Auteur Topic: 3FM Serious Request  (gelezen 153618 keer)

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #80 Gepost op: 19-12-2007, 17:20:38 »
Je kunt trouwens bieden op het Molboekje van Menno:



http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130184433965

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #81 Gepost op: 22-12-2007, 13:57:29 »
Hee, is dat boekje in Amersfoort nou onder de hamer gekomen?


Overigens heb ik 1 euro gedoneerd voor iedere teruggevonden leerling voor de
Mavoreunie op 15 maart aanstaande. Mits ze uiteraard een plaat uit die tijd voor me gingen draaien. Dat is beloofd, en ze gaan nu naarstig op zoek naar het nummer, dat niet in hun database zat.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #82 Gepost op: 24-12-2007, 19:54:12 »
Oh, leuk bedrag: dit is overigens al verdubbeld door het kabinet.


€ 5.249.466 euro .


Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #83 Gepost op: 25-12-2007, 23:50:24 »
Ik ben gister heen geweest, en het was super! :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #84 Gepost op: 5-01-2008, 19:08:29 »
Heeft er hier iemand geboden op een plaat?

Ik heb dat gedaan, en mij werd toegezegd, dat ze gedraaid zou worden, en als het niet gebeurde tijdens de 6 dagen in het Glazen huis, dat ze dan zeker aan bod zou komen in de Top Serious Request. Prima, ALS ze die plaat maar draaien, dacht ik nog, dan heb ik  voor deze ene keer dat geld wel ervoor over.

Ik heb die lijst (er staat er 1795 in de lijst) 4 keer zorgvuldig nageplozen. Datzelfde heeft een vriend van mij ook gedaan, en ook hij trof ''mijn'' plaat niet aan.

Gisteren werd het door mij toegezegde bedrag van mijn girorekening afgeschreven, names het Rode Kruis. Maar de beloofde tegenprestatie is niet geleverd. Men zou mij bellen, dat is niet gebeurd, men zou de plaat draaien, en ook dat is niet gebeurd.

Gisteren had ik een mevrouw van het Rode Kruis aan de lijn, ze bevestigde mij dat een geaccepteerd aanbod (dus het bieden op een plaat, en het accepteren van het bod), zou resulteren in het draaien van het aangevraagde nummer. Omdat het niet om 10 of 15 euro gaat (ook geen honderden euro's, maar wel meer dan het mees geboden bedrag van 15 euro), wil ik gewoon mijn geld terug. Goede doel of niet, wanneer men een tegenprestatie belooft, dient men zich er toch aan te houden?

Hoe zouden jullie reageren?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #85 Gepost op: 5-01-2008, 19:13:41 »
Heeft er hier iemand geboden op een plaat?

Ik heb dat gedaan, en mij werd toegezegd, dat ze gedraaid zou worden, en als het niet gebeurde tijdens de 6 dagen in het Glazen huis, dat ze dan zeker aan bod zou komen in de Top Serious Request. Prima, ALS ze die plaat maar draaien, dacht ik nog, dan heb ik  voor deze ene keer dat geld wel ervoor over.

Ik heb die lijst (er staat er 1795 in de lijst) 4 keer zorgvuldig nageplozen. Datzelfde heeft een vriend van mij ook gedaan, en ook hij trof ''mijn'' plaat niet aan.

Gisteren werd het door mij toegezegde bedrag van mijn girorekening afgeschreven, names het Rode Kruis. Maar de beloofde tegenprestatie is niet geleverd. Men zou mij bellen, dat is niet gebeurd, men zou de plaat draaien, en ook dat is niet gebeurd.

Gisteren had ik een mevrouw van het Rode Kruis aan de lijn, ze bevestigde mij dat een geaccepteerd aanbod (dus het bieden op een plaat, en het accepteren van het bod), zou resulteren in het draaien van het aangevraagde nummer. Omdat het niet om 10 of 15 euro gaat (ook geen honderden euro's, maar wel meer dan het mees geboden bedrag van 15 euro), wil ik gewoon mijn geld terug. Goede doel of niet, wanneer men een tegenprestatie belooft, dient men zich er toch aan te houden?

Hoe zouden jullie reageren?

Als ik dit zo lees heb jij het nut van die hele actie niet gesnapt. De actie was om geld om te halen voor drinkwater in de wereld en vooral de voorzieningen in centraal afrika. En nu ga jij lopen zeuren dat je plaatje niet gedraaid is op de radio? :-\\ .. Wat kan jou dat plaatje nou schelen verder? Er zijn zoveel mensen die 100 of wel meer euro gewoon in die brievenbus op het plein hebben geflikkert zonder er verder ook maar iets voor terug te willen, gewoon om de DJ`s en het goede doel te steunen!! Daar draait die hele actie tenslotte om  ::jaja:: Denk eens met je hart en denk niet altijd maar zo materialistisch over alles in de wereld!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #86 Gepost op: 5-01-2008, 19:25:29 »
Als ik dit zo lees heb jij het nut van die hele actie niet gesnapt. De actie was om geld om te halen voor drinkwater in de wereld en vooral de voorzieningen in centraal afrika. En nu ga jij lopen zeuren dat je plaatje niet gedraaid is op de radio? :-\\ .. Wat kan jou dat plaatje nou schelen verder? Er zijn zoveel mensen die 100 of wel meer euro gewoon in die brievenbus op het plein hebben geflikkert zonder er verder ook maar iets voor terug te willen, gewoon om de DJ`s en het goede doel te steunen!! Daar draait die hele actie tenslotte om  ::jaja:: Denk eens met je hart en denk niet altijd maar zo materialistisch over alles in de wereld!!

Ik zou iets andere woorden kiezen, maar ik ben het wel met Guikie eens. Het is een actie voor drinkwater voor mensen die zelfs dat niet eens hebben!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #87 Gepost op: 5-01-2008, 19:26:57 »
Als ik dit zo lees heb jij het nut van die hele actie niet gesnapt.

Ik heb het nut van die hele aktie wel gesnapt.

Als het om 10 of 15 of 20 euro ging, zou het me ook niet zoveel uitmaken. Maar wanneer ze zeggen dat de platen gedraaid worden, waarop geboden wordt (waarbij acceptatie van het bod inhoudt dat er een tegenprestatie geleverd wordt in de vorm van het draaien van een aangevraagde plaat), dan vind ik dat ze zich aan die belofte mogen houden, OF ze moeten die toezegging niet doen.

Ik koop vaak genoeg een lot, waarbij de opbrengst naar een goed doel gaat. Dan weet ik vantevoren dat er ook een kans is dat ik helemaal niets win, en dat neem ik op de koop toe. Zo af en toe maak ik ook een bedrag over op de rekening van een goed doel (mits erkend door de overheid, het Rode Kruis hoort daar gewoonlijk bij). Hoe hoog het bedrag dan is, hangt af van wat ik op dat moment vind dat ik kan missen.

Het gaat me er echter om dat ze een belofte (om een tegenprestatie te leveren), niet nakomen. Anders gezegd: zonder tegenprestatie zou ik uit eigen vrije wil best 10 of misschien 15 euro aan het Rode Kruis gegeven hebben. Het beloven van die tegenprestatie was voor mij reden om dieper in de beurs te tasten dan dat ik normaal zou doen.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #88 Gepost op: 5-01-2008, 19:47:26 »
Ik heb het nut van die hele aktie wel gesnapt.

Je hebt het nut er dus duidelijk NIET van gesnapt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #89 Gepost op: 5-01-2008, 21:15:43 »
Laat ik het dan anders zeggen. Het gaat me niet eens zozeer om het bedrag. Mensen die me kennen, meegemaakt hebben met de veilingen voor de goede doelen bij de ER- en molfandagen, weten heel goed dat ik niet op een euro kijk. Dat ik vele tientjes heb neergeteld voor een stel waardeloze plankjes, of een even groot bedrag voor de sleutel van de etenskist uit een van de edities van Expeditie Robinson.

Ik geef bijvoorbeeld ook weleens 5 euro voor een zakje wafels, wanneer dat door schoolkinderen huis aan huis wordt verkocht, ten bate van een goed doel. Ook al loop ik de kans dat die wafels niet te eten zijn. Maar wanneer een carnavalsvereniging bij mij aan de deur komt voor een bijdrage, dan geef ik niets. Komt omdat ik een bloedhekel heb aan dat volksfeest.

Kortom: ik weet heel goed waar de actie om ging, zat zelfs (voor zover het te combineren was met mijn werk), iedere minuut aan de radio om maar niets te hoeven missen. Het helpt daarbij natuurlijk wel dat de actie op mijn mobieltje te volgen was. Heb door het werk helaas maar een deel van de televisie-ondersteuning gezien.

Wat andere mensen spontaan in de brievenbus hebben gedeponeerd, geweldig: maar is hun zaak. Alleen, wat ik aangaf: wanneer ik de keus heb tussen zo geld geven, zonder tegenprestatie, en een (fors) hoger bedrag, waar dan voor mij een leuke dienst tegenover staat, kies ik voor het laatste. En daar is het goede doel ook bij gebaat.

Ik ben uiteraard heel blij dat ik in een gebied woon, waar het water zomaar uit de kraan in mijn woning komt, ik prijs me daar gelukkig bij. En ik besef terdege dat er heel veel mensen deze luxe niet kennen, en juich iedere aktie hiervoor ook van harte toe, maar dat was het issue van mijn betoog niet.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #90 Gepost op: 5-01-2008, 23:55:40 »
Heeft er hier iemand geboden op een plaat?

Ik heb dat gedaan, en mij werd toegezegd, dat ze gedraaid zou worden, en als het niet gebeurde tijdens de 6 dagen in het Glazen huis, dat ze dan zeker aan bod zou komen in de Top Serious Request. Prima, ALS ze die plaat maar draaien, dacht ik nog, dan heb ik  voor deze ene keer dat geld wel ervoor over.

Ik heb die lijst (er staat er 1795 in de lijst) 4 keer zorgvuldig nageplozen. Datzelfde heeft een vriend van mij ook gedaan, en ook hij trof ''mijn'' plaat niet aan.

Gisteren werd het door mij toegezegde bedrag van mijn girorekening afgeschreven, names het Rode Kruis. Maar de beloofde tegenprestatie is niet geleverd. Men zou mij bellen, dat is niet gebeurd, men zou de plaat draaien, en ook dat is niet gebeurd.

Gisteren had ik een mevrouw van het Rode Kruis aan de lijn, ze bevestigde mij dat een geaccepteerd aanbod (dus het bieden op een plaat, en het accepteren van het bod), zou resulteren in het draaien van het aangevraagde nummer. Omdat het niet om 10 of 15 euro gaat (ook geen honderden euro's, maar wel meer dan het mees geboden bedrag van 15 euro), wil ik gewoon mijn geld terug. Goede doel of niet, wanneer men een tegenprestatie belooft, dient men zich er toch aan te houden?

Hoe zouden jullie reageren?

jaa oke, het is wel zo als je iets zegt.. Dan moet je het ook nakomen. Ook al gaat het naar het goeden doel..

Maar das mening :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #91 Gepost op: 6-01-2008, 00:55:38 »
@Jos: Als het goed is heb je dat plaatje aangevraagd en is dat plaatje doorgestuurd naar de redactie van de Serious Request actie. Er is niet gegarandeerd dat het plaatje op de radio kwam, en ook niet gegarandeerd dat het plaatje in de Top Serious Request kwam. Het kan zijn dat het plaatje maar 1 keer aangevraagd is, en in de TSR komen alleen de meest aangevraagde platen voor, want er is niet overal plek voor. Het kan ook zijn dat je plaatje niet in de playlist van 3FM voor komt, in de playlist staan ruim 10000 platen, maar dat wil dus niet garanderen dat dat ene plaatje in de playlist staan. Zou je misschien willen vertellen welk plaatje je hebt aangevraagd, dan ga ik het even voor je uitzoeken?

En bij vele mensen is het zo dat het plaatje alleen een bijzaak is, dat is jammer dat dat bij sommigen niet zo is.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2008, 00:59:40 door Tinuzzz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #92 Gepost op: 6-01-2008, 12:56:30 »
Het is voor mij ook geen halszaak. Alleen: wanneer expliciet gezegd wordt dat de plaat gedraaid gaat worden, dan vind ik het niet leuk dat ze hun belofte niet nakomen. De plaat zit in de playlist van de omroepen, ze is bij een eerdere gelegenheid enkele maanden geleden gedraaid. Het bedrag dat ik gaf, had een symbolische betekenis.

Mijn standpunt over gebieden waar niet de voorzieningen zijn, die wij hier vanzelfsprekend vinden, kent haast iedereen hier op het forum wel. Ik heb zelf vaker dingen georganiseerd om geld bij elkaar te krijgen voor een goed doel, en daar heb ik vaak ook veel tijd in gestoken. Als voorbeeld: toen in 2000 de vuurwerkramp in Enschede was, heb ik contact gezocht met mijn werkgever, en ik wilde dat wij als instelling iets deden, omdat je dan veel krachtiger kunt ''opereren'' dan als eenling. Dit mocht niet en kon niet, want wij waren uitvoerend orgaan van de WSW, en gebonden aan allerlei regels.

Ik was erg kwaad over dat standpunt, en heb toen zelf iets op touw gezet, dat bijna 5000 gulden heeft opgeleverd. De contactpersoon van het Rode Kruis vond het maar een belachelijk standpunt dat een wsw-bedrijf niets mocht doen (achteraf bleek het gewoon onwil van de werkleiding te zijn). Ik heb de mensen die geld gaven voor mijn initiatief, echter wel iets ervoor teruggegeven (er was onder meer een slagwerkdemonstratie van een groep die te vergelijken is met Slagerij van Kampen). Mijn mening is: als je de gevers een kleinigheidje ervoor teruggeeft, zal de hoogte van de giften een stuk hoger zijn dan bij een simpele collecte.

Het is dus meer een kwestie van teleurstelling over een niet negekomen belofte.

Dus als er twijfel mocht bestaan over mijn motieven om nakoming van een gedane belofte te vragen, hierboven staat mijn uitleg.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #93 Gepost op: 6-01-2008, 13:31:46 »
Dus als er twijfel mocht bestaan over mijn motieven om nakoming van een gedane belofte te vragen, hierboven staat mijn uitleg.

Er bestaat geen twijfel over jou motieven! Er bestaat in mijn ogen alleen twijfel over het feit dat jij veel te zwaar tilt aan zulke simpele dingen, zoals of een beloofd plaatje op de radio wel of niet gedraaid wordt. Je hebt wat meer geld gegeven aan het doel van 3FM omdat ze je een tegenprestatie hebben beloofd. Nu is je tegenprestatie niet gebeurd helaas. Daar kun je je idd heel erg druk en boos over maken maar je kan ook gewoon denken, ach jammer maar het geld dat ik meer gestort heb heeft wel als resultaat dat die kinderen en mensen weer wat extra mogelijkheden hebben om te drinken. Je wat minder druk maken om simpele dingen geeft jezelf wat meer lucht in je leven  :)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #94 Gepost op: 6-01-2008, 14:20:14 »
wat je belooft, moet je doen lijkt mij. dat is niet meer dan fatsoenlijk. dat het gaat om iets vluchtigs (het draaien vna een plaatje) doet er niet toe. kan me dus wel vinden in wat jos schrijft.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #95 Gepost op: 6-01-2008, 16:30:06 »
Er bestaat geen twijfel over jou motieven! Er bestaat in mijn ogen alleen twijfel over het feit dat jij veel te zwaar tilt aan zulke simpele dingen, zoals of een beloofd plaatje op de radio wel of niet gedraaid wordt. Je hebt wat meer geld gegeven aan het doel van 3FM omdat ze je een tegenprestatie hebben beloofd. Nu is je tegenprestatie niet gebeurd helaas. Daar kun je je idd heel erg druk en boos over maken maar je kan ook gewoon denken, ach jammer maar het geld dat ik meer gestort heb heeft wel als resultaat dat die kinderen en mensen weer wat extra mogelijkheden hebben om te drinken. Je wat minder druk maken om simpele dingen geeft jezelf wat meer lucht in je leven  :)
Misschien is het te zwaar aangezet, ik zit er niet mee dat het geld is geďncasseerd door het Rode Kruis, ik heb er tenslotte zelf op geboden.

Alleen: net als bij die veilingen tijdens de fandagen: je biedt op een tegenprestatie. En die is niet geleverd. Dat was het punt, dat geeft ook Ibung aan.

Voor de rest Guikie, ik ben het met je eens: ik hoop (en heb er ook alle vertrouwen in) dat het geld goed wordt besteed, dat gun ik de mensen waar de hulp voor bedoeld is, die soms wel 30 kilometer moeten lopen voor 10 liter water (en dan dagen onderweg zijn) van harte.

Het vet gedrukte in je opmerking: dat was mijn motivatie ook om te bieden op een plaat. 



Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #96 Gepost op: 7-01-2008, 12:33:53 »
...heeft wel als resultaat dat die kinderen en mensen weer wat extra mogelijkheden hebben om te drinken.

Dat is dus ook maar de vraag bij mogal wat goede doelen waaronder het Rode Kruis. Als je ziet wat er allemaal aan de strijkstok blijft hangen bij dat soort instanties. ::ohno:: ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #97 Gepost op: 7-01-2008, 14:02:33 »

 en in de TSR komen alleen de meest aangevraagde platen voor, want er is niet overal plek voor.
Die plek is er dus wel, er staan 1795 verschillende platen in. Wanneer je even googlet, zul je zien dat ze plek hadden voor bijna 2000 platen. Op wikipedia staat een goed doorzoekbare lijst, die van serious request zelf is erg lastig om door te vlooie, ze geeft maar 25 platen per keer aan, en dan moet je terug om het volgende overzicht aan te klikken.  En het werd me dus wel gegarandeerd.

Wanneer mij duidelijk werd gezegd dat afspelen, en plaatsen op de lijst niet werd gegarandeerd, was het prima geweest.

@Test: natuurlijk hebben organisaties als het Rode Kruis hun onkosten. De ergste onkosten vind ik altijd de top-salarissen van de leiding van dit soort organisaties. Het is ook een van de redenen waarom ik niet meer meedoe aan de Postcodeloterij. Ik ga er overigens vanuit dat het Rode Kruis in logistieke zin ook zelf haar steentje bijdraagt. In de vorm van gratis transport van de benodigde materialen, bijvoorbeeld.

Hoewel ik me afvraag wat je nou echt wereldwijd kunt doen met 8,5 miljoen euro (ja, bij de Praxis heel wat kranen uit de aanbieding kopen....... ::trots::), blijf ik het al met al een sympathieke actie vinden

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #98 Gepost op: 7-01-2008, 21:43:28 »
Het glazen huis enzo is tijdens de kerstperiode in Vlaanderen ook weer geweest(Studio Brussel),maar daar heb ik niet aan meegedaan.Ik geef trouwens nooit iets aan "liefdadigheidsinstellingen" *met uitzondering van..(daar kom ik straks op terug) en de reden is zoals ik in voorgaande posts ook al heb gelezen dat ik niet zeker weet of mijn donatie wel terecht komt bij de mensen (of dieren) waarvoor het bedoeld is.Ik wil daarmee zeker geen kwaad woord over de mensen die het organiseren,integendeel; Petje af. Maar vooral in sommige Afrikaanse landen,komt de hulp niet bij de mensen die het dringend nodig hebben,maar het wordt onderschept door gewapende bendes.Grootmachten zoals de USA en Engeland zouden beter eerst werk maken om die gewapende wilden te stoppen.Ze hebben geen eten,maar wapens hebben ze in overvloed  ??? ???
En dan is er nog de onuitputtelijke "smeekbede" van zenders zoals National Geographic,De Discovery Channels (ik ontvang er een 5-tal) en het is op z'n Amerikaans;elke 10 minuten onderbreking,en dan bedelen om te storten voor een of ander goed doel.Het houd gewoon niet op  ::ohno:: ::ohno::
Om nu ff terug te komen op het glazen huis enzo,Men promoot en promoot,en het is leuk en men zal dit doen en dat doen en DANK U WEL...de X-Miljoen is binnen....... en ze zijn er maanden vooraf mee bezig geweest......maar eens het geld binnen is....is het stil....zeer stil..... Ow ja ik had nog een * he. Wel,zoals ik reeds zei geef ik niets aan "organisaties" die ik wantrouw. Maar door iemand hier op het forum heb ik ingezien dat we de problemen niet in Afrika enzo moeten zoeken,maar dicht bij ons. En bij ons zijn er veel triestige omstandigheden waar de mensen in kwestie zich schamen om het te bekennen,maar het is nu eenmaal zo. Die persoon heeft mijn ogen opengemaakt waarvoor hij/zij zich inzet,en ik heb dan ook(hoe klein mijn bijdrage ook was) toch mijn steentje bijgedragen,en daar voel ik me pas goed bij omdat ik ZEKER weet dat mijn geld goed terecht gekomen is.En da's wat ik bedoel;"beter 1 euro geven waarvan je zeker bent dat het bij de juiste mensen terecht komt,dan 100 euro geven waarvan je niet weet waar het naar toe gaat"

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #99 Gepost op: 8-01-2008, 11:28:20 »
Drie jaar geleden hadden mijn exvriend en ik ook een plaatje aangevraagd, een beetje oude plaat, waarvan we wisten dat Gerard 'm in zn koffer heeft. Maar Gerard deed niet mee toen en de plaat zat niet in hun lijst en werd ook niet gedraaid, ook later niet. Wat eigenlijk logisch is want we waren denk ik de enigen die 'm aanvroegen, dus kan je niet in de top voorkomen lijkt me.

Was ook een flink bedrag trouwens, en baalden we ook wel zo'n 5 minuten van, maar goed, het ging om het goede doel en ik geloof gewoon wel in het Rode Kruis en ook in deze actie. Maar sindsdien stop ik gewoon wat geld in een pot op het werk, die ook voor hen bestemd is ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.