Auteur Topic: Intervieuw kandidaten uit DWTS  (gelezen 5585 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Gepost op: 25-03-2006, 17:50:53 »
DWTS: 6 VRAGEN AAN... LIEKE VAN LEXMOND

Wat was je reactie toen je gevraagd werd voor DWTS?
Ik vond het gelijk helemaal te gek.

Wie waren jouw favoriet uit het eerste seizoen?
Ik ben in eerste instantie gaan kijken voor collega Koert-jan, maar was al heel snel fan van alle deelnemers. Ik had veel respect voor allemaal, maar vond jim en irene wel echt helemaal te gek!

Heb je al danservaring?
Voordat ik gevraagd werd voor Dancing with the Stars ontweek ik alles waar pasjes in voor kwamen. Losgaan met vriendinnen vind ik helemaal te gek, maar een step-lesje of iets anders waar pasjes gedaan moesten worden, ontweek ik met een hele grote boog. Ik voelde me echt een grote hark en durfde dat nooit aan. Ik moet er nu dus echt aan geloven! kriebels in mijn onderbuik.....

Wat is je favoriete dans?
Ik heb nog geen idee. Vraag het me later maar, ik moet ze nog leren kennen.

Past jouw danspartner Remco goed bij jou?
Ja. We hebben dezelfde humor en daardoor hebben we dus heel erg veel lol. Dit maakt het dansen nog veel leuker dan het al is en ik vind het helemaal waanzinnig dat Remco zo ontzettend sterk is en me als een veertje de lucht in tilt! wow!

Gaan jullie winnen?
We gaan ervoor om zo lang mogelijk te kunnen genieten van de show, des te meer dansen ik mag leren. Maar ik ben allang blij als we het iedere keer voor elkaar krijgen om een dans af te krijgen, dan voelt het voor mij als als winnen!


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #1 Gepost op: 25-03-2006, 17:52:52 »
DWTS: 6 VRAGEN AAN... FRITS SISSING

Wat was je reactie toen je gevraagd werd voor DWTS?
Mijn eerste reactie was: voor geen goud, die strakke pakken staan mij niet en mijn heupen zijn al jaren vastgeroest. Maar toen ik nog eens op internet terug keek, kwam het gevoel van een groot feest waaraan je mee doet toch wel boven. En daar kwam bij dat mijn dochter wild enthousiast was. Ik moest van haar mee doen.

Wie was jouw favoriet uit het eerste seizoen?
Mijn favoriet uit het eerste seizoen is toch wel Jim. En ik heb heel erg gelachen om Joris. Heerlijk om hem te zien dansen!

Heb je al danservaring?
Dertig jaar geleden heb ik als jongetje van 12 twee jaar op dansles gezeten, maar meer dan dat dit het niet voor mij was heb ik er niet aan overgehouden. Er liepen daar geen tenen rond, waar ik niet op had gestaan.

Wat is je favoriete dans?
Jive, ik houd van swingen.

Past jouw danspartner Julie goed bij jou?
Julie is gelukkig net zo fanatiek als ik en heel erg creatief. Zij kan vast iets uit mij halen waarvan ik niet wist dat ik het kon.

Gaan jullie winnen?
Hmmm.... ik maak me zorgen om de losse heupen van Edsilia.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #2 Gepost op: 25-03-2006, 17:54:10 »
DWTS: 6 VRAGEN AAN... BARBARA DE LOOR

Wat was je reactie toen je gevraagd werd voor DWTS?
Ik vind dansen heerlijk, dus ik twijfelde geen moment en vind het een hele eer!

Wie waren jouw favorieten uit het eerste seizoen?
Marcus en Irene en ook Jim en Julie.

Heb je al danservaring?
Mijn vriendinnen en vrienden gingen altijd op vrijdagavond naar stijldansen, ik ging naar de ijsbaan. Nee dus!

Wat is je favoriete dans?
Ik denk de rumba en de samba, sexy en spectaculair.

Past jouw danspartner Marcus goed bij jou?
Marcus heeft geduld en kan verschrikkelijk goed leiden....lijden!

Gaan jullie winnen?
Eerst maar eens hard trainen en optreden. Kijken of ik naast hard schaatsen ook nog een beetje dansen kan.
 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #3 Gepost op: 25-03-2006, 17:55:23 »
DWTS: 6 VRAGEN AAN... MAIK DE BOER

Wat was je reactie toen je gevraagd werd voor DWTS?
LEUK! want ik was heel er fan. Dacht wel meteen: oh god waar haal ik de tijd vandaan en ik moet afvallen!

Wie waren jouw favoriet uit het eerste seizoen?
Ik was enorm fan van Irene van der Laar en het ontroerde me dan ook hoe ze soms danste.

Heb je al danservaring?
Hahaha... ooit heb ik dansles gehad in een grijs verleden en zelf als gogo dancer gewerkt in New York.

Wat is je favoriete dans?
De Weense wals, want ik heb altijd al willen zweven.

Past jouw danspartner Charissa goed bij jou?
Ze is mans genoeg om mij in het gereel te houden want ik ben snel afgeleid.

Gaan jullie winnen?
Daar ga ik wel vanuit, maar het zal een raadsel blijven wie de mannenpartij bij ons danst.
 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #4 Gepost op: 25-03-2006, 17:57:15 »
DWTS: 6 VRAGEN AAN... MYRNA GOOSSEN

De 5 uur Show, Eigen Huis & Tuin en Aperitivo. Je zag Myrna Goossen in al deze programma's. De komende tijd houdt de presentatrice zich met dansen bezig. Ze vindt het geweldig, ook al is het afzien. En danspartner Koen vindt ze goed bij haar passen. Waarom? Je lees het hier.

Mijn reactie was ja.. ja.. jo!! jo!!, Kortom, verbaasd en blij tegelijk. Ik vind het immers een eer om uitgekozen te worden.

Wie waren jouw favoriet uit het eerste seizoen?
Mijn favoriet eerste seizoen: toch wel Jim. En heel erg gelachen om Joris. Heerlijk om hem te zien dansen!

Heb je al danservaring?
Danservaring: vroeger ballet, wat overigens bij dit soort dansen een extra moeilijkheid met zich meebrengt. Verder korte stukjes gedanst bij AVRO's danstest, dat ik presenteerde. Ik denk zo'n 20 jaar geleden, dus daar heb ik nu niets meer aan.

Wat is je favoriete dans?
Mijn favoriete dans heb ik nog niet ontdekt... wel mijn spierpijn!!!! Tjonge!!! Maar ik denk dat ik de rumba de leukste dans vind. Hoewel ik dat nog niet met zekerheid kan zeggen want ik weet niet precies hoe die gaat en of hij bij mij past. Heb nu nog maar 1 dans een beetje door en dat is de cha cha cha.. de eerste dans waar we mee moeten beginnen.

Past jouw danspartner Koen goed bij jou?
Mijn danspartner Koen past goed bij mij omdat het een schat is, hij geduld heeft en enthousiasmeert. Bovendien heeft hij dezelfde humor als ik en is hij fanatiek en spaart me niet.

Gaan jullie winnen?
Dat hoop ik natuurlijk wel! Ook al zeg ik ook eerlijk dat ik op het moment dat ik dit schrijf krom loop van de spierpijn en niet weet hoe ik de komende week de lessen door moet komen.. laat staan de komende negen weken.. maar spierpijn houdt volgens mij toch een keertje op... hoop ik...
 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #5 Gepost op: 25-03-2006, 17:58:30 »
DWTS: RON'S DANSERVARINGEN

De kandidaten van Dancing with the Stars gaan op de dansvloer figuurlijk met de billen bloot. Maar wat zijn de ervaringen van presentator Ron Brandsteder op het gewaxte parket?

Ooit zelf op stijldansen gezeten (omdat het bij je opvoeding hoorde)? Zo ja, was je de Fred Astaire van de dansvloer?
Ja, toen ik 14 was. In Bussum in een dansschool aan de spoorlijn. Ik was geen Fred Astaire, eerder lang en onbeholpen.

Wel eens een blauwtje gelopen op de dansvloer? Vertel…!
Als ik al eens een blauwtje heb gelopen dan heb ik er zeker een shock van, want ik kan het me niet meer herinneren. Wel zat mijn vriendinnetje een uur later op dansles, zodat ik (jaloers) een uur moest wachten om haar naar huis te brengen.

De kandidaten zijn top, maar wie wil je strikken voor DWTS 2?
Prinses Máxima voor de Tango.

Eerlijk zeggen: stijl, rock 'n' roll, house of disco?
Rock & Roll wordt in mijn geval een beetje lachwekkend. Dus doe maar Stijl.

Met wie zou je dolgraag zelf eens willen dansen (alles kan!)?
Ik zou nog wel eens met mijn moeder willen dansen, maar dat kan niet meer.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2006, 18:10:36 »
DWTS: 6 VRAGEN AAN... WINSTON POST

Wat was je reactie toen je gevraagd werd voor DWTS?
Het was even schrikken want ik kan voor geen meter dansen, maar daarna werd ik erg enthousiast. Het wordt toch eens tijd om het te leren en waarom dan niet in sneltreinvaart meerdere dansen met een professionele danseres?

Wie waren jouw favoriet uit het eerste seizoen?
Natuurlijk mijn collega en vriend Koert-Jan de Bruijn met danspartner Charissa. Tijdens de finale ben ik hun gast geweest en het was één groot feest.

Heb je al danservaring?
Nada.

Wat is je favoriete dans?
De paringsdans

Past jouw danspartner Euvgenia goed bij jou?
Euvgenia en ik zijn allebei fanatiek, we voelen elkaar goed aan, en we willen er een mooie dansshow van maken.

Gaan jullie winnen?
Retorische vraag!


Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #7 Gepost op: 25-03-2006, 19:02:41 »
Leuk Nicky!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2006, 11:46:54 »
Leuk Nicky!

Dankje wel Cynneke. :)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Intervieuw kandidaten uit DWTS
« Reactie #9 Gepost op: 29-03-2006, 15:43:16 »
[Gaan jullie winnen?
Retorische vraag!



 ::rofl::