Auteur Topic: Bestemming X  (gelezen 9043 keer)

Re: Bestemming X
« Reactie #160 Gepost op: 18-04-2023, 17:09:30 »
Fantastische finale!

Leuk van een seizoen 2 en buitenlandse series, misschien doe ik wel mee, maar ben bang dat het dit niet zo gaat overtreffen  ::joehoe:: maar vind het een tof concept en houd wel van reizen  ::hypocriet::
Tuurlijk zijn er genoeg plekken nog te bezoeken, dus zullen ze niet snel naar dezelfde plekken gaan (in bijv de NLse serie?) In een nieuw seizoen, ben benieuwd naar seizoen 2.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #161 Gepost op: 19-04-2023, 18:34:35 »
Wat een fantastische finale, echt onwijs van genoten. Het laatste deel had beter gekund, maar ik heb me er niet aan gestoord. Over het hele seizoen is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
de dik verdiende winnaar, al had ik het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ook van harte gegund.

Ben benieuwd naar de terugblik volgende week, het lijkt erop of ze
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Complot ook gekeken, geweldig gedaan die coördinaten.
« Laatst bewerkt op: 19-04-2023, 23:11:42 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #162 Gepost op: 26-04-2023, 10:27:02 »
Ik heb aflevering 10 geüpload, dan kan Brtdm deze later in de openingspost toevoegen.

https://anonfiles.com/paV87en4z4/Aflevering_10_mp4
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #163 Gepost op: 26-04-2023, 17:03:28 »
Dankjewel Arco Mol Fan!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #164 Gepost op: 26-04-2023, 18:02:22 »
Net de terugblik gekeken, leuk gedaan. Wel een hoop beelden die we al gezien hebben, vooral in Het Complot.

En blijkbaar komt er volgende week nog iets, dit had eigenlijk wel in deze aflevering gekund.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2023, 23:51:56 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #165 Gepost op: 26-04-2023, 19:33:18 »
https://www.rtl.nl/programma/5378593/avontuur-24

Wie gaat zich aanmelden? Helaas kan ik die periode geen maand vrij nemen, ook deels door al geplande tripjes. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: Bestemming X
« Reactie #166 Gepost op: 27-04-2023, 17:47:52 »
Net de terugblik gekeken, leuk gedaan. Wel een hoop beelden die we al gezien hebben, vooral in Het Complot.

En blijkbaar komt er volgende week nog iets, dit had eigenlijk wel in deze aflevering gekund.

Eens, of het complot niet hebben, of meer behind the scenes/tips enzo, daarbij had ik wel willen zien hoe ver iedereen op het laatst zat.
Wel interessant om te zien dat sommigen heel dichtbij de afvaller waren  ::oink::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Bestemming X
« Reactie #167 Gepost op: 3-05-2023, 11:47:07 »
Nu alle afleveringen gezien. Ik was een beetje bang voor een overkill met twee terugblikafleveringen, maar de making-of is echt de moeite! Ongelofelijk hoeveel werk er in zo'n productie gaat zitten. Dat wipe-out-ganzenbordspel duurde bijvoorbeeld drie dagen om klaar te zetten en alleen het ophangen van de geurhangers kostte 17 manuren ::rofl:: Ze waren met 50-60 man op pad, drie verhuiswagens, 80 kostuums voor figuranten en nog vele andere props :o

Misschien dat het nog inspiratie geeft voor achter-de-schermen vragen in de chat met Gilles vanavond :)
...óf niet!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #168 Gepost op: 7-05-2023, 01:00:53 »
Zojuist ook aflevering 11 gekeken, erg leuk en fascinerend om te zien hoe zo'n programma wordt gemaakt.

Dikke aanrader, op naar seizoen 2! 8)

Uiteraard aflevering 11 voor jullie geüpload: https://anonfiles.com/AdU5H1p1z0/Aflevering_11_mp4
« Laatst bewerkt op: 7-05-2023, 01:51:52 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Philip Jonker

  • Forumlid
Re: Bestemming X
« Reactie #169 Gepost op: 9-05-2023, 12:29:06 »
 :) :) :) :)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bestemming X
« Reactie #170 Gepost op: 12-05-2023, 21:34:18 »

Tien onbekende Vlamingen trekken op een spectaculaire en avontuurlijke roadtrip kriskras doorheen Europa. Reizend als groep hebben ze slechts één individueel doel: te allen tijde inschatten waar ze zich juist bevinden. De kandidaat die alle eliminaties weet te overleven en in de finale 'Bestemming X' als eerste vindt, wint het spel en gaat naar huis met een grote geldprijs.

Klik hier om naar de website te gaan

Zeker een aanrader om naar te kijken als je van speuren houdt, graag wat meer leert kennen over landen in Europa of kan genieten van molvibes!




Hier linkjes voor het downloaden van de afleveringen:


Aflevering 1   Het Complot 1
Aflevering 2   Het Complot 2
Aflevering 3   Het Complot 3
Aflevering 4   Het Complot 4
Aflevering 5   Het Complot 5
Aflevering 6   Het Complot 6
Aflevering 7   Het Complot 7
Aflevering 8   Het Complot 8
Aflevering 9   

Dit zou ik heel graag zien, maar de linkjes doen het bij mij niet. Iemand tips? Kan ik qua instellingen iets doen? Ik krijg de melding dat de site niet bereikbaar is.
« Laatst bewerkt op: 12-05-2023, 21:37:06 door Soes »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #171 Gepost op: 12-05-2023, 21:58:36 »
Bij mij werken ze allemaal. Maar stuur me even een PM mocht het niet lukken, dan heb ik een andere link voor je.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #172 Gepost op: 12-05-2023, 23:31:15 »
Ik heb eindelijk de laatste 2 afleveringen kunnen bekijken.

Wat een geweldig programma blijft het toch.
Aflevering 10 was een beetje to much vanwege 'het complot', maar als dat niet bestond of niet had gezien, had ik het erg leuk gevonden.

Aflevering 11 was dan wel weer fantastisch om te zien. Zo veel crewleden die zo veel aandacht in dit programma hebben gestopt.  ::bravo:: Ongelooflijk dat zo'n grote productie mogelijk is geweest voor zo'n kleine regio als Vlaanderen. Jammer dat het 'maar' zo'n 400.000 (rechtstreekse) kijkers opleverde per aflevering. Maar gelukkig gaan ze gewoon nog een jaar door!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Bestemming X
« Reactie #173 Gepost op: 13-05-2023, 15:36:01 »
Leuk programma en was fan van Jef, dus die had wat mij betreft mogen winnen. Echt ongelooflijk zuur dat hij zijn ja/nee vraag zo specifiek gesteld heeft in de voorlaatste aflevering.Maar prima nieuw tv concept. Hopelijk gaan ze in volgende reeksen naar nog veel minder bekende hoeken van Europa. Uithoeken van Oost-Europa ofzo, of Scandinavië.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Bestemming X
« Reactie #174 Gepost op: 31-05-2023, 17:23:16 »
Iemand die deze afleveringen toevallig nog heeft? De site werkt niet vanuit NL en de afleveringen aan het begin in dit topic kan ik ook niet downloaden.  :(

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #175 Gepost op: 31-05-2023, 17:40:08 »
...de afleveringen aan het begin in dit topic kan ik ook niet downloaden.  :(
Ik heb voor 't downloaden ook meerdere keren (2x, soms meer) moeten klikken om de download te krijgen. 1e x klikken steevaste een nieuwe pagina met "reclame"...
Meestal na 't wegklikken van die "reclame"-pagina de 2e keer de normale pop-up (ik heb de standaard downloadlocatie in chrome uitgezet) om de map te kiezen en download te starten.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2023, 22:57:27 door WillempieW »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #176 Gepost op: 31-05-2023, 22:47:21 »
Iemand die deze afleveringen toevallig nog heeft? De site werkt niet vanuit NL en de afleveringen aan het begin in dit topic kan ik ook niet downloaden.  :(

Stuur me even een PM! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestemming X
« Reactie #177 Gepost op: 6-10-2023, 07:17:57 »
Vandaag een interview in het Brabants Dagblad (en ongetwijfeld ook in andere aan het AD gelieerde kranten) met Nasrdin Dchar. Hij mag niet vertellen waar hij zich tijdens het interview bevindt omdat hij bezig is met opnames van Bestemming X. Hij gaat de Nederlandse versie presenteren.
Zin in.

Offline ginoX

  • Forumlid
Re: Bestemming X
« Reactie #178 Gepost op: 26-10-2023, 15:39:03 »
Hoi, ondertussen zijn we alweer een paar maandjes verder .. ik heb hier genoten van jullie enthousiasme en speurwerk tijdens de afleveringen van Bestemming X. Ik kijk al even vol spanning uit naar de NL editie binnenkort met Nasrdin Dchar als Host. Bedankt voor de speurders hier die in mij hebben geloofd ... ook respect voor de anderen die het niet zo voor me hadden .. Dit was pure TV zonder manipulatie noch georkestreerd door de makers .. we waren wie we zijn.... als men 10 weken lang met je smikkel op TV komt was het zeker niet mijn bedoeling om door iedereen geliefd te zijn , zo werkt het ook niet in het dagelijks leven .. maar soms is NIETS WAT HET LIJKT. :-)   

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Bestemming X
« Reactie #179 Gepost op: 27-10-2023, 18:20:08 »
 ::bravo::
Ik ben ook meteen weer an het zoeken naar hints.  ::rofl::

Ik heb momenteel ook wel meer vertrouwen in de Nederlandse editie. Gewoon onbekende kandidaten, niet een voordehandliggende presentator. Ik denk dat ze het DNA van het programa wel begrijpen. Of de Vlaamse makers zijn er enigszins nog bij betrokken en dan moet het helemaal goedkomen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?