Auteur Topic: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?  (gelezen 7551 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Gepost op: 4-11-2005, 16:20:35 »
Programma BB is.... nu al ruim over de helft. Tijd om eens te inventariseren of deze Big Brother het wel is wat ervan verwacht was / werd....
Zet eens hieronder wat je van het hele Big Brother gebeuren vind....


Ik vond Big Brother deze reeks best leuk ik moest eerst even wennen maar ik vind het een leuk programma alleen zitten er soms mensen in wat je gewoon minder leuk vind maar dat blijf je houden aldus  ::bravo:: ::bravo::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2005, 16:35:23 »
Aan deze versie van BB moest ik wel even wennen..
Van te voren natuurlijk al met de vooraankondiging over ddie zwanger die er perse in moest komen.. Nou dat hebben we gemerkt.
Dan het verhaal we GAAN terug naar de eerste versie van BB..
Iedereen heeft een geheim.. Dat hebben we gemerkt met de toestand rond Menno wel of geen homo.
En wat ik ook een raar idee vond is dat ze zoveel geld kregen voor de boodschappen.. Uit gekkigheid wisten ze niet meer wat ze er van moesten kopen..

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2005, 14:50:39 »
Ik vind het tot nu toe niet echt geweldig!
Het blijft natuurlijk een leuk programma, maar dit jaar vond ik het minder dan de eerste 2 jaren! Dat waren voor mij de leukste!
De vorige 2 seizoenen had ik niet gezien!
Dus staat dit seizoen op de laatste plaats! :-\\
🜃

vonnie63

  • Gast
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #3 Gepost op: 7-11-2005, 19:21:25 »
ik vond de big brother van vorig jaar leuker,er waren ook leuke  opdrachten toen,deze opdrachten zijn best wel simpel maar ze lezen niet goed ::rofl:: en er gebeurt maar weinig ::bravo::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #4 Gepost op: 8-11-2005, 22:44:04 »
ik vond de big brother van vorig jaar leuker,er waren ook leuke  opdrachten toen,deze opdrachten zijn best wel simpel maar ze lezen niet goed ::rofl:: en er gebeurt maar weinig ::bravo::
euhmm vorig jaar waster geen big brother ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2005, 12:22:26 »
Ik verwachte er niks van, nav vorige edities en ik vind het ook nog steeds niets ::ohno:: ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #6 Gepost op: 11-11-2005, 04:12:13 »
Ik vind het een hele rare BB. Geen touw aan vast te knopen; qua geheime opdrachten, sommige krijgen er nooit eentje  ???
En de ene krijgt er geld voor [Roel, Lieske], de andere niks behalve dat 'ie niet mag weigeren anders is 'ie gelijk genomineerd [Menno] Heel raar.
En inderdaad dat hebben ze weer een budget van hier tot Tokio om van te bestellen  ::ohno::
En dat gelanterfanter........ ik wordt er soms niet goed van  ::kots::

Om over dat stemmen/sms'en maar te zwijgen  :-X

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Fake!
« Reactie #7 Gepost op: 24-11-2005, 21:28:31 »
Zoals jullie misschien hebben gehoord hadden Bridget en Ruud weer eens een weddenschap, over dat Chantal zou gaan janken vanavond! En dit hadden ze al voor de uitzending gedaan, ze verlullen zichzelf hierdoor dus. Ook klopte de uitslag helemaal niet. Hoe kan Ingrid die eerst nog laatste stond met 14% ineens bovenaan staan met 20%!

Oftewel Big Brother is nep, je hoeft niet meer te stemmen, want het telt toch nooit! ::ohno::
🜃

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #8 Gepost op: 24-11-2005, 23:43:09 »
Dat viel mij inderdaad ook op...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #9 Gepost op: 25-11-2005, 10:34:09 »
Bridget versprak zich ook bij de tweede tussenstand en toen ze vertelde van 'de bewoner die in het huisje komt te zitten. Zij mag hier niks over zeggen. Eeeuh, zij òf hij natuurlijk, dat weten we ècht nog niet hoor.'
The British are not impressed.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #10 Gepost op: 25-11-2005, 14:23:09 »
Bridget versprak zich ook bij de tweede tussenstand en toen ze vertelde van 'de bewoner die in het huisje komt te zitten. Zij mag hier niks over zeggen. Eeeuh, zij òf hij natuurlijk, dat weten we ècht nog niet hoor.'
Goed opgemerkt!  ::ok::
🜃

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #11 Gepost op: 26-11-2005, 11:22:17 »
Ik geloof niet heilig in big brother ik vindt het nog steeds raar dat Bridget tegen tanja zei dat ze er zeker niet uit had gehoeven terwijl er al 2 dagen niet meer op haar gestemd kon worden.

Mar het soort versprekingen van zij of hij die komen nu eenmaal voor er zaten immers veel meer vrouwen op dan mannen en die ene die erop zat kun je nauwelijks een man noemen eerder een schoothondje.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #12 Gepost op: 26-11-2005, 11:49:16 »
Ja, maar het gekste vind ik dat ze alles oplezen vande autocue. Zelfs dat gedoe met die rolstoel van mama Roel stond er op. Hoe kun je dan zo'n verspreking maken? Ik heb een paar jaar radio gemaakt, daar deed ik alles zonder tekst, gewoon uit het hoofd en dat ging prima. Die presentatoren van tegenwoordig zijn teveel verwend. En dan nog is het zo amateuristisch.
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #13 Gepost op: 26-11-2005, 12:25:15 »
Ik vind de lieve uitzendingen mega gemaakt, ::niet-ok:: en ik vind het jammer dat het na afloop op internet leuker blijkt te zijn dan in de uitzending zelf...leuk voor al die fans die geen internet hebben ::ohno::

en mss kunnen ze volgend jaar iemand anders naast Ruud de Wild zetten waar hij wel een soort van chemie mee heeft...die Bridget vind ik persoonlijk dus niet bij hem passen ::ohno:: of iemand anders naast Bridget natuurlijk ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #14 Gepost op: 26-11-2005, 12:36:55 »
Van mij mogen zowel Ruud als Bridget plaatsmaken voor iemand anders. Ik bied me bij deze aan als mannelijke helft.
The British are not impressed.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #15 Gepost op: 30-11-2005, 19:19:47 »
Ik vind het nu weer leuk! De 1e editie was super! Daarna werd het afgezaagd, nu is het weer helemaal nieuw en vind ik het eigenlijk wel leuk :D
Some light in your eyes...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #16 Gepost op: 6-12-2005, 17:40:54 »
Ik vind deze reeks wel leuk maar, er gebeuren weinig spectaculaire dingen in het huis en naarmate het eind nadert, word het alleen nog maar rustiger.  :)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #17 Gepost op: 6-12-2005, 18:47:07 »
Ik vind deze reeks wel leuk maar, er gebeuren weinig spectaculaire dingen in het huis en naarmate het eind nadert, word het alleen nog maar rustiger.  :)
Hoe bedoel?!!  ;)
Zeker met de week opdracht die ze nu hebben deze week.
Hoe houdt ik zo lang mogelijk een kampvuurtje aan. 
Bij deze opdrachten zitten ze gezellig knus en warmpjes bij het kampvuur. Daar is weinig spectaculairs aan. Misschien krijgen ze al vroeg kerstkriebels en zingen ze dan al kerstliedjes. De opdrachten bij big brother de battle waren heftig en spannender. Of ook die serie afleveringen met rijk en arm. Daar gebeurde nog wat.. Af en toe mis ik dat....

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #18 Gepost op: 6-12-2005, 19:12:10 »
En deze kampvuur opdracht kennen we al uit de eerste serie (of de tweede, hij is in ieder geval al eens voorbij gekomen). Beetje jammer.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #19 Gepost op: 6-12-2005, 23:34:27 »
Hoe bedoel?!!  ;)
Zeker met de week opdracht die ze nu hebben deze week.
Hoe houdt ik zo lang mogelijk een kampvuurtje aan. 
Bij deze opdrachten zitten ze gezellig knus en warmpjes bij het kampvuur. Daar is weinig spectaculairs aan. Misschien krijgen ze al vroeg kerstkriebels en zingen ze dan al kerstliedjes. De opdrachten bij big brother de battle waren heftig en spannender. Of ook die serie afleveringen met rijk en arm. Daar gebeurde nog wat.. Af en toe mis ik dat....

En dat mis ik dus ook de spectaculaire, opdrachten bij Big Brother The Battle.  ;)