Auteur Topic: Spanje  (gelezen 5888 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Spanje
« Gepost op: 8-02-2006, 13:15:27 »
Hier kan je alles kwijt over het mooie land Spanje, en kun je je vakantieverhalen in kwijt of zelfs je vakantiekiekjes en wat je van het cultuur vind en de mensen, bespreek het hier in dit topic.

« Laatst bewerkt op: 9-02-2006, 16:13:12 door Nîcky »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spanje
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2006, 19:52:00 »
Ik hou van Spanje en dan vooral van Gran Canaria, één van de Canarische Eilanden. Het is daar echt zo mooi. ;D
🜃

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Spanje
« Reactie #2 Gepost op: 9-02-2006, 21:08:57 »
Wij gaan vaak naar Spanje toe dat komt omdat, we spaanse vrienden daar hebben wonen in Barcalona en ze hebben ook een vakantiehuisje in Palamos weet niet of jullie dat kennen maar wij gaan over het algemeen altijd naar Platja Da Aro en daar is een camping waar me opa en oma hun ontmoet hebben 30 jaar geleden maar, die Camping is gewoon super mooi en super gezellig en het voelt vertrouwd dus vandaar dat we meestal daar heen gaan op Vakantie.  :)

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Spanje
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2006, 23:11:53 »
Ik ben nu ongeveer overal in Spanje al geweest. Van Bilbao tot Granada en van Barcelona tot aan Madrid. Ik wil enkele plaatsen toch even noemen:

Salamanca
Stad in het westen van Spanje, vlakbij Portugal. Grootste studentenstad van Spanje, en dat merk je vooral 's nachts. We zijn er 3 dagen geweest en 2 keer uitgeweest en dat is echt een must. Veel leuke barretjes, van populaire muziek tot aan echte latinclubs. Ook overdag is er veel te doen in de stad, die verder prachtig is! Mooie kerk ook in het midden van de stad. Zeker bezoeken!

Sevilla
In 1 woord GEWELDIG! Prachtige stad, vooral als je de stadswandeling maakt is het echt leuk om te komen waar niemand ooit komt. Sevilla is een must see.

Barcelona
Ik hoef maar 1 naam te noemen: ANTONI GAUDI!
Bezoek de Sagrada Familia, het Parc Guell en de andere prachtige bouwwerken van Gaudi in Barcelona en je wilt er nooit meer weg. Ik kan wel dagen wonen op de Ramblas. Daar gebeurt zoveel!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Spanje
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2006, 22:28:24 »
Barcelona ben ik ook geweest ::ok::

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spanje
« Reactie #5 Gepost op: 19-02-2006, 00:26:52 »
Vet in April ga ik ook 1 week naar barcelona wat we gaan bezoeken enzo weet ik nog niet maar we zullen zien heb al vet veel zin  ;D ::ok::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spanje
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2007, 18:02:37 »
Wij gaan volgend jaar naar Spanje :D

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spanje
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2007, 18:14:16 »
Wij gaan volgend jaar naar Spanje :D

Wij ook!! ::tandpastasmiley::

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spanje
« Reactie #8 Gepost op: 10-01-2007, 21:29:51 »
ik heb een tijdje in Barcelona gewoond. Echt een geweldige stad. Alles is er: de zee, mooie architectuur, bergen en bossen, relaxte levensstijl, mooie taal, lekker eten en natuurlijk een blauwe hemel!!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spanje
« Reactie #9 Gepost op: 10-11-2007, 13:28:40 »
Ik ga in april een paar dagen naar spanje :D verplicht :D :P
I'm a real big goblin..