Auteur Topic: Bewoner Dido ( Achtste Afvaller )  (gelezen 13953 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Dido
« Reactie #20 Gepost op: 4-11-2005, 13:36:52 »
Ze zal het niet makkelijk krijgen deze week.
Eerst lag ze goed in de groep.
Maar nu sinds gister heeft ze ook ineens veel mensen tegen zich. Dit kwam heel hard aan bij haar.
Maar toch denk ik dat ze deze nominatie-ronde wel door komt.
Alles hangt natuurlijk wel af van wat er deze week gaat gebeuren. En wat BB allemaal laat zien op tv over haar.

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Dido
« Reactie #21 Gepost op: 4-11-2005, 22:46:16 »
Ik snap nu dat tanja en dido zo goed overweg konden  ::rofl::
jeetje wat een aanstelster zeg en dat slechts omdat ze genomineerd is alsof zij rob niet samenzweren tegen Menno  ::ohno:: Erg trist geval van mij mag ze er zeker uit, wat valt die meid me tegen!!
Zelfs de benjamin reageerde toen nog volwassener dan haar.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Dido
« Reactie #22 Gepost op: 4-11-2005, 22:51:12 »
Ik snap nu dat tanja en dido zo goed overweg konden  ::rofl::
jeetje wat een aanstelster zeg en dat slechts omdat ze genomineerd is alsof zij rob niet samenzweren tegen Menno  ::ohno:: Erg trist geval van mij mag ze er zeker uit, wat valt die meid me tegen!!
Zelfs de benjamin reageerde toen nog volwassener dan haar.

Inderdaad ik kan Lieske best goed begrijpen nu ik vind Dido ook erg kinderachtig en als ze eruit gaat ik zou er ook zeker niet mee zitten  :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Dido
« Reactie #23 Gepost op: 4-11-2005, 22:52:32 »
Ach ja de koningin is niet gewend tegen gesproken te worden natuurlijk. ;D Vind persoonlijk dat ze die nominaties teveel persoonlijk opvatten ipv een het gevolg van een spelletje. Dus snap die ophef van de bewoners allemaal niet zo.
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bewoner Dido
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2005, 22:54:51 »
Ach ja de koningin is niet gewend tegen gesproken te worden natuurlijk. ;D Vind persoonlijk dat ze die nominaties teveel persoonlijk opvatten ipv een het gevolg van een spelletje. Dus snap die ophef van de bewoners allemaal niet zo.
na 60 dagen hetzelfde plof je misschien wat sneller dan IRL...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Dido
« Reactie #25 Gepost op: 4-11-2005, 22:58:15 »
Ach we moeten niet vergeten dat ze in heel klein wereldje leven in het BB-huis. Ze gaan steeds meer irritaties krijgen. Tja en dan kunnen de spanningen hoog oplopen. Zelfs bij koningin Dido.
Nu heeft ze toch weer toegeven dat ze wel gek is op Roel.
Ze is toch overstag gegaan. En geeft openlijk toe aan haar gevoelens. Ze kan soms echt een ijskoude tante zijn.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Dido
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2005, 14:52:15 »
Blijft mijn favoriet, vind het jammer dat ze is genomineerd en vond het wel cool van d'r dat ze de confrontatie aanging met Lieske en Chantal! ::ok::
Ik vind haar trouwens op Bianca lijken van seizoen 2! ::bravo::
🜃

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Dido
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2005, 16:56:10 »
Op Bianca? Nee joh!  ;)
Een klasgenoot van me lijkt er wel enorm veel op.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Dido
« Reactie #28 Gepost op: 5-11-2005, 17:09:26 »
Ik weet nu al zeker dat Dido donderdag er niet uit gaat daar is ze veels te populair voor wedduh dat Rob eruit gaat die heeft gewoon een week verlenging gekregen  :)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Dido
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2005, 22:34:06 »
Dido doet der nu wel alles aan om der in te blijven zeg, blotuh konnt
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Dido
« Reactie #30 Gepost op: 10-11-2005, 01:53:50 »
Ja en dat is jammer. Want volgens mij heeft ze dat helemaal niet nodig. Ik vind het nu allemaal een beetje afbreuk doen van wat ze tot nu toe heeft neer gezet.
Nu ook weer dat gedweil met Roel....  ::ohno::
Jammer. Zou voor mij bijna reden zijn om haar weg te stemmen. Maar ja, ik ga echt niet bellen/sms'en  ::rofl:: kijk wel uit.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Dido
« Reactie #31 Gepost op: 10-11-2005, 11:56:27 »
Ja en dat is jammer. Want volgens mij heeft ze dat helemaal niet nodig. Ik vind het nu allemaal een beetje afbreuk doen van wat ze tot nu toe heeft neer gezet.
Nu ook weer dat gedweil met Roel....  ::ohno::
Jammer. Zou voor mij bijna reden zijn om haar weg te stemmen. Maar ja, ik ga echt niet bellen/sms'en  ::rofl:: kijk wel uit.

Daar ben ik het mee eens en inderdaad Jorg ze doet er ook alles aan om kijkcijfers te trekken en mensen te laten zien dat zij spanning in het huis brengt en graag wil blijven. Pilgrim ik heb deze week gestemd ik stem nooit maar deze keer heb ik voor Menno gestemd omdat, hij meer in zijn mars heb dan ene Dido of Roel noch Rob.  :)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Dido
« Reactie #32 Gepost op: 10-11-2005, 14:46:26 »
dido is zoooo ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Dido
« Reactie #33 Gepost op: 10-11-2005, 19:40:43 »
Goed zo Nicky!  ::ok::
Ik ben vooral voor Menno. Voor de rest kan ik er niet veel meer mee....  ::ohno::
Menno mag van mij zeker blijven  ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Dido
« Reactie #34 Gepost op: 26-11-2005, 12:47:47 »
De overgebleven bewoners bespreken hoe zwaar Lieske het ermee had toen eerst Chantal en vervolgens Ingrid eruit moest. "Ja..." zegt Dido "Moeten jullie je eens voorstellen hoe zwaar het voor mij zou zijn geweest als een paar van jullie eruit waren gegaan."

Hoezo egocentrisch...  ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Bewoner Dido
« Reactie #35 Gepost op: 26-11-2005, 16:32:44 »
De overgebleven bewoners bespreken hoe zwaar Lieske het ermee had toen eerst Chantal en vervolgens Ingrid eruit moest. "Ja..." zegt Dido "Moeten jullie je eens voorstellen hoe zwaar het voor mij zou zijn geweest als een paar van jullie eruit waren gegaan."

Hoezo egocentrisch...  ::niet-ok::

Je kan aan alles merken dat deze mevrouw nooi tegenslag gehad heeft en een vreselijk verwend nest is.Bah,gauw het huis uitstemmen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Dido
« Reactie #36 Gepost op: 29-11-2005, 14:02:20 »
Ik kan geen hoogte krijgen van Dido, wat ze nou wel of niet wil.  ::ohno::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Dido
« Reactie #37 Gepost op: 29-11-2005, 19:53:52 »
Je kan wel zeggen dat je geen hoogte kan krijgen van Dido, maar wat heeft zo aan iemand als Roel...
Dat vindt ik nou echt geen type voor haar..  ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Dido
« Reactie #38 Gepost op: 29-11-2005, 22:39:34 »
Ik vind Roel en Dido ook, totaal niet bij elkaar passen, nee integendeel.  ::ohno::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Dido
« Reactie #39 Gepost op: 29-11-2005, 23:13:04 »
Maar ook dat er nu een ruzie is tussen hun 2 over iets dat al een tijdje geleden is gebeurt. Dido wist dat Roel het huis in kwam voor de sex. En nu hebben ze heibel over dat Linda Roel een handje heeft geholpen. Tja dat is Roel.
Het is dan erg nadelig voor Dido dat ze Roel moeilijk kan ontwijken in het huis. Het is beter voor haar dat ze geen realtie meer met Roel aan gaat. Die twee zijn zo verschillend.