Auteur Topic: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)  (gelezen 45857 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja
« Reactie #240 Gepost op: 28-10-2005, 23:56:05 »
Ze komt maandag bij RTL Boulevard.
[bron]
The British are not impressed.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #241 Gepost op: 29-10-2005, 11:24:47 »
Ik ben Blij dat Tanja eruit ligt  ::jaja::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #242 Gepost op: 30-10-2005, 00:22:42 »
Hallo allemaal,

Er zit me nog een klein iets dwars over die exit van Tanja.
Je kon al 2 dagen van te voren niet meer stemmen op Tanja, ik vraag me dan af hoe briget kon zeggen dat ze er van de kijker helemaal niet uit had gehoeven.
Dat weet ze niet eens ze was dus tanja een leugen voor aan het schotelen.
Of heb ik het nu mis?


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #243 Gepost op: 30-10-2005, 01:18:18 »
Ach Meandmygirl, er wordt daar bij BB wel meer gezegd en gedaan waar je je vraagtekens bij kan zetten. Ze laten je tot donderdagavond tot aan de live uitzending sms-en op de genomineerden en zeggen dan ijskoud in de uitzending dat je niet meer hoeft te sms-en om vervolgens je op te roepen voor of tegen Rob als vervanger van Tanja te laten stemmen. $$Kassa$$ En geloof me, die uitslag stond allang vast hoor.
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #244 Gepost op: 30-10-2005, 02:49:31 »
Ik zal je nog een grapje vertellen. Op dinsdag was al duidelijk dat Tanja definitief ging vertrekken, toen vertelde ze dat in de DBK. Pas woensdag werd dat uitgezonden. Dus van dinsdagavond tot woensdagavond werd schijnheilig volgehouden dat je nog voor Tanja kon bellen, terwijl al lang bekend was dat ze eruit zou gaan!

Je kunt natuurlijk statistieken volgen. Stel dat na 1 dag stemmen Tanja 50 stemmen heeft, Menno 20, Nathalie 19 en Rob 11. Dan kun je zeggen dat de gemiddelde stem zo blijft. Dus na dag 2 heeft elke bewoner 2 x zoveel stemmen.
Echter, dan kun je níet tijdens de live-uitzending nog zeggen dat je nog moet bellen, omdat alles nog mogelijk is! Je kiest òf voor de ene statistieke mogelijkheid, nl. het stempercentage blijft gelijk, òf voor de andere; alles kan altijd nog veranderen.
The British are not impressed.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #245 Gepost op: 30-10-2005, 03:27:29 »
Dat weet ze niet eens ze was dus tanja een leugen voor aan het schotelen.
Of heb ik het nu mis?

Die leugen schotelen ze niet alleen Tanja voor hoor... ik denk nog meer aan de kijkers en sms'ers  :-X Raar zooitje maken ze ervan zo langzamerhand  ::ohno::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #246 Gepost op: 30-10-2005, 22:42:16 »
Ik blijf het raar vinden  ::ohno::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #247 Gepost op: 30-10-2005, 22:53:04 »
Tja wat schieten we er nu nog mee op om nu nog over Tanja na te praten..
ZE IS WEG UIT HET BB-HUIS!!!
Ik heb zelfs al ergens gelezen dat ze hebben uitgezocht waar Tanja woont..
Wat willen mensen daar mee bereiken?
Haar opzoeken?
Het beste is dat mensen haar en de baby even tot rust laten komen...
Tanja was misschien niet de verstandigste kandidaat.. Maar op dit moment lopen er ook nog genoeg domme blondjes rond in het bb-huis.  ;)
Maar misschien was het verstandig geweest om een andere zwangere vrouw in het bb-huis te zetten ipv Tanja..
Of beter helemaal geen zwangere vrouw in het huis.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #248 Gepost op: 30-10-2005, 23:12:08 »
Er zit me nog een klein iets dwars over die exit van Tanja.
Je kon al 2 dagen van te voren niet meer stemmen op Tanja, ik vraag me dan af hoe briget kon zeggen dat ze er van de kijker helemaal niet uit had gehoeven.
Dat weet ze niet eens ze was dus tanja een leugen voor aan het schotelen.
Of heb ik het nu mis?

Ik denk dat ze doelt op de weken ervoor... al heb ik altijd al mn twijfels, want ik hoor nergens een positief woord over Tanja, dus vraag ik me wel af welke kijker  ??? Gesjoemel alom volgens mij  :-\\

Maar ze is mooi op tijd vertrokken, baby is er geboren, doel is bereikt en een winner is ze toch niet  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #249 Gepost op: 3-11-2005, 16:34:22 »
Ik denk dat ze doelt op de weken ervoor... al heb ik altijd al mn twijfels, want ik hoor nergens een positief woord over Tanja, dus vraag ik me wel af welke kijker  ??? Gesjoemel alom volgens mij  :-\\

Maar ze is mooi op tijd vertrokken, baby is er geboren, doel is bereikt en een winner is ze toch niet  ::niet-ok::

Zo is dat en we hebben geen last meer van Tanja in het BB-Huis  :) ::bravo:: :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewoner Tanja (Vrijwillige Exit - Afvaller 4)
« Reactie #250 Gepost op: 28-12-2005, 13:54:28 »
Tanja Groninger van het jaar?

Zoals elk jaar organiseert RTV Noord de Groninger van het Jaar-verkiezing. Er zijn tien genomi-neerden, allemaal Groningers die het afgelopen jaar nadrukkelijk in beeld waren. In een live tv-uitzending op 30 december, rechtstreeks vanuit de Mediacentrale in Groningen, wordt de winnaar bekend gemaakt. Eén van de genomi-neerden is BB-bewoonster Tanja Slangenberg. Haar voordracht luidt: "Zorgde voor een primeur met het op de wereld zetten van de eerste Big Brother Baby. Beviel voor de ogen van kijkend Nederland van Joscelyn. Onderscheidde zich met haar nuchtere Groningse kijk op de wereld en vooral op haar medebewoners. Trok de aandacht met haar stevige rookgedrag tijdens de zwangerschap. Heeft zich inmiddels terug getrokken in de anonimiteit."

Bron : Mediawatchers

 ::rofl:: ::rofl:: Hoe verzinnen ze het... ::rofl:: ::rofl::
Geniet nooit met mate...