Auteur Topic: Fanclub Nostra  (gelezen 25266 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Fanclub Nostra
« Gepost op: 26-11-2005, 16:46:50 »
Club Nostra

Naam Survivor: Nostradamus
Leeftijd: 17
Geslacht: Man



Week 1 t/m 5: Team Holy Isle (leider)
Week 6 t/m 9: Kamp Noord
Week 10 t/m ?: Ushaia
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2005, 16:52:17 »
Beste survivor,

Je hebt de samensmelting gehaald, tijd dus voor een feestje! Bedenk het ultieme openingsfeest voor jou club. Het feest begint om 18.00 uur en duurt tot 0.00 uur. Het thema is, hoe verrassend ook, Survivor. Denk aan eten en drinken (ook voor personen onder de 16!), muziek en entertainment, maak er in ieder geval iets spectaculairs van. Maar zorg ervoor dat het binnen het thema past. Motiveer dus je keuzes.

Vanaf deze week leveren jullie de opdrachten niet meer per PM in, maar posten jullie het in jullie persoonlijke topic. Zorg dat je je gehele programma hebt gepresenteerd vóór donderdagavond 23.59 uur. Het orgineelste concept wint een zwarte stem, voor de nummer 2 ligt een witte stem klaar. Zorg dat je club tot leven komt met een ultiem openingsfeest.

En dan nog dit: om te zorgen dat wij niet jou hele topic hoeven door te spitten naar wat je allemaal bedacht hebt, zorg ervoor dat uiteindelijk alles in 1 post komt te staan. Begin deze post met: Programma Feestavond Club X (Vul op X je eigen naam in).

Succes!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2005, 17:44:00 »
Succes Nostra!!

Wat een verschrikkelijk lelijk bordje...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2005, 17:50:29 »
Nostra zet hem op en ik hoop dat je de wijsheid in pacht hebt joh! ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2005, 17:51:40 »
Heej Nostra!

Veel suc6 verder. En die extra stem gaat je vast nie de kop kosten.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #5 Gepost op: 26-11-2005, 18:12:51 »
eejs nossie!
Ik vind je fanbordje wel mooi hoor! T was kantje boord, maa rje hebt het uiteindelijk gehaald! superprestatie! ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2005, 18:22:54 »
allemaal bedankt voor jullie aanmoedigingen!

Nostra zet hem op en ik hoop dat je de wijsheid in pacht hebt joh! ::ok::

dat hoop ik ook!

En die extra stem gaat je vast nie de kop kosten.

het is te hopen van niet hč
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2005, 19:06:10 »
moet zeggen; geweldig mooi Survivor-bordje.

Iedereen dacht dat Holy Isle zo zwak was! Maar met 3 uit 6 doen we t beter dan de meeste orginele teams!

Hoppa!  ;D

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2005, 19:20:38 »
Nostraatje! Goed gespeeld! Goed omhoog gewerkt.. Ik hoop dat je ver zult komen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2005, 19:22:58 »
Nostra je bent een fantastische en je hebt het bewezen ook jouw gun ik de overwinning!  ::bravo::  ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #10 Gepost op: 26-11-2005, 19:25:55 »
SUCCES Nostra,ook al hebben wij nooit samen in een team gezeten,en ken ik je niet goed,ga ervoor man  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #11 Gepost op: 27-11-2005, 00:01:31 »
Nostrá gefeliciteerd!!! ::bravo:: ::bravo::
🜃

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #12 Gepost op: 27-11-2005, 14:05:04 »
Gelukkig zit je er nog in, al was het op het nippertje, maar ik weet zeker dat je erg je best zal doen!!!  ::bravo:: Succes!!  ::bravo::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #13 Gepost op: 27-11-2005, 18:48:12 »
moet zeggen; geweldig mooi Survivor-bordje.

Iedereen dacht dat Holy Isle zo zwak was! Maar met 3 uit 6 doen we t beter dan de meeste orginele teams!

Hoppa!  ;D

hebben we de andere teams lekker een poepie laten ruiken!

leuk trouwens al die aanmoedigingen en natuurlijk al de verschillende aanspraakvormen!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #14 Gepost op: 28-11-2005, 17:23:35 »
Donkere wolken hopen zich ineen in de glazen bol...
De bol die van ene Nostradamus is...
Hij heeft al plannen voor zijn feest, maar hij twijfelt nog enigszins...

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #15 Gepost op: 29-11-2005, 16:23:39 »
Goedzo dat je zover gekomen bent  ::ok:: ::ok:: ::ok:: Maar dat wist je natuurlijk al lang  ;)

Zet hem op he  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #16 Gepost op: 30-11-2005, 18:36:29 »
Goedzo dat je zover gekomen bent  ::ok:: ::ok:: ::ok:: Maar dat wist je natuurlijk al lang  ;)

tuurlijk  ;)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #17 Gepost op: 1-12-2005, 17:30:13 »
Programma Feestavond Club Nostra
Heb ik dat goed gehoord? Jawel, dat heb jij zeker te weten goed gehoord! Ik, Nostra, open mijn Club Nostra aankomende zaterdag en jij bent uitgenodigd!

Maar ik hoor je je al denkend afvragen...Waarom zou ik naar het openingsfeest van die club moeten komen? Nou, mijn club zal openen met een thema-avond en het thema is Survivor! Dit is natuurlijk het thema, omdat ik nu eenmaal ‘gevangen’ zit op het finale-eiland Ushaia. Ik wil jullie met deze avond een beetje de sfeer laten proeven, die ik hier elke dag proef.

Oké..oké..ik ben geďnteresseerd, maar valt er nog wat te doen op dat openingsfeest of wordt het een bejaardenfuif?! Het zal zeker te weten geen bejaardenfuif worden! Om 18.00 uur kun je mijn club binnengaan onder de begeleidende beats van het Safri Duo en ook de leden van de Cosa Nosa (jaja, die maffiosi uit Sicilië) zullen de djembe bespelen, om ervoor te zorgen dat er een exotisch Survivor-sfeertje komt in mijn club.



Vervolgens heb je een half uur de tijd om jezelf wat thuis te maken in mijn club en wat heerlijke voorgerechten te proeven. Deze voorgerechten zullen voornamelijk bestaan uit exotische vruchten, omdat ik deze elke dag veelvuldig tegenkom en ik wil jullie zo het gevoel geven alsof jullie echt op het eiland zitten. Ook kunnen jullie even een duikje nemen in het zwembad.



Nadat het buikje iets gevuld is (niet te veel eten, anders hoef je straks niets meer!), krijgen jullie de kans om met niemand minder dan Marnix, Marleen en Emma (jawel, dezelfde als in Expeditie Robinson) te praten en met hun op de foto te gaan.



Leuk! Ik heb hun uitgenodigd, omdat zij natuurlijk ook van alles afweten van het overleven op een eiland, zodat zei al jullie brandende vragen kunnen beantwoorden (Marnix zal mij bovendien van enkele tactieken kunnen voorzien, waardoor ik langer in het spel kan blijven en meer feesten kan organiseren >:D). Maar dat is niet alles! Dan mogen jullie een hindernisbaan (jawel, eenzelfde als ik eerder deze expeditie heb moeten afleggen) af gaan leggen tegen Marnix, Marleen en Emma... Zo kunnen jullie kijken of jullie ook een echte Robinson kunnen zijn! De snelste bezoeker zal een bijzondere prijs krijgen...en omdat het een speciale avond is krijgt ook de beste mede-Survivor een prijsje. Een reden om te komen dus!



Omstreeks 19.30 uur kun je in de lounge area aanschuiven voor een soort van dinnershow: jij krijgt de lekkerste gerechten geserveerd (veel exotische gerechten, maar mocht je dit niet lusten dan heb ik frietjes voor je!), terwijl er een wervelende show voor jou zal worden opgevoerd (het lijkt wel het kuuroord Mosa Nostra)! Er zal een show worden opgevoerd door niemand minder dan… Molcrazy en Daisy! Maar zij zijn toch de spelleiders van Survivor, wat ga je met ze uitvoeren? Ik ga niks met hun uitvoeren, ze drongen zelf aan om hun speciaal voorbereide act te kunnen vertonen... Welke act? Nou, het schijnt dat ze al maanden hebben getraind om...nee het is niet een ballerinapakje...en ook niet in een mantelpakje...(zouden we wel willen zien hč! 8)) Nee, nu zou je denken dat ik ging vertellen wat voor een act ze zouden gaan opvoeren, maar ik hou het nog lekker een beetje geheim, omdat dit ook een beetje past bij mijn eigen karakter. Maar ik kan je wel verklappen dat het iets met zang, dans en show is (véél vuur o.a.), met als thema natuurlijk Survivor, omdat het een thema-avond is. Andere afgevallen kandidaten zullen MC en Daisy hierbij ondersteunen, zodat zij niet alleen in hun hempje staan. Ze zullen door twee beroemde muzikanten worden ondersteund bij de zanggedeeltes. Misschien wel Madonna (en haar dansers) en James Blunt? We zullen zien!


Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #18 Gepost op: 1-12-2005, 17:30:32 »
Om 20.30 uur zal ikzelf, de gastheer, ook mee gaan doen aan de activiteiten. Omdat deze avond spannend en toch leuk moet zijn, heb ik weten te regelen dat heel Ushaia in een doolhof zal worden omgebouwd. Jij zult samen met mij (en ex-Blok bewoner Brett) een levensgroot doolhof af moeten leggen en Survivorachtige activiteiten uitvoeren (misschien wel paintball!), zodat je echt het gevoel krijgt alsof je in Survivor zit (Misschien zit er wel weer een prijsje aan vast voor de nummer 1!). Op het eiland zien we immers ook af en dat moeten jullie dan ook doen… Zorg er wel alvast voor dat je vuur kunt maken, dat je met een liaan overweg kunt en dat je kennis hebt van wat afleveringen van Lost! Je weet maar nooit namelijk...



Na deze loodzware trip gaan we om 22.00 uur even een rustpauze inlassen en kijken/luisteren naar de nieuwe komische sensatie Javier Guzman en de Lama’s, die jullie aan het lachen moeten maken, want op het Survivoreiland wordt er natuurlijk ook gelachen! Immers, een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.



Om 23.00 uur zal de slotact beginnen... Dan kunnen jullie namelijk al een blik werpen in de toekomst! Via mijn glazen bol zullen jullie al komen te weten hoe de komende aflevering van Survivor zal verlopen en wie uiteindelijk Survivor zal winnen. Medesurvivors zouden zo hun gekozen strategie nog op tijd kunnen wijzigen (is dit wel slim van me?  ;)). Zodoende zul je al enkele dingen over Survivor komen te weten, die nog niemand weet! Ook kom je enkele interessante zaken te weten die zijn gebiecht in de Biechthut, maar die nog nooit zijn vertoond! Ik zal alvast verklappen dat ikzelf hierin ook een aandeel heb.



Nadat we dit gedaan hebben zullen we om 23.50 uur  wat vuurwerk de lucht insturen om de opening van de club nog wat kracht bij te zetten. Om 0.00 uur moet het feest eigenlijk sluiten, maar jullie mogen best doorfeesten als jullie willen (dit zal helaas op tegenstand van MC en Daisy stuiten, dus maak er voor 0.00 uur maar een feest van; ik ruim de rommel maar al te graag op!).



De presentatie zal op deze avond in de handen liggen van mijzelf (misschien laat ik Ernst-Paul Hasselbach me wel helpen)! Er zullen de hele avond verschillende (vruchten) sapjes te drinken zijn, maar ook andere drankjes. Zo is er kinderchampagne voor de mensen onder de 16 jaar en zal er zal een Spirit of Aquagonia (jawel ik het recept van Koekoe weten te stelen!) worden geserveerd aan degene boven de 16 jaar. Er is ook een dresscode en deze luidt: zo mysterieus als het maar kan.

Ik hoop dat je na het lezen van mijn programma geďntereseerd bent geraakt en dat ik je op het openingsfeest van mijn club mag verwelkomen! Tot dan!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #19 Gepost op: 1-12-2005, 20:18:47 »
zeker lijkt me zeker leuk!!