Auteur Topic: De Finale  (gelezen 5735 keer)

anoniem 10311

  • Gast
De Finale
« Gepost op: 14-12-2005, 23:07:49 »
welicht al een beetje aan de vroege kant om er al een topci over te starten...

maar onderstaand berichtje komt uit de veronica gids voor volgende week...
het stond bij de donderdag:

Offline plienke

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2005, 23:18:16 »
Na het zien van het bovenstaande berichtje realiseer ik me dat er weer een programma op zijn eind gaat lopen..  :-\\
Het gaat nu wel heel snel..
Voor je het weet is de winnar bekend van BB..  ::jaja::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: De Finale
« Reactie #2 Gepost op: 14-12-2005, 23:58:53 »
Er moeten er toch nog 2 afvallen?

En volgens mij was de finale geplanned voor oudejaarsavond... dacht ik  ::hypocriet::

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Finale
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2005, 00:02:35 »
Er moeten er toch nog 2 afvallen?

En volgens mij was de finale geplanned voor oudejaarsavond... dacht ik  ::hypocriet::

De Finale van Big Brother is volgende week Donderdag, dat is 22 December met 4 Kandidaten word de Finale gespeelt, ze gaan voor de kerst het huis uit.  :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Finale
« Reactie #4 Gepost op: 15-12-2005, 18:29:16 »
Joost gaat winnen ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2005, 20:22:04 »
Ik hoop Ingrid, ze verdiend het!! ::bravo:: ::bravo::
🜃

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: De Finale
« Reactie #6 Gepost op: 15-12-2005, 22:36:22 »
De Finale van Big Brother is volgende week Donderdag, dat is 22 December met 4 Kandidaten word de Finale gespeelt, ze gaan voor de kerst het huis uit.  :)

Kee, bedankt  ::ok::

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Finale
« Reactie #7 Gepost op: 15-12-2005, 22:37:23 »
Kee, bedankt  ::ok::

graag gedaan  ::jaja::

Ik denk dat het tussen Ingrid en Joost gaat, en dat uiteindelijk Joost Big Brother 2005 wint, ik denk dat Roel nummer 3 en Lieske nummer 4 word, Roel blijft toch zeer populair bij de kijkers thuis.  ::zwaai::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: De Finale
« Reactie #8 Gepost op: 23-12-2005, 16:59:49 »
Wat een finale....
Ten eerste was er de verstandige Ingrid..
Daarna het te verwachtte vertrek van Lieske waarvan het al bijna vast stond dat ze niet bij de 1 of 2 behoorde van de finale.
En dan in eens de stunt dat Joostnaar de dagboekkamer  moet komen en zo de studio binnen gesmokkeld werd. Hij wist totaal niet wat hem overkwam....
Maar wat ook daarna zo vreemd was dat Roel in het huis zit Ruud komt naar hem toe. En dan de beelden ziet van wat er in de studio gebeurt.. Ondertussen zijn er al mensen in het huis bezig het huis af te breken... Ik vondt het een raar einde van BB. Zo werd Roel niet warm onthaald in de studio. Het leek er echt op alsof hij maar weggeschoven werd.  Tja hij werd wel ontvangen in de studio maar dan via de zijingang werd hij naar binnen geloodst.. en dit was niet op TV te zien.. Dit vindt ik HEEL raar van TALPA.. Ik had echt meer verwacht dat Roel een heel ander ontvangst had gekregen. Je zag niet eens Roel en Dido samen terwijl ze uit het huis waren...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Finale
« Reactie #9 Gepost op: 23-12-2005, 18:39:30 »
Ze hadden makkelijk terwijl Joost in de DBK zat Roel het huis uit laten gaan en de studio in en dan Joost geblinddoekt en wel wegsmokkelen.
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Finale
« Reactie #10 Gepost op: 23-12-2005, 20:41:45 »
Ik ben het helemaal met jullie eens...van boosheid ben ik weggezapt op een gegeven moment...ik vond het heel naar om Roel zo te zien zitten.... en ja ze hadden hem best via de andere uitgang weg kunnen laten glippen...maar ja Talpa verbaast ons toch steeds weer met slechte televisie...BB5 was daar een voorbeeld van tijdens de finale ::niet-ok:: ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Finale
« Reactie #11 Gepost op: 23-12-2005, 23:40:09 »
Ik ben blij dat Joost gewonnen heeft :D, al vond ik de uitslag wel heel voorspelbaar, 51 om 49 procent. M'n moeder zei het al voor de uitzending. Dat Roel zo bleef zitten vond ik wel lullig. Ik dacht eerst 'weer eens iets anders', maar toen de aftiteling in beeld kwam, had ik zoiets van: 'Oei, die is wel heel hard'.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Finale
« Reactie #12 Gepost op: 24-12-2005, 00:50:06 »
Ik vond ook niet leuk,maar ik moest achter af toen het net afgelopen was meteen denken aan opmerking die Big Brother maakte een paar weken geleden in de dagboek kamer toen Roel uit kwaadheid dat ze geld gejat was door Chantal en Rob,iets aan de muur kapot schopte.

“Deze actie krijgt nog konsekwentie“s,later meer.“

Kwam Big Brother op dat moment er mee terug,was dit zijn straf en kwam dat toevallig mooi uit zo,want als hij de winaars was geworden,hadden ze dan net gedaan als of Joost het was geweest om hem daarna te verassen of ook gewoon laten zitten en afsluiten. Ff dacht ik ff echt dat ze ons de kijker en Joost in de maling hadden genomen met de procenten en toch Roel de winaar was.

Ben wel blij voor Joost en ondanks dat hij een mercedes heeft,kan Roel altijd nog naar ze vader (zit er rijk en advocaat achtig uit.) en hij vertelde zelf ook dat hun gezin het beter hebben.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2005, 00:56:25 door Pierce_Brosnan »