Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 3469 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Aflevering 2
« Gepost op: 1-04-2006, 17:11:47 »
Vandaag gaan we eigenlijk écht beginnen!

Vorige week zagen we Frits & Julie en Lieke & Remco een goede dans neerzetten.. maar of ze het deze week weer zo goed doen?

We gaan het zien, in de liveshow vanavond om 20:00 (en dat is géén grap) op RTL 4.
Let wel op: Net als vorige week kun je pas ná de uitzending stemmen tot zondagavond 21:00.

Hier kun je je mening geven over aflevering 2!!

gr.
Cynneke & Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 1-04-2006, 22:50:26 »
Leuke aflevering weer! Ik heb echt weer genoten.  ::bravo::

Lieke & Remco sprongen er natuurlijk uit vanavond en ook Euvgenia & Winston vond ik erg verassend. Edsilia & Peter en Julie & Frits vielen 'n beetje tegen, maar ik ga er vanuit dat zij er volgende week nog gewoon bij zijn, dus dan kunnen ze dat weer helemaal goed maken.  ::jaja::

De afvaller zal denk ik Maik of Myrna worden. Allebei echt duidelijk minder dan de anderen.

Ik stond wel te kijken van de opmerking van Monique over Winston: "Ik ben helemaal verliefd geworden op je torso!"  ;D

Ron had vanavond weer hele foute grappen trouwens waarin hij weer geweldig hard om zichzelf moest lachen.  ::niet-ok::

Sylvana deed 't weer leuk natuurlijk. En wat had ze 'n prachtige jurk aan!  ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2006, 22:56:21 »
Jaaaaa, die jurk van Sylvana was echt prachtig!!

Lieke en Remco heb ik opgenomen, aangezien CSI ook begon op rtl5, dus morgenochtend kijk ik dat nog even terug en zit dan ook meteen met de afstandsbediening klaar om screenshots te maken van de video ;)

Edsilia en Frits (sowieso alle paren met de quickstep) hadden best een handicap tegenover de Rumba-dansers. De Quickstep is zo ontzettend moeilijk... Is ook te zien aan de punten, want bij de Rumba werd wat hoger gescoord.

Ik ben benieuwd naar de dansen van volgende week. Deze week vond ik persoon wat minder, want de rumba, noch de quickstep zijn favoriete dansen van me.

En die opmerking van Monique ja... geweldig!!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2006, 16:39:48 »
Hieronder zie je alle kandidaten. De puntenverdeling en shots van aflevering 2 vind je in hun eigen topic!




Helaas kregen Maik & Charissa de minste SMS-stemmen terwijl ze toch op de 6e plaats eindigden! Dat koppel keert niet meer terug in DWTS-2!

En dit is de ranglijst na 2 afleveringen:

1. Lieke & Remco --- 62 punten
2. Winston & Euvghenia --- 60 punten
3. Frits & Julie --- 59 punten
4. Barbara & Marcus --- 55 punten
5. Edsilia & Peter --- 54 punten
6. Maik & Charissa --- 53 punten
7. John & Roemjana --- 50 punten
8. Myrna & Koen --- 45 punten


gr.
Cynneke & Sprien
« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 18:56:47 door Sprien »
The sun came up and reality set in.