Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
300 gasten en 11 vaste bezoekers (de_witte, Swifty, FrankLapidus, -ELISE-, Kaaasje, Bodejos, DRenziboy, Heinz, Schulz, Daisy, Mollenvanger-MV)
Activiteitenagenda
21 juli 20.30
Forum Zomersoap
27 juli 19.45
Realitynet Game Night: Weerwolven 3.0. Doe mee!
1 augustus
Realitynet Songfestival: inschrijvingen open op 01-08
Oktober
The Amazing Race 2
Pagina's: 1 ... 15 16 17 [18]
  Print  
Auteur Topic: De slimste mens ter wereld  (gelezen 87668 keer)
Pjotr1992

Geslacht: Man

« Antwoord #340 Gepost op: 30.08.2016, 23:31:52 »

Haha, ik ben het met Niek eens, was echt bang dat Francois eruit zou gaan.
putyourHANSup!

Al Aaf!

« Antwoord #341 Gepost op: 31.08.2016, 10:41:37 »

Ik vond Jacqueline nog net íetsje leuker dan François. Ik had ze het liefst allebei gehouden en dan mocht die Thijs er wel uit. George die vanavond terug komt, mag van mij per direct weer verdwijnen uit de quizarena. Wytse of François moet winnen, met Joël als reserve.
 Volmondig Ja
Lukie4
Global Moderator
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #342 Gepost op: 31.08.2016, 18:15:10 »

maar maar maar de beste moet toch winnen ?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Swifty
Actief Lid
Winnaar pool ER 2009 en 2015, winnaar Tour de France pool 2014, Winnaar Fantasy Tennis Tour 2016

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #343 Gepost op: 31.08.2016, 21:16:57 »

Wat stonden ze dicht bij elkaar vandaag! Ze waren goed aan elkaar gewaagd Volmondig Ja

Keep calm and eat chocolate
putyourHANSup!

Al Aaf!

« Antwoord #344 Gepost op: 1.09.2016, 21:29:25 »

François eruit. zwaai sip Ik ben alweer in rouw. Positief punt: wat is Wytse leuk. Cheesy

maar maar maar de beste moet toch winnen ?
Eigenlijk wel, maar ik ben voor de leukste. En wie de leukste is, verschilt natuurlijk ook weer voor iedereen persoonlijk. Wink
putyourHANSup!

Al Aaf!

« Antwoord #345 Gepost op: 2.09.2016, 22:53:25 »

George is gekroond tot slimste mens! Tsja, ik geef toe dat ik hem wel wat meer kon waarderen en dat hij het tactisch in de finale gewoon slim speelde... maar Wytse is leuker. schijnheiligerd Volmondig Ja
Nieky
Actief Lid
Winnaar Tour de France pool 2011, winnaar Survivor 2013

Wielergek

« Antwoord #346 Gepost op: 3.09.2016, 00:27:49 »

Het lag in die ronde voor de finale zo dicht bij elkaar!
Als die knakker die nu 3e was gewoon nobelprijs had geroepen had George de finale niet gehaald

You'll never walk alone
joligmolletje

« Antwoord #347 Gepost op: 3.09.2016, 15:47:10 »

Wat een spannende finale was dit, jammer dat Joël niet in de eindstrijd wist te komen. Je zag ook hoe hij er zelf van baalde. George heeft het goed gespeeld en ook tactisch slim gehandeld, maar ik had Wytse of Joël de winst toch meer gegund. Vooral Wytse ben ik erg gaan waarderen, wat een leuke kerel!
Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #348 Gepost op: 5.09.2016, 12:35:56 »

Op 6 november beginnen de opnames voor het volgende seizoen alweer, ze duren t/m 28 november.

In de email staat niets vermeld over de laatste paar uitzendingen, maar het is gebruikelijk dat die alleen voor genodigden zijn, de andere uitzendingen (twee of drie opnames per dag) zijn voor iedereen, na aanmelding, toegankelijk.

Molegon, Molland
wouterv

Hier is de mol

« Antwoord #349 Gepost op: 4.10.2016, 16:59:55 »

De vlaamse versie start binnen 2 weken. Er zijn 3 Nederlandse deelnemers dit jaar:
Josje Huisman
Jan-Jaap van der Wal
en... Gordon

#teamamaimiljaarde
Tristan
Global Moderator

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #350 Gepost op: 7.12.2016, 23:17:48 »

Citaat
Wie wordt deze winter De slimste mens? Vanaf maandag 12 december keert de succesvolle kenniskwis De slimste mens weer terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van (enig) jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena.

In de eerste uitzending spelen Penoza-acteur/presentator Eric Corton, CDA-politica Madeleine van Toorenburg en cabaretier Emilio Guzman. Dit seizoen spelen onder andere mee: Arjan Erkel, Spoorloos-verslaggever Derk Bolt, staatssecretaris Klaas Dijkhoff, SP-politica Lilian Marijnissen, presentatrice Martine van Os, journalist/columnist Annabel Nanninga en acteur Frank Lammers.

Bron: De Slimste app

Je suis le magnifique!
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #351 Gepost op: 8.12.2016, 09:53:16 »

Schijnt dat de winnaar van het vorige seizoen (of verliezer maar i.i.g één van de twee aan tafel, is niet helemaal duidelijk in beeld naar wie van de twee hij wees maar volgens mij wees hij naar degene naast hem) achter de schermen bij Pauw tegen Aad had verteld dat ze soms antwoorden krijgen doorgespeeld aka voorgezegd.

Lukie4
Global Moderator
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #352 Gepost op: 10.12.2016, 00:06:24 »

Ik vind Aad de Mos nou niet de meest betrouwbare bron. Die doet alles voor aandacht. Maar ja, bij tv is niets wat het lijkt dus alles kan.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #353 Gepost op: 28.12.2016, 23:24:00 »

Het zou me niks verbazen, tv blijft tv. Aan de andere kant: hij wijst naar degene die het programma uiteindelijk won. Zou een winnaar daarover uit de school klappen? Want eigenlijk zeg je daarmee ook "Ik heb niet dankzij mijn intelligentie gewonnen, maar mede dankzij het voorzeggen van de vragen" een winnaar heeft geen belang om dat te zeggen (alhoewel "a slip of the tongue" kan altijd) weet verder niet of hij bedoelde dat het werd voorgezegd in de studio of antwoorden werden doorgespeeld van te voren (hij zei dat het sóms werd voorgezegd, niet altijd hé) misschien krijgen ze soms een (impliciete) hint, dat is iets anders dan voorzeggen.

Alleen het publiek in de studio kan uitsluitsel geven of het klopt of niet...

Ik begin me trouwens meer en meer te ergeren aan het niveauverschil van de vragen. Sanne krijgt een vraag over Sneeuwwitje, die zo simpel is dat ze er in 1 keer 150 seconden mee bij elkaar scharrelt, terwijl andere vragen echt totaal ondoenlijk zijn. Ook de vragen in de finale waren erg simpel, jammer!

Een vrij oude Quote, maar ik citeer het toch even want dit valt me dus op. Er zit inderdaad soms een niveauverschil in de vragen. Sommigen vragen zijn inderdaad belachelijk simpel (terwijl de kandidaat daar dan soms veel punten mee verdient) en de volgende die dan aan de beurt is, krijgt opeens een relatief moeilijkere vraag voor dezelfde punten. Rare gang van zaken.

Willem stond (bijv) eens achter, maar had één (vrij simpel) feitje goed, en scoorde gigantisch. Als het nou een moeilijke vraag is alé, maar dit raakt kant noch wal. Ook zijn ze soms niet consequent in het goed rekenen van antwoorden, Derk zei 'Cijfer' (cijfers was het correcte antwoord) werd fout gerekend, terwijl een andere dame 'Boek' zei (roman was het correcte antwoord) dat werd wél goed gerekend.

Dit zijn uitzonderingen natuurlijk, maar aan het niveauverschil in vragen mogen ze wat doen. Jammer dat Stijn eruit ligt overigens, maar goed, wel terecht (en begrijp me niet verkeerd want ik weet ook niet alles hoor) maar je weet toch in hemelsnaam wel wie de vader van Jezus is!? Ze wisten het beide niet! Ligt het trouwens aan mij of trekt Willem steeds geforceerde gezichten?
joligmolletje

« Antwoord #354 Gepost op: 29.12.2016, 16:19:58 »

Het niveauverschil tussen de vragen valt inderdaad nogal op (ik zie dat ik ook degene was die dit vorig jaar postte). Zelfs mijn moeder, die normaal totaal niet geïnteresseerd is in de manier waarop een quiz wordt gemaakt, zei gisteren: 'het lijkt wel alsof ze Willem nu bewust een moeilijke vraag geven om het weer een beetje spannender te maken'. Inderdaad werd de stand door deze moeilijke vraag bijna gelijk getrokken, terwijl Willem eerst enorm uitliep.
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #355 Gepost op: 11.01.2017, 06:19:32 »

De logica van het eerste onderdeel ontgaat me ook nogal, naar mijn inzien hoor je voor een correct beantwoorde vraag gewoon punten te krijgen. En niet pas 'bij elke 3e vraag krijgt de desbetreffende deelnemer die dan aan de beurt is' punten, terwijl de deelnemer ervoor 2 antwoorden goed beantwoorde maar daar geen punten voor kreeg (terwijl die vraag kwa niveau soms ook nog eens moeilijker was) of zit in dat systeem nog enige vorm van logica die me ontgaat? Jammer dat Stefano verder eruit is, kijkers schijnen hem nogal irritant te vinden, maar ik heb enorm om hem moeten lachen.
RICKDEMOL

Thomas is de Mol.

« Antwoord #356 Gepost op: 15.01.2017, 22:00:37 »

De logica van het eerste onderdeel ontgaat me ook nogal, naar mijn inzien hoor je voor een correct beantwoorde vraag gewoon punten te krijgen. En niet pas 'bij elke 3e vraag krijgt de desbetreffende deelnemer die dan aan de beurt is' punten, terwijl de deelnemer ervoor 2 antwoorden goed beantwoorde maar daar geen punten voor kreeg (terwijl die vraag kwa niveau soms ook nog eens moeilijker was) of zit in dat systeem nog enige vorm van logica die me ontgaat? Jammer dat Stefano verder eruit is, kijkers schijnen hem nogal irritant te vinden, maar ik heb enorm om hem moeten lachen.

Stefano komt morgen gelukkig terug. Hopelijk blijft hij er weer tot en met vrijdag in en gaat-ie met de winst strijken.

'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #357 Gepost op: 20.01.2017, 21:08:59 »

Stefano komt morgen gelukkig terug. Hopelijk blijft hij er weer tot en met vrijdag in en gaat-ie met de winst strijken.

Je gebeden zijn niet verhoord, maar ik hoop dat we Stefano nog vaak terug zien in andere programma's! Gefeliciteerd, Klaas!
Lama1997

« Antwoord #358 Gepost op: 20.01.2017, 21:19:26 »

Je gebeden zijn niet verhoord, maar ik hoop dat we Stefano nog vaak terug zien in andere programma's! Gefeliciteerd, Klaas!
Echt waar? Ieder zijn mening, maar ik heb me de gehele aflevering zitten ergeren aan Stefano Lips Sealed

Deelnemer Mol Online 2017
RICKDEMOL

Thomas is de Mol.

« Antwoord #359 Gepost op: 20.01.2017, 21:33:44 »

Klaas oververdiende winnaar. Negen zeges in elf afleveringen.

Hopelijk krijgt Stefano een eigen wekelijks programma óf wordt-ie samen met Maarten duo-jurylid volgend seizoen.

'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'
Pagina's: 1 ... 15 16 17 [18]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005