Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 45877 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #220 Gepost op: 26-10-2005, 16:03:27 »
Hoewel Tanja nukken heeft waar je af en toe gek van wordt,vind ik haar toch op de een of andere manier oke!

Moet wel een hele rare één of andere manier zijn... :P

De groep vind eigelijk dat Lieske die had moeten krijgen!
hoezo Lieske??!! Was dat dan wel terecht geweest?
Je nomineert iemand en daar mee klaar..!
stelletje rare vogels.....

Lieske nomineren zou het meest voor de hand liggend zijn. Mevrouw de edele barones Tanja had één of andere regel voor zichzelf verzonnen dat als ze iemand zou nomineren aan het begin, dat ze deze persoon dan zou blijven nomineren tot diegene eruit zou zijn. Alleen stapte ze daarvan af toen ze Rob nomineerde en nu dus weer nadat ze geheel onverwachts Nathalie nomineert. en dit terwijl ze deze zelfbedachte regel nog wel steeds aanhaalt.
Maar wel loopt ze zelf te zeuren dat mensen haar zogenaamd geen leuke kraamweek gunnen, omdat ze genomineerd is. Doe dan niet mee met zo'n spel als je je alleen maar aan je eigen spelregels wilt houden!!!!!

Kortom, ze zegt maar wat zoals het haar uitkomt en verder loopt ze toch een portie verwend en irritant te doen. Ik snap heel goed dat de andere bewoners haar zat zijn. Eigenlijk onbegrijpelijk dat ze haar nu pas zat zijn. Dat stadium had ik al veel eerder bereikt en vele anderen met mij.
Geniet nooit met mate...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #221 Gepost op: 26-10-2005, 17:37:03 »
haha,tja Tanja....Tuurlijk heb ik ook al momenten gehad dat ik haar onredelijk,eigewijs en verwent vind doen,maar toch irriteer ik me minder aan haar dan aan de rest van de groep!
De luiigheid straalt er zo van af..vreselijk!!

Als je het bb-huis binnenstapt heb je voor jezelf echt wel plan van het hoe en wat je gaat doen.Tanja is er nu vanaf gestapt,dat is haar goed recht (oke dan moet je niet gaan roepen dat je nog dezelfde weg bewandelt! ;))
Maar zij kan nomineren wie ze wil zoals de hele groep dat kan.Ik vind niet dat je je daar voor hoeft te verantwoorden!
(hoe zou Lieske zich voelen als ze hoort dat de groep het liefste haar genomineerd had zien staan?)

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik nu ook een plaatje van Roel bij m`n naam heb staan en dat terwijl Roel al heel wat punten gezakt is bij mij...
(misschien tijd voor een ander 8))
een mening kan veranderen en zeker bij mensen die je zo oppervlakkig 'kent'als de deelnemers van BB!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #222 Gepost op: 26-10-2005, 17:53:14 »
Wat ik bedoel te zeggen is dat ik nu ook een plaatje van Roel bij m`n naam heb staan en dat terwijl Roel al heel wat punten gezakt is bij mij...
(misschien tijd voor een ander 8))

Mijn computer weigert avatars van Tanja te maken. :P

een mening kan veranderen en zeker bij mensen die je zo oppervlakkig 'kent'als de deelnemers van BB!

Tuurlijk, maar Tanja heeft het bij mij al een hele tijd geleden voorgoed verbruid.
Geniet nooit met mate...

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #223 Gepost op: 26-10-2005, 19:37:19 »
 ::rofl:: zo ver zou ik ook niet willen gaan,een avatar van Tanja!Het is niet zo dat Tanja nu mijn super-favoriet is maar het is meer dat veel andere bewoners voor mijn gevoel door de mand zijn gevallen
Ik kan gewoon niet geloven dat ze zo makkelijk de opdrachten vergooien (om een voorbeeld te noemen)

By the weg,veel mensen zijn van mening dat Tanja nu ze bevallen is weer gewoon mee moet doen en dat haar nukken maar over moeten zijn maar vergeet niet dat juist de eerste dagen/week na een bevalling  het vrouwenlichaam het behoorlijk zwaar heeft omdat de hormoontjes door je lijf heen vliegen! De 3de dag na een bevalling is vaak het ergste,veel vrouwen brullen dan van s'morgens vroeg tot s'avonds laat!(de beruchte 'kraamtranen')
Ik geef deze weken Tanja het voordeel van de twijfel,ik vind dat ze nu ff wat extra support verdient!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #224 Gepost op: 26-10-2005, 19:49:37 »
 ::feest:: Ze gaat er vrijwillig uit donderdag!!! ::feest::

Ten minste als ze zich niet weer bedenkt... :-X
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #225 Gepost op: 26-10-2005, 20:40:19 »
Echt beter voor t babytje ook denk ik hoor. IK kijk helemaal niet vaak...toevallig vandaag  ::tandpastasmiley:: Ze heeft wel een heel schattig kindje!

Maar ma flodder komt dus alleen nog voor t eten te voorschijn en voor de nicotinestoot  ;) ...kan ze inderdaad beter thuis zijn... volgens mij heeft ze niks toe te voegen aan het hele programma.


Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #226 Gepost op: 26-10-2005, 21:33:53 »
Wat dus betekent dat er 2 uitgaan. En omdat zij vrijwillig gaat, komt er ook weer een nieuwe bewoner!
The British are not impressed.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #227 Gepost op: 26-10-2005, 21:37:47 »
Zou er niet een man voor Chantal inkomen??Misschien was het al wel gepland dat Tanja eruit gaat.Er was ook al eens gezegd dat de baby alleen de eerste 8 dagen in beeld zou zijn,dus dat is vandaag volgens mij.Dus eigenlijk heel logisch dat Tanja morgen exit gaat.Als moeder laat je je baby toch niet alleen vertrekken(al kan je van haar alles verwachten hoor)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #228 Gepost op: 26-10-2005, 21:45:42 »
Nee, volgens mij hebben ze gewoon een vaste lijst met opvolgers.
Zo is er al eens per ongeluk de mededeling "Leroy zender checken" het huis ingestuurd.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #229 Gepost op: 26-10-2005, 22:54:17 »
::feest:: Ze gaat er vrijwillig uit donderdag!!! ::feest::

Ten minste als ze zich niet weer bedenkt... :-X
dit is een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #230 Gepost op: 26-10-2005, 22:59:03 »
Ze zal op straat nog veel nageroepen worden, denk ik.
The British are not impressed.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #231 Gepost op: 27-10-2005, 00:22:46 »
::feest:: Ze gaat er vrijwillig uit donderdag!!! ::feest::

Ten minste als ze zich niet weer bedenkt... :-X

Haha geweldig nou moeten ze eigenlijk allemaal er vrijwillig uitgaan.  ;D ::tandpastasmiley::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #232 Gepost op: 27-10-2005, 01:18:04 »
::feest:: Ze gaat er vrijwillig uit donderdag!!! ::feest::

Ten minste als ze zich niet weer bedenkt... :-X

Je kunt zeggen wat je wilt maar ze doet eindelijk iets goeds voor iemand anders, namelijk voor de baby Joscelyn. Zo hoort een moeder te denken kinderen eerst.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #233 Gepost op: 27-10-2005, 02:24:00 »
Volgens mij doet ze het niet alleen voor de baby, hoor. Zelf wil ze al weken weg, en nu wordt ze toch ook wel een beetje gedwongen, omdat de baby niet het huis in mag, dus zit zij hele dagen in dat kamertje. Dat lijkt me niet heel fijn. Niks te doen.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #234 Gepost op: 27-10-2005, 03:54:17 »
Zou er niet een man voor Chantal inkomen??Misschien was het al wel gepland dat Tanja eruit gaat.Er was ook al eens gezegd dat de baby alleen de eerste 8 dagen in beeld zou zijn,dus dat is vandaag volgens mij.Dus eigenlijk heel logisch dat Tanja morgen exit gaat.Als moeder laat je je baby toch niet alleen vertrekken(al kan je van haar alles verwachten hoor)

Het zou mij echt helemaal niks verbazen als dit helemaal geregeld is  ::jaja:: Je kan helemaal nergens meer op vertrouwen.

Zo is er al eens per ongeluk de mededeling "Leroy zender checken" het huis ingestuurd.

Dat meen je niet?  ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #235 Gepost op: 27-10-2005, 15:05:36 »
Je kunt zeggen wat je wilt maar ze doet eindelijk iets goeds voor iemand anders, namelijk voor de baby Joscelyn. Zo hoort een moeder te denken kinderen eerst.

Helemaal mee eens dat ze zo hoort te denken. Vraag is natuurlijk of dat haar motivatie is. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #236 Gepost op: 27-10-2005, 17:25:38 »
Dat meen je niet?  ::rofl::
Jaja, werkelijk waar.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #237 Gepost op: 27-10-2005, 17:43:31 »
Jaja, werkelijk waar.

Wat een verschutting  ::rofl::
Gewoon diegene die die fout maakte het huis in sturen in Tanja haar plaats  ::hypocriet::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #238 Gepost op: 27-10-2005, 21:58:51 »
Dag Tanja.. het was een eer.... blabla Fijn dat je weg bent!! doeiii!!  ::zwaai::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #239 Gepost op: 27-10-2005, 23:26:47 »
Tanja welkom in de "normale" wereld..
Het zal wel even wennen voor haar zijn om uit het BB-huis te zijn.
Vanaf nu zal ze zoals ze zelf zegt de poppekost van de andere kant bekijken.