Auteur Topic: Wat ga jij kijken Vanaf 23 December 2005  (gelezen 3661 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat ga jij kijken Vanaf 23 December 2005
« Gepost op: 14-12-2005, 17:06:07 »
Ik zelf kijk waarschijnlijk `De Wereld draaid door` af incombinatie met het Rtl nieuws voordat ik GTST ga kijken. (Op op de manier zoals ik gewend was,met terugblik dus.) Sinds vorige week kijk ik al vanaf 19.10 naar `De Wereld draaid door` todat Cafe de wereld begint en dan pas na BB tot 20.05.

Wat ga jij kijken Vanaf 23 December 2005 als alternatief van Big Brother ?

Een mogelijke optie is dat je nu BB verkiest boven het Rtl Nieuws of Onderweg naar morgen en dat je dat nu weer gaat kijken.

Of blijf je bij Talpa,die 5 tegen 5 gaat HH op het tijdstip van Big Brother.
« Laatst bewerkt op: 14-12-2005, 17:09:27 door Pierce_Brosnan »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wat ga jij kijken Vanaf 23 December 2005
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2005, 17:44:06 »
Ik weet niet zo goed wat er is. Volgens mij keek ik vorig jaar rond deze tijd dan naar Lingo of zo. Wat overigens veel beter is geworden met Lucille ipv Nance en die achterlijke Michiel.
The British are not impressed.

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Wat ga jij kijken Vanaf 23 December 2005
« Reactie #2 Gepost op: 17-12-2005, 12:28:42 »
Ik denk dat ik weer terugval op ONM...  ::hypocriet::

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat ga jij kijken Vanaf 23 December 2005
« Reactie #3 Gepost op: 22-12-2005, 00:20:43 »
eerlijk gezegd denk ik niet dat ik bb echt zal missen hooguit misschien de meningsverschillen met nicky over de bewoners.
Vindt het erg leuk nicky te plagen met zijn voorliefde voor joost.
Maar daar zal ik wel iets anders voor vinden geen probleem.  ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat ga jij kijken Vanaf 23 December 2005
« Reactie #4 Gepost op: 22-12-2005, 00:22:46 »
eerlijk gezegd denk ik niet dat ik bb echt zal missen hooguit misschien de meningsverschillen met nicky over de bewoners.
Vindt het erg leuk nicky te plagen met zijn voorliefde voor joost.
Maar daar zal ik wel iets anders voor vinden geen probleem.  ::tandpastasmiley::

 ::rofl:: ::rofl:: Ik ga Big Brother ook niet echt missen maar wel de discussies, Jammergenoeg vinden vele mensen Lieske leuk maar, ik totaal niet, Ingrid vind ik wel een leuke meid en mag winnen maar, het liefst zie ik gewoon Joost winnen, ik gun hem uiteindelijk het meest om de titel te dragen als Ingrid.  :) ;)