Auteur Topic: Big Brother 2005 nieuws  (gelezen 74660 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #160 Gepost op: 22-12-2005, 10:30:55 »
Kort geding ingetrokken!

Endemol heeft het kort geding dat donderdagmiddag om twee uur zou dienen tegen Gert-Jan en de Telegraaf ingetrokken!!! De eis tot rectificatie is te komen vervallen.

Telegraaf-notaris naar BB

In hetzelfde overleg waarin Endemol toezegde het kort geding in te trekken hebben de partijen afgesproken dat De Telegraaf vanavond met een eigen notaris naar de Big Brother-finale gaat. De Telegraaf-notaris mag toezien op de stemming. Endemol-directeur Paul Römer wil met dit gebaar een einde maken aan het rumoer over het sms’en rond dit succesprogramma. „Wij zijn een eerlijk en open bedrijf en hebben niks te verbergen. Jullie zijn van harte welkom.”

Römer bevestigt BB6

Paul Römer zegt in de Telegraaf: „Omdat er steeds weer commotie ontstaat over de eerlijkheid van de stemming zullen wij bij een volgende Big Brother-serie opnieuw notariële controle inzetten voor het spelverloop. Ik wil daarbij nog een keer zeggen dat wij geen enkel belang hebben om wie dan ook te laten winnen.” Behalve die belangrijke toezegging waar het publiek al sinds jaren om vraagt, heeft Römer hiermee gelijk de komst van BB6 bevestigd. Directeur Römer wil overigens in de televisiewereld het voortouw nemen bij het geloofwaardiger maken van programma’s waarin telefonisch stemmen een rol speelt. „Endemol wil het wantrouwen dat bij het Nederlands publiek leeft wegnemen. En een voorbeeldrol spelen voor andere producenten.”

Bron : Mediawatchers




Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #161 Gepost op: 22-12-2005, 10:33:18 »
Tegenbewijs geleverd

Paul Römer zegt dat er in 2001 toen klokkenluider Gert-Jan de Boer de serie voortijdig moest verlaten, wel notarieel toezicht op de stemming was. „Wij hebben een acte waarin het toenmalige rechtmatig verlopen van de stemming wordt bevestigd.” De Telegraaf heeft dat stuk ingezien. „Daarmee is de grond onder de beschuldigingen van Gert-Jan weg. Ik hoop dat hij is gerustgesteld.” Het heeft er alle schijn van dat hiermee de rel wordt afgesloten. De Mediawatchers hebben hierover geen informatie, maar vermoeden dat na de toezeggingen van Endemol ook de aangifte van Gert-Jan van de baan is.

Zal Ellen er zijn?

Roel en Ingrid praten over gevoelens van Roel voor zijn ex Ellen. Hij vraagt zich af ze donderdag bij de exit zal zijn, tijdens de finale. Roel heeft zijn laatste nacht voordat hij het huis in ging ook met haar in het hotel doorgebracht. Ingrid denkt dat ze er niet zal zijn vanwege Dido. Joost vraagt het zich af omdat ze er toch ook bij was toen hij er in ging. Roel vertelt dat het is uitgegaan omdat de frequentie van zin aan sex tussen hem en Ellen te verschillend was. Roel: "Als ik zo'n bloedmooie meid naast me heb liggen... tja.. " Ingrid: "En wat zei ze dan?" Roel: "Morgen. Dat kan ik 1 keer per week verkroppen, maar niet 2 of 3 keer."

De laatste dag

Roel: "Het is afgelopen" Ingrid: "Het is klaar" Roel: "Nog minder dan 24 uur lieverd." Hij kan niet voorstellen dat het publiek op een kraker stemt die regelmatig stoned is. Hij denkt dat hij als eerste weg is. Ingrid: "Nee, echt niet. Lieske dacht ook al dat jij ging winnen" Roel: "Ik denk dat jij wint!" Ingrid schiet in de lach. Roel zegt dat hij het echt meent en geen lolletje maakt. Ingrid: "Jij was voor heel veel mensen in huis de winnaar." Roel: "Lies heeft de studenten achter zich staan. Maar qua puur sympathiek zijn denk ik dat jij boven haar staat. Joost is een hele lieve jongen, maar heeft ook dingen waarvan Talpa kijkers, voetbalsupporters....... nee, ik zou het gek vinden als hij met de pot zou weggaan. Dat is niets negatiefs, maar dat denk ik qua doelgroep. Of hij is heel dik de winnaar, dat kan ook!"
Ingrid: "Roel, jij maakt een hele grote kans, vanaf het begin al!" Roel: "Zo kan ik mezelf niet zien. Nee".

Bron : Mediawatchers


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #162 Gepost op: 22-12-2005, 10:38:25 »
Tanja met tegenzin

Vanavond zullen ook Tanja en Big Baby Joscelyn bij de finale aanwezig zijn. dat is voor het eerst sinds weken. De verhouding met Big Brother is niet optimaal meer, maar ze heeft haar contractverplichting. "Veel zin heb ik er niet in. Ik heb de banden teruggezien en weet nu hoe de bewoners over mij praatten… Dat heeft me echt gekwetst.” De Groningse: „Ik denk dat Joost gaat winnen. Hij is erg populair. Tenminste, dat hoor ik van mensen om mij heen. Maar ik hoop dat Lieske de pot wint. Ze is ontzettend gegroeid in het huis. Ach, we zullen het allemaal vanavond wel zien…”

Bron : Mediawatchers



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #163 Gepost op: 22-12-2005, 22:38:44 »
Vreemdelinge in huis

Terwijl de bewoners weer zitten te oefenen voor het kaartenhuizen bouwen worden ze opeens door Big Brother gesommeerd naar de rechter slaapkamer te gaan. De streamers horen geluid van mensen die in het huis lopen. Dan rent er opeens een blonde vrouw door het beeld. Ze snelt naar de lege slaapkamer, ritst de koffer van Joost dicht en neemt die mee. Vlak daarna keert ze weer terug met de koffer, ritst hem weer open en legt hem terug op zijn plaats. Het is onduidelijk of er iets uit de koffer is weggehaald of dat er juist iets is ingestopt. Als de vrouw verdwenen is mogen de bewoners terug naar hun kaartenhuizen. Ze hebben het geluid van de rits gehoord, maar hebben geen idee van de oorsprong ervan. "Misschien een jas ofzo", zegt Roel

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #164 Gepost op: 22-12-2005, 22:40:10 »
Plotseling keihard gejuich

Joost WINT BIG BROTHER 2005

Waar het ooit zo druk was, heerst nu volkomen stilte. Joost en Roel zijn met z’n tweeën overgebleven in het Big Brother-Huis. En natuurlijk spookt het door hun hoofden: ‘wie mag er met de 300.000 euro naar Huis?’ Het publiek weet het al. Joost heeft met slechts twee procent van Roel gewonnen met 51 % van het complete aantal stemmen. Dat wordt snel genoeg bekend als Joost plotseling een luid gejoel om zich heen hoort.
Of Joost even naar de Dagboekkamer wil komen, vraagt Big Brother, want er 'ligt een kleinigheidje' volgens Bridget. Niets wijst op dat moment voor de Bewoners uit wie de winnaar zal worden: Joost of Roel. Als Joost in de Dagboekkamer is aangekomen, moet hij een koptelefoon opdoen, de MP3-speler in zijn handen nemen en een blinddoek omdoen. "Heb even vertrouwen", zegt Bridget. "Straks neemt iemand je mee." Ruud de Wild komt hem persoonlijk ophalen en brengt hem naar de studio. "Hoor je mij? Je hebt zweet onder je oksels." Geen reactie van Joost. Hij hoort niets.
 
"Jij bent de winnaar!"
En dan wordt alles duidelijk: als een held wordt Joost ontvangen: hij is in de studio aangekomen.
Joost is de winnaar van Big Brother 5!

"Dames en heren, een groot moment is aangebroken, want daar staat de winnaar van Big Brother 5!", klinkt Bridget.
De koptelefoon gaat af en daar staat Joost in een volle zaal die compleet uit zijn dak gaat. Hij kijkt verbaasd en blij, en gooit zijn armen in de lucht." Je had geen flauw idee, Joost, maar je hebt gewonnen!"

"Geweldig!", roept hij. Hij omhelst zijn ouders en neemt Brenda zo stevig mogelijk in de armen. "Jongens fantastisch!", zegt hij nog maar eens. Als hij Chantal in het oog krijgt, rent hij op haar af en valt haar in de armen. "Channie!!!" Hij kan niet anders dan dolblij en verrast blijven kijken.
En zo verliep de lijn van de tussenstand naar de eindstand…
Tussenstand 1:
Joost: 37,2 %
Ingrid: 23,7 %
Roel: 23,4 %
Lieske: 15,7 %

Tussenstand 2:
Joost: 37,8 %
Ingrid: 22,9 %
Roel: 25,5 %
Lieske: 13,9 %

Tussenstand 3:
Joost: 36,6 %
Ingrid: 22,9 %
Roel: 27,4 %
Lieske: 13,1 %

De Bewoners mogen een bedrag noemen waarvoor ze uit het Huis zouden willen gaan. Ingrid kiest ervoor om 37.500 euro mee te nemen. Zij vertrekt dus in plaats van Lieske, die het minst aantal stemmen had (zonder dit te weten).

Tussenstand 4:
Joost: 47,5 %
Roel: 35,5 %
Lieske: 17,0 %

Tussenstand 5:
Joost: 47,8 %
Roel: 36,5 %
Lieske: 15,7 %

Tussenstand 6:
Joost: 47,3 %
Roel: 37,7 %
Lieske: 15,0 %

Tussenstand 7:
Joost: 46,9 %
Roel: 39,0 %
Lieske: 14,1 %

Tussenstand 8:
Joost: 54.6 %
Roel: 45.4 %

Tussenstand 9:
Joost: 52,4 %
Roel: 47,6 %

Eindstand:
Joost: 51%
Roel: 49 %

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #165 Gepost op: 22-12-2005, 22:41:34 »
Vreemdelinge in huis

Terwijl de bewoners weer zitten te oefenen voor het kaartenhuizen bouwen worden ze opeens door Big Brother gesommeerd naar de rechter slaapkamer te gaan. De streamers horen geluid van mensen die in het huis lopen. Dan rent er opeens een blonde vrouw door het beeld. Ze snelt naar de lege slaapkamer, ritst de koffer van Joost dicht en neemt die mee. Vlak daarna keert ze weer terug met de koffer, ritst hem weer open en legt hem terug op zijn plaats. Het is onduidelijk of er iets uit de koffer is weggehaald of dat er juist iets is ingestopt. Als de vrouw verdwenen is mogen de bewoners terug naar hun kaartenhuizen. Ze hebben het geluid van de rits gehoord, maar hebben geen idee van de oorsprong ervan. "Misschien een jas ofzo", zegt Roel

Bron : Mediawatchers
Dat was voor het introfilmpje van vanavond, dunkt me. Daar stonden de vier koffers op de gebruikelijke plaats en Steadicamde er een camera van huis via DBK naar studio. Was wel in gemonteerd, maar toch een vet shot.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #166 Gepost op: 22-12-2005, 22:54:33 »
Hier is de website van Hotel Big Brother wat 14 Januari op de buis komt.

http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #167 Gepost op: 23-12-2005, 13:46:21 »
Notaris: eerlijke winnaar

Onder het toeziend oog van Telegraaf-notaris mr. Aart Barkey Wolf vond gisteravond de finale. Mr. Barkey Wolf stelde vast dat de stemmingen volkomen eerlijk zijn verlopen. De notaris, partner bij Houthoff Buruma, zag honderdduizenden sms’jes en telefoontjes binnenkomen van de verschillende providers. „Het stemmen is volkomen transparant. Het systeem is helder en alles verloopt eerlijk”, aldus de notaris in de Telegraaf. Zeer opvallend was overigens wel dat er zich tijdens de tussenuitslagen geen vreemde omslagen in percentages voordeden, de verschillen waren steeds klein en geleidelijk. Het oog van de meester naakt het varken ver, kennelijk.


Hotel Big Brother (2)

Hotel Big Brother wordt gerund door zeven Bekende Nederlanders en een bekende Big Boss. Hun opdracht is zoveel mogelijk geld te verdienen voor een goed doel: een nieuw Mappa Mondo Huis van het Rode Kruis. Elke week vindt er in het Hotel een groot diner plaats waarvan de zitplaatsen worden geveild. Hiernaast zal het Hotel-team allerlei spraakmakende evenementen organiseren om het totaal opgehaalde bedrag zo hoog mogelijk te krijgen. Niet elk personeelslid heeft de eer zijn functie tot het einde te mogen volbrengen. Iedere vrijdag stemt de staf op het beste personeelslid van die week. Twee anderen worden genomineerd voor vertrek. De kijker mag uiteindelijk bepalen wie er moet uitchecken… Op 12 januari krijgen de Bekende Nederlanders de sleutel van Hotel Big Brother.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #168 Gepost op: 23-12-2005, 15:50:48 »
Hereniging Ingrid en Menno

Mediawatcher Crazymama was er getuige van hoe Ingrid na haar uitkoop de studio inkwam. Hij had het idee dat ze niet goed wist wat ze moest doen. Chantal was de eerste die op haar afging en haar begroette. Na enige aarzeling volgde ook Menno, die in eerste instantie toch een beetje sip zat te kijken. Er volgde een innige omhelzing. Later zochten ze elkaar weer op en wees Menno haar op zijn ouders en broertje. Menno was veel in gesprek met de ouders van Joost en Ingrid. Het was wel duidelijk dat Ingrid een beetje moeite had met het verdelen van haar aandacht tussen familie, vriendinnen en de oud-bewoners.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #169 Gepost op: 23-12-2005, 15:51:44 »
Publiek joelde om Roel

Zoals iedereen heeft kunnen zien heeft Roel geen klinkende entree in de studio gekregen. Velen vonden de de afloop van het programma voor Roel schofterig, hoewel het wel geheel in stijl was met zijn eigen 'fuck the rules'-attitude. Men had echter graag zijn hereniging met Dido willen zien. Ook voor het studiopubliek kwam de afloop onverwachts, zo melden Mediawatchers Dasalisz en Crazymama. Hen werd verteld dat Roel inmiddels was herenigd met Dido, maar dat kregen ze niet te zien. De floormanager wilde daarop het publiek laten vertrekken maar dat begon luidkeels om Roel te roepen. Enkele minuten daarna werd Roel via een zij-ingang naar binnengeduwd en onder luid gejuich van het publiek liep hij gelijk naar Joost toe om hem te feliciteren. Vervolgens kon hij eindelijk zijn familie, broers en matties en de andere oud-bewoners begroeten.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #170 Gepost op: 25-12-2005, 12:31:10 »
Lieske terug bij Bounce

De uit Haaksbergen afkomstige, maar in Groningen woonachtige studente Lieske Stokkers (19) bleef nog redelijk koel, nadat ze als verliezer het BB-huis moest verlaten. ”Hé jongens relaxed”, liet ze bij haar vertrek aan Joost en Roel weten. ”Ik ga niet dood.” Maar ze hield het niet droog meer toen ze in de grote studio haar vader, moeder, andere famieleden en vrienden eindelijk na drie maanden opsluiting kon omarmen. Aanwezig ook alle vijftien vriendinnen van haar jaarclub Bounce van de Groningse studentenvereniging Vindicat. Vriendin en lid van de jaarclub Berit Burema zegt in het Dagblad van het Noorden ”hartstikke blij” te zijn dat Lieske weer terug is. ”Ze heeft dan niet gewonnen, maar het is überhaupt al een prestatie dat ze de finale gehaald heeft. Nu is onze club weer compleet.” Hoewel Lieske met haar studie economie gestopt is, verwacht Berit haar straks gewoon weer in de collegebanken aan te treffen. ”Ze heeft haar studie voor Big Brother stopgezet, maar ze gaat niet voor Groningen verloren”.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #171 Gepost op: 26-12-2005, 12:39:43 »
Ingrid was een engel

In augustus liet BB5-bewoonster Ingrid zich al eens ontvallen dat ze ooit in een clip van Frans Bauer had gefigureerd. Op de streams vertelde ze dat ze als engel in slow motion moest rennen en dat dat zo komisch was dat Frans in lachen uitbarstte. Dat schijnt ook als blooper op dvd te staan. Bauer's clip van "Ik heb vannacht in mijn dromen een engel gezien" met engel Ingrid kan je HIER bekijken. Wel heel erg toepasselijk voor deze tijd van het jaar.

Bron : Mediawatchers

Link : http://www2.sterren.nl/index.php?id=videoplayer&streamID=506#

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #172 Gepost op: 27-12-2005, 01:30:39 »
Big Brother Nederland.

LEUKE WEETJES

Big Brother 1 (16 september - 30 december 1999)
De allereerste Big Brother was door de hoge kijkcijfers een ongekende hit in Nederland. Fascinerend was het om te zien hoe een aantal bewoners dagenlang zich konden vervelen in het Big Brother-huis, wat speciaal in Almere voor dit programma gebouwd was. Achteraf gezien gebeurde er niet zo veel in het huis en was alleen Ruud spraakmakend met zijn uitspraken "Effe knuffelen" en "Laat je niet gek maken!". Het was meer de buitenwereld, die ervoor zorgde dat Big Brother zo'n succes werd. Zo wilde Willibrord Frequin met een parachute in de tuin van het Big Brother-huis landen. George Baker kwam als buitenstaander wel met de bewoners via een kraanwagen in contact.

De bewoners:

Bart Spring in 't Veld (winnaar van ƒ 250.000)
Ruud Benard
Willem Boomsma
Karin van Elswijk
Maurice de Back
Anouk Drost
Cyrille van Hoof
Bianca Plune
Sabine Wendel
Mona Rooth-De Leeuw
Tara van den Bergh
Martin Jonkman


Big Brother 2 (2000)

Bianca Hagenbeek (Winnaar ƒ 250.000)
Robin Veen
Koos Wentink
Georgie de Gee
Hieke van der Heide
Desiree Stegeman
Ferdi Bonnet
Kim Röben
Annet Stokkentreef
Ed Nypels
Leo Piller
Miranda Huisman
Rex van Iersel
Mohammed Ali
Jolanda Kelderman


Big Brother 3 (2001)

Sandy Boots (winnaar van ƒ 675.000)
Daniëlle van der Kuij
Gert-Jan de Boer
Andries de Jong
Leo van Veenendaal
Diane
Kelly van der Veer
Pascal van Lingen
Frank Kloppert
Coos
Pricella Ahlers
Richard Oosterhuis
Tania de Meer
Audrey
Nancy van der Beek
Aldrico Amando
Ed Veter


Big Brother 4 (2002)

Jeanette (winnaar van € 500.000)
Margriet Post
Laurens Jongema
Stefan
Wouter Valkier
Judith
Arthur van Gijzel
Bo
Bram Recourt
Carmen
Daniela
Dennis
Geesje
Joyce
Marc
Martijn
Mustapha
Sandra
Ting Chan
Ursula
Janine


Big Brother 5 (2005)

Op 24 augustus 2005 begon op de nieuwe tv-zender Talpa de vijfde serie van Big Brother. De eerste dagen was het alleen op internet te zien, op 28 augustus zijn de uitzendingen begonnen op tv. De bedoeling is dat het programma weer 'back to basic' gaat, dat betekent dat men weer terug is naar de oorspronkelijke formule. Wel is er een vrouw (Tanja) die in Big Brother is bevallen van een kind. Bridget Maasland en Ruud de Wild presenteren deze serie. Voor het eerst staat het huis niet in Almere, maar is het deels in een studiocomplex van Endemol gebouwd, in Aalsmeer. Het thema van dit jaar is 'Big Brother van de geheimen'. Naast de bekende weekopdrachten hebben bewoners nu ook geheime missies, die veel als doel hebben de weekopdrachten te dwarsbomen of conflicten tussen bewoners uit te lokken.

Op 18 oktober 2005 beviel Tanja van een dochtertje. De baby kreeg de naam Joscelyn Savanna. Dit was de eerste bevalling in een Big Brother-huis.

Deelnemers:

Naam Woonplaats Exit-volgorde

Rikkert van Bergen Tilburg  . . . . . 1
Chantal Braspenning Amsterdam  . . . . . 6
Roel Dietvorst Rotterdam  . . . finalist, 2e
Joost Hoebink Nijmegen  finalist, winnaar
Ingrid Hofland Brunssum  . . . finalist, 4e
Dido van Kuijk Heemstede  . . . . . 8
Menno Liebregts Breda  . . . . . 5
Nathalie Malherbe Rotterdam  . . . . . 9
Rob van Nood Nigtevecht  . . . . . 7
Linda Rijsdijk Roosendaal  . . . . . 3
Tanja Slangenberg Groningen  . . . . . 4
Lieske Stokkers Groningen  . . . finalist, 3e
Ralph van der Velt Rijswijk  . . . . . 2

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #173 Gepost op: 27-12-2005, 02:49:59 »
Big Brother 1 (16 september - 30 december 1999)
Begon dat niet een week eerder? Ik ben oude radioprogramma's van mij terug aan het luisteren en wij begonnen zelf op 9 september en in onze uitzending van 30 december hebben we het over de finale van BB, en dat we allebei even lang bezig waren.
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #174 Gepost op: 27-12-2005, 14:35:38 »
Tanja Groninger van het jaar?

Zoals elk jaar organiseert RTV Noord de Groninger van het Jaar-verkiezing. Er zijn tien genomi-neerden, allemaal Groningers die het afgelopen jaar nadrukkelijk in beeld waren. In een live tv-uitzending op 30 december, rechtstreeks vanuit de Mediacentrale in Groningen, wordt de winnaar bekend gemaakt. Eén van de genomi-neerden is BB-bewoonster Tanja Slangenberg. Haar voordracht luidt: "Zorgde voor een primeur met het op de wereld zetten van de eerste Big Brother Baby. Beviel voor de ogen van kijkend Nederland van Joscelyn. Onderscheidde zich met haar nuchtere Groningse kijk op de wereld en vooral op haar medebewoners. Trok de aandacht met haar stevige rookgedrag tijdens de zwangerschap. Heeft zich inmiddels terug getrokken in de anonimiteit."

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #175 Gepost op: 27-12-2005, 14:36:31 »
"BB-euthanasie geen taboe"

In de Volkskrant kijkt John de Mol terug op zijn eerste jaar met Talpa. Ook blikt hij vooruit naar het nieuwe seizoen van Big Brother: "Er zat dit jaar al iemand bij de inschrijvingen met een terminale ziekte, die ons dat in eerste instantie niet had verteld. We hebben hem afgewezen omdat hij geen geschikte kandidaat was. Maar als er volgend seizoen iemand in Big Brother zit met een terminale ziekte die daar goed mee om kan gaan, dan zie ik geen reden waarom we hem niet zouden nemen. Ik vind euthanasie op tv ook helemaal geen taboe."

Bron : Mediawatchers

« Laatst bewerkt op: 27-12-2005, 14:38:11 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #176 Gepost op: 27-12-2005, 14:38:53 »
Linda heeft geen spijt

Ze zou het zo weer overdoen. Ook al duurde het verblijf van Linda Rijsdijk in het Big Brotherhuis slechts enkele weken, het was ongetwijfeld de gekste periode uit het leven van de 25-jarige Roosendaalse. Ze staat weer vijf dagen achter de bar in Dakota, het horecabedrijf aan de Roosendaalse Markt. Maar er gaat geen dag voorbij of de vrouw wordt nog geconfronteerd met haar deelname aan het veelbesproken programma. "Het enige jammerlijke vind ik, dat ik al die weken ben afgeschilderd als een feestbeest. Op grond daarvan hebben de kijkers gestemd, terwijl ik ook een heel sociaal karakter heb. Die kant van mijn persoontje is te weinig belicht, vind ik. Maar ik heb er geen spijt van. Met een paar bewoners heb ik nog regelmatig contact. Menno zie ik bijna dagelijks. Hij was in het huis mijn beste maatje.“

Bron : Mediawatchers


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #177 Gepost op: 27-12-2005, 22:46:45 »
Bekende Nederlanders in het Hotel Big Brother
 
De regulier Big Brother is net ten einde, maar vanaf 12 januari komt Talpa met Hotel Big Brother, waarin zeven 'bekende' Nederlanders (daar zijn ze weer) en een bekende 'Big Boss' een hotel gaan runnen. Een gewaagde gok, na de flop met het Tien Sterren Restaurant.
Lees verder >>Acht 'eigenzinnige' BN'ers die zoveel mogelijk geld moeten gaan verdienen voor een goed doel: een nieuw Mappa Mondo Huis van het Rode Kruis. Namen van BN'ers die genoemd worden zijn Viola Holt, Kim Hol
« Laatst bewerkt op: 3-01-2006, 13:07:41 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #178 Gepost op: 28-12-2005, 11:38:58 »
Geen vrienden overgehouden

Nijmegenaar Joost Hoebink triomfeerde vorige week in het Big Brother-huis. Hij zat 121 dagen opgesloten voor het oog van honderdduizenden televisiekijkers. "Ik betwijfel of ik aan dit avontuur vrienden overhoud. Het was een topgroep daarbinnen, maar we komen allemaal uit compleet andere werelden. Met de één kon ik absoluut beter overweg dan de ander. Zeker Roel was echt een tegenpool van mijzelf. Daar had ik in het echte leven nooit contact mee gekregen. Maar mijn vrienden hebben voor iedereen in het huis groot respect. En dan vooral omdat die mensen wel 121 dagen met mij in één huis hebben samengeleefd. Dat was ze zelf nooit gelukt. Zelfs mijn eigen vriendin niet. Echt waar. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen genoeg van me krijgen. Ik ben erg druk en aanwezig."


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother 2005 nieuws
« Reactie #179 Gepost op: 28-12-2005, 11:39:47 »
Een nieuwe plaat

Ook Roel Dietvorst werd de afgelopen dagen door diverse media Over zijn nare exit geïnterviewd.: "Ik was eerlijk gezegd meer opgelucht dat ik naar buiten kon. Ik had al gehoord dat Dido me miste, dus daar was ik heel blij mee. Die gemiste pot geld deed me wat minder. Roel heeft er nooit moeite mee gehad dat hij 24 uur per dag gevolgd werd door de camera's. En zo kon het gebeuren dat de honderdduizenden kijkers via televisie en internet konden zien Roel zich op het toilet opsloot om te masturberen. ,,Ik ben niet iemand die daar ingewikkeld over doet. De rest doet het in bed. Dat vind ik vies en doe het gewoon op het toilet. Wc-papiertje en klaar. Je moet het toch kwijt, anders word je gek.'' De 10.000 euro van zijn rookopdracht gaat hij goed besteden. "Ik heb thuis een semi-amateuristische muziekstudio die ik nu gigantisch kan uitbreiden. Ik ga een nieuwe plaat maken die over vier tot vijf weken klaar moet zijn."

Bron : Mediawatchers