Auteur Topic: Bewoner Nathalie ( Negende Afvaller )  (gelezen 15316 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Bewoner Nathalie ( Negende Afvaller )
« Gepost op: 24-08-2005, 22:21:28 »
Hier alles over Nathalie

Leeftijd: 26 jaar
Beroep: Accountmanager
Houdt van: Vis, oosters, Mac, dansen, shoppen, avontuur en genieten, Pink, Bon Jovi.
Waarom doet Nathalie mee? Nathalie is accountmanager in Rotterdam. Voordat ze het Big Brother-Huis inging, was ze geregeld te horen bij Fresh FM en te zien bij TLF (The Love Factory). Nathalie staat op vrijdagavond achter de bar van een snookercentrum, werkt af en toe als model en danst. Ze woont sinds 1 jaar samen met haar vriend. Nathalie is altijd bezig en wil in het BB-huis kijken of ze ook eens pas op de plaats kan maken.

Als ze wint, dan gaat ze genieten
« Laatst bewerkt op: 15-12-2005, 21:51:15 door Nîcky »

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2005, 21:55:49 »
Het is wel sneu voor haar dat ze ineens met haar ex is opgeschept.
Ze houdt zich goed staande nu haar ex er is.
Petje af voor haar.  ::ok::
Maar ik ben wel benieuwd wat voor rol Ralph straks nog meer gaat spelen in het BB-huis.
Ook ivm met haar huidige vriend.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #2 Gepost op: 28-08-2005, 22:15:48 »
Heej meid, jij bent dus echt de bitch he, ga der voor!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2005, 16:19:57 »
pfff k vind der een beetje hypocriet bezig, ze zit tegen josot allemaal te lullen dat zij denkt dat Ralph komt om haar dwars te zitten en dat hij dit wist, terwijl hij tegne haar heeft vertelt dattie absoluut niet wist dat zij erin zat
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #4 Gepost op: 1-09-2005, 23:42:58 »
Bij de proef nomineering liet ze wel zien hoe ze nu nog dacht over Ralph.
Ze zei dat ze hem al heel goed kon en dat ze bij haar keuze rekening hield met het thuisfront. En haar vriendje Joost.
Wel verstandig.  ::ok::
En ook is het haar keuze dat ze open staat voor de andere bewoners die ze ook graag beter wil leren kennen.
Van mij mag ze zeker nog wel langer blijven.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #5 Gepost op: 2-09-2005, 19:17:22 »
Van mij mag ze ook nog wel langer blijven, alleen Raplh niet mee rnomineren, hij heef teen veel te hunk achtig imago zodat hij er niet snel door het publiek uitgestemd zal worden, dit gaat zich op de duur misschien wel tegen Nathalie werken, en bovendien heeft hij haar een kado belooft als hij wint dus ze zou er verstandig aan doen hem der nog ff in te houden
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #6 Gepost op: 14-09-2005, 23:42:23 »
Nathalie zwanger?!
Het hele geheimzinnige gedoe van vanavond rondom Nathalie & Ralph krijgt nog een vervolg. Ze hadden met zijn 2en een etentje gekregen van BB, geserveerd door Rob. Na afloop vertelde Ralph aan Roel dat er idd nog een vervolg aan zit te komen.
Nathalie gaf Rob een knuffel in de gang. Tijdens deze omhelzing is door streamers opgevangen dat Rob wat tegen haar zei. Iets als 'je krijgt er mooie borsten van'.
Ook tijdens een onderonsje tussen Ralph en Rob is er gerept over een baby. Verder zei Ralph dat hij er niet over mocht praten.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #7 Gepost op: 15-09-2005, 14:56:38 »
Nathalie zwanger?!
Het hele geheimzinnige gedoe van vanavond rondom Nathalie & Ralph krijgt nog een vervolg. Ze hadden met zijn 2en een etentje gekregen van BB, geserveerd door Rob. Na afloop vertelde Ralph aan Roel dat er idd nog een vervolg aan zit te komen.
Nathalie gaf Rob een knuffel in de gang. Tijdens deze omhelzing is door streamers opgevangen dat Rob wat tegen haar zei. Iets als 'je krijgt er mooie borsten van'.
Ook tijdens een onderonsje tussen Ralph en Rob is er gerept over een baby. Verder zei Ralph dat hij er niet over mocht praten.
gaat dit niet gewoon over de weekopdracht?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #8 Gepost op: 15-09-2005, 17:12:21 »
Waarom dan zo geheimzinnig? En weten de anderen er niks van?
The British are not impressed.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #9 Gepost op: 15-09-2005, 18:33:43 »
Er is een roddel rond aan het gaan dat Nathalie en Ralph 2-lingen zijn en dat ze tijdens het etentje gewisseld hebben met hun broer en zus.
Het is schijnbaar zo dat de "oude" Ralph blauwe ogen had en de "nieuwe" donkere.

Als dit waar is ::oink::????
Schijnbaar hebben ze een tweelingtruc ooit ook in Australie gedaan.

Wederom gelezen op het forum van de Mediawatchers ::jaja::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #10 Gepost op: 15-09-2005, 18:48:05 »
Nou, Ralph in elk geval niet. Hij schijnt dezelfde pukkeltjes als altijd te hebben. Dat is meestal niet het geval met tweelingen.
Zou trouwens stom zijn om Ralph nu te vervangen als hij er vanavond uit kan gaan.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #11 Gepost op: 15-09-2005, 19:27:21 »
Euhmm ik snap dat john kijkcijfers zou willen brengen en dat jullie je goed in zijn geest zouden kunnen verplaatsen, amar deze theorie vind ik wel een beetje heel onwaarschijnlijk worden...
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2005, 04:59:57 »
Nou sorry hoor, maar ik vind die Nathalie maar een muts. Zit steeds van die rare 'bekken' te trekken als ze wat gaat zeggen. En dat geroddel wat ze steeds deed over Ralph.
Nee, bah. ::niet-ok::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #13 Gepost op: 30-09-2005, 14:37:45 »
Nou sorry hoor, maar ik vind die Nathalie maar een muts. Zit steeds van die rare 'bekken' te trekken als ze wat gaat zeggen. En dat geroddel wat ze steeds deed over Ralph.
Nee, bah. ::niet-ok::
Idd, helemaal mee eens, zij is de reden dat Ralph deruit is gegaan, wat een stomme griet
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #14 Gepost op: 19-10-2005, 17:17:49 »
 >:( Kan iemand ook tegen die muts zeggen dat ze niet steeds eten in haar mond moet steken als ze aan het vertellen is? Erger me dood. Het is al vervelend om naar haar te luisteren maar helemaal als er eten bij zit  >:( En dan ook nog je verslikken en hoesten... goh wat gek  ::)
Nathalie hou daar onmiddelijk mee op.  ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #15 Gepost op: 21-10-2005, 13:48:55 »
Ik vind Nathalie erg spontaan en erg tof. Ik vond het gister zo lachen dat ze haar opa zag en,ik vind het heel erg leuk dat haar opa met de oma van Roel omgaat echt heel erg leuk  ::ok:: ::ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #16 Gepost op: 21-10-2005, 13:55:45 »
Ik vind haar dus heel overdreven doen...een beetje gemaakt zeg maar....maar ja ik kan het ook helemaal mis hebben hoor, maar die indruk maakt zij wel op mij!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #17 Gepost op: 21-10-2005, 14:11:08 »
Volgens mij is ze gewoon heel spontaan. Daarbij kan ze hele gekke bekken trekken zonder dat ze het zelf in de gaten heeft... ::rofl::
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #18 Gepost op: 21-10-2005, 14:13:27 »
Volgens mij is ze gewoon heel spontaan. Daarbij kan ze hele gekke bekken trekken zonder dat ze het zelf in de gaten heeft... ::rofl::

 ::jaja:: Dat klopt ook  :)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #19 Gepost op: 7-11-2005, 16:04:09 »
Volgens mij is ze gewoon heel spontaan.

Van de talpasite:
Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar arme Menno weet natuurlijk niet wat er zich allemaal achter zijn rug om heeft afgespeeld. Hoe ver zullen ze nog gaan?

Hoe spontaan:maar wel om kotsmisselijk van te worden!! Dit zijn pesterijen die je op de lagere school wel eens ziet als groep 8 op kamp gaat...
Respectloos vind ik dit.

Natte Lie mag opzouten van mij ::jaja::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."