Auteur Topic: Big Brother 2005 nieuws  (gelezen 74805 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #120 Gepost op: 11-12-2005, 14:38:14 »
Fout feestje

De bewoners kregen zaterdagavond een ''fout'' feestje van Big Brother. Met allerlei foute attributen zoals foute make up, foute bling bling, foute versiering en foute verlichting. Op de achtergrond hoor je zachte foute muziek. Ze kunnen suikerspinnen en shakes maken. Vervolgens wordt er een groot aantal kinderspelletjes gespeeld (Twister, snoephappen, beschuitfluiten, etc.) waarbij foute prijzen (fonduesets, haardroger, nepparels) uit een grabbelton zijn te verdienen. Iedereen doet enthousiast mee, zelfs Roel. 

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #121 Gepost op: 12-12-2005, 16:49:13 »
Oh, denneboom

De bewoners hebben drie kerstbomen van Big Brother gekregen, twee binnen en één buiten. Ze worden gevraagd deze mooi en stylish te versieren. Ze bekijken de spullen die ze in de bomen kunnen hangen. Paars, lila, goud, blauw, wit en rood zijn de gekozen kleuren. Iedereen is er helemaal blij mee en ze maken een plan over de indeling. Ingrid laat Roel weten dat ze thuis van alles in de kerstboom hangt. “Heb je zo’n chaotische kloteboom?”, vraagt hij subtiel. Roel en Lieske gaan samen een boom versieren, maar Ingrid voorziet al problemen. “Je laat Roel wel in zijn waarde hè?! Niet teveel zijn versierkunsten afkraken.” Ook zij belooft er wat leuks van te maken.

Een voyeur

Lieske is zich in de badkamer aan het omkleden om onder de zonnebank te gaan. Opeens schrikt ze heel erg: ze ziet aan de andere kant van het glas een man met wat ze dacht een telefoon een naaktfoto van haar maken. In paniek rent ze de badkamer uit. Nathalie kan haar paniek goed begrijpen "ze hebben beloofd om geen naakt beelden uit te zenden", maar Roel en Ingrid zeggen dat ze het beter kan negeren. "Als de foto's op internet verschijnen kan er iemand een probleem krijgen, dus kun je er beter over zwijgen", zegt Ingrid. "Het is niet goed als je dat naar buiten brengt". Direct daarna wordt Lieske naar de DBK geroepen. Als ze terug komt is ze opgelucht. Ze mag er niet over praten, maar was een positief gesprek, "niks aan de hand en ik hoef me nergens druk om te maken."

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #122 Gepost op: 13-12-2005, 23:58:48 »
Wat te doen met een kwart miljoen

Roel komt terug uit de dagboekkamer met een enveloppe. Er staat een vraag in waar ze over moeten praten: Wat zou ik doen met een kwart miljoen". Roel: "Ik zou een wereldreis maken en veel aparatuur kopen. Ook een groot huis" Nathalie: "Mijn moeder en mijn broertje hebben schulden, dus die zou ik helpen. Ook zou ik een wereldreis maken. En ik wil heel graag weer piano spelen, dus dan koop ik een mooie vleugel.... en misschien een wat groter huis. De rest zet ik op de bank." Joost: "Ik stuur mijn ouders op vakantie. Die hebben veel kopzorgen gehad en ik wil dat ze meer tot elkaar komen. Verder ga ik leuke dingen doen met mijn broertje en zusje... en ik ga met Brenda naar Parijs. En ik heb ook vrienden die ik echt wel wil helpen met op hun eigen benen staan."

Ingrid: "Ik koop een auto voor mezelf en ik ga veel naar m'n ouders toe en geef ze ook een auto. Misschien dat ik een leuk vertrekje voor ze kan kopen en een stuk studieschuld afbetalen. En ik wil iets voor de dieren doen. Dus veel naar mijn ouders en ik wil wat voor de aapjes doen" Lieske: "Ik ga een groot gedeelte wegzetten, of investeren. Ik ga eerst heel relaxt studeren en mijn papiertje binnen halen. En als ik het papiertje heb wil ik met mijn vader een eigen bedrijfje beginnen waarvoor dat een mooi startkapitaal zou kunnen zijn!"Roel: "Maar als het niet goed gaat ben je alles kwijt" Lieske: "Dat is dan jammer, maar dan heb ik wel mijn dromen nagejaagd".

Bron : Mediawatchers



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #123 Gepost op: 14-12-2005, 00:00:13 »
Idol presenteert BB

Nu haar cd is opgenomen, gaat de Belgische "Idols"-finaliste Sandrine ook een andere uitdaging aan: ze gaat samen met Walter Grootaers de nieuwe Vlaamse "Big Brother" presenteren. "We waren er meteen van overtuigd dat ze een tv-dame is die zo het grotere live-werk aankan", zegt Jan Segers, de programmadirecteur van VTM/KanaalTwee. Het wordt wel een druk voorjaar voor Sandrine. In februari start haar live-tournee, die ze dus zal moeten combineren met de opnames van "Big Brother"

Bron : Mediawatchers  ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #124 Gepost op: 14-12-2005, 13:25:12 »
Valse roddels

Nathalie krijgt van Big Brother een Geheime Missie die geheel in haar lijn ligt. Ze moet roddels gaan verspreiden. Ze krijgt over iedere Bewoner één roddel te horen, die zij aan één andere Bewoner moet vertellen. Iedereen moet haar verhaal geloven en Nathalie krijgt hiervoor 24 uur de tijd.
Over Ingrid aan Lieske
Ingrid heeft Nathalie in vertrouwen verteld dat Ingrid met Rob heeft gezoend. Ingrid zegt bang te zijn dat deze kus is uitgezonden door Big Brother.
Over Roel aan Joost
Roel heeft Nathalie in vertrouwen verteld dat hij niet echt verliefd is op Dido. Het is een strategische zet waardoor hij populair werd bij de kijker en daardoor bijna in de Finale zit.
Over Joost aan Ingrid
Joost heeft Nathalie verteld dat hij gisteren ontdaan was door de imitaties, ondanks zijn laconieke houding.
Over Lieske aan Roel
Lieske heeft een Geheime Missie van 25.000 euro gehad waardoor Dido is weggestemd door de kijker.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #125 Gepost op: 14-12-2005, 13:26:18 »
De laatste weekopdracht

Roel krijgt in de DBK de laatste weekopdracht te horen. Big Brother vindt hem te lui dus hij moet het dit keer maar eens helemaal alleen uitvoeren. Het is een combinatie van een aantal voorgaande opdrachten. Hij moet bonen sorteren en in plastic zakken stoppen. Verder moet hij een lapje breien bestaande uit twintig ribbels en weer aan het thuiswerk, oftewel honderd pakketjes samenstellen. Dit alles moet hij binnen vier uur vanaf de rode stip doen. Daarna moet hij naar de Dagboekkamer 15 van de 25 voorwerpen uit het museum op kunnen noemen. Om het allemaal nog moeilijker te maken mag hij de hele opdracht niet roken! Zijn medebewoners mogen alleen als toeschouwer plaatsnemen.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #126 Gepost op: 14-12-2005, 13:27:15 »
Geen Grand Finale

Het ziet er naar uit dat Big Brother ook dit jaar weer als een nachtkaars uit zal gaan. In de tv-gids valt te lezen dat de finale maar anderhalf uur duurt, van 20.30 uur tot 22.00 uur. Dat is wel heel erg kort! Met de reclame tussendoor is er geen tijd voor echte gesprekjes met de laatste afvallers of spannende last-minute uitdagingen. Wel veel ge-SMS en gewauwel van Ruud de Wild. Zitten we ons dus weer te verheugen op niks!!


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #127 Gepost op: 14-12-2005, 13:28:01 »
Menno's verweer

Menno is een maand op vakantie geweest en werd er bij terugkomst mee geconfronteerd dat er nog steeds over hem in BB-huis wordt gepraat. Op zijn website geeft hij een reactie: "Allereerst wil ik zeggen dat ik het lief vond wat Ingrid over mij zei. De ophef die Roel had over mij snapte ik totaal niet, waar maak je je druk om. Zeker als hij de beelden terug ziet zal hij nog wel een keer achter zijn oren krabben.. (hebben jullie mij in een onderbroek gezien?). Nee, ik vond het super hoe Ingrid en Joost het voor mij opnamen. Over Roel wil ik nog het volgende zeggen.. hij meet wel met twee maten. Hij vertelde over "jongens-regels".. is er dan ook een regel dat je eerst met een meisje mag zoenen, de liefde verklaren aan de ander, vervolgens weer de eerste zoent (en meer) en toch verliefd wordt op de ander??? Nee, dan weet ik niet waar hij zich druk overmaakt.."


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #128 Gepost op: 14-12-2005, 16:02:54 »
Bridget zou gillend gek worden

Bridget Maasland zou zelf gillend gek worden in het Big Brother-huis. "Ook al sta ik een tijdje in de schijnwerpers als model en presentatrice, ik vind dat toch een ander gevoel dan 24 uur een camera op je smoel", vertelt de presentatrice aan Tros Kompas. "Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment niet echt meer weet wie je bent." Ook Ruud de Wild zou niet de hele dag gefilmd willen worden. "Als een programma met mijn privé-leven te maken krijgt, gaat me dat te ver", zegt De Wild. "Ik probeer ook mijn dochter zoveel mogelijk uit de 'spotlights' te houden.

Bron : Mediawatchers  ::bravo::


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #129 Gepost op: 15-12-2005, 12:42:09 »
Wie gaan er naar de finale?

De bewoners hebben woensdagavond weer een galgenmaal gekregen. Finalist Joost diende een maaltijd van zeven gangen op waarbij de vier genomineerden weer gedwongen werden elkaar flink de waarheid te zeggen. De feer is emotioneel en gespannen, wie zal donderdag de laatste exit voor de finale maken? Nathalie en Roel staan er in de polls slecht voor, maar dat zegt niks. Big Brother heeft zo zijn eigen voorkeuren. Zal de laatste 'live' voor de finale nog verrassingen bevatten? Wie weet moet er nog een extra bewoner vertrekken, zodat er volgende week in de finale tijd is voor de echte winnaars!


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #130 Gepost op: 15-12-2005, 12:45:15 »
Ingrid niet in orde

Big Brother heeft in de gaten dat er iets niet in orde is met Ingrid en roept haar meteen naar de dagboekkamer. Als Ingrid terug komt vertelt ze aan haar medebewoners dat ze een beetje de weg kwijt was. Volgens haar is dat gekomen door een virus dat ze een keer heeft opgelopen in Afrika, waardoor ze een vorm van migraine heeft gekregen. Als ze nu veel drinkt en dan ook aspirines erbij slikt, is ze 's morgens wel eens de weg totaal kwijt. Zo ook vandaag. Ingrid wist even niet meer de namen van haar medebewoners en moest een tijd zoeken om haar kastje te kunnen vinden. Volgens Ingrid kan ze door een bepaalde dokter geholpen worden, maar die is op dit moment niet in Nederland.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #131 Gepost op: 15-12-2005, 22:02:11 »
Nederland besloot Nathalie naar huis te sturen en zo is de Finale bekend,

Ingrid - Joost - Lieske - Roel, staan in de grote Finale.

Nathalie exit

De 26-jarige Nathalie stond al vaker genomineerd. Maar telkens overwon ze de Bank. Helaas kreeg Nathalie dit keer de minste stemmen van het Nederlands publiek en moet nu het Huis verlaten. Nathalie had zeker nog wel even willen blijven!
De ex
De accountmanager uit Rijswijk kreeg de tweede dag van haar verblijf in het Big Brother-Huis de schrik van haar leven. Een nieuwe Bewoner betrad het Huis en dit was geen onbekende van onze Nathalie. Haar ex-vriend Ralph keerde terug in haar leven zonder dat zij daar om had gevraagd. Ze kon het nog steeds goed met hem vinden, maar werd wel wat onrustig in zijn buurt. Eén van de redenen dat het zo’n vijf jaar terug was uitgegaan, was dan ook dat ze bij hem niet het idee had zichzelf te kunnen zijn.

Samen met Ralph kreeg Nathalie een sjiek diner van Big Brother aangeboden. Ze vermaakten zich redelijk, maar echt soepel verliep hun conversatie niet. Meerdere malen liet Ralph haar blijken dat ze nog steeds iets voor hem betekende, maar meer dan een vriendschap zat er voor Nathalie niet in: zij woont al een jaar gelukkig samen met haar Joost.
Wel liet ze Ralph bij zijn vertrek weten dat hij altijd een plekje in haar hart zou houden. Ze was duidelijk geroerd toen bleek dat hij vitaminepillen voor haar had achtergelaten.

Toneelspel en vriendschap

Nathalie is onder andere bekend om haar rare vreemde stemmetjes. Cabaret is één van Nathalies hobby’s; voor toneelspelen, gekke typetjes imiteren of grappen uithalen, draait zij haar hand niet om. Hierin vond ze een maatje in Joost, maar ook in Dido. De twee meiden concludeerden na een tijdje dat zij in het dagelijks leven beste vriendinnen hadden kunnen zijn. Zo luchtten ze hun hart bij elkaar en hielden ze anderen voor de gek. Zo was het ook Nathalie die Dido wat sigarettenrook in het gezicht blies, toen haar verstokte rokersvriendinnetje een week geen sigaret mocht roken.
De laatste Geheime Missie, om Roel en Dido niet meer alleen te laten, viel haar niet zwaar, omdat zij en Dido al zoveel tijd doorbrachten. Het enige dat ze vervelend vond was om tegen haar vriendin te moeten liegen. En dat was natuurlijk niet de enige Opdracht die de Haagse vorige week kreeg. Nathalie was verantwoordelijk voor 50.000 euro in zandkorrels. En jawel hoor, het bleef lang spannend, maar ze heeft het gehaald!

IJdeltuit

Dagelijks, en vooral voorafgaand aan feestjes en de Live-shows, keek Nathalie uitvoerig in de spiegel en nam ze lang de tijd zich mooi te maken. Met Joost en Linda zat ze elke donderdag in bad om te tutten en met schuim te dollen. De laatste keren zat ze alleen met Joost: Linda was al weg. Nu moet Joost helaas in zijn eentje verder badderen.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #132 Gepost op: 15-12-2005, 23:52:59 »
Erg jammer klopt weer totaal niks van vet iritant  ::niet-ok:: zo slecht. Roel onderaan en ineens boven aan geloof je het zelf  >:(  ::niet-ok:: :(

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #133 Gepost op: 16-12-2005, 01:34:54 »
HOTEL BIG BROTHER

Heb je na deze Big Brother-serie nog niet genoeg van alles, in het nieuwe jaar kun je weer genieten van een nieuwe Big Brother-serie met de naam Hotel Big Brother. Zes Bekende Nederlanders nemen gedurende 8 weken hun intrek in het Big Brother Huis. Hun missie is zoveel mogelijk geld bijeen te brengen voor een goed doel. Iedere week krijgen zij bezoek van nog 2 bekende Nederlanders, die voor een week blijven logeren. Samen organiseren zij wekelijks een spectacualir diner, waarbij iedereen daarbij aanwezig kan zijn door tijdens een veiling te bieden op de stoelen aan de dineertafel.

Op 14 januari zal er een speciale kick-off-uitzending plaats vinden. Vervolgens is er elke werkdag een normale uitzending te zien van half zeven tot zeven uur. Net als in deze Big Brother-serie zal er ook nog een wekelijk liveshow op donderdag zijn. Wie Hotel Big Brother gaat presenteren is overigens niet bekend.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #134 Gepost op: 16-12-2005, 12:36:47 »
Roddels uit de wereld

Nadat eerder al Ingrid had toegegeven met haar geheugenverlies toneelgespeeld te hebben moest Nathalie ook nog iets rechtzetten. In de Dagboekkamer biechtte ze haar fake-roddels op aan Joost. Later laten Ingrid, Lieske, Roel en Joost nog even alle roddels de revue passeren. Lieske geloofde Nathalie wel toen zij vertelde dat Rob en Ingrid gezoend hadden. Joost vond dat ook een zeer geloofwaardige roddel, juist omdat deze roddel net zo goed echt gebeurt had kunnen zijn. Ook de roddel dat Roel Dido gebruikte om stemmen te winnen nam Joost als waarheid aan, dit terwijl hij toch dacht: “Roel en Dido die horen bij elkaar, die zijn echt verliefd.” “Vanaf nu geloof ik echt geen f*ck meer van wat ik allemaal hoor”, besluit Roel. Of Nathalie nog iets met de geheime opdracht verdiend heeft vertelt het verhaal niet.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #135 Gepost op: 16-12-2005, 22:11:51 »
Nathalie geschokt

De gisteren uit het huis weggestemde Nathalie heeft geen vrolijke thuiskomst gehad, zo meldt www.Zijonline.nl Een oud screenshot verscheen gisteren plotseling op internet. Dat screenshot laat Nathalie in 'volle 'glorie' zien dat zij echt een meisje is, terwijl ze zich blijkbaar onbespied waant... Nathalie mag het op dat moment wel gezellig hebben gevonden zo in haar eentje op het Big Brother bed toen zij echter vandaag hoorde dat de bewuste opname voor iedereen te zien is, daalde haar humeur aanzienlijk. De gewaagde foto maakte haar vertrek uit het Big Brother-huis extra wrang...

Bron : Mediawatchers

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #136 Gepost op: 16-12-2005, 22:31:11 »
No, zo bijzonder is die foto nou ook weer niet. Toegegeven, je hebt niet veel fantasie nodig, maar het is zo totaal...
Omdat er hier wellicht minderjarigen zijn zal ik de link niet geven, maar de meesten zullen het wel al gezien hebben.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #137 Gepost op: 17-12-2005, 16:10:26 »
Afzien

De fietsers hebben het zwaar. Aanvankelijk wisselden ze elkaar af om de drie kwartier. Maar nu is dat al geslonken tot om de tien minuten. Om de beurt nag er iemand twee uurtjes slapen. De lichtbol van de fiets flakkert geregeligd want er zit een contactje los. Ze worden er erg zenuwachtig van. Lieske heeft veel pijn in haar knie, en Joost zijn zitvlak is helemaal rauw. Ondanks marsmuziek, goede moed en sterke koffie hebben Roel en Lieske hun twijfels al geuit of ze het gaan halen.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #138 Gepost op: 18-12-2005, 12:58:36 »
Lieske is kapot

Lieske is kapot. Ze is naar de mannenslaapkamer gegaan en zegt dat ze wil stoppen. Ze kan de lamp niet meer aanhouden. Roel is heel erg begrijpend en zegt meerdere keren dat ze er echt niet mee moet zitten en dat hij haar een echte bikkel vind. Zelf zit hij nog net niet op hetzelfde punt, dus hij wil nog doorgaan. Pas als ze allemaal op hetzelfde punt zijn aangekomen zijn ze bereid om ook te stoppen. Lieske voelt zich waanzinnig schuldig en begint te huilen. Het is Roel duidelijk dat ze er totaal doorheen zit. Hij maakt haar nogmaals duidelijk dat het niets uitmaakt en dat ze hee sterk is geweest. Ingrid komt er ook even bij en vraagt op ze haar nog moet proberen aan te moedigen, aangezien ze daarom gevraagd had als zoiets als dit zou gebeuren. Lieske zegt dat het echt geen zin meer heeft. Haar knieen kunnen het niet meer aan. Ze heeft al vaker een blessure gehad, zelfs nog in het huis, en dit gaat niet meer lukken.


Opdracht mislukt

Lieske's opgave zorgt voor een behoorlijke dip bij iedereen. Joost probeert met z'n gebabbel en een soort zingen nog de moed er in te houden. Ondertussen gebruiken ze wel allemaal veel pijnstillers, die een steeds kortere werking lijken te hebben. Ze zijn er bovendien onwetend van dat Big Brother het fietsapparaat geregeld zwaarder instelt. Het is alsof het nooit de bedoeling is geweest dat deze opdracht zal lukken. Roel en Lieske proberen in de dbk nog tot een compromis te komen. BB is onverbiddelijk en wil ook geen deel van het geld geven. Roel vind het jammer dat de anderen er niet bij waren, want ze waren wel ontdaan van het doorzettingsvermogen van hun allemaal. Ze besluiten nog 1 afscheidsrondje op de fiets te doen. Daarna begint de lamp te knipperen en de bewoners tellen mee van 30 tot 0. En dan is het afgelopen!

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #139 Gepost op: 18-12-2005, 21:08:07 »
Roel teelt weed

De Bewoners hebben het over het gebruik van drugs. Roel en Ingrid, die beide in een partycircuit zitten, hebben beide weleens drugs gebruikt. Lieske geeft aan dat zij geen drugs gebruikt. Maar haar toon valt bij de twee oudsten verkeerd. Zij denken nu dat Lieske hun leefstijl afkeurt, maar Lieske maakt duidelijk dat dat niet het geval is. Ze vertelt dat vrienden van haar weleens drugs gebruiken. Ook dat kunnen de anderen niet goedkeuren; nu vinden ze weer dat Lieske haar vrienden verraadt. De discussie loopt erg hoog op. Over sommige dingen praat je NIET in het huis, is de visie van Roel en Ingrid. Lieske stelt dat als het toch al ter sprake is gekomen, je er best eens met anderen over mag praten. Het schijnt dat Lieske aan Roel heeft gevraagd: "Is het goede drugs die je teelt?". En daardoor is de discussie op gang gekomen.

Bron : Mediawatchers