kwam... Eck, Willem en Lieke namen de plaatsen in van EIDM, Kolko en Chriz. Dit gaf het team een nieuwe impuls en we wonnen prompt de eliminatieproef!  ::ok:: Ik vreesde in deze tijd wel een beetje voor mijn expeditie, want ik kon Willem en Lieke totaal niet inschatten. Ondertussen werd ex-Holy Isle lid Kolko weggestemd...
Met het nieuwe team werden nog enkele proeven gewonnen (we hadden nog enkele proeven ook wel moeten winnen, maar dat terzijde) en ook werden er hechte banden gesmeet. Maar dit leek ook optisch bedrog te zijn, want er was mij ter oren gekomen dat ze mij eruit probeerden te stemmen.. Wat?! :o Maar de mensen die mij eruit wilden stemmen wisten niets van mijn buffer en ze hadden dus eigenlijk geen kans om mij weg te krijgen. >:D Daarom werd op de volgende eilandraad Lieke weggestemd en dit is niet, zoals sommigen hebben gezegd, een plan van Chriz geweest. Door Cycloon Chriz was het eiland dusdanig verwoest dat ik na 5 weken weer onder een leider kwam te staan in Kamp Noord: Guikie. Ik dacht dat ik weldra uit de expeditie mocht gaan vertrekken, maar ik droeg mijn steentje bij in de opdrachten en werd wonder boven wonder steeds gespaard op de eilandraden (heb ik toen niet zo veel van mij gemaakt, want we wonnen veel proeven). 8) Verschillende complotten werden in deze tijd gesmeet, maar ik hield me wijs hier nog een beetje vanaf. Toen D**n en Nicky (maatje van me) moesten vertrekken schrok ik toch wel even, want dat ware sterke teamleden die zomaar werden weggestemd. Niet veel later hebben we Xmoix tegen Jorg geruild...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: "De Biechthut"
« Reactie #470 Gepost op: 23-12-2005, 18:15:14 »
deel 2 van de biecht...

Na week 9 werd Kamp Noord opgeheft en hier kwam Ushaia voor in de plaats. Mijn waterloo..  :( Deze had al een weekje eerder kunnen zijn, ware het niet dat het Guikie-haaienavontuur plaatsvond. In Ushaia ging alles voor de wind en beschouwde eigenlijk nog niemand me als een gevaarlijke tegenstander (maar dat was ik wel! >:D). Met een complot werd Juudith weggestemd, maar dit bleek achteraf gezien helemaal niet nodig geweest te zijn. Chriz moest toen ook naar de Grim toe. Zal ik dit nu slecht of goed hebben gevonden na mijn leterlijke aanvaring met hem ::)
En toen maakte ik mijn blunder..   :( velen willen dit wel lezen en vooral de reden waarom. Ik was namelijk de kloonstemmer. :-X Ik ben er heus niet trots op en ik schaam me er nu diep over...  :-[ Ik heb de consequenties van mijn actie ervaren en ik heb 2 tegenstemmen op de eilandraad gekregen. Daarom moest ik mijn overige 3 stemmen nog inzetten om mijn leven te redden en die heb ik toen op Faabjuh ingezet. Maar deze ging werd al door Eck naar huis gestuurd en dus stemde ik Eefjuhh eruit. Zij kreeg 4 stemmen op de eilandraad en ik slechts die 2 ‘kloonstemmen’. Eigenlijk had ik toen een stem kunnen besparen, maar ik had niet verwacht dat iemand op Eefjuhh had gestemd als reserve.
Dus stemloos ben ik toen zo’n beetje met iedereen gaan onderhandelen, om toch bij de laatste vier te komen. Iedereen was het er wel mee eens dat Jorg (die de immuniteit had) Koekoe zou wegstemmen, omdat hij een gevaarlijke kandidaat was voor de winst (voor de rest was hij superaardig hoor! :)). Koekoe was toen dus weg en ik moest stemloos toekijken hoe de andere 4 zouden stemmen.. Eigenlijk had ik wel met alle 4 een afzonderlijk en soms door elkaar lopend complot >:D, dus ik wist niet op wie ik moest hopen. Ik weet wie mij er uiteindelijk uit hebben gestemd en ik kan er wel vrede mee hebben...Ze zagen immers in wat voor een gevaarlijke speler ik was geworden.. Mijn plannen lagen al helemaal klaar voor tot de finale en ik ben ervan overtuigd  ::jaja::dat als ik niet was uitgestemd dat ik een grote kans had om in de finale te komen (als ik de sociale proef goed gemaakt had hè). Hoe de laatste eilandraad gaat verlopen weet ik ook al, want ik had immers de plannen zelfs (mee)gesmeed >:D.. Wel ga ik mijn stem in de raad nog uitbrengen op mijn winnaar, die het overigens fantastisch doet! Chapeau! ::ok:: Volgend jaar ben ik terug en moet ik gewoon winnen. Drie keer is immers scheeprecht... ::vergroot::

Nostra
 ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #471 Gepost op: 24-12-2005, 10:32:37 »
 ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot::

He hut,

een biecht he. Tja, er valt niet meer zo veel te biechten

Doei hut
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #472 Gepost op: 24-12-2005, 10:35:39 »
Goedemorgen hut,

en toen was het bijna zover. De finalisten zijn bekend. Althans, bij mij en Molcrazy. Iedereen is in spanning. Wie wist de vragen het best te maken, wie wint Grim en wie ligt er als eerste van de balk? De spanning is bijna ondraaglijk. Maar toch moeten ze nog even geduld hebben. O wat is het toch heerlijk om spelleider te zijn.

Maar goed, ik laat de hut nu leeg voor de kandidaten, voor het geval ze nog wat kwijt willen

 ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #473 Gepost op: 24-12-2005, 11:09:12 »
Even super off-topic, maar ik wou even zeggen:

Nostra,

geweldige biecht, zo lees ik ze graag. Tof om jouw visie op het hele spel te lezen.

Kan er niet een nieuw topic geopend worden met visies op t spel?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #474 Gepost op: 24-12-2005, 11:15:43 »
Zwaar offtopic:

Of je opent er zelf een  ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #475 Gepost op: 24-12-2005, 11:33:53 »
 * koe wipt nog een laatste keer de hut binnen*

 Gedurende het spel heb ik maar 1 fout gemaakt,en die is me fataal geworden.
Ik was te veel gefocust om Chriz weg te stemmen. Op het ogenblik dat ik hem weggestemd had stond hij niet zo hoog in de pop.poll(denk ik toch) en had niet in de gaten dat er iemand anders gevaarlijk kwam opzetten.
Toen ik die week de pop.poll niet won,werd ik door de persoon die het wel won,eruitgeflikkert,terwijl ik de kans gekregen had om hij/zij eruit te stemmen ipv Chriz  ::dom:: ::dom::
Maja,had en als en moest en zou;daar is het nu te laat voor he.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: "De Biechthut"
« Reactie #476 Gepost op: 24-12-2005, 13:25:24 »
Hoi Hut

Weldra worden de 3 finalisten bekend, de spanning is om te snijden. Wie zullen het worden? Dat wordt binnen afzienbare tijd bekendgemaakt. ;)

doei Hut ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #477 Gepost op: 24-12-2005, 14:46:30 »
Ik baal best wel..

Maar Eefjuh is me maatje dus op zich maakt het me niet uit!! Wel jammer vind ik dat Xmoix niet bij de laatste 3 zit.  :( Ze heeft d'r best gedaan, maar ach. Ik ben echt trots op mezelf dat ik zooooooo ver ben gekomen, ik kende niemand van dit hele spel! Ik werd de underdog van het spel en was degene waarvan gedacht werd dat ik als eerste zou afvallen, dit gebeurde dan wel na de 3e week. Maar op Obscura gaf ik niet op! Ik kwam nog terug ook!! Ik overleefde ook nog eens de allereerste eilandraad in de 2e fase. Maar de 2e werd me fataal. Samen met Eefjuh ging ik naar Grim, ik had nog niet opgegeven en dus ging ik verder! Jammer maar met 2 stemmen verschil won Eef!! Maar het is haar zeker wel gegunt!! Ik zal nog even mijn visie op het HELE spel schrijven! Hopelijk: Tot volgend jaar! ::bravo::

 ::zwaai:: ::zwaai::
🜃

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #478 Gepost op: 24-12-2005, 14:49:01 »
* nog eens de laatste keer*  ::tandpastasmiley::

spijtig dat Jorg eruitligt,MAAR eigen schuld he jongen.
Deze week heeft Jorg niet verloren,maar vorige week  ::jaja:: ::jaja::
Hij had zijn speciale stemmen,we hadden een "afspraak" en hij wist zeer goed dat ik nog 5(VIJF) stemmen overhad!!! voor 80-90% stonden wij nu samen in de finale,maar hij heeft me eruitgeflikkert.
Gegokt en ZEER DUIDELIJK verloren dus. Maja,ieder speelt het op zijn/haar manier he.
Maar eigenlijk zitten we toch samen naast elkaar in de finale;om een stem te geven  ;D ;D

ps;no hard feelings tov Jorg,integendeel,ik vind hem nog steeds dezelfde leuke knul(en het is maar een spelleke) maar hij kan nu de spreuk van Bertorelli uit 'allo,allo overnemen; What a mistaaike to maaike  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #479 Gepost op: 24-12-2005, 14:52:02 »
Lieve Hut

Hier ben ik dan, ik denk voor het laatst!
Ik moet namelijk gaan, maar ik dan tevreden mijn spullen pakken! het is tog geweest, heb het spel gespeeld zoals ik dat deed op mijn manier!!!
Of ik mezelf kan verwijten dat ik er net voor de finale uit moest gaan? Nee ik denk het niet al had ik natuurlijk oneerlijk kunnen zijn en een fout een fout laten, maar zo ben ik niet! en dan vraag ik me trouwens nog af of ik het gehaald had hoor, volgens mij niet!!
Mijn expeditie is mooi geweest, echt super!!!!!!! Op wie ik hen gestemd elke ronde? Kijk maar in het actievatietopic, niets is gelogen ;)
Eerlijk ben ik ten onder gegaan, maar dit was niet de reden waarom ik ging.... ik ging, omdat ik van een balk viel!! omdat jullie me niet populair genoeg vonden  :-\\  ;) Het is iedereen inde finale gegund en mijn stem zal een moeilijke beslissing worden!!!
Zo net voor de finale eruit, net als vorig jaar, echt weer precies hetzelfde net 1 stap verwijderd,.... wat een pech!!!
Iedereen die nog vragen heeft over het spel hoe ik het gespeeld heb mag deze gewoon pmmen, maar fantopic is er immers niet meer  ;)
Ik weet dat er mensen zijn die denken dat ik echt wel tactisch heb gespeeld, maar mensen, dat is niet zo hoor ;)

Ik ga nu!!!! Iedereen bedankt voor deze super leuke tijd, Eef, Jut, Eck ga ervoor!!!!! Voor 1 van jullie is mijn stem, het is moeilijk!!!
p.s. jullie mogen me allemaal een pm sturen met een motivatie waarom ik op jullie zou moeten stemmen, misschien helpt het!!  ;)

Groetjes  ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: Xmoix