Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
330 gasten en 13 vaste bezoekers (D*N, de_witte, Gupp, Meezter, TimvDons, Pac, Lukie4, Lan, Mollenmania, MollenvangR-Art, Bubbles, Brtdm, Molduck)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 ... 58 59 60 [61] 62 63
  Print  
Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 221374 keer)
Duncton

Geslacht: Man

« Antwoord #1200 Gepost op: 30.01.2018, 21:56:06 »

Had nog wat gegoogeld. Zit hier nog wat bij?
https://tinyurl.com/yau2bu7t

Het lijkt erop dat hardware acceleration uitschakelen voor meerdere mensen de oplossing is (vraagt dan wel wat meer van je cpu).

If I was a haircut would you wear a hat?
Syllie10

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #1201 Gepost op: 31.01.2018, 23:14:53 »

Ga ik morgen eens mee aan de slag dan.

Heb al heel veel dingen zitten uitproberen. Zelfs iets weggegooid van de update van windows mbt tot adobe.
Kan nu ineens wel op youtube filmpjes weer kijken. Maar op facebook en die WIDM site enz. nog steeds niet  Hilarisch
En IE en Firefox doen filmpjes het wel goed, maar toch eigenwijs genoeg om te blijven puzzelen Cheesy

Edit: toch even snel aangepast want toch te nieuwsgierig en zowaar :O het werkt weer.

Dank je wel  Bravo! Bravo!
« Laatste verandering: 31.01.2018, 23:20:09 door Syllie10 » Gelogd
Duncton

« Antwoord #1202 Gepost op: 1.02.2018, 18:23:05 »

Cheesy

Mooi dat het is opgelost. Duimen omhoog!

Moni

« Antwoord #1203 Gepost op: 1.02.2018, 22:15:39 »

Fijn dat het is opgelost Syllie. Ik heb het ook ooit gehad en dat kwam toen ook door een update van Windows.

You are never too old to set another goal or to dream a new dream - C.S. Lewis
Syllie10

« Antwoord #1204 Gepost op: 1.02.2018, 22:31:44 »

Ja, had echt al zoveel instellingen nagekeken, al keer alles gereset enz dus blij dat het opgelost is.
Milow mol 13

You are stronger than you think

« Antwoord #1205 Gepost op: 5.02.2018, 19:15:13 »

Hallo iedereen .
Wie heeft er eigenlijk ervaring of tips bij doorkomden wijsheidstanden ? Ze doen erg veel pijn  Zwaai
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #1206 Gepost op: 7.02.2018, 09:51:16 »

Misschien kan je langs de tandarts gaan. Die kan dan gaan kijken of het nodig is om ze te trekken of niet...

Ich bin ein Bärliner!
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014

« Antwoord #1207 Gepost op: 27.02.2018, 22:31:38 »

Vanochtend kreeg ik een bloedneus op m'n werk, en toen laaide de zo wel bekende discussie weer op: moet je nu met je hoofd naar voren of naar achteren gaan zitten? Het zou nl. gewijzigd zijn onlangs, dat je nu toch met je hoofd naar achteren moet, terwijl ik ooit heb geleerd dat je juist naar voren moet, omdat anders t bloed in je keel stroomt. De bhvers en iemand met ehbo cursus waren het iig niet eens met elkaar.

Is het idd gewijzigd? Wie weet het juiste antwoord?
« Laatste verandering: 27.02.2018, 22:34:28 door Daisy » Gelogd

Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #1208 Gepost op: 27.02.2018, 23:02:13 »

jij wilt het bloed toch niet terug je lichaam in?

1x snuiten (behalve als de bloedneus veroorzaakt is door een stomp /klap op de neus) en daarna voorover en dichtknijpen. 10 minuten als het dan nog niet gestopt is nog een keer 10 minuten. Is het dan nog niet gestopt? Dokter.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #1209 Gepost op: 28.02.2018, 12:38:54 »

Ja, had vroeger tamelijk vaak bloedneuzen, maar moest altijd voorover.

Snelle google zoektocht naar thuisarts claimt dat ook: https://www.thuisarts.nl/bloedneus/ik-heb-bloedneus
Thuisarts.nl is van het Nederlands Huisartsen Genootschap, dus die vertrouw ik wel Smiley

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #1210 Gepost op: 21.03.2018, 14:22:55 »

Iemand tips als het gaat om overstappen naar een andere bank? Ik ben al een tijdje niet tevreden met de ING dus dit leek me wel een goed moment om te gaan kijken naar alternatieven.

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
G-root

In goed gezelschap.

« Antwoord #1211 Gepost op: 21.03.2018, 14:25:38 »

Iemand tips als het gaat om overstappen naar een andere bank? Ik ben al een tijdje niet tevreden met de ING []

Ik lees mee !

Spelletje ?! - It's a way of life !
Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #1212 Gepost op: 21.03.2018, 17:24:58 »

ik ook!
als die 2 miljoen 3 miljoen was geworden had ik zeer waarschijnlijk ook echt actie ondernomen. Nu is het een ... als ik tijd en zin heb .... dingetje geworden.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Get Free

« Antwoord #1213 Gepost op: 21.03.2018, 17:41:01 »

Ja het was nu ook geen super groot probleem voor mij en ze hebben het best snel opgelost maar ik heb eerder ookal een paar maanden niet bij mijn rekening gekunt toen ik in Engeland zat. Uiteindelijk de kosten die je voor de rekening en service betaald (iets van 17 euro ofzo) gratis gekregen omdat m'n moeder explodeerde toen we verhaal gingen halen Grin. Alles bij elkaar maakt dat ik wel in ieder geval overweeg om over te stappen Volmondig Ja.

Sometimes it feels like I've got a war in my mind. I want to get off, but I keep riding the ride
de_witte

« Antwoord #1214 Gepost op: 21.03.2018, 17:46:23 »

ik ook!
als die 2 miljoen 3 miljoen was geworden had ik zeer waarschijnlijk ook echt actie ondernomen. Nu is het een ... als ik tijd en zin heb .... dingetje geworden.

dat dus.......

Wit is ook een kleur!
Duncton

« Antwoord #1215 Gepost op: 21.03.2018, 19:06:10 »

Ik zit nu nog wel goed bij de Rabo, maar als ik zou overstappen, zou dat naar de Triodos zijn (of een vergelijkbaar alternatief met een duurzaam imago). Dus misschien is dat nog een argument.

Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #1216 Gepost op: 23.03.2018, 11:59:21 »

Joejoe Zwaai
Voor een sociologie opdracht ben ik hard op zoek naar 2 begrippen waar ik maar niet op kan komen. Intens simpele begrippen, dus ik schaam me een klein beetje dat ik dit moet vragen Regenboog smiley Hilarisch

Hoe heet het wat Geert Wilders doet waarbij je mensen uiteen zet, in hokjes laat denken, het tegenovergestelde van verbinden, zegmaar.
En hoe heet dan het tegenovergestelde daarvan: mensen samenbrengen, verbroederen, verbinden, sociale cohesie ontwikkelen.

Als het goed is zijn dit 2 termen die bijvoorbeeld vaak in de politiek worden gebruikt, maar ik kom er op één of andere domme reden maar niet op.

Degene die het weet, zal ik eeuwig dankbaar zijn Bravo! schijnheiligerd

En nee, het zijn geen tentamenvragen ofzo, ik wil ze helemaal uit mijn eigen initiatief verwerken in een verslag, dus geen zorgen Grin

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2016 #9 - 2018 #16 // RN Songfestival - Rome '16 #15 - Malta '17 #8 - Helsinki '17 #7 - Berlijn '18 #34
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #1217 Gepost op: 23.03.2018, 12:10:38 »

Populisme?

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #1218 Gepost op: 23.03.2018, 12:18:36 »

Ja daar heeft het wel mee te maken! Alleen is populisme volgens mij meer de overkoepelende naam voor wat er dan plaatsvind, zegmaar. Ik zoek naar iets specifieks omtrent wat het is dat daaronder zit: de ene persoon maakt opmerkingen om mensen te verdelen, terwijl de ander juist richt op verbinden van mensen.

Ik weet het, heel vaag, sorry. Roll Eyes

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2016 #9 - 2018 #16 // RN Songfestival - Rome '16 #15 - Malta '17 #8 - Helsinki '17 #7 - Berlijn '18 #34
Kaaasje

« Antwoord #1219 Gepost op: 23.03.2018, 12:19:58 »

Polarisatie?

Pagina's: 1 ... 58 59 60 [61] 62 63
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005