Auteur Topic: Kamperen  (gelezen 9362 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamperen
« Reactie #20 Gepost op: 18-04-2006, 23:06:07 »
Ik weet bijna niet anders dan dat ik kampeer, in een grote tent, zo'n piramidetent, stormtent, voor 6 personen. Hij was wel heel ruim, want er kon gewoon een tafel in met 6 klapstoelen. En dan 3 weken en zonder electriciteit ::jaja:: en 's avonds hadden we dan zo'n gaslamp. We hadden wel een kooktoestel met 2 pitten :o ;) .
Dan sliep ik gezellig met mijn broers in een slaaptent en daarnaast mijn ouders en het leuke was dat er alleen twee dunne doeken zaten tussen die slaaptenten en mijn pa lag daar en ik meestal daarnaast en dan kon ik hem 's nachts altijd lekker wakker stompen >:D >:D vond hij alleen meestal niet zo leuk ::hypocriet:: ;)
Afgelopen jaar was de laatste keer dat ik met hun meeging, samen met een vriendin, maar toen was het ook gedaan met de tent, want hij was lek en niet meer te repareren :( ;) was sowieso me laatste vakantie met hen maar toch.
Ohja dit jaar was trouwens wel het ergst. We waren in Nederland en het was KOUD echt niet normaal, ik heb echt met sokken en een groot vest over me pyjama moeten gaan slapen, had ik nog nooit gedaan. Mja de 2e week merkte ik daar niet zo veel meer van, toen was die vriendin al naar huis en ik liep altijd rond tot 4 uur 's nachts op de camping en toen viel ik wel gelijk in slaap ;)  ;)
Dit was mijn kampeerverhaal wel weer ;) ::zwaai::
I'm a real big goblin..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Kamperen
« Reactie #21 Gepost op: 18-04-2006, 23:09:36 »
Kamperen, ja kan dr kort en lang over praten...

voor mij was het echt een HEL !!  :-\\

2 weken wezen kamperen, ik was blij dat ik thuis was  ::jaja:: 8)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kamperen
« Reactie #22 Gepost op: 15-05-2006, 23:22:33 »
Kamperen, ja kan dr kort en lang over praten...

voor mij was het echt een HEL !!  :-\\

2 weken wezen kamperen, ik was blij dat ik thuis was  ::jaja:: 8)
Zijkert ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Kamperen
« Reactie #23 Gepost op: 30-05-2006, 14:37:57 »
Zijkert ;)

Dat moet natuurlijk zEIkerd zijn.. ennuh... geen mens is waterdicht :P Iedereen moet z'n water af en toe kwIJt. ::tandpastasmiley::

er was eens......

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Kamperen
« Reactie #24 Gepost op: 30-05-2006, 20:03:00 »
Citaat
kwIJt.

kweit ???
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline ^Hester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • james blunt<3
Re: Kamperen
« Reactie #25 Gepost op: 3-06-2006, 19:48:49 »
tot 2 jaar geleden kampeerde ik ook altijd.. toen werd ik opeens helemaal gek van mijn tentje en wou ik het écht niet meer..
en toen ging ik in de meivakantie ook nog eens naar all inclusive hotel, en dat is helemaal perfectie.
maar met mijn ouders ga ik n gewoon in een stacaravan, maar dit jaar laatste x mee ::trots::
xxx