Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 6857 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Aflevering 3
« Gepost op: 8-04-2006, 19:58:50 »
Vanavond kun je weer genieten van een avondje Dancing With The Stars.
In aflevering 3 worden we door de 7 overgebleven koppels verrast met de Tango en de Jive.

Staan Lieke & Remco nog steeds op 1 na deze aflevering? Komen Myrna & Koen weer helemaal terug?

Kijk, geniet, vergeet niet om ná de uitzending te stemmen op jouw favoriet én je mening te geven in dit topic!

gr.
Cynneke & Sprien

« Laatst bewerkt op: 8-04-2006, 20:00:38 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2006, 21:18:45 »
Vanavond kun je weer genieten van een avondje Dancing With The Stars.
In aflevering 3 worden we door de 7 overgebleven koppels verrast met de Tango en de Jive.

Staan Lieke & Remco nog steeds op 1 na deze aflevering? Komen Myrna & Koen weer helemaal terug?

Kijk, geniet, vergeet niet om ná de uitzending te stemmen op jouw favoriet én je mening te geven in dit topic!

gr.
Cynneke & Sprien



Julie en Frits waren érg goed, maar Barbara en Marcus waren echt top vanavond! Een hele mooie tango. En hoewel Winston en Euvghenia niet zo'n goede kritieken kregen, vond ik ze wel heel leuk!
En ook Myrna en Koen vond ik heel goed dansen, al vrees ik wel dat ze het programma morgen zullen moeten verlaten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2006, 21:32:38 »
Ik vond Barbara zo goed dansen en ze zag er ook leuk uit!

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 8-04-2006, 22:30:27 »
Ik vond Barbara zo goed dansen en ze zag er ook leuk uit!

gr.
Sprien

Ja, alleen Marcus met zijn haar zo naar achteren en een staartje vond ik persoonlijk echt niets...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 9-04-2006, 11:13:26 »
Hierbij 2 overzichten van de 7 paren die nog over zijn.


Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 9-04-2006, 11:15:13 »
De uitslag van aflevering 3.


En dit wordt vertaald in deze punten:

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 9-04-2006, 11:32:38 »
De rest van de foto's is te vinden op:

http://dwts.allegaartje.tk

in een handige gallery.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #7 Gepost op: 9-04-2006, 13:16:15 »
Ik heb alleen de vonken er af zien spatten bij frits en julie...en dat was ongelooflijk goed zeg.... ::bravo::

de rest heb ik dus niet zien dansen ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #8 Gepost op: 9-04-2006, 13:24:10 »
Ik heb alleen de vonken er af zien spatten bij frits en julie...en dat was ongelooflijk goed zeg.... ::bravo::

de rest heb ik dus niet zien dansen ::schaam::

Jammer Bakkertje, het niveau vond ik erg hoog vanavond.
Barbara en Marcus hebben echt een supertango gedanst, Julie en Frits waren erg goed in de Jive en ook Winston en Euvgenia vond ik goed in de tango.
Myrna en Koen hebben de minste punten gekregen, maar de choreografie van Koen met deze jive was echt top!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2006, 17:36:24 »
Ik heb net alle dansen nog even online zitten bekijken en het niveau was idd hoog gisteravond.

ik vond barbara, lieke en frits er toch wel bovenuit springen met hun partners...top gedaan! ::bravo::

Myrna vond ik weer mwah en ook john was mwah :-\\...dit zijn toch echt de kanshebbers om een retourtje thuis te krijgen.

Edsillia en Winston vond ik leuk dansen, maar het miste net even iets extra's....maar al met al een mooie dansavond dunkt me.

toch wel handig dat online terugkijken ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 3
« Reactie #10 Gepost op: 9-04-2006, 18:49:37 »
kan iemand mij even bijpraten en zeggen wie er uit zijn tot nu toe please  ::schaam::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #11 Gepost op: 9-04-2006, 19:39:00 »
tot nu toe zijn maik de boer en charissa er uit...en vanavond gaat er weer eentje.... :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #12 Gepost op: 9-04-2006, 21:27:21 »
en vanavond gaat er weer eentje.... :D

Dat vind bakkertje leuk hoowr..  ::rofl::

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #13 Gepost op: 9-04-2006, 22:24:02 »
Ik heb het opgenomen wegens Peking Express vanavond, dus weet ook nog niet wie er uit is (iemand al gekeken?).

Maar er schenen beelden in te zitten van de jury toen ze nog dansten. Een jonge Cor en een jonge Monique enzo ;) Dus ik ga zeer zeker proberen daar shots van te nemen!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #14 Gepost op: 10-04-2006, 07:48:07 »
Dat vind bakkertje leuk hoowr..  ::rofl::

gr.
Sprien

mwah leuk ;D .....hier draait het toch om in een wedstrijd?...maar ik moet wel eerlijk bekennen, dat ik blij ben met diegene die zijn afgevallen....ik las het net op de site van dwts ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2006, 08:36:06 »
mwah leuk ;D .....hier draait het toch om in een wedstrijd?...maar ik moet wel eerlijk bekennen, dat ik blij ben met diegene die zijn afgevallen....ik las het net op de site van dwts ;)

*proest*, dan kan het niet anders of het moeten Myrna en Koen zijn  ::rofl::  ::rofl::

Hier gaat de video zo aan bij het ontbijt, dus dan ga ik ook eens kijken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 3
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2006, 11:08:26 »
Spetterende jive
In de derde show werd het spits afgebeten door Frits en Julie. En de lat lag direct hoog, want het paar danste een spetterende jive. De jury was dik tevreden. Vervolgens was het de beurt aan Lieke en Remco. Zij lieten op de dansvloer een stijlvolle tango zien. Een uitvoering waar Cor en de overige juryleden iets minder enthousiast over waren.

Progressie
De spanning steeg na dit moment, want John de Wolf mocht de dansvloer weer betreden. Hoe zou de ex-voetballer het ervan af brengen? Ondanks valpartijen in de repetities hield John Roemjana goed in de lucht. De jury zag opnieuw duidelijke progressie bij John. Een compliment voor Roemjana! Daarna opnieuw een tango. Ditmaal van Winston en Euvgenia. Zij kozen voor een wat humoristiche aanpak van de dans. De jury vond het amusement goed verzorgd, maar wilden meer basics zien.

Hoogste score
Daarna was het de beurt aan Myrna en Koen. Voor hen stond een jive op het programma. Myrna danste vol zelfvertrouwen, maar het mocht niet baten. De presentatrice en haar partner kregen vier zessen. Barbara en Marcus zorgden voor meer enthousiasme bij de jury met hun tango op de Abba-hit 'Money, money, money'. Het paar, gehuld in zwart, haalden de hoogste score van de avond. Na deze hoge jurering mochten Edislia en Peter nog de jive opvoeren. Ook zij brachten het er goed vanaf met maar liefst vier achten.

Juryuitslag
* Frits & Julie 8-8-9-8 33 punten
* Lieke & Remco 7-7-6-7 27 punten
* John & Roemjana 6-6-6-7 25 punten
* Winston & Euvgenia 7-7-7-8 29 punten
* Myrna & Koen 6-6-6-6 24 punten
* Barbara & Marcus 9-9-8-9 35 punten
* Edsilia & Peter 8-8-8-8 32 punten



Moesten uiteindelijk de dansvloer verlaten. ::joehoe::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #17 Gepost op: 10-04-2006, 17:49:09 »
*proest*, dan kan het niet anders of het moeten Myrna en Koen zijn  ::rofl::  ::rofl::

Hier gaat de video zo aan bij het ontbijt, dus dan ga ik ook eens kijken.

and the winner is Cynneke...je had het helemaal goed geraden ::rofl:: ben ik zo doorzichtig? ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #18 Gepost op: 10-04-2006, 19:17:24 »
and the winner is Cynneke...je had het helemaal goed geraden ::rofl:: ben ik zo doorzichtig? ::schaam::

 ::rofl:: Nee hoor, maar als jij al blij bent, kan dat niet anders dan bij Myrna zijn, want dat was de enige waar jij voor wegzapte  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.