Auteur Topic: Portugal  (gelezen 9366 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Portugal
« Gepost op: 8-02-2006, 13:20:44 »
Hier kan je alles kwijt over het mooie land Portugal, en kun je je vakantieverhalen in kwijt of zelfs je vakantiekiekjes en wat je van het cultuur vind en de mensen, bespreek het hier in dit topic.

« Laatst bewerkt op: 9-02-2006, 15:48:15 door Nîcky »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: HolidaySquare Portugal
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2006, 14:03:05 »
Portugal lijkt me fantastisch. Één van de landen die nog op mijn lijstje staan om te bezoeken ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: HolidaySquare Portugal
« Reactie #2 Gepost op: 9-02-2006, 14:08:42 »
Portugal lijkt me fantastisch. Één van de landen die nog op mijn lijstje staan om te bezoeken ::jaja::

Nou dat adviseer ik je zeker, Ik ben in De Algarve geweest, bij Amacao de Pera en Albufeira, Fantastisch mooi, wij waren er 2 weken geweest en ik was er niet weg te slaan, samen met Turkije vond ik Portugal 1 van mijn leukste vakantielanden.  ::jaja::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Portugal
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2006, 23:23:31 »
Inderdaad zeker bezoeken.
Ik ging er altijd elk jaar heen met me ouders en dan vooral in de Algarve (me ouders gaan daar een camping beginnen). Maar ook het Noorden is geweldig, Porto en Aveiro.

Ik mag mezelf best Portugalkenner noemen tegenwoordig, ken geen plek waar ik niet ben geweest.

Punten die je ook moet zien zijn SINTRA, vlakbij Lissabon en LISSABON zelf natuurlijk. Het oude centrum is echt te mooi!

Ik ken nog een heel mooi strandje vlakbij Armacao de Pera, Praia Marinha. Misschien zegt iemand dat wat. Maar ik kan met gerust hart zeggen dat dat de mooiste plek van Europa is!

Ik zal even wat foto's plaatsen  ::hypocriet::

1. Praia Marinha (mooiste plek in Europa):


2. Aveiro, kleine lange schiereilanden langs de kust. We hadden de skeelers mee!


3. Sintra, een mooie stad vlakbij Lissabon:

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Portugal
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2010, 10:14:22 »
Iemand nog meer tips over Lissabon en omgeving? Wie is er bijvoorbeeld al eens on Cascais geweest en kan me daar iets over vertellen?