Auteur Topic: Engeland  (gelezen 7469 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Engeland
« Gepost op: 8-02-2006, 13:24:30 »
Hier kan je alles kwijt over het mooie land England, en kun je je vakantieverhalen in kwijt of zelfs je vakantiekiekjes en wat je van het cultuur vind en de mensen, bespreek het hier in dit topic.

« Laatst bewerkt op: 13-02-2006, 08:49:49 door Stormpie »

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: England
« Reactie #1 Gepost op: 12-02-2006, 15:01:30 »
Ik ben een weekend met me ouders en zus naar Engeland geweest en dat was echt super! Het was trouwens de alle eerste keer dat we gingen vliegen en dat was natuurlijk reuze spannend! We gingen in de kerstperiode en het was daar echt schitterend al die lichtjes s´avonds
We hebben in die 4 dagen ontzettend veel gedaan! We waren naar Buking en Palace geweest waar de wisseling van de wacht was.
Naar de tower Brighe geweest en in de tower of Londen geweest.
We hebben veel met de metro rondgereist. We waren nog naar picadilly service geweest en naar die dure grote winkel. Ik weet nog dat mijn vader naar de wc moest en veel geld voor zijn plasje moest betalen. Ik vond het echt super en vond het jammer dat het zo snel voor bij was en ik zou er graag nog eens naar toe willen.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: England
« Reactie #2 Gepost op: 12-02-2006, 16:26:53 »
Is het niet Engeland  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: England
« Reactie #3 Gepost op: 13-02-2006, 17:11:07 »
Ik ben een weekend met me ouders en zus naar Engeland geweest en dat was echt super! Het was trouwens de alle eerste keer dat we gingen vliegen en dat was natuurlijk reuze spannend! We gingen in de kerstperiode en het was daar echt schitterend al die lichtjes s´avonds
We hebben in die 4 dagen ontzettend veel gedaan! We waren naar Buking en Palace geweest waar de wisseling van de wacht was.
Naar de tower Brighe geweest en in de tower of Londen geweest.
We hebben veel met de metro rondgereist. We waren nog naar picadilly service geweest en naar die dure grote winkel. Ik weet nog dat mijn vader naar de wc moest en veel geld voor zijn plasje moest betalen. Ik vond het echt super en vond het jammer dat het zo snel voor bij was en ik zou er graag nog eens naar toe willen.
wat spreek jij dramatisch engels..

Buking en Palace = Buckingham Palace
tower Brighe = Tower Bridge
picadilly service = Picadilly Circus

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Engeland
« Reactie #4 Gepost op: 15-02-2006, 00:19:50 »
Ik ben dr ook 2 jaar achter elkaar geweest. Met zo`n Draagvleugelboot (of iets in die richting) vanaf Oostende naar Dover.. 2 zomers in Cantebury geweest... Heel veel gedaan en ook meerdere malen naar London geweest! Overigens lust ik sinds mijn vakantie daar, geen tonijn in tomatensaus meer! (zo`n klein blikje met klein stukjes vis e.d.) .. Ik ben nog nooit zoooo ziek geweest van iets te eten  ;)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: England
« Reactie #5 Gepost op: 15-02-2006, 16:46:05 »
wat spreek jij dramatisch engels..

Buking en Palace = Buckingham Palace
tower Brighe = Tower Bridge
picadilly service = Picadilly Circus

Dat klopt precies  ::ok::

Ik ben ontzettend slecht in engels!
Voor mijn examen een had ik een 3 gehaald gelukkig nog geslaagd met goede cijfers alleen voor engels onvoldoende. ;D ::rofl::

Maar bedankt voor de verbetering  ::ok:: ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: England
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2006, 15:06:24 »
Dat klopt precies  ::ok::

Ik ben ontzettend slecht in engels!
Voor mijn examen een had ik een 3 gehaald gelukkig nog geslaagd met goede cijfers alleen voor engels onvoldoende. ;D ::rofl::

Maar bedankt voor de verbetering  ::ok:: ::bravo::
Een 3? Wooow dat is wel heel erg :o

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Engeland
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2006, 16:10:30 »
Ik ben tot nu toe ook alleen in Londen geweest, maar ik vind het gewoon een ontzettend gave stad, waar je gewoon meerdere keren heen kan. Mooie gebouwen, leuk centrum, goed openbaar vervoer en veel mogelijkheden om je te vermaken. Tip: ga naar een musical. Zorg alleen dat je op tijd er heen gaat ::rofl::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Engeland
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2006, 22:51:05 »
Engeland is gewoon heel erg gaaf! Ik kom er graag, vooral in Londen. Ik ben gigantische fan van de voetbalclub Chelsea. Dus ga er vaak heen voor wedstrijden. Maar sowieso een weekend Londen is geweldig.

Ik weet niet of Wales en Schotland in dit topic horen, maar beide gebieden zijn geweldig om te wandelen enzo. Zeker een aanrader om er doorheen te toeren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Engeland
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2006, 00:53:10 »
Engeland is gewoon heel erg gaaf! Ik kom er graag, vooral in Londen. Ik ben gigantische fan van de voetbalclub Chelsea. Dus ga er vaak heen voor wedstrijden. Maar sowieso een weekend Londen is geweldig.

Ik weet niet of Wales en Schotland in dit topic horen, maar beide gebieden zijn geweldig om te wandelen enzo. Zeker een aanrader om er doorheen te toeren.

Ik zou ook graag naar Engeland willen, dat wil ik eigenlijk al een tijdje maar, het komt er steeds niet van. Ik denk dat ik dan met de metero erheen ga, gezellig een weekend Londen. :) Over Schotland is er een appart topic geopend Billy. :D Leuk he al die vakantieverhalen.

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Engeland
« Reactie #10 Gepost op: 19-02-2006, 02:53:29 »
Ja echt geweldig! Ik kan maar één dingen bedenken wat mooier dan vakantie is, en dat is de liefde...

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Engeland
« Reactie #11 Gepost op: 19-02-2006, 23:09:14 »
London is erg mooi en leuk om heen te gaan...
ben er 3 dagen geweest en was echt super...
overnacht in The Generator -> een jeugdherberg, wel gewoon een eigen kamer met bedden en een wasbakje, maar wc en douche op de gang...
wel een nachtbar en een louncheroom onderin en dat was echt super...
ook zat er ontbijt bij in maar dat wil je liever niet eten :)

wat fotos uit London






























anoniem 10311

  • Gast
Re: Engeland
« Reactie #12 Gepost op: 20-02-2006, 08:58:12 »
ook zat er ontbijt bij in maar dat wil je liever niet eten :)

wat is er zo bijzonder aan dat ontbijt dan?

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Engeland
« Reactie #13 Gepost op: 20-02-2006, 11:40:06 »
wat is er zo bijzonder aan dat ontbijt dan?

Ik heb ook wel eens in een Londense jeugdherberg geslapen en dat waren enkel geroosterde boterhammen met jam en thee... ik vond dat hardstikke lekker  ::tandpastasmiley::

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Engeland
« Reactie #14 Gepost op: 20-02-2006, 23:39:23 »
Het zag er gewoon niet fris uit...
je had wel ook melk en allerlei soorten cornflakes/musli enzo maar aangezien ik dat niet met melk lust... :p
en verder zag het brood en alles er gewoon niet fris uit

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Engeland
« Reactie #15 Gepost op: 24-02-2006, 21:37:00 »
Naast Nederland is Engeland mijn favoriete land. Vroeger toen ik klein was, kwam ik er af en toe met m'n ouders. Toen ik op stage ging, zocht ik naar een plek in Engeland, en zodoende heb ik vier maanden in Engeland gewoond. Drie en een halve maand in Leeds en nog een halve maand in Londen. Die laatste stad is erg duur, maar daar valt echt zo veel te beleven! En Leeds is ook een leuke stad om te leven. Niet echt op historisch gebied, maar wel voor jongeren is het een echt leuke stad. De meeste mensen zijn er vriendelijk en beleefd.

Offline Antigone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Engeland
« Reactie #16 Gepost op: 13-04-2006, 19:46:04 »
Rule Britannia, Britannia rules the waves!

Mijn hele leven lang wilde ik al naar Engeland. Maar het heeft tot 2005 geduurd voor ik er ook daadwerkelijk heen ging. Met carnaval vluchtten we meestal naar Parijs, maar deze keer had ik zo lang gezeurd dat het Londen werd! En oh mijn god wat heb ik daar van genoten. Dit jaar weer geweest met carnaval en in de zomervakantie ga ik weer met mijn beste vrienden.
Ik wil ook nog een keer naar Shrewsbury! Echt heel leuk daar blijkbaar.
You can't love what you have not so hold on to what you've got

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Engeland
« Reactie #17 Gepost op: 25-05-2006, 12:53:04 »
ik ga in september naar Londen *jaaa... eindelijk!*

The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Engeland
« Reactie #18 Gepost op: 30-03-2007, 11:42:43 »
Ik ga Woensdag 2 Mei tot Zaterdag 5 Mei naar London, heb Woensdag geboekt en ik heb er nou al zin in,laat jullie wel weten hoe ik het daar vond.::jaja:: ::bravo::