Auteur Topic: Verzamel topic  (gelezen 8609 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Luxemburg
« Reactie #20 Gepost op: 10-02-2006, 15:54:15 »
vast niet!!
Luxemburg is niet alleen heel mooi en afwisselend, het ligt ook nog eens vlak bij Nederland! Het is er wel erg groen (dwz dat het er regelmatig regent)

Toch wel eens per jaar kom ik in Luxemburg. Bijvoorbeeld om te wandelen in het schitterende 'Klein Zwitserland'.
Tijdens één van onze bezoeken ontdekten we bij toeval dat de fototentoonstelling 'The Family of Man' permanent in Clervaux (Luxemburg) te zien was.
Deze tentoonstelling komt oorspronkelijk uit The Museum of Modern Art in New York en werd in 1955 geopend. Daarna is deze tentoonstelling de hele wereld rond geweest, ook in Amsterdam, waar mijn ouders hem in 1957 hebben gezien. Zij kochten toen het fotoboek. Een boek wat mij als kind al boeide door de schitterende foto's die er in staan.
Onderwerp is de mens in al zijn levensfasen.
De laatste keer heb ik het fotoboek zelf aangeschaft.
Deze tentoonstelling, al zo oud maar nog zo actueel, is zeker een bezoek waard!

Een gedicht uit het boek:

There is only one man in the world
and his name is All Men.
There is only one woman in the world
and her name is All Women.
There is only one child in the world
and the child's name is All Children
er was eens......

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Finland
« Reactie #21 Gepost op: 10-02-2006, 20:18:53 »
was bijna in Finland geweest op stage dan kwam ik nou ongeveer terug en was weg gegaan toen ik ongeveer begon met RNen dus gelukkig ben ik niet gegaan anders had ik veel te veel gemist
Menno is gek

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Indonesié
« Reactie #22 Gepost op: 21-02-2006, 12:54:47 »
je moet er niet meer dan 14 keer naar toe gaan; dan wordt het nl. vervelend... ::rofl::

(Indonesië)
« Laatst bewerkt op: 23-03-2006, 16:15:22 door lise »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Chili
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2006, 19:24:54 »
chilli schijnt heel mooi te zijn, om met een boot langs de kust te varen en dan op al die onbewoonde eilanden te kijken
Menno is gek

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ER
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2006, 23:38:52 »
Mijn Bulgarije ervaring?
We kwamen blij het vliegtuig uit, ik vooral vanweg de toch steeds aanwezige vliegangst. We zitten in de bus op weg naar het hotel en ik zeg tegen mn vriendin: goh, eindelijk weer veilig aan de grond ::trots::
Ik heb het nog niet gezegd of....BOEM...komt er een busje door het rode stoplicht geraced en knalt boven op onze bus :\'(
Voorruit eruit, chauffeur onder het glas, sleutelbeenderen van de oudevandagen gebroken en raad eens wat de meeste mede-Nederlanders deden????
FOTOS EN VIDEO MAKEN VAN DE BUS DIE BEHOORLIJK IN GRUZELEMENTEN LAG!!! :o :o
En roepen dat ze nu de welkomscocktail zouden missen...(die natuurlijk gratis was)

M'n vriendin, ik en een aantal anderen hebben met koffers gesjouwd, oudjes gerustgesteld, de buschauffeur getroost en toen we weer veilig in een andere bus zaten ging ik op mn kaaskoekjes zitten....Ook dat nog ::ohno::

Bulgarije was wel mooi, jammer dat het strand ala costa del sol was...Veel bedjes op een rij.

in ieder geval een vakantie die ik niet snel zal vergeten.... ::regenboog::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Luxemburg
« Reactie #25 Gepost op: 5-05-2006, 11:11:33 »
Ik ben afgelopen week naar Luxemburg geweest, maar wat een geweldig land is dat!
Geweldig landschap...