Auteur Topic: Nicoline & Sander (vierde verdieping)  (gelezen 9258 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Gepost op: 4-09-2005, 02:11:28 »


bron: Spits vrijdag 2 september 2005
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2005, 15:37:29 »
Hier volgt een beknopte beschrijving over:
Nicoline en Sander.

Sander is 29 en werkbegeleider op een zorgboerderij waar mensen werken die verslaafd zijn of waren, maar weer terug willen keren in de maatschappij.

Nicoline is 30 en heeft to haar elfde in Zwitserland gewoond met haar ouders. Ze doet de Public Relations en Communicatie bij een ingenieursbureau.

Samen hebben ze een dochter van twee. De opa's en oma's passen op tijdens Het Blok. Ze kennen elkaar al 5,5 jaar, waarvan ze er 3,5 samenwonen. De woning waar ze nu wonen is een uitgeleefd studentenhuis en hebben ze samen helemaal opgeknapt.

Sander en Nicoline doen mee aan Het Blok omdat ze graag een hostel in een tropisch eiland willen beginnen.


Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2005, 16:03:49 »
Uitspraken van Nicoline en Sander bij de eerste aflevering:

Nicoline:" Ik hoop niet dat je ons weer met Lieke en Michon gaat vergelijken..."
Sander:" Heb je het tegen mij..?"
Nicoline:" Nah, ik denk dat we meer op Brett en Tobias lijken."
Sander:[neemt een slok koffie, trekt wenkbrauwen op]" Naja.."

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2005, 00:09:20 »
Ik vindt dit zo'n lief stel.
Tijdens het klussen zijn ze nog met hun hoofd bij hun dochtertje. En wat doet mama Nicoline bij de slaapkamer als die af is zet ze een rubber eendje neem naast het bed.
Zodat hun dochtertje Mare toch een beetje bij hun is.
Ook vindt ik ze verstandig overkomen. Ze laten zich goed adviezeren over de aanschaf van hun een CV-ketel.
Wat ik wel grappig vondt is dat Sander zegt terwijl ze bij die CV's staante kijken: "Dit is wel echt een geil ding. Zullen we zoenen?"

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2005, 19:21:52 »
Leuk stel inderdaad en denken blijkbaar heel vaak aan hun dochtertje. :) Dat verhaal met het eendje ook. :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2005, 19:33:35 »
geloof dat zij t waren waarbij zij 'thuis' kwam en honger had en hij wilde niet eten, maar klussen... en laat ie haar in een lastige houding een plaat vasthouden... zegt ie ' ik ga eten ' en loopt weg  ::rofl:: ::rofl::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #6 Gepost op: 16-09-2005, 15:00:26 »
Ik heb net even op hem site gekeken dit pas online is.
Het ziet er erg leuk uit.  ::ok::
De site is nog in ontwikkeling maar het is zeker een site waar ik vaker op ga kijken.
Want op dit moment zijn het toch 1 van mijn favorieten in Het Blok.  ::jaja::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #7 Gepost op: 24-09-2005, 12:47:48 »
Ze zijn de enige met een antistressmiddel: humor..
Ik vindt ze af en toe wel komisch.
Ze waren best wel emo toen hun dochtertje weer weg was. En moesten toch wel even een traantje wegpinken.
Verder vindt ik een leuke oplossing voor hun dochtertje Mare om een dvd te laten zien waar haar papa en mama op staan.  ::ok::


Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #8 Gepost op: 30-10-2005, 14:49:39 »
Na hun vliegende start vindt ik ze nu met beide benen op de grond terecht komen.
De andere opleveringen verliepen heel soepel maar naar mate de afleveringen vervolgen krijgen ook Sander en Nicoline het moeilijk om de oplevering op tijd af te krijgen.
De rollen lijken nu omgedraaid. Andere keren waren hun als enige die een kamer konden opleveren.
Tja....

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2005, 19:38:58 »
Wat een idee dat Sander en Nicoline de algemene douche moeten bereiken op hun tenen de douche moeten bereiken hierdoor moeten ze door het appartement van Paul en Maschja.
En dat voor een vloer die er niet ligt en niet nat mag worden.
Sander krijgt steeds meer moeite met Paul wat ook wel te begrijpen is. Hij zegt wel ja om het andere stel te helpen maar wel met pijn en moeite..

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2005, 06:56:01 »
Als ik Sander was, had ik dus Paul bij die opmerking van "bullshit reden" ofzoiets gewoon echt op zijn muil willen meppen!
Tjeetje wat een lul zeg! Sander wil gewoon diplomatiek zijn doordat ze in de positie zitten dat ze niet het enige stel willen zijn wat niet meedoet met de curatele regeling.
Want dan kunnen ze eigenlijk nooit de overall winnaar zijn, zijn ze altijd de onsportieven die niet meededen.

Ze hebben dus een relatiedipje, maar zal waarschijnlijk allemaal erg overtrokken zijn.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #11 Gepost op: 11-11-2005, 12:19:23 »
In het begin vondt ik het een leuk stel met vernieuwende ideeen.. Maar nu met eerst die keuken met die zweefkastjes denk ik dat ze toch wat minder praktisch bezig zijn.
Terwijl ze bezig waren met de badkamer kwamen ze met een idee om een duo-douchekop te gebruiken... Maar daar waren ze toch ook maar over aan het dubben gegaan.. Want wat moet je met 2 miezerige straaltjes in plaats van 1 forse? Maar nu de stellen samen aan de trap moeten werken, beseft Sander wel weer dat het gras aan de andere kant niet groener is. Dat geeft Sander wel weer een goed gevoel.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #12 Gepost op: 15-11-2005, 23:12:29 »
Ik vondt het een mooie opmerking van Sander na het oordeel van de jury.. Die vondt het een saaie toilet..
Sanders reactie was hierop: "Ja je bent er ook aleen moet er pissen."  ;D

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #13 Gepost op: 16-11-2005, 09:27:32 »
Zo van "ja het is gewoon een pispot"
Verder vind ik ze een beetje ingezakt, Merel en Rogier staan er beter voor en vind ik favoriet om te winnen.
Vasco en Kim hebben helaas als erfenis die lelijke slaapkamer van Olga en Olaf. Dus niet veel kans om te winnen helaas.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #14 Gepost op: 20-11-2005, 21:29:54 »
wat een zeurpieten  ::niet-ok::

heb ze nou nog nooit iets positiefs horen zeggen over t appartement van een ander, alleen kritiek  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicoline & Sander (vierde verdieping)
« Reactie #15 Gepost op: 20-11-2005, 21:32:05 »
Ik vind dat extra verdiepinkje wel heel gaaf hoor, volgens mij echt een super punt voor meerwaarde. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)