Auteur Topic: [Koppel] Michel & Priscilla  (gelezen 3325 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Koppel] Michel & Priscilla
« Gepost op: 2-09-2005, 23:48:42 »
Michel en Pricilla zien ‘De Bouw’ als iets wat je één keer in je leven in de schoot geworpen krijgt. “En als je uit al die mensen wordt uitgekozen, is het niet voor niets.” Pricilla vindt het moeilijk om haar twee jonge kinderen zo lang niet te zien: “Maar dit is voor hun toekomst.” Misschien is dat ook wel de reden dat Pricilla een stuk fanatieker lijkt dan Michel. Michel: “Ik heb in ieder geval geen twee linkerhanden.” Pricilla: “Ja, ik ben handig.” Michel: “Wij hopen te winnen.” Pricilla: “Nee, we zijn ergens aan begonnen en gaan dat ook goed afmaken. Wij gaan winnen.” Michel: “Eerlijkheid is het belangrijkste.” Pricilla: “Maar je kunt niet altijd eerlijk zijn, je moet ook voor jezelf kiezen.” Michel: “Daarom ben ik dus de i en zij het puntje. Met haar aan mijn zijde kan ik alles aan.”

Hun motto: “We weten nog niet wat we gaan missen, want we hebben het nooit gehad!”

Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Koppel] Michel & Priscilla
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2005, 21:17:30 »
Zij zal best wel gelijk hebben op sommige punten, maarwat een krengetje. Die weet ook niet van stoppen na een sorrie :-\\

en hij zegt niks, maar ik zie m kijken af en toe  ::vergroot::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Koppel] Michel & Priscilla
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2005, 11:24:44 »
Kunnen lekker thuis verder bekvechten  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.