Auteur Topic: Bewoner Nathalie ( Negende Afvaller )  (gelezen 15314 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2005, 17:53:20 »
Hoe spontaan:maar wel om kotsmisselijk van te worden!! Dit zijn pesterijen die je op de lagere school wel eens ziet als groep 8 op kamp gaat...
Respectloos vind ik dit.

Vind je het niet een beetje vreemd om mijn citaat naast dat citaat van de Talpa site te leggen. Geloof niet dat het veel met elkaar te maken heeft. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2005, 18:11:07 »
Vind je het niet een beetje vreemd om mijn citaat naast dat citaat van de Talpa site te leggen. Geloof niet dat het veel met elkaar te maken heeft. ::)

Nathalie wordt spontaan genoemd: ik lees dat van meerderen. Als dit soort acties onder spontaan gedrag vallen, wel dan ben ik het liever niet. Ik denk niet dat zij spontaan is maar zeer berekenend....Een wolf in schaapskleren is eerder van toepassing. Maar dat is mijn mening.....als jij dat spontaan noemt: ga je gang, is jouw mening....

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2005, 18:19:00 »
Nathalie wordt spontaan genoemd: ik lees dat van meerderen. Als dit soort acties onder spontaan gedrag vallen, wel dan ben ik het liever niet. Ik denk niet dat zij spontaan is maar zeer berekenend....Een wolf in schaapskleren is eerder van toepassing. Maar dat is mijn mening.....als jij dat spontaan noemt: ga je gang, is jouw mening....

Heb ik wat jij citeert spontaan genoemd? ??? Ik vind haar over het algemaan spontaan over komen ja. Alleen wat jij aanhaalt van de Talpa site heeft niets met wel of niet spontaan zijn te maken. Kortom, je trekt mijn opmerking dus helemaal uit zijn verband.
Geniet nooit met mate...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #23 Gepost op: 8-11-2005, 22:43:17 »
Nathalie houdt van lolly's
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #24 Gepost op: 11-11-2005, 04:06:33 »
Zo zeg... wat is die NatteLi ver gezakt........... bah wat een naar wicht.
Beetje haar voeten afvegen in Menno zijn bed... en aan zijn knuffel Nemo  ::ohno:: Ik vond al niks aan d'r maar nu is het helemaal gedaan  >:(

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #25 Gepost op: 11-11-2005, 11:51:03 »
Nadat Menno het huis uit was en de beelden zag van Nathalie had al helemaal zo iets van.. Als ik nu iemand mocht nomineren dan is dat Nathalie.. Ze haar gedrag is af en toe zo laag..
Ze probeert Joost te bewerken en anderen haar mening op te dwingen.. In het begin was ze totaal niet zo. Maar nu..
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2005, 03:30:58 »
Ik had al de hele tijd een raar idee bij deze 'dame'. En dat wordt alleen maar raarder... kan dat dan nog? Ja, blijkbaar  :-\\  ::niet-ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #27 Gepost op: 12-11-2005, 12:49:30 »
Ik had al de hele tijd een raar idee bij deze 'dame'. En dat wordt alleen maar raarder... kan dat dan nog? Ja, blijkbaar  :-\\  ::niet-ok::

 ;D raarder...hoe bekend komt dat woord mij voor...tja maar ikb en dan ook een fries.... ::)

maar ik deel je mening wel over Nathalie...elke keer als ze in beeld komt dan denk ik bij mezelf YEK!!! ik mag haar niet echt zeg maar, ik vind haar gekunsteld en een kletsmajoor...ofwel roddeltante...nu ook weer...waarom ineens over Ralph beginnen? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #28 Gepost op: 12-11-2005, 12:57:12 »
ik vind haar gekunsteld en een kletsmajoor...ofwel roddeltante...nu ook weer...waarom ineens over Ralph beginnen? ???
Dat is Nathalie.. Om dan ineens maar weer over een ex te beginnen.. Ze laat steeds vaker een minder goede kant van haar zien. Ook denkt ze populair te zijn door over dit dingen te gaan te vertellen. Ze maakt iemand anders zwart door er zelf beter van te worden. Dat doet ze tegen over Menno maar ook over haar ex Ralph. Alles tegen goede van mevrouw Nathalie..  ;D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #29 Gepost op: 12-11-2005, 12:59:59 »
Mee eens Plienke. Ik vind het best erg dat een mening over een bewoning snel kan veranderen, zo vond ik Nathalie nog 1 van de leukste en nu zelfs 1 van de mindere leuke kandidaten, ze wil van alles beter worden en daarom sluit ze zich aan bij Dido en Roel en Rob om in de meerderheid te staan. Ik ben blij dat Nederland beslist maar hoop echt dat ze Joost laten winnen!!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #30 Gepost op: 13-11-2005, 15:40:36 »
Naats modeshow
"Ketting of geen ketting?", vraagt Nathalie aan Dido. Ze is al ruim twee uur bezig met haar outfit voor vandaag. Als top heeft ze, na vele andere truitjes te hebben gepast, gekozen voor een tutu-achtig roze gevalletje. Maar wat erbij aan te trekken? Nathalie heeft het heel moeilijk. Moet er een ketting bij, of juist een stel oorbellen? Gelukkig is haar vriendin Dido er, die altijd goede raad heeft. "Nee, geen ketting. Een stylist zei ooit tegen me, nooit een ketting bij oorbellen, en nooit oorbellen bij een ketting", weet deze te vertellen. Dan is er nog het schoenenvraagstuk.
"Dat bruin komt weer terug in die laarzen,"overpeinst ze voor de spiegel wanneer ze een stel laarzen aanheeft getrokken. "Ja, nu is het goed. Nu heb ik een combi!" Alleen nog even föhnen en dan is Nathalie klaar voor weer een nieuwe dag.

Tjeetje wat is die bezig met haar uiterlijk.. Als ik maar goed over kom op tv.. Zij is zich wel heel duidelijk bewust van die camera.. Af en toe gaat ze gewoon even naar de camera en laat ze zien hoe mooi ze is.. Of zomaar.. Dat is toch ook een stukje onzekerheid van haar. Dat ze zo bezig is van hoe kom ik over en hoe vinden anderen me. En niet alleen in huis. Ze zou zich zelf eens moeten zien als ze uit het kwam en de beelden terug zou zien. Het is bijna niet te volgen hoe vaak zij voor de spiegel staat. Het wordt tijd dat iemand haar een spiegel voor houdt en laat zien wie ze werkelijk is.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #31 Gepost op: 14-11-2005, 02:53:36 »
;D raarder...hoe bekend komt dat woord mij voor...tja maar ikb en dan ook een fries.... ::)

 ::rofl:: Ja dat staat er wel wat 'suver nuver' he?  ::tandpastasmiley::

En die Naat?  ::kots::
Ik weet niet of ik het hier mag zeggen.... maar op het fokforum hebben ze een 'smoelen' thread.... je lacht je gek  ;D

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #32 Gepost op: 18-11-2005, 12:01:29 »
Nathalie: "Ik weet niet hoe Nederland naar dit grapje heeft gekeken..." Ze denkt nog even hardop na: "Ik zit even aan mijn familie te denken, wat ze hiervan vinden dat ik dit gedaan heb." Rob: "Ze kennen je toch." Dido: “Andere mensen zullen hierom lachen als ze dit zien." Nathalie beseft: "Maar mensen kunnen het ook een rotstreek vinden." Dido: "Ik zal eerlijk zeggen: 'ik vind dit niet echt positief. En dan ook nog genomineerd..."

Ik hoop dat ze in ziet dat mensen het ook een rotstreek vinden.
Heel raar dat ze het niet zelf inziet en dat andere het haar moeten vertellen. Dat ze heel negatief over kan komen. Eigen schuld dat ze nu genomineerd is door haar eigen gedrag..
En nu maar hopen dat ze er gauw uit gaat..  ::jaja:: ::jaja::


Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #33 Gepost op: 18-11-2005, 15:08:26 »
ze is na Tanja wel het meest domme mens met het laagste iq in heel bb, wat een vervelend mens zeg, bahbah, helemaal geen schuldbewust, snel deruit met deze calimero
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #34 Gepost op: 8-12-2005, 23:35:05 »
Ik vind Nathalie een leukere bewoner, als Dido dus was blij dat zij nog wel een weekje mocht blijven. Wat gaat het haar brengen volgende week? ben benieuwd....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #35 Gepost op: 9-12-2005, 07:03:13 »
ik zwaai haar alvast uit voor komende week ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #36 Gepost op: 11-12-2005, 08:10:22 »
snel deruit met deze calimero
Nee, zij is Nathimero  ::rofl::

En ik zwaai vast mee  ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #37 Gepost op: 11-12-2005, 20:30:55 »
ik zwaai haar alvast uit voor komende week ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Ik zwaai ook mee  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #38 Gepost op: 14-12-2005, 16:31:53 »
 ::zwaai:: gezellig al die zwaaiers ;) hebben jullie ook al last van een lamme arm?  :P ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Nathalie
« Reactie #39 Gepost op: 15-12-2005, 21:21:06 »
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Nathalie..
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::