Auteur Topic: Finalist Jutta  (gelezen 27200 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Finalist Jutta
« Gepost op: 26-11-2005, 16:45:55 »
Club Jutta

Naam Survivor: Jutta
Leeftijd: 15
Geslacht: Vrouw



Spelverloop
Week 1 t/m 2: Team Infernius
Week 3 t/m 5: Team Terra
Week 6 t/m 9: Kamp Noord
Week 10 t/m ?: Ushaia
« Laatst bewerkt op: 24-12-2005, 14:15:18 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2005, 16:54:04 »
Beste survivor,

Je hebt de samensmelting gehaald, tijd dus voor een feestje! Bedenk het ultieme openingsfeest voor jou club. Het feest begint om 18.00 uur en duurt tot 0.00 uur. Het thema is, hoe verrassend ook, Survivor. Denk aan eten en drinken (ook voor personen onder de 16!), muziek en entertainment, maak er in ieder geval iets spectaculairs van. Maar zorg ervoor dat het binnen het thema past. Motiveer dus je keuzes.

Vanaf deze week leveren jullie de opdrachten niet meer per PM in, maar posten jullie het in jullie persoonlijke topic. Zorg dat je je gehele programma hebt gepresenteerd vóór donderdagavond 23.59 uur. Het orgineelste concept wint een zwarte stem, voor de nummer 2 ligt een witte stem klaar. Zorg dat je club tot leven komt met een ultiem openingsfeest.

En dan nog dit: om te zorgen dat wij niet jou hele topic hoeven door te spitten naar wat je allemaal bedacht hebt, zorg ervoor dat uiteindelijk alles in 1 post komt te staan. Begin deze post met: Programma Feestavond Club X (Vul op X je eigen naam in).

Succes!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2005, 17:43:19 »
Succes Jut!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2005, 17:51:19 »
slim, snel en gevaarlijk...poehee je zult een harde noot zijn om te kraken voor je tegenstanders...zet hem en geniet vooral ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2005, 17:52:43 »
Jut je hebt het gehaald!!!!!!!!!!!! ::trots:: ::trots:: ::trots::
Eindelijk bij elkaar ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Veel suc6 team Infernius maatje ::bravo::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #5 Gepost op: 26-11-2005, 17:58:19 »
heejs Jut!

Kep hele leuke weken met je gehad op kamp noord! Je verdient deze plek zeker! Veel s6!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2005, 18:29:13 »
alvast succes en dat je maar ver mag komen!  ::ok::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2005, 19:11:39 »
Je hebt t geweldig gespeeld! Fijn om weer bij je op 1 eiland te zitten. Ik heb al zin in je eindeloos gezeur over voedselgebrek, slaapgebrek en t geklaag over Eck.  ::zwaai::

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2005, 19:18:05 »
Heey Jutta! Goed gespeeld.. Khoop dat je ver komt ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2005, 19:39:07 »
Heel goed gespeeld Jutta.  ::ok:: ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #10 Gepost op: 26-11-2005, 20:18:42 »
Juttaatje  ;) succes he meid  ::bravo:: ::bravo::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #11 Gepost op: 26-11-2005, 21:44:05 »
Als je net zo goed bent in feestjes organiseren als dat je bent in roddelen dan komt het helemaal goed. ;D ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #12 Gepost op: 27-11-2005, 14:02:45 »
Nou hehe, daar ben ik dan.

Gister en vanmorgen deed internet het van niet tot een heel klein beetje (heb er gister alleen al een uur over gedaan om bij het afleveringen topic te kunnen komen.)

En nu (lang leve mijn vader  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ) doet internet het al wat beter. Hij is nog steeds veel trager dan normaal maar er gebeurt weer eens wat.  :D :D :D

Bedankt allemaal voor jullie steun, en ik ga zometeen ook (proberen) in de andere topics te kijken. Ik hoop dat het lukt en dat ik ook iedereen kan feliciteren. Want ik heb nog een hoop in te halen.  :D :D :D

Als internet niet weer naar de knoppen gaat dan komt dat feestje er vast wel  ::ok:: ::ok:: ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #13 Gepost op: 27-11-2005, 14:03:38 »
Nu zit ik weer bij je in het team, gezellig!! Veel succes!!  ::bravo::  ::hug::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #14 Gepost op: 29-11-2005, 16:25:56 »
Heel goed gedaan Jut! Je bent m'n favoriet  ::trots:: ::trots:: ::trots::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #15 Gepost op: 29-11-2005, 16:31:15 »
Heel goed gedaan Jut! Je bent m'n favoriet  ::trots:: ::trots:: ::trots::
Hahahaaha! ::rofl:: Gefeliciteerd Jut!! ::bravo:: ::bravo::
🜃

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #16 Gepost op: 30-11-2005, 17:07:49 »
Programma Feestavond club Jutta

Dit feest wordt natuurlijk helemaal geweldig, want er is met alles rekening gehouden.

Iedereen die wil komen gaat echt leuke dingen verwachten. Voor de echte survivor is eten natuurlijk het belangrijkst en daar beginnen we ook mee.

Er is een groot buffet met allemaal vruchten dat vanaf het begin tot het eind gevuld blijft. Om vast in de stemming te komen zijn hier al een paar vruchten te zien:




Natuurlijk zijn we hier niet om alleen maar gezond te doen dus is er ook zwijn aan het spit, vers van het eiland. Voor de mensen die echt excotisch willen gaan doen hebben we ook sprinkhanen, krekels en mieren gebakken.

Hoewel al dat fruit al voldoende vocht bevat, willen jullie ook echt drinken hebben. Op dit feest is alcohol verboden. Dat zal ze leren het ons verbieden! Dus hebben we gezorgd voor vruchtensap, kokosnootmelk en er was ook een kist aangespoeld met cola, sinas en 7up.

Daarbij zijn er ook nog voor andere dingen gezorgd.

Voor de kleintjes: In plaats van een ballenbak hebben wij een kokosnotenbak. Mocht er een ongelukje gebeuren; de EHBO doos ligt er vlak naast.

Voor de zwemmers: Ik heb er voor gezorgd dat het zelfgegraven zwembad door Faabjuh en Eefjuh hier naartoe is gekomen zodat je kunt zwemmen in Survivor style!

Voor de koukleumen: Vanaf 20.00 steken we het kampvuur aan met de overblijfselen van kamp Noord en Zuid. Zo kunnen we de eerste fase echt afsluiten!



En dan hier het programma voor de avond:
18.00: Het feest kan beginnen. Iedereen mag vast wat te drinken en te eten pakken.
18.30: Dan is het eerst tijd om wraak te nemen. Daisy en MC lieten ons afzien bij de hindernisproef. (Die waar EIDM naar Obscura moest.) Nou heb ik het parcours nagebouwd en nu mogen Daisy en MC ook een keer. Is dat nou niet aardig van me.
19.15: De karaokeliedjes van Xmoix, Koekoe, Chriz en Eefjuh. Deze heb ik (met toestemming) opgenomen terwijl ze aan het douchen waren en de resultaten zijn zeer leuk geworden. Iedereen die wil mag meezingen!
20.00: Het kampvuur wordt aangestoken, en je kunt gaan zingen, dansen, eten, praten, zwemmen. Zolang het maar feest is.
21.00: Het feest wordt even onderbroken voor een ode aan de afgevallen kandidaten.
22.00: Koekoe krijgt de kans zich te bewijzen tegen over de dames.  >:D >:D >:D
23.00: Uiteindelijk vertel ik nog het griezelverhaal van de tijd dat Eck en ik nog op Inferius zaten.
0.00: Officieel is het feest dan afgelopen, maar van mij mag je gerust doorgaan.

Bij deze wil ik vast iedereen bedanken die gaat komen.



« Laatst bewerkt op: 30-11-2005, 17:21:17 door -Jutta- »
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #17 Gepost op: 30-11-2005, 17:11:56 »
ja ik en zingen  ::rofl:: ::rofl:: zolang je maar niet heb zitten filmen onder de douche vind ik het goed  ::rofl:: ::rofl::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2005, 17:13:36 »
Oja. Als je wilt mag je ook gokken wie er gaat winnen. Daisy of MC. En ook hoelang ze erover gaan doen. Degene die er het dichtste bij zit wint de karaokecd  ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Jutta
« Reactie #19 Gepost op: 30-11-2005, 17:36:44 »
Daisy doet er 7:32 minuten over en MC 7:48 minuten, hahaha nee leuk gedaan! Jaaa wat zijn Eef en ik goed hea met ons zwembad!!  ::trots::
🜃