Auteur Topic: [Nieuws & Media]  (gelezen 32846 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #40 Gepost op: 22-04-2006, 16:52:39 »
WINSTON POST VIERT TROUWDAG MET DANCING EUVGENIA


De trainingen voor Dancing with the Stars nemen zoveel tijd in beslag dat Winston Post zijn trouwdag, eergisteren op de kop af twee jaar geleden, niet met zijn vrouw Denise van Rijswijk doorbracht. "Ik vier het met mijn danspartner Euvgenia", grapte hij eergisteren vlak voor zijn repetities voor de Weense wals en de samba. "Ik sta de hele dag met haar op de dansvloer. Het is trainen wat de klok slaat en daardoor heb ik helaas niets romantisch voor Denise in petto."

Het grote succes van het RTL 4-programma Dancing with the Stars én het onverwachte vertrek van Edsilia Rombley, die werd verslagen door publiekslieveling John de Wolf, noopt Winston en Euvgenia tot nóg meer trainingen. "Weken waarin we twintig uur dansen, zijn meer regel dan uitzondering", vertelt Winston terwijl hij over zijn pijnlijke bovenbeenspieren wrijft. "Ik houd weinig tijd over voor andere dingen."

Zoontje
Niet alleen Denise, maar ook het negen maanden oude zoontje van Winston, Jayden, levert op het ogenblik aan quality time met zijn vader in. "Normaal gesproken heb ik een dag per week papadag én gaan we minstens een keer per week met zijn drietjes op stap. De laatste tijd is dat erbij ingeschoten."

Toch ziet Winston het gemis aan tijd met zijn gezin niet somber in. "Dancing with the Stars is een once in a lifetime opportunity. Dat begrijpt Denise gelukkig ook. Over een aantal weken is het programma afgelopen en dan zal de rust bij ons thuis weer wederkeren."



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #41 Gepost op: 24-04-2006, 08:44:08 »
LIEKE VAN LEXMOND UIT DANCING WITH THE STARS


Niet oud-voetballer John de Wolf, die al een week lang ‘een slecht gevoel’ had over zijn opvoering van de Weense wals...



....en de samba, maar actrice en presentatrice Lieke van Lexmond is uitgedanst in het programma Dancing with the Stars.

Lieke en haar professionele danspartner Remco Bastiaansen kregen gisteravond de minste stemmen van de televisiekijkers. De leden van de vakjury dachten er ook deze keer anders over: zij gaven De Wolf en Roemjana de Haan tijdens het populaire zaterdagavondprogramma, dat wordt gepresenteerd door Sylvana Simons en Ron Brandsteder, de minste punten.

Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #42 Gepost op: 24-04-2006, 12:50:18 »
1,5 miljoen kijkers voor Dancing With the stars


De kijkcijfers van zondag 23 april 2006 (SKO)

--------------------------------------------------------------------------------
Dancing with the stars uitslag (RTL4, 21:00) – Soapactrice Lieke van Lexmond en danspartner Remco Bastiaansen moesten gisteren de dansstrijd Dancing with the Stars verlaten. Het duo kreeg de minste steun van het stemmend publiek thuis. Met nog vijf paren in de race, steeg de spanning bij Dancing with the Stars. Vorige week werd men verrast door het feit dat Edsilia Rombley en partner Peter Bosveld de dansstrijd moesten verlaten. De uitslag van gisteren kwam ook als een verrassing. John de Wolf kreeg de minste punten van de jury.

Lieke was al fan van Dancing with the Stars vanaf de eerste reeks. "Ik ben in eerste instantie gaan kijken voor collega Koert-jan, maar was al heel snel fan van alle deelnemers", aldus Van Lexmond. "Ik had veel respect voor allemaal, maar vond Jim en Irene wel echt helemaal te gek!" De uitslag scoorde 1.487.000 kijkers (madl: 19.3%).



Bron: MediaKrant

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #43 Gepost op: 24-04-2006, 22:44:43 »
Feyenoord slachtoffert Lieke van Lexmond

Fans van Dancing with the Stars ergeren zich mateloos aan het programma. Elke week krijgt oud-voetballer John de Wolf de minste jury-waardering, maar elke week zwijnt hij er doorheen op zondagavond, wanneer de uitslag wordt bekendgemaakt. Op verschillende internetsites beklagen zij zich over deze onmogelijke gang van zaken. John de Wolf onthoudt zich wijselijk van commentaar, maar zal vast stiekem in zijn vuistje gniffelen. Want hoewel hij al jarenlang niet meer professioneel tegen een bal heeft getrapt, lijken de Feyenoord-fans massaal de telefoon te grijpen om hun vroegere held te steunen. Deze week ten koste van soapie Lieke van Lexmond.

Toegegeven, ook deze week was Lieke niet de beste. Maar met 31 punten van de jury deed ze het een stuk beter dan John, die er van afkwam met 22 punten. Twee juryleden waardeerden zijn dans zelfs met een onvoldoende.

De vraag is natuurlijk hoe lang dit doorgaat. Wanneer John de Wolf de danswedstrijd zou winnen, heb je pas echt de poppen aan het dansen. Het zou in elk geval wat pit geven aan het brave programma! Wordt vervolgd.



Bron: Zappen.blog.nl

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #44 Gepost op: 25-04-2006, 12:17:43 »
'Tv-kijkers woest om vertrek Lieke'

De kijkers van het RTL 4-programma Dancing with the Stars zijn boos. Dat schrijft De Telegraaf. Veel kijkers zouden het er niet mee eens zijn dat soapactrice Lieke van Lexmond en haar danspartner Remco zondagavond zijn afgevallen. De telefoon van de publieksvoorlichting van RTL stond maandag volgens de Telegraaf de hele dag roodgloeiend.

"Mensen zijn vooral ontstemd omdat in hun ogen Lieke beter kan dansen dan John de Wolf. Wij waren ook verbaasd dat hij mocht blijven. Maar John heeft duidelijk een grote achterban", aldus een persvoorlichtster van RTL 4. De ex-profvoetballer kreeg van de jury het laagste aantal punten, maar door de kijkers werd massaal op hem gestemd. "De jury en de kijkers thuis beslissen samen. Zo is het programma. We hebben vooralsnog geen plannen om dat te veranderen," vervolgt de zegsvrouw in de ochtendkrant.

bron: Mediakrant »
The sun came up and reality set in.

anoniem 10311

  • Gast
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #45 Gepost op: 25-04-2006, 14:18:18 »
Shownieuws had gisteren een item over het vertrek van Lieke...

je kan het vanaf > hier < downloaden

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #46 Gepost op: 25-04-2006, 14:49:33 »
HOOLIGANS HOUDEN JOHN IN RACE

De verontwaardiging bij de kijkers is zo groot over het vertrek van Lieke van Lexmond uit Dancing with the stars dat het vandaag de voorpagina van De Telegraaf haalt. De telefoon staat roodgloeiend bij RTL vanwege dit vermeende onrecht. Zelfs een eeuwenoude eik beweegt nog soepeler dan John de Wolf die ondanks slechte juryrapporten mag blijven. De Wolf in danskleren wordt hoogstwaarschijnlijk in de race gehouden door fanatiek sms-ende Feyenoord supporters. En dus 'sambaat' het beest rustig verder naar de eindoverwinning.



Bron: TvFormats.nl


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #47 Gepost op: 26-04-2006, 11:03:57 »
JOHN DE WOLF VOELT ZICH SCHULDIG

Hij mag dan wel weer een ronde verder zijn gekomen in Dancing with the Stars, helemaal lekker voelt de overwinning van John de Wolf volgens verliezer Lieke van Lexmond niet. “Hij voelde zich schuldig en zei: ‘Sorry, sorry, sorry!’”

De Dancing-underdog kon afgelopen weekend weer rekenen op enorme support van zijn fans, die we volgens Lieke vooral in de Rotterdamse sporthoek moeten zoeken. “Ik denk wel dat ik het afleg door Feyenoord-fans ja.”

Het vertrek uit Dancing with the Stars kwam voor Lieke als donderslag bij heldere hemel. “Echt, het was net alsof ik een klap kreeg en tegen de muur werd gedrukt. Ik kon gewoon niet geloven dat Remco en ik het veld moesten ruimen.”

Ondanks dat John zijn excuus heeft gemaakt aan Lieke vindt hij het geweldig dat hij ‘door’ is. “Ik ben niet de beste danser en dan zie je toch dat mensen vaak kiezen voor de underdog. Ik vind het leuk dat ik nog in de race ben, want ik werk er hard voor.”

Ook zijn danspartner Roemjana de Haan werkt zich te pletter voor het succes in Dancing with the Stars. De nieuwe ronde in het dansprogramma bezorgt haar wel een probleem. “Ik dacht meteen: “Oh jee, wat moet ik voor volgende week weer gaan bedenken?’”



Bron: Rtl4Weblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #48 Gepost op: 29-04-2006, 19:05:22 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #49 Gepost op: 29-04-2006, 19:06:32 »
Juryvoorzitter verdedigt dansende De Wolf

(Novum) - Het is terecht dat de stijve dansamateur John de Wolf verder mag bij 'Dancing with the stars', terwijl geboren danstalent Lieke van Lexmond wordt weggestemd. Dat zegt juryvoorzitter John van de Stroet zaterdag in het Algemeen Dagblad. "Het publiek beoordeelt hem op de amusementswaarde", zegt Van de Stroet, zelf negenvoudig Nederlands danskampioen. "John is nu een voorbeeld voor honderdduizenden mannen. Als hij het kan, redeneren ze, dan kunnen wij het ook. Niemand heeft meer een excuus om niet naar dansles te gaan."

Sylvana Simons, die het programma op RTL4 presenteert, valt de juryvoorzitter bij. "Het publiek stemt op de leukste deelnemers, niet op de beste. En dat mag, want het is het WK dansen niet, maar een tv-show." Persoonlijk zou zij geen geld betalen om naar een avondvullende dansshow van De Wolf te gaan. "Maar ik vind het zowel vertederend als inspirerend om te zien hoe hij met keihard werken zo ver komt."



Bron: Nieuws.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #50 Gepost op: 30-04-2006, 23:07:52 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #51 Gepost op: 2-05-2006, 17:22:49 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #52 Gepost op: 2-05-2006, 17:25:26 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #53 Gepost op: 2-05-2006, 18:50:16 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #54 Gepost op: 8-05-2006, 18:30:18 »
Winston en Euvgenia favoriet voor zege Dancing with the Stars   

Julie Fryer zal niet voor de tweede keer Dancing with the Stars op haar naam schrijven. Vanavond is ze met haar danspartner Frits Sissing afgevallen. Scoorden ze vorige week nog vier keer een 10, deze week behaalden ze met de tango en de rumba de minste punten van de laatste drie koppels. De finale zal volgende week gaan tussen Winston Post en Euvgenia en Barbara de Loor met Marcus. De favorietenrol lijkt weggelegd voor Winston.

Marcus stond tijdens de eerste reeks van Dancing with the Stars ook al in de finale, toen met Irene van de Laar. Uiteindelijk wonnen Jim Bakkum en Julie.

Marcus en Barbara kregen 73 punten, net zoveel als Winston en Euvgenia. Het eerste danskoppel behaalde drie keer een 10 (Winston & Euvgenia twee keer) maar Barbara en Marcus kregen ook twee keer een 8 als laagste cijfer, terwijl Winston e Euvgenia dat slechts één keer hadden.

Het zal een spannende finale worden volgende week, al lijkt het er op dat Winston de meeste sms'ers op de been zal kunnen brengen.



Bron: Zappen.blog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #55 Gepost op: 8-05-2006, 18:48:31 »
Frits Sissing uitgedanst

Nadat hij in eerder stadium een ernstige blessure had overwonnen om in de race te blijven, is Opsporing Verzocht presentator Frits Sissing nu toch uitgedanst. Het publiek en de jury waren het na weken eindelijk eens. De swinger Frits en zijn danspartner Julie Fryer moesten het veld ruimen voor favoriet Winston Post en schaatster Barbara de Loor, die net iets beter presteerden op de dansvloer van Dancing with the Stars. Julie, die vorig jaar met Jim op de eerste plaats eindidigde was teleurgesteld. Frits moest haar troosten: "Ik heb heerlijk met je gedanst. En je hebt een andere showkant in me wakker gemaakt. Daar wil ik op tv iets mee doen. Daar ben ik je dankbaar voor."




Bron: MediaWatchers

anoniem 10311

  • Gast
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #56 Gepost op: 10-05-2006, 19:23:51 »
Jim zingt nummer uit Grease bij DWTS
Jim Bakkum vertolkt zondag in de finale van het RTL 4-programma 'Dancing with the stars' voor het eerst een nummer uit de musical Grease. De voormalige Idol speelt de mannelijke hoofdrol in de musical, die dit najaar in première gaat in het theater. De 18-jarige Jim is niet de enige die zijn zangkwaliteiten laat horen. Zaterdag is de Italiaanse zanger Andrea Bocelli te gast in het programma. De finale van 'Dancing with the stars' is verdeeld over twee dagen.

Acteur Winston Post neemt het in de eindstrijd samen met zijn danspartner Euvgenia Parakhina op tegen voormalig schaatsster Barbara de Loor en haar Marcus van Teylingen. De paren gaan de strijd met elkaar aan in verschillende dansvormen, waaronder een zelfbedachte vrije uitvoering. Het oordeel van de vierkoppige jury en de stemmen van de kijkers bepalen wie er wint.

Jim Bakkum won vorig jaar de eerste editie van 'Dancing with the stars', samen met zijn danspartner Julie Fryer. Aan deze jaargang van het dansprogramma begonnen acht bekende Nederlanders. Stylist Maik de Boer, presentatrice Myrna Goossen, zangeres Edsilia Rombley, actrice Lieke van Lexmond, ex-profvoetballer John de Wolf en 'Opsporing verzocht'-presentator Frits Sissing vielen voor de finale af.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #57 Gepost op: 10-05-2006, 23:47:28 »
RON BRANDSTEDER MOCHT EINDELIJK ZINGEN
Voor Ron Brandsteder ging tijdens Dancing with the Stars gisteravond een langgekoesterde wens in vervulling. Hij mocht zingen en zelfs zijn liedje afmaken.

De presentator, die als side kick in de André van Duin Show in een running gag altijd probeert als zanger op te treden, kon gisteravond zijn gang gaan. Hij was de zanger bij de prachtige acrobatische rumba die Sylvana neerzette. Zij vertelde aangeraakt te zijn door het dansvirus. "Het was geweldig."

Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #58 Gepost op: 10-05-2006, 23:48:44 »
ANDREA BOCELLI IN FINALE DANCING WITH THE STARS
Aankomend weekend strijden acteur Winston Post en zijn danspartner Euvgenia Parakhina tegen voormalig schaatster Barbara de Loor en haar dansgoeroe Marcus van Teylingen in de finale van het RTL 4-programma Dancing with the Stars. Ter gelegenheid van de finale verwelkomt Dancing with the Stars zaterdagavond de populaire Italiaanse zanger Andrea Bocelli voor een optreden.

Op zondagavond betreedt Jim Bakkum de dansvloer om voor het eerst een nummer uit de musical ‘Grease’ op televisie te laten zien.



Bron: RTl4Weblog.nl

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #59 Gepost op: 11-05-2006, 22:19:21 »
MARCO BORSATO OOK IN FINALE DANCING WITH THE STARS
 

Marco Borsato zal aanstaande zondag (14 mei) te zien zijn in de finale-uitzending van Dancing with the stars, om 21:00 uur op RTL 4. Op Borsato’s nieuwe nummer Rood danst Julie Fryer, die Frits Sissing dit seizoen dansles gaf, samen met haar Nederlandse danspartner Louis van Amstel. Samen werden ze drie keer wereldkampioen Latin.

Louis was te zien in de Amerikaanse versie van Dancing With The Stars, waarbij een finaleplaats net aan hem en zijn danspartner actrice Lisa Rinna (o.a. Days of our Lives en Melrose Place) voorbij ging. Ondanks dat hij Nederland in 1996 verruilde voor de USA, bleef het duo nog altijd samen actief als danspartners.



Bron: Rtl4Weblog