Auteur Topic: Stem NIET de Site van het jaar!  (gelezen 8882 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Stem NIET de Site van het jaar!
« Gepost op: 24-11-2005, 00:09:14 »
Ik kreeg een mailtje of we onze site weer wilde opgeven voor de Site van het jaar. nou zitten we nog steeds te wachten op onze prijs die we vorig jaar hebben gewonnen omdat wij als derde zijn geëindigd. Nooit ontvangen en na toch heel wat heen en weer gemail ook niet op een correcte wijze opgelost. Ik doe dus bij deze een oproep aan jullie om zeker NIET  ::ohno:: ::ohno:: te stemmen op die site voor een een website die je leuk vindt en zeker RN NIET  ::ohno:: ::ohno:: op te geven. De prijs krijg je waarschijnlijk toch niet en door al jullie bezoeken verdient er maar één meneer, de eigenaar van die site! ::tandpastasmiley::

Citaat
Subject: De verkiezingen beginnen weer!
 
Beste internetter,
 
Het nieuwe jaar zit er alweer aan te komen en daarom worden de Site van het jaar verkiezingen weer georganiseerd! Dit jaar schuiven we alles een maandje naar voren, zodat de populairste website van het jaar ook daadwerkelijk in 2005 wordt gekozen.

* Aanmelden Hahaha je hebt nog 1 week de tijd, dat gaat wat uithalen ::tandpastasmiley::
Het aanmelden van je websites kan dit jaar in de maand november. Dit betekent dat je NOG SLECHTS EEN WEEK de tijd hebt om je websites aan te melden! We hebben dit jaar meerdere categorieën, zoals Contact, Educatief en Sport. Ook zijn de regels iets veranderd, dus lees ze even door voordat je je website aanmeldt. Er zullen zo snel mogelijk enkele banners op onze website verschijnen, die je op je websites kunt plaatsen. En ook zijn er dit jaar uiteraard weer veel leuke prijzen te winnen!
 
* Stemmen
In de maand december kan het surfend publiek stemmen op de deelnemende websites. De stemprocedure wordt iets veranderd, maar hierover kun je later meer lezen op onze website. Bij het stemmen kun je direct aangeven of je de nieuwsbrief ook dit jaar weer wilt ontvangen (we hebben je immers beloofd dat je maximaal 3x deze nieuwsbrief zou ontvangen).
 
* Sponsors Die heb ik maar even weggelaten, we willen toch geen extra reclame maken toch?
Hieronder vind je een overzicht van de bedrijven die dit jaar prijzen sponsoren voor de verkiezingen. We zijn ze natuurlijk erg dankbaar! Neem ook eens een kijkje op hun websites.
 
Tot snel op www.sitevanhetjaar.nl!
 
Bernd Lautenslager
Organisator van de Site van het jaar verkiezingen 2005

Mijn antwoord:

Citaat
Hahahha,.... dat jullie ons nog een mailtje durven sturen. Ik zit nóg te wachten op de prijs van vorig jaar!!!!!

In onze ogen zijn jullie knap ongeloofwaardig met jullie Site van het jaar!!!

Nee wij zullen niet inschrijven en ook beslist geen reclame maken voor dit initiatief

Met zeer vriendelijke groet
Marijke Pel
crew Realitynet.nl
« Laatst bewerkt op: 24-11-2005, 00:14:31 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #1 Gepost op: 24-11-2005, 11:44:19 »
Nog steeds :o, t is toch wat zeg. ::ohno::

Idd, wat een flutorganisatie.  ::niet-ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #2 Gepost op: 24-11-2005, 14:48:26 »
Mapel, ik kan hier maar 1 gezegde op loslaten: Niets is wat het lijkt, en niets lijkt wat het is. Of andersom. Een regelrechte mollenstreek. Wat was de prijs ook weer? Een koelsysteem, geloof ik?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #3 Gepost op: 24-11-2005, 21:07:53 »
Ik had een berichtje naar hun gastenboek gestuurd wat uiteraard NIET geplaatst is. Zwakke broeders daar hoor ::ohno:: ::niet-ok::
er was eens......

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #4 Gepost op: 24-11-2005, 22:32:54 »
Forumsites zijn niet toegestaan, dus je de site mag niet eens meedoen. Ze zijn een beetje vaag bezig daar...
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #5 Gepost op: 24-11-2005, 22:39:22 »
Forumsites zijn niet toegestaan, dus je de site mag niet eens meedoen. Ze zijn een beetje vaag bezig daar...
Als dat zo is mogen heel veel sites niet mee doen..
Want op veel sites is tegenwoordig een forum..  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #6 Gepost op: 25-11-2005, 12:30:08 »
Forumsites zijn niet toegestaan, dus je de site mag niet eens meedoen. Ze zijn een beetje vaag bezig daar...
Vreemd hoor, waarom mocht RN vorig jaar dan derde worden, of mochten forumsites toen wel nog meedoen?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #7 Gepost op: 25-11-2005, 12:38:52 »
Vreemd hoor, waarom mocht RN vorig jaar dan derde worden, of mochten forumsites toen wel nog meedoen?
Dat zijn de nieuwe regels, vorig jaar mocht het wel.

Als dat zo is mogen heel veel sites niet mee doen..
Want op veel sites is tegenwoordig een forum..  ;)
Ja, maar misschien mag het wel als het forum maar een klein onderdeel is van de site.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #8 Gepost op: 25-11-2005, 12:42:50 »
Citaat
Van 1 t/m 31 november kunnen webmasters hun website(s) aanmelden.
Deze tekst haal ik rechtstreeks van hun site af. De sukkels hebben niet eens een fatsoenlijke kalender in huis.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #9 Gepost op: 25-11-2005, 14:38:36 »
Deze tekst haal ik rechtstreeks van hun site af. De sukkels hebben niet eens een fatsoenlijke kalender in huis.

Als ze al geloofwaardig waren, dan zijn ze dat vanaf nu helemaal niet meer ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #10 Gepost op: 25-11-2005, 18:30:36 »
iets beloven en het niet nakomen...nee dat is niet netjes..!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #11 Gepost op: 25-11-2005, 20:54:20 »
Vreemd hoor, waarom mocht RN vorig jaar dan derde worden, of mochten forumsites toen wel nog meedoen?
Eigenlijk is deze site een nieuwsbron voor de diverse reality series met daarbij een discussieforum... ;)

Maar gezien de gang van zaken vorig jaar zeg ik: boycotten die handel ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Stem NIET de Site van het jaar!
« Reactie #12 Gepost op: 26-11-2005, 00:23:12 »
Laat het lekker. Ze hebben inderdaad niet gedaan wat ze beloofd hebben, maar om nu weer speciaal er een topic voor te openen vind ik allemaal wat overdreven hoor. Het is het niet waard ;)
Take a glorious bite out of the whole world